jaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
zou dit beter verkopen??
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb me weer bedacht, ik ga economie en bedrijfseconomie studeren ipv bedrijfskunde
OMGquote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
zou dit beter verkopen??
[ afbeelding ]
zou dit beter verkopen??
[ afbeelding ]
quote:
Ik ken niet alle afleveringen :4quote:Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Favoriete aflevering van Family Guy?
Maar je ging toch ook kijken naar Gent? Of Antwerpen, of Brussel... iets in België iig. En klopt, Erasmus is natuurlijk wel dé economie-studies Universiteit. Ik ga in Groningen studeren. Alleen m'n ouders kunnen het nog niet zo goed accepteren, maar goed, dat doen ze maar gewoon.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Maastricht kon toch niet meer, numerus fixus en deadline allang verstreken
![]()
dan maar meteen naar een goed gewaardeerde uni
waar ging jij ook alweer studeren?
quote:
Mijn UI is gewoon baasquote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh! Maar door die UI zou je denken van wel!
ik luister de playlist meequote:
Antwerpen. Maar daar geven ze dus geen Economie en Bedrijfseconomie. Mijn ouders accepteren het wel, wordt alleen een beetje krap met zelf ook veel financiëren enzo, maarja, moet lukkenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar je ging toch ook kijken naar Gent? Of Antwerpen, of Brussel... iets in België iig. En klopt, Erasmus is natuurlijk wel dé economie-studies Universiteit. Ik ga in Groningen studeren. Alleen m'n ouders kunnen het nog niet zo goed accepteren, maar goed, dat doen ze maar gewoon.
Asperger.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah oké, klassiek autisme, asperger, pdd-nos, of?
Balen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Antwerpen. Maar daar geven ze dus geen Economie en Bedrijfseconomie. Mijn ouders accepteren het wel, wordt alleen een beetje krap met zelf ook veel financiëren enzo, maarja, moet lukken
Want dat hebben ze niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Balen.
Ja mijn ouders in principe ook wel, maar ze willen me gewoon nog een tijdje hier houden.Gister bijvoorbeeld tijdens het eten.
Zusje: "als je volgend jaar in Groningen studeert, krijg ik dan je kamer?"
Ik "Nee natuurlijk niet"
Vader: "nou misschien gaat ze wel helemaal niet in Groningen studeren maar in Utrecht of Amsterdam..."
Volgensmij denken m'n ouders serieus dat ze invloed hebben op m'n keuze
quote:
Nee, dat maak ik zelf wel uit. Ik wil in Groningen studeren, dus ik gá in Groningen studeren.quote:
Komen ze nog wel achterquote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Balen.
Ja mijn ouders in principe ook wel, maar ze willen me gewoon nog een tijdje hier houden.Gister bijvoorbeeld tijdens het eten.
Zusje: "als je volgend jaar in Groningen studeert, krijg ik dan je kamer?"
Ik "Nee natuurlijk niet"
Vader: "nou misschien gaat ze wel helemaal niet in Groningen studeren maar in Utrecht of Amsterdam..."
Volgensmij denken m'n ouders serieus dat ze invloed hebben op m'n keuze
quote:
Je gaat het helemaal alleen financieren?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat maak ik zelf wel uit. Ik wil in Groningen studeren, dus ik gá in Groningen studeren.
Wat ga je studeren?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat maak ik zelf wel uit. Ik wil in Groningen studeren, dus ik gá in Groningen studeren.
Onder alles valt ook niets.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet? Bij mij kun je alles kwijt
Dat denk ik niet, is wel erg duur meteen, zeker met weinig stufi enzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je gaat het helemaal alleen financieren?
Waarschijnlijk politicologie.quote:
Dan zullen je ouders wel een goede invloed hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, is wel erg duur meteen, zeker met weinig stufi enzo.
[..]
Waarschijnlijk politicologie.
zou dit beter verkopen??
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |