Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Mschol's kalende zuurpruim genaamd Flodder, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels? Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op shemales & treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________ User plaatjes door Plex
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Ame_thyst het volgende: tweakers Heerlijk hoe die nerds kritische reacties niet kunnen handelen, net apple fanboys
Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Ame_thyst het volgende: tweakers Heerlijk hoe die nerds kritische reacties niet kunnen handelen, net apple fanboys
voor je het weet heb je ban. vind ze wel nuttig af en toe met hun gedegen informatie verstrekking en uitgebreide probleem analyses.
We gaan met FOK!kers minecraft hardcore survival (UHC) doen.
De regels zijn als volgt:
• Je hebt maar 1 leven, ga je dood? Dan moet je de game leaven. • Je kunt alleen healen met healingpotions en goldenappels (goldenappels geven 2 hartjes) Je healt dus niet van food, maar hier kun je wel dood van gaan! • Branchmining is verboden! Alleen caving om het een beetje uitdagend te houden. Je mag wel trappen maken naar beneden om caves te zoeken. • Je mag de game niet leaven, wel kun je natuurlijk afk zijn en jezelf ingraven. Leave je wel dan wordt dit gerekend als doodgaan en moet je de game leaven. • Mods zijn verboden, iedereen speelt met vanilla minecraft! (Optifine is toegestaan als je niet inzoomt!)
Het doel:
Het doel is om het laatste team te zijn wat overblijft. Als je de Enderdragon doodt heb je direct gewonnen!
Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef vogelkooi het volgende: je hart pompt hardhandig bloed je harde zwellichamen vol. ofzo literaire gedachtes op eens in een volle bus vol studentes.
ongeloofelijk dat ze niet gewoon gelijk alle examens ongeldig hebben verklaard
ja dat was bijzonder kut geweest voor iedereen die examen moest maken, maar nu wordt er stukje bij beetje de beerput wat open getrokken... en zitten mensen met diploma's thuis die niet op een redelijkerwijs normale manier behaald is...
ongeloofelijk dat ze niet gewoon gelijk alle examens ongeldig hebben verklaard
ja dat was bijzonder kut geweest voor iedereen die examen moest maken, maar nu wordt er stukje bij beetje de beerput wat open getrokken... en zitten mensen met diploma's thuis die niet op een redelijkerwijs normale manier behaald is...
Ja, ik zou ook zeggen doe het allemaal maar over, blijkt nu al dat ze gewoon te weinig tijd hadden om het te onderzoeken voordat ze de uitspraak hadden gedaan.
Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef d4v1d het volgende: Ik moet echt m'n eigen was gaan doen ofzo Ik kan weer nergens een broek vinden die ik nog niet minstens 2 dagen aan heb gehad
mits niet te smerig en kreukig kan een 3de dag vaak ook nog wel..
Haha, op mijn werk is het weer swiebertjestijd. Korte broek, t-shirt en bier in de koelkast. Klanten die in pak binnen komen geven allemaal aan stikjaloers te zijn.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Heb al mijn certificaten nu binnen dus in november examens
Hoe werkt dat dan allemaal met die certificaten? Eerst apart voor alles een toets en dan haal je een certificaat en dan als je al je certificaten hebt kan je een eind examen doen?
Hoe werkt dat dan allemaal met die certificaten? Eerst apart voor alles een toets en dan haal je een certificaat en dan als je al je certificaten hebt kan je een eind examen doen?
Ja precies.
Eerst moet je allemaal oefeningen doen en opdrachten maken, Dan kan je een eindtoets maken en als je die op een bepaald niveau hebt gehaald (2F minimaal je hebt ook nog 3F) dan kun je een examen maken in oktober.
Eerst moet je allemaal oefeningen doen en opdrachten maken, Dan kan je een eindtoets maken en als je die op een bepaald niveau hebt gehaald (2F minimaal je hebt ook nog 3F) dan kun je een examen maken in oktober.
En dat examen gaat dan weer over alle deelcertificaten?
En dat examen gaat dan weer over alle deelcertificaten?
Juist. Beetje raar allemaal maar het werkt opzig wel, Speel jij de hele tijd spelletjes in de les dan krijg jij gewoon geen diploma, en het mooie is dat je wel op stage kan en dat je gewoon bijv een dagje naar school gaat om dat allemaal af te maken.
Juist. Beetje raar allemaal maar het werkt opzig wel, Speel jij de hele tijd spelletjes in de les dan krijg jij gewoon geen diploma, en het mooie is dat je wel op stage kan en dat je gewoon bijv een dagje naar school gaat om dat allemaal af te maken.
Maar eigenlijk moet je dus 2x aantonen dat je het geheel beheerst, wel een raar systeem inderdaad.
Op dinsdag 18 juni 2013 14:14 schreef vogelkooi het volgende: Goede airco hier, loop heerlijk met lange broek en blouse, de dames allemaal in nietsverhullende rokjes. Lijk wel een ambtenaar.
geen airco hier en ben te gierig om er 1 aan te schaffen
Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef TJV het volgende: Haha, op mijn werk is het weer swiebertjestijd. Korte broek, t-shirt en bier in de koelkast. Klanten die in pak binnen komen geven allemaal aan stikjaloers te zijn.
reminder voor volgende keer: pixmania is weliswaar goedkoop, maar te triest qua website en (verwachte) levering:
producten zijn op voorraad, betaal ietsjes meer (8 fucking euro om precies te zijn( om het sneller binnen te krijgen:
quote:
De levering van uw bestelling is voorzien tussen 21-06-2013 en 24-06-2013.
stelletje luie flikkers... dit gaan ze ook terug zien in de shopreview(s)... (en dan heb ik het nog niet over slecht werkende site, de ongevraagde extra's waardoor je zo 30-40 euro extra armer bent als je niet oppast)
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren! RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
+3000 post m in /r/pipesmokingatheistsbroniefingerboarders4life
Insayno twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 18:55:09Vanaf 1 januari 2014 wordt alcohol en tabak alleen verkocht aan 18 jaar en ouder. Het is echt niet dat 16 jarigen dan gaan stoppen mensen. reageerretweet
Dit.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 20:42:21 ]
Insayno twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 18:55:09Vanaf 1 januari 2014 wordt alcohol en tabak alleen verkocht aan 18 jaar en ouder. Het is echt niet dat 16 jarigen dan gaan stoppen mensen. reageerretweet
Op dinsdag 18 juni 2013 22:58 schreef d4v1d het volgende: Euro truck simulator begint te bitchen over activatie opeens.. Ik twijfel of ik hem ga kopen.
Op dinsdag 18 juni 2013 22:58 schreef d4v1d het volgende: Euro truck simulator begint te bitchen over activatie opeens.. Ik twijfel of ik hem ga kopen.
Dit.
indien het streng wordt na geleeft (zal wel niet) dan hebben ze geen (of erg weinig) keus
Jongeren die al 16 zijn en het drinken gewend zijn stop je echt niet hoor. Jongeren die nog 16 moeten worden en nog nooit eerder alcohol op hebben weten toch niet beter en hiervan kan je het grootste deel wel tegenhouden gok ik zo.
nou lees maar terug en Ik typ niet dat je lelijk bent. zou wel kunnen zijn maar dat mogen wij bepalen, wij zijn altijd positief zoals je weet en hebben totaal niet een vertekend beeld van vrouwen.
Directeur van een 800 miljoen omzet bedrijf komt hier strak in pak binnen, ziet ons allemaal in korte broek en T-shirt zitten. Zegt dat ie een kwartier later terug is, komt terug in korte broek, overhemd en Adidasslippers. En 20 magnums.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Op woensdag 19 juni 2013 10:27 schreef TJV het volgende: Directeur van een 800 miljoen omzet bedrijf komt hier strak in pak binnen, ziet ons allemaal in korte broek en T-shirt zitten. Zegt dat ie een kwartier later terug is, komt terug in korte broek, overhemd en Adidasslippers. En 20 magnums.
Op woensdag 19 juni 2013 10:27 schreef TJV het volgende: Directeur van een 800 miljoen omzet bedrijf komt hier strak in pak binnen, ziet ons allemaal in korte broek en T-shirt zitten. Zegt dat ie een kwartier later terug is, komt terug in korte broek, overhemd en Adidasslippers. En 20 magnums.
Haha, binnen een kwartier een korte broek en magnums opgedoken? Da's inderdaad vet
Wie gaat nu alsnog de Xbone kopen nu DRM shizzle weg is!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren! RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
in Wageningen zit een bakkers opleiding, paar studenten daarvan zitten achter me. liefkozend over bepaalde puddingspuiten te fantaseren en deeg blenders te vergelijken. en leukste is dat ze die kook programma's aan het afkraken zijn, dat bepaalde dingen heelemaal niet kunnen OMG DAN DOEN ZE BASTERDZUIKER IN PLAATS VAN POEDERSUIKER, HOE HARD KAN JE FALENN!!!!!!!! OMG. en dat best hard.