abonnement Unibet Coolblue
pi_128070580
Platje --> Azerbaidzjan.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128070735
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:55 schreef -J-D- het volgende:
Platje --> Azerbaidzjan.
:').?
U MAD?
pi_128070743
quote:
Melvin Platje wacht mogelijk een avontuur in Azerbeidzjan. Neftchi Bakoe is geïnteresseerd in de spits van NEC.

De club heeft geïnformeerd bij Winny Haatrecht, de zaakwaarnemer van Platje. Neftchi is bereid om ruim honderdduizend euro neer te tellen voor de spits, maar heeft na twee dagen nog geen antwoord gehad van NEC.

Neftchi heeft nu een deadline gesteld aan de Nijmegenaren, meldt De Telegraaf. Voor 12.00 uur moet NEC instemmen met de transfersom, anders gaat de club op zoek naar alternatieven.

Platje heeft nog een contract tot de zomer van 2014 bij NEC. Vorig jaar leefde hij in onenigheid met hoofdtrainer Alex Pastoor.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128070933
Haha, geniaal. Platje op avontuur. Platje op stap. Platje in den Oost. Goede kinderboekenserie zit daar aan te komen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_128070969
Maken ze in Azerbeidjan ook kennis met de Platjes.
U MAD?
pi_128071464
Tjaronn Chery --> Eintracht Braunschweig
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128072239
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 10:29 schreef -J-D- het volgende:
Tjaronn Chery --> Eintracht Braunschweig
Leuk clubje.
pi_128147199
Tuyp misschien naar Roda

alhoewel wikipedia iets anders zegt :')

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jack_Tuyp
pi_128160064
Paulinho --> Spurs
Villa --> Fiorentina
pi_128314800
Bahnou Diarra van Anderlecht is nu voor een keuring in een ziekenhuis in Nijmegen. Hij gaat tekenen bij NEC.

Nathaniel Will traint mee bij de Graafschap die nog een rechtsback zoeken.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128317925
Jozefzoon naar PSV
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128318161
Jonathan Dos Santos van Barcelona naar Anderlecht
sd
  donderdag 27 juni 2013 @ 12:53:47 #163
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_128318222
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef -J-D- het volgende:
Jozefzoon naar PSV
Inmiddels bevestigd door PSV :D
Ik ben inmiddels overleden
pi_128359821
goal.com

quote:
Tottenham Hotspur is dichtbij de handtekening van FC Barcelona-spits David Villa nadat het een principeakkoord heeft bereikt met de Spanjaard.

http://www.goal.com/nl/ne(...)-winnen?ICID=HP_HN_1

De Engelsen gaan nu met Barça om de tafel zitten om te discussiëren over de transfersom, meldt Goal. Tottenham-manager André Villas-Boas heeft informeel contact gehad met Villa via de telefoon, terwijl de nieuwe technisch directeur, Franco Baldini, met de zaakwaarnemer van de 31-jarige Spanjaard onderhandelde.

Een delegatie van Tottenham zou vorige week naar Brazilië zijn afgereisd om de Villa-deal te bespreken. De aanvaller neemt op dit moment met Spanje deel aan de Confederations Cup. Tijdens diezelfde trip werd ook de transfer van Paulinho besproken.

De Londenaren geloven dat ze in pole-position liggen voor de handtekening van Villa, maar hopen Barcelona te overtuigen van een transfersom lager dan de vraagprijs van veertien miljoen euro. Tottenham heeft negen miljoen euro over voor de topscorer aller tijden van Spanje, wiens contract na komend seizoen afloopt.

Villa kan 117.000 euro per week verdienen. Dat is een kleine vijftigduizend euro minder dan zijn salaris bij FC Barcelona.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:49:11 #165
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_128360193
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:54:34 #166
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_128360366
Ik ben inmiddels overleden
pi_128364922
De transfer van Kali naar Roda begrijp ik niet.. Dat kan je toch moeilijk een stap hogerop noemen. :{
pi_128388085
Mkhitaryan voor 30 mil naar Liverpool *O*
pi_128393936
quote:
Sahin Aygünes is komend seizoen mogelijk op de Nederlandse velden te bewonderen. Twee clubs uit de Eredivisie hebben de Turkse jeugdinternational in het vizier, weet VoetbalPrimeur.

De 22-jarige Aygünes speelde de afgelopen jaren voor Kasimpasa, waar hij de belangstelling wekte van clubs als SS Lazio en VfB Stuttgart. Door een knieblessure kwam hij het afgelopen seizoen nauwelijks aan spelen toe. Nu de club van Shota Arveladze actief is op de transfermarkt, richt de creatieve middenvelder c.q. aanvaller zich op de Nederlandse en Duitse competities om zijn carrière te vervolgen.

In Nederland zijn er volgens agent Martin Houwen van Soccer International twee Eredivisie-clubs die interesse hebben in Aygunes, één uit het midden van het land en één uit het zuiden. "Ook heb ik met een club uit het noorden gesproken maar zij wilden hem eerst bekijken middels een stage week", vertelt de zaakwaarnemer.

Vissen in eigen vijvers
"Als ik af en toe zie wat men aantrekt in Nederland en voor dure contracten vastlegt en dit dan ook nog zonder stages en men vraagt dan om een stage van een speler die nog geen jaar geleden in de belangstelling stond van topclubs, dan vraag ik me wel eens wat af", vervolgt Houwen vol onbegrip. "HIj is geblesseerd geweest! So what? Ik kan legio voorbeelden opnoemen van spelers die geblesseerd zijn geweest en daarna de top haalden. Je kunt door zo'n blessure zowel fysiek als mentaal vele malen sterker terugkomen."

"Deze jongen is 22 jaar, heeft tot en met zijn 21e jaar 75 wedstrijden op het hoogste niveau in Turkije gespeeld, speelt vanaf zijn zestiende tot heden in de nationale elftallen van Turkije en kon ook kiezen voor de Duitse nationale ploegen, aangezien hij ook beschikt over een Duits paspoort en bij Karlsruher heeft gespeeld. Hij mag transfervrij weg en heeft al het één en ander bewezen, maar ik vrees dat Nederlandse managers toch in de bekendere eigen vijvertjes blijven vissen en daar verbaas ik me af en toe echt over."

Zere scheentjes
"Ik zal wel tegen zere scheentjes aanschoppen nu, maar dat interesseert me echt geen reet", vervolgt hij tegen VoetbalPrimeur. "Ik zie spitsen populair worden omdat ze hard werken in het veld! Doe eens normaal, je hoort toch gewoon hard te werken voor je geld of kom ik nou uit een ei? Maar zulke spelers worden wel gelinkt aan goede contracten omdat ze zo'n cultstatus hebben. Ja, zo krijgen we het voetbalniveau wel omhoog inderdaad."

"Zo heb ik bijvoorbeeld in mei ook een Nederlandse speler van 23 die al een tijdje in het buitenland speelt, aangeboden bij twee Eredivisie-clubs, voor een relatief laag salaris. De alom geprezen scouting kende deze jongen echter niet. Maar ja, als je alleen maar in Scandinavië of Zuid Amerika gaat scouten, dan wordt je vijver wel erg klein. Deze speler heeft onlangs bij een zeer mooie Serie A-club een uitstekend landurig contract getekend en speelt Europees voetbal komend seizoen, dus ik zeg wederom: een enorme gemiste kans."

Kansen voor de Eredivisie
De boodschap is duidelijk: de Nederlandse clubs zoudens eens verder moeten gaan kijken. "De Turkse, Griekse en Portugese clubs zijn enorm veel buitenlanders aan het binnenhalen, waardoor de eigen talenten daar steeds minder de kans krijgen. Hier liggen best veel mogelijkheden voor Nederlandse clubs, want daar lopen echt toptalenten. Maar dan moet je er wel gaan kijken en niet alleen als ze in Nederland op trainingskamp komen", besluit Houwen.

Voetbalprimeur
Wie is die 23-jarige Nederlander die naar Serie A gaat?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128438158
101greatgoals twitterde op zondag 30-06-2013 om 21:47:15 Spurs complete the signings of Alen Halilovic and Tin Jedvag from Dinamo for ¤20M [Sportske Novosti] http://t.co/bo9NRlWTOA reageer retweet
pi_128509124
Op Altidore zou al 6 miljoen zijn geboden. Az doet toch elk jaar weer goede zaken met enkele grote transfers.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:
De transfer van Kali naar Roda begrijp ik niet.. Dat kan je toch moeilijk een stap hogerop noemen. :{
Gegokt en verloren door Kali.
pi_128527584
SuleyOzturk twitterde op woensdag 03-07-2013 om 09:16:03 Besiktas onderhandelt met Emmanuel Adebayor. reageer retweet
pi_128610085
SuleyOzturk twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 08:44:14 Paris Saint-Germain en Napoli naderen akkoord over transfer Edinson Cavani. reageer retweet
pi_128611017
tomvanhulsen twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 09:36:14 Paulinho wordt vandaag gekeurd bij Tottenham Hotspur. reageer retweet
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 10:15:38 #175
332671 crew  indiaantje89
pi_128611954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
SuleyOzturk twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 08:44:14 Paris Saint-Germain en Napoli naderen akkoord over transfer Edinson Cavani. reageer retweet
En Ibrahimovic dan ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')