Bij de AMO kan je beter geen toevoegingen doen aan je uniform die niet zijn toegestaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
Goh wat jammer nou, had me nou zo verheugd om die patch er op te doenEn boompje heb ik sowieso nog niet, denk ook niet dat ze die zullen verstrekken voor 2 werkweken. Maarrrr bretels heb ik wel aangeschaft, dat gezeik altijd met die riem, dan zat ie weer vast, dan hield ie m'n broek niet op m'n reet. Dus, twee maal M1950 bretels gehaald, ziet niemand wat van onder m'n basisjas.
Was ik al bang voorquote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij de AMO kan je beter geen toevoegingen doen aan je uniform die niet zijn toegestaan.
Boompje krijg je daar, en mag je na afloop lekker houden. Net zoals het HAMIL, elastiekjes voor je broek, van die lelijke naamlintjes, een noodverbandje.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
Goh wat jammer nou, had me nou zo verheugd om die patch er op te doenEn boompje heb ik sowieso nog niet, denk ook niet dat ze die zullen verstrekken voor 2 werkweken. Maarrrr bretels heb ik wel aangeschaft, dat gezeik altijd met die riem, dan zat ie weer vast, dan hield ie m'n broek niet op m'n reet. Dus, twee maal M1950 bretels gehaald, ziet niemand wat van onder m'n basisjas.
Je bedoelt die zelf geschreven naamlintjes? Ik neem m'n eigen al mee, net zoals elastiekjes, kan je geen genoeg van hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Boompje krijg je daar, en mag je na afloop lekker houden. Net zoals het HAMIL, elastiekjes voor je broek, van die lelijke naamlintjes, een noodverbandje.
Eigenlijk wordt dat nergens gewaardeerd. Wat je wel kan doen is hem na je opleiding op je prive ruza plakken en die dagelijks gebruiken. Dat doen veel mensen.quote:
Haha nee die patch was maar een grap, daar ga ik niet mee rondlopen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt dat nergens gewaardeerd. Wat je wel kan doen is hem na je opleiding op je prive ruza plakken en die dagelijks gebruiken. Dat doen veel mensen.
Ik liep zelfs bijna altijd zonder die riem rond. Die broek bleef zo ook wel zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Haha nee die patch was maar een grap, daar ga ik niet mee rondlopen.Waar ik wel serieus over ben zijn die bretels, maar ja ik hoor het wel, als het niet mag is het geen ramp, het zijn maar twee werkweken.
Reken erop dat het niet mag tijdens de AMO. Daarna maakt het niet zoveel meer uit.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Haha nee die patch was maar een grap, daar ga ik niet mee rondlopen.Waar ik wel serieus over ben zijn die bretels, maar ja ik hoor het wel, als het niet mag is het geen ramp, het zijn maar twee werkweken.
Bij mij in ieder geval niet, ik draag die KL broeken graag op een fatsoenlijke hoogte ipv zo'n laag kontmodel dus die bretels zijn voor mij een ideale uitkomst.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik liep zelfs bijna altijd zonder die riem rond. Die broek bleef zo ook wel zitten.
Ik deed alleen die riem in als ik m'n zakmes nodig dacht te hebben.
Bedankt voor je tip in ieder geval, kan het ook wel begrijpen waarom.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Reken erop dat het niet mag tijdens de AMO. Daarna maakt het niet zoveel meer uit.
Oh jeej, heeft mijn kader niks over opgemerkt. Is ook niet als of ze zagen dat ik hem soms niet droeg.quote:
Die bretels zal je kader (afhankelijk van hoe streng ze zijn, maar ons beroepskader in Assen was niet bepaald heel erg streng) waarschijnlijk niet zoveel uitmakenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval niet, ik draag die KL broeken graag op een fatsoenlijke hoogte ipv zo'n laag kontmodel dus die bretels zijn voor mij een ideale uitkomst.
[..]
Bedankt voor je tip in ieder geval, kan het ook wel begrijpen waarom.
Tijdens AMO allemaal hetzelfde spul gebruiken. Want daarmee moet je het tenslotte kunnen, daarna is er weer ruimte voor eigen aanschaf.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval niet, ik draag die KL broeken graag op een fatsoenlijke hoogte ipv zo'n laag kontmodel dus die bretels zijn voor mij een ideale uitkomst.
[..]
Bedankt voor je tip in ieder geval, kan het ook wel begrijpen waarom.
Ik heb nog wel een mooie VeVa patch voor je, die oude fel oranje, mooie kleurtjes, echt wat voor jou !quote:Op zondag 16 juni 2013 17:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[ http://img707.imageshack.us/img707/4687/koh1.jpg (copy/paste deze link) ]
Bretels!quote:Op zondag 16 juni 2013 17:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[ http://img707.imageshack.us/img707/4687/koh1.jpg (copy/paste deze link) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |