Mijn B-team ook, moet tegen Grunn en m'n A-team tegen Vitas.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:00 schreef wieisboos het volgende:
Mijn B-team staat in de halve finale beker tegen Vitessezou echt vet zijn als de finale Ajax 1 tegen Ajax 2 was
Ik heb zulke wedstrijden nog nooit moeten spelenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Barazite is wel een lekkere speler.
Nu Wereldbeker voor Clubs.
[ afbeelding ]
Dan moet je de Champions League winnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zulke wedstrijden nog nooit moeten spelen
Ah, vandaarquote:Op zondag 16 juni 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je de Champions League winnen.
Die mag wel even flink het krachthonk inquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Na Wesley Sneijder (die nu weg is gegaan om hoofdcoach van Heracles te worden) en Heitinga is nu een echte superster toegetreden tot mijn staf.
Ja, maar hij is pas 15quote:Op zondag 16 juni 2013 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die mag wel even flink het krachthonk in
quote:
Moet niet zon probleem zijn iddquote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat Granada zegt me eigenlijk ook heel erg weinig
Hoeveel is ie waard? Heb je het geld nodig? Gaat ie meer waard worden in de toekomst?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:40 schreef BDIL het volgende:
Ik moet nu jullie mening weten :
[ afbeelding ]
Doen of niet doen ? Laatste uur transferdeadline
Ik heb het geld niet perse nodig maar je ontvangt niet vaak in een keer 20 miljoen ( geen maandelijkse afbetalingenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel is ie waard? Heb je het geld nodig? Gaat ie meer waard worden in de toekomst?
Alleen doen dan als je een vervanger klaar hebt staan.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het geld niet perse nodig maar je ontvangt niet vaak in een keer 20 miljoen ( geen maandelijkse afbetalingen)
Gristus te paard wat een gefaal van de restquote:
Maar Cambuur wel 7equote:Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gristus te paard wat een gefaal van de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |