nietus! :pquote:
Van de Opposites wisten we al wel toen ze de ALpha op zn kop zettequote:Op zondag 16 juni 2013 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Met Opposites en Kensington blijken we toch prima volksvermaak in huis te hebben.
Net als in 2011quote:
2011 waren ze best enthousiast hoor (voor KoL begrippen). Ze hebben wel veel goede muziek gemaakt hoor!quote:
Kwartiertje, KoL speelde 5 kwartier.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Herpderphawk het volgende:
Wat zenden ze tussen KoL en Will and the People uit dan? Half uurtje speling.
Ze zeggen dat ze een uur gaan uitzenden.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kwartiertje, KoL speelde 5 kwartier.
Hebben voor hun 3fm periode prima platen gemaakt hoor. On Callquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef whosvegas het volgende:
Kings of Shit
Meest gehypte 3FM kutband van de afgelopen jaren
Al moet ik toegeven dat ze een paar goed nummers hebben
Klopt, volgens mij stond er in 1997 voor het eerst een tent naast het hoofdpodium. Daar heb ik toen o.a. Cake en Atari Teenage Riot (en jij Johan) gezien.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie trouwens dat de 3fm tent er in 1998 ook al stond. Dacht dat het maar 1 tent was.
Dan moet ie er daarvoor ook al gestaan hebben, als die Roskilde tent er maar 2 jaar gestaan heeft, want Johan en Moloko stonden ook in een tent.
Heb ze in het Goffert gezien, toen ze nog onbekend warenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben voor hun 3fm periode prima platen gemaakt hoor. On CallMolly's Chamber
Meen je dat, ik vind het juist een vette stem. Past echt bij deze muziek.quote:
Kings of Leon.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie is deze band? Ik schakel net in en vind ze erg goed.Ik zit via Cultera te kijken trouwens.
Vond de zanger ook dusquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Er zit niet echt sfeer in net als in 2011. Toen werd er meer meezongen met dit soort platen.
Nee, ik vind het geen mooie stem. Met KoL heb ik gewoon totaal niks. En omdat iedereen ze geweldig vind, is het leuk om ze af te zeiken in een topic als ditquote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Meen je dat, ik vind het juist een vette stem. Past echt bij deze muziek.
Ik heb KoL altijd kunnen waarderen. Er zijn weinig artiesten waarvan ik alle albums heb maar KoL is er een van. En ik beluister ze regelmatig. Alleen na Onlty By The Night zin ze te groot geworden voor de muziek die ze maken wat erg jammer is.
Only by the Night is echt een geweldig albumquote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Meen je dat, ik vind het juist een vette stem. Past echt bij deze muziek.
Ik heb KoL altijd kunnen waarderen. Er zijn weinig artiesten waarvan ik alle albums heb maar KoL is er een van. En ik beluister ze regelmatig. Alleen na Onlty By The Night zin ze te groot geworden voor de muziek die ze maken wat erg jammer is.
O mag je tuurlijk vinden hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Nee, ik vind het geen mooie stem. Met KoL heb ik gewoon totaal niks. En omdat iedereen ze geweldig vind, is het leuk om ze af te zeiken in een topic als dit
Maar uiteindelijk is het natuurlijk een kwestie van smaak. Al hoewel mensen kudde dieren zijn en KoL goed vinden, omdat iedereen dat vind
Jep, maar het succes rond dat album heeft KoL geen goed gedaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Only by the Night is echt een geweldig album
Vervelend is dat, terwijl die band ook een blokje van het onderstaande heeft staan spelen, daar ga je toch helemaal stuk op?!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iedereen komt alleen maar voor dit liedje denk.
Dat is waar inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep, maar het succes rond dat album heeft KoL geen goed gedaan.
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 14:07:39Voor vandaag gebruik ik een toto-formulier om de rapportcijfers te geven reageer retweet
Ik heb hun laatste dvd ook gekocht, als je ziet waar die gasten vandaan komen.....quote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef Xan21 het volgende:
Ja het is een beetje triest wat er van hun over is, wil je KOL zien waar ze echt lekker spelen, bij de tweede LP zat een geweldige live dvd!
Hihaho.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 14:07:39Voor vandaag gebruik ik een toto-formulier om de rapportcijfers te geven reageer retweet
Wat?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef whosvegas het volgende:
Use Somebody klinkt veel mooier uit de mond van Laura Jansen
Rot op.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef whosvegas het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef whosvegas het volgende:
uuuuuuuh oooooooohh uuuuuuh ooooohquote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef whosvegas het volgende:
Crowdsurfen in de containerquote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Aardappeltaart het volgende:
Shirts uit, shirts uit... bla bla bla.
Je onderschatte alleen hoe populair ze zijn?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Crowdsurfen in de container![]()
Kan er niks aan doen maar ik mag die gasten wel.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het van KoL ook een kutplaat, maar wtf? Enige nummer van Laura Jansen dat niet compleet de grond in geboord mag worden is Wicked World.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef whosvegas het volgende:
Niet voor een headline positie op LL idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je onderschatte alleen hoe populair ze zijn?
En hoe denk je daar nu over?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet voor een headline positie op LL idd.
Queen Of Elbaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het van KoL ook een kutplaat, maar wtf? Enige nummer van Laura Jansen dat niet compleet de grond in geboord mag worden is Wicked World.
Het zelfdequote:
Het gaat om de populariteit he, niet om jouw smaak.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het zelfde![]()
Leuk voor in de middag of vroeg in de avond. Maar muzikaal niet goed genoeg om te headlinen
Degelijk tot erg fijn.quote:
Het ging mij er vooral om dat sommige mensen ze zelfs als headliner benoemde. Dat vond ik vreemd. Dat ze populair zijn is natuurlijk al lang bekend. Ik vind The Opposites trouwens leuker dan DJVTquote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het gaat om de populariteit he, niet om jouw smaak.
Het is dat ze op zaterdag staan en Editors al headlinen, maar als ze net zo'n blokoptreden zouden doen met de Jeugd als in 2008, hadden ze het makkelijk gekund. Alleen zijn ze net goed voor subheadliner, wat ze nu wss zijn.
Het is vooral omdat ze samen bekend werden gemaakt en zoals ik al zei: samen hadden ze headliner kunnen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het ging mij er vooral om dat sommige mensen ze zelfs als headliner benoemde. Dat vond ik vreemd. Dat ze populair zijn is natuurlijk al lang bekend. Ik vind The Opposites trouwens leuker dan DJVT
geen greendayquote:Op zondag 16 juni 2013 14:42 schreef whosvegas het volgende:
Uitzend schema:
http://www.cultura.nl/gen(...)013-Spoorboekje.html
Op Lowlands ja geloof ik. Is wel goed afgehandeld toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:49 schreef vuvuzela het volgende:
dit is toch die kerel die bovenop die meisjes sprong
Daar moet je wel wat voor presteren op deze dagquote:
Was dat niet vorig jaar op Pinkpopquote:Op zondag 16 juni 2013 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Op Lowlands ja geloof ik. Is wel goed afgehandeld toch?
Salamanderquote:Op zondag 16 juni 2013 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd,teren alleen maar op Lion In The Morning Sun. Ze zijn ook alleen in NL bekend geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |