Ik heb maat 49.quote:
En daarom moet je gewoon havo doenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op het vwo hebben we ook zonnebrillen
Geen hummersquote:Op zondag 16 juni 2013 02:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op het vwo hebben we ook zonnebrillen
Dat is echt een van de liefste dingen die iemand tegen me gezegd heeft (los van mijn vriend, maargoed)quote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En over dit:
[..]
Je hebt geen perfect lichaam hihaho. Maar jij als persoon staat of valt niet bij je uiterlijk. Je bent een heldin. En dat kunnen weinig mensen van zichzelf zeggen, oppervlakkigheid heb ik niet bij jou kunnen vinden.
Moest ik ff kwijt gr.
49? Damnquote:Op zondag 16 juni 2013 02:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb maat 49.
Tfw je vader vraagt of je mee gaat wat drinken in de stad. Oh boy.
Nah, draag nog gewoon sneakers. Adidasjes in maat 49 gaat nog prima.quote:
En dan zeur ik om mijn 47, sterkte man!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb maat 49.
Tfw je vader vraagt of je mee gaat wat drinken in de stad. Oh boy.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is echt een van de liefste dingen die iemand tegen me gezegd heeft (los van mijn vriend, maargoed)
Kende een buurjongen vroeger die had maat 53quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nah, draag nog gewoon sneakers. Adidasjes in maat 49 gaat nog prima.
Nee ze zijn gwn dom daar, behalve jij omdat jij het niet snapte.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snapte de link ook niet. Zal wel weer vmbo humor zijn..
o.Oquote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kende een buurjongen vroeger die had maat 53
Niks mis met vmboquote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ze zijn gwn dom daar, behalve jij omdat jij het niet snapte.
Ach, ik stel me zo wel voor dat daar vaak het Amerikaanse type mens in rijdt, dus wat dikker. En dat schijnt wel gevolgen te hebben voor de grootte van je piemel.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snapte de link ook niet. Zal wel weer vmbo humor zijn..
Tja, grote voeten grote..quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dan zeur ik om mijn 47, sterkte man!
Dat lijkt me vreselijk, ik hoop dat mijn voeten zo onderhand eens stoppen met groeien.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kende een buurjongen vroeger die had maat 53
Inderdaad, als zijn schoenen op de deurmat stonden dacht je minstens dat Hagrid op visite was.quote:
Jijquote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ze zijn gwn dom daar, behalve jij omdat jij het niet snapte.
hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, als zijn schoenen op de deurmat stonden dacht je minstens dat Hagrid op visite was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |