Even van mij afschrijven

Echt weet het niet meer, hoofd zit weer eens helemaal vol. Waarom voel ik geen binding met dit land Nederland, ben er geboren. Al pas ik nergens tussen als kind al, helemaal nergens. Was anders, anders dan hun en iedereen. Pas toen Konstant in beeld kwam voelde ik mij wel vertrouwd met hem hij was zoals mij.
De muziek, het gedrag alles, dat was wat ik was. Dat wist ik niet want geen internet en kende niemand vooral nadat Konstant heen is gegaan. Geloof niet God, maar waar wel dan in. Mij pleegouders waren Katholiek gingen naar de kerk, maar wat hun deden aanbidden hun God was niet niet mijn God.
Ouder werd en eindelijk steeds bekender met het internet werd vond ik veel, de muziek zoals weleer, werd vaak goed behandeld door hun die mij hun geloof deelden en hun cultuur, gerespecteerd behalve mijn voorkeuren. Zei maar het zijn Roma, zigeuners dan stopte ze met vragen stellen. Want zo was het op een punt deed ik zelf geloven het waren maar Roma want dat kon ik naar mijzelf uitleggen dat andere niet. Als men er ooit over begint sla ik helemaal dicht, wil het niet weten.
Ging er weleens heen, naar het ´´beloofde´´ land en vond daar rust maar zonder bescherming van was ik niet veilig, want volgens anderen was ik net zoals een westerling, een Rus. Toen terug kwam al zo jong wilde mij haren niet geknipt hebben. Niet kort in ieder geval wilde bij de paarden zijn want die begrijpen mij. En een mes bij mij dragen, want dat hoorde zo.
Hun zegde het ook altijd vertel maar dat je een zigeuner bent, en dat Konstant dat ook was want anders gaan ze lastig doen. Houd het verborgen, zwijg en spreek nimmer. Stiekem altijd naar Frankrijk, Kreeg het predicaat onhandelbaar een autist, dikke bullshit en dat blijkt nu weer want na jaren is een ding zeker een autist ben ik niet. Wel beschadigd door mijn eigen ouders en alles eromheen. Iets wat zij niet deden, ze lieten mij gewoon doen wat ik wilde. En als ik iets fout´s deed kreeg ik op mij donder net als een ieder ander kind.
Zag ze niet vaak, maar ze waren er wel. Als wolven in een donker woud, dat was wat zo mooi was. En dat is nu niet meer ben alleen. Want hun zitten ergens daar waar ik zij niet meer kan vinden. En ben nu net een eenzame wolf afgesneden van zijn wolven wachtend tot de jager komt.
Soms denk ik dat ik als een ... moet sterven maar geweld is niet het antwoord, in geen geval. Hulpverlening? wat valt er te helpen, ben dit en voel mij zo. En dat valt niet te veranderen. Wil niet een Nederlandse naam dragen, of zo behandeld worden als men doet. En voor mij wil niet liegen maar doe ik dat niet dan word, ik toch weer genegeerd gepest, of buitengesloten. Konstant begrijp mij. Sinds zijn dood niets dan verdriet, en dan nu maar hopen dat ik ergens wel geaccepteerd word.
In ieder geval heb ik wel banden verbroken met mijn moeder iets wat beter is want zij is niet mijn moeder, zo zie ik haar niet. Zij zetten mij op deze wereld wettelijk is zij mijn moeder al keur ik haar af en tolereer haar niet meer dat ter spijt van een belofte. Maar dat zal Konstant wel begrepen hebben. Zal het nooit met zekerheid kunnen zeggen maar Konstant was als hun denk ik.
Onbegrijpelijk voor jullie, zo pijnlijk voor mij.