2 dagjes slapen, tante catnipquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:24 schreef Catnip het volgende:
[..]
Hoop dat het heel leuk gaat wordenMaar dat komt vast wel goed..
Wanneer is het? Vandaag of over een tijdje..?
Heel heel zenuwachtig en bijna in paniek, want we weten niet eens wat we gaan doen. Ja bij mij thuis babbelen en kevers vangen denk ikquote:
Ik hoop dat ze je kunnen helpen, heel veel succes!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Morgen ga ik er heen. Ik ben eigenlijk toch wel gespannen, maar ik zet het wel door. Ze zijn misschien de enigen die me kunnen helpen.
Dates waarbij je niet weet wat je gaat doen, zijn de leukste; alles kan gebeuren!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:30 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heel heel zenuwachtig en bijna in paniek, want we weten niet eens wat we gaan doen. Ja bij mij thuis babbelen en kevers vangen denk ik
Nee dat vinden wij niet leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dates waarbij je niet weet wat je gaat doen, zijn de leukste; alles kan gebeuren!
Oh...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Senor__Chang het volgende:
wat uit het niets een enorme huilbui en enorme verslechtering van mijn stemming hier. 'De oplossing' spookt steeds vaker door mijn hoofd en ik heb geen idee wat ik met deze gedachtes aanmoet.
dan is er geen oplossing toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Senor__Chang het volgende:
Bleerggghh.. Zowat uit het niets een enorme huilbui en enorme verslechtering van mijn stemming hier. 'De oplossing' spookt steeds vaker door mijn hoofd en ik heb geen idee wat ik met deze gedachtes aanmoet.
Niet goed, maar het deed me minder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh...
Niet zo gek doen![]()
Ging het gisteren wel goed?
Dag daarvoor?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Niet goed, maar het deed me minder.
Die oplossing is een hele pijnlijke oplossing. In die zin ook voor jezelf, je weet toch dat wij op FOK! er voor je zijn. Ook al hebben wij het ook niet altijd zo prettig, het maakt niet uit schrijf je gedachtes gewoon hier en blijf bij ons.quote:
Zoals gezegd ben ik veel aan het werken dus lijkt er minder tijd te zijn om na te denken.quote:
Wat is er in september dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Zoals gezegd ben ik veel aan het werken dus lijkt er minder tijd te zijn om na te denken.
Maar als dat wel gebeurt, voel ik me gelijk minder. Daarom dat ik niet weet of ik me ook echt wat minder slecht voel of dat het er gewoon minder uitkomt. Hoe dan ook, ik ga wel gewoon door en alles. Ben benieuwd naar september.
Of je gedachten neigen gewoon erg gemakkelijk naar het negatieve...?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Zoals gezegd ben ik veel aan het werken dus lijkt er minder tijd te zijn om na te denken.
Maar als dat wel gebeurt, voel ik me gelijk minder. Daarom dat ik niet weet of ik me ook echt wat minder slecht voel of dat het er gewoon minder uitkomt. Hoe dan ook, ik ga wel gewoon door en alles. Ben benieuwd naar september.
Das toch meestal zo als je depressief bent??quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je gedachten neigen gewoon erg gemakkelijk naar het negatieve...?
Ik ga het niet doen, het blijft bij nadenken. Hoe graag ik het ook wil, ik kan het mijn familie niet aandoen. Maar dat maakt het niet makkelijker om wakker te worden en weer opzien naar de dag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Die oplossing is een hele pijnlijke oplossing. In die zin ook voor jezelf, je weet toch dat wij op FOK! er voor je zijn. Ook al hebben wij het ook niet altijd zo prettig, het maakt niet uit schrijf je gedachtes gewoon hier en blijf bij ons.
GODVERDOMME DAT BEDOEL IK NIETquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch meestal zo als je depressief bent??
Studie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er in september dan?
Dat sowieso. Andersom ook wel soms, heel soms. Dat laatste is veel leuker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je gedachten neigen gewoon erg gemakkelijk naar het negatieve...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |