scherp geconstateerd. pijnlijk...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je was al onzeker toen je ze liet vergroten en het is er dus niet beter op geworden. Ik denk dat ik eerder afgeschrikt zou worden door de onzekerheid dan door borsten die minder mooi zijn.
en toch... ookal ben ik inderdaad onzeker, in een fijn duet met een ander kan ik die onzekerheid wel loslaten. dat is toch anders dan iemand die helemaal gesloten en onbereikbaar is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je was al onzeker toen je ze liet vergroten en het is er dus niet beter op geworden. Ik denk dat ik eerder afgeschrikt zou worden door de onzekerheid dan door borsten die minder mooi zijn.
Dat een beetje ja. Niet aan het algemene schoonheidsideaal voldoen boeit me niet. Maar jezelf zo lelijk vinden dat je dit soort risico's neemt (operatie die niet nodig is) is wel onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben erg blij met je reactie. Mijn borsten zijn zeker niet angstaanjagend, maar de littekens vallen gewoon erg op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou die borsten misschien in het begin een beetje links laten liggen omdat je toch denkt 'wil ze dat wel? doet het zeer misschien? etc'
Als de eigenaar van de borsten dan uit zou spreken dat ze juist wil dat er aan gezeten word en dat het geen pijn doet en dat soort zaken dan zou ik er geen moeite mee hebben om ze aan te raken
(denk ik, misschien zien ze er wel zo 'eng' uit dat je onbewust toch een beetje er omheen gaat zeg maar)
Als ik denk aan verminkte borsten heb ik een ander beeld in mijn hoofd dan bij opvallende littekens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:25 schreef Linette het volgende:
Mijn borsten zijn zeker niet angstaanjagend, maar de littekens vallen gewoon erg op.
waar denk je dan aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik denk aan verminkte borsten heb ik een ander beeld in mijn hoofd dan bij opvallende littekens.
Afgunstig zou ik zeker niet zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef Linette het volgende:
de borsten zonder afgunst meenemen in het liefdesspel.
foto's plaatsen vind ik niet fijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind het moeilijk. Heb je er soms foto's van?
Ik heb ook wel eens vriendinnen gehad die littekens hun borsten hadden, maar ik dat nooit als verminking gezien of ervaren. Bij verminking denk ik aan halve borsten die weg zijn of tepels die centimeters verkeerd zitten.quote:
Zoek even op google gewoon naar littekens na borstvergroting en zoek een passend plaatje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef Linette het volgende:
[..]
foto's plaatsen vind ik niet fijn.
maar misschien kan je aan littekens denken waar je gewoon echt niet omheen kan. ze zijn er en ze vallen op...
Nee ze is er gewoon erg onzeker over, daarom die hele borstvergroting ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens vriendinnen gehad die littekens hun borsten hadden, maar ik dat nooit als verminking gezien of ervaren. Bij verminking denk ik aan halve borsten die weg zijn of tepels die centimeters verkeerd zitten.
Google maar eens op afbeeldingen van verminkte borsten, dat ziet er soms echt creepy uit.
Heb je trouwens wel eens dat soort negatieve opmerkingen (als in de zin van verminkt) gekregen van sexpartners?
oh nee, als ik de voorbeelden lees die je geeft dan kan ik niet zeggen dat mijn borsten verminkt zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens vriendinnen gehad die littekens hun borsten hadden, maar ik dat nooit als verminking gezien of ervaren. Bij verminking denk ik aan halve borsten die weg zijn of tepels die centimeters verkeerd zitten.
Google maar eens op afbeeldingen van verminkte borsten, dat ziet er soms echt creepy uit.
Heb je trouwens wel eens dat soort negatieve opmerkingen (als in de zin van verminkt) gekregen van sexpartners?
alhoewel, 'opvallande littens', zoals jij het zei, dekt de lading ook niet helemaalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef Linette het volgende:
[..]
oh nee, als ik de voorbeelden lees die je geeft dan kan ik niet zeggen dat mijn borsten verminkt zijn.
ik gebruikte dat woord ook meer om mijn gevoel uit te drukken. het slaat meer op mijn onzekerheid, dan letterlijk op mijn borsten
Good to know :-)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Spanky78 het volgende:
Linette; de meeste mannen zullen er niet om geven. Voor mijzelf zou het ook niet uitmaken. Als je eenmaak in bed bent beland gaan die paar littekens toch niet uitmaken.. Zeker niet als ik je verder erg leuk zou vinden, dan is zoits gewoon niet belangrijk. ZOiets wordt pas een probleem als jij er zelf en probleem van maakt....
Voor vrouwen lijken borsten echt veel belangrijker te zijn dan voor mannen. De meeste mannen zijn blij als ze eraan zitten en als ze er aan mogen zitten, that's it.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Spanky78 het volgende:
Linette; de meeste mannen zullen er niet om geven. Voor mijzelf zou het ook niet uitmaken. Als je eenmaak in bed bent beland gaan die paar littekens toch niet uitmaken.. Zeker niet als ik je verder erg leuk zou vinden, dan is zoits gewoon niet belangrijk. ZOiets wordt pas een probleem als jij er zelf en probleem van maakt....
Voor vrouwen lijken borsten echt veel belangrijker te zijn dan voor mannen. De meeste mannen zijn blij als ze eraan zitten en als ze er aan mogen zitten, that's it.
daar ga ik mee slapen :-)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Trini-Kwan het volgende:
Als het verder een leuke meid is, geen probleem. Al zijn ze allebei volledig afgezet of hangen ze tussen haar knieën.Littekens en bobbelige borsten op een mooie, lieve, lekkere, leuke meid zijn mooie, lieve, lekkere en leuke littekens en bobbelige borsten.
en zo is datquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Trini-Kwan het volgende:
Als het verder een leuke meid is, geen probleem. Al zijn ze allebei volledig afgezet of hangen ze tussen haar knieën.Littekens en bobbelige borsten op een mooie, lieve, lekkere, leuke meid zijn mooie, lieve, lekkere en leuke littekens en bobbelige borsten.
dat, dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat een beetje ja. Niet aan het algemene schoonheidsideaal voldoen boeit me niet. Maar jezelf zo lelijk vinden dat je dit soort risico's neemt (operatie die niet nodig is) is wel onaantrekkelijk.
als iemand mijn borsten niet zou aanraken omdat gedacht wordt dat ik geen gevoel meer in mijn tepels heb, dan zou dat echt goed zonde zijn voor ons allebei! want dat is helemaal niet zo!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef simmu het volgende:
[..]
en zo is dat
maar ts, ff een andere vraag. heb je nog wel gevoel in het littekengebied? ik weet van een familielid dat na een borstoperatie alle gevoel in de tepel verdween. misschien vullen mensen daar wel van alles al in? ik heb echt geen idee hoeveel mensen daar dingen vanaf weten en wat waar is en niet. ik zou het gewoon vragen, maar hey; ik ben de dame zonder tact whatsoeverdus ik kan me ook wel voorstellen dat iemand dat niet doet
ik vind het moeilijk om je berichtje lezen, maar eigenlijk denk ik er ook zo over. natuurlijke borsten vind ik (bijna) altijd mooier dan implantaten, of die natuurlijke borsten nou ongelijk zijn of klein...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
dat, dus.
misvormde borsten, littekens, brandwonden... het zou mij niet uitmaken.
sterker nog; ik zou ze juist aan willen raken.
moeten ze wel echt zijn, btw.
persoonlijk vind ik borsten met implantaten gewoon niet mooi.
dat is voor mij een grotere afknapper dan dat er een litteken op zit, of dat ze niet al te groot of ongelijk zijn.
wat jij schetst is de omgekeerde wereld! wat zou ik het bijzonder vinden als iemand mijn borsten juist aan zou willen raken, ondanks of misschien juist omdat ze zo anders zijn... wow, wat een fascinerend ideequote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
dat, dus.
misvormde borsten, littekens, brandwonden... het zou mij niet uitmaken.
sterker nog; ik zou ze juist aan willen raken.
moeten ze wel echt zijn, btw.
persoonlijk vind ik borsten met implantaten gewoon niet mooi.
dat is voor mij een grotere afknapper dan dat er een litteken op zit, of dat ze niet al te groot of ongelijk zijn.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Trini-Kwan het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:33 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Kun je misschien geen google plaatje zoeken die bijna overeenkomen met jou borsten? dan zullen we wel duidelijker zijn aangezien jij verminkt zegt, maar aan komt lopen met alleen een paar littekens etc. misschien toch een google plaatje vinden die er op lijkt??
dat is eerder gevraagd, maar dat wil ik niet. ik vind het niet fijn om naar littekens van anderen te googlen en ernaar te kijken. daar is deze kwestie nog te gevoelig voor, voor mij.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:33 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Kun je misschien geen google plaatje zoeken die bijna overeenkomen met jou borsten? dan zullen we wel duidelijker zijn aangezien jij verminkt zegt, maar aan komt lopen met alleen een paar littekens etc. misschien toch een google plaatje vinden die er op lijkt??
Onzekerheid is onaantrekkelijker dan verminkte borsten. Ik denk dat je beter daar aan kan werken, dan je zorgen maken om je borsten.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:10 schreef Linette het volgende:
[..]
dat is eerder gevraagd, maar dat wil ik niet. ik vind het niet fijn om naar littekens van anderen te googlen en ernaar te kijken. daar is deze kwestie nog te gevoelig voor, voor mij.
ter aanvulling van wat ik al uitgelegd heb, kan ik nog wel een voorbeeld geven.
Een gewoon litteken ziet eruit als een potlootstreep op je borsten (horizontaal streepje onder beide borsten). Die littekens zie en voel je bijna niet.
Mijn littekens hebben een donkerdere kleur dan de kleur van mijn huid en zijn net snoertjes, als de dikte van het snoer van de stekker van een lamp ongeveer en dan zo een wijsvingerlengte lang.
Mijn littekens zie je dus niet alleen goed, maar je voelt ze ook goed.
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:27 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik zou het niet moeten, net als blubberbuikjes na een zwangerschap.
xquote:Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Greyson het volgende:
Nee geen enkel probleem mee. Littekens ook niet erg. Mist ze een borst? Ook niet erg. Of in het ergste geval een lichaamsdeel.
Ik bedoel het hoort bij het leven als er wat fout gaat of wat je overkomt wat waar je niet omheen kan.
Veel mensen willen de 'perfecte' vrouw of man hebben. Mij maakt het persoonlijk niks uit. Mij gaat het erom hoe de vrouw in het leven staat.
littekens horen bij het leven.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:29 schreef Linette het volgende:
[..]
wat jij schetst is de omgekeerde wereld! wat zou ik het bijzonder vinden als iemand mijn borsten juist aan zou willen raken, ondanks of misschien juist omdat ze zo anders zijn... wow, wat een fascinerend idee
gelukkig ben ik, in het contact met iemand die geen problemen heeft met mijn littekens, helemaal niet (meer) onzeker! ik was er alleen onzeker over OF er wel mensen zouden zijn die met mijn littekens zouden kunnen leven. En wat blijkt: die zijn er! jippie!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Onzekerheid is onaantrekkelijker dan verminkte borsten. Ik denk dat je beter daar aan kan werken, dan je zorgen maken om je borsten.
Tuurlijk zijn die er.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Linette het volgende:
[..]
gelukkig ben ik, in het contact met iemand die geen problemen heeft met mijn littekens, helemaal niet (meer) onzeker! ik was er alleen onzeker over OF er wel mensen zouden zijn die met mijn zouden kunnen leven. En wat blijkt: die zijn er! jippie!
wijs en mooi gesprokenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
littekens horen bij het leven.
het zijn de sporen van de dingen die je hebt meegemaakt.
en dat zijn de dingen die jou hebben gemaakt tot wat en wie je nu bent.
iemand die je daarop gaat beoordelen, die is het niet waard.
zeker niet om voor die persoon je kleren uit te trekken.
andersom geldt dat ook.
jij hebt te leven met de dingen die jou overkomen zijn.
en de keuzes die je gemaakt hebt.
dat laat allemaal zijn sporen na.
dat moet je voor jezelf accepteren, en jezelf met waardigheid dragen.
dat is op zich al aantrekkelijker, dan iemand die zo zelfbewust is, dat van elke imperfectie een levensgroot probleem wordt gemaakt.
hou van je lijf, met al zijn imperfecties, en anderen zullen het nemen voor wat het is; jij!!
1 geluk voor jou; vrouwen met een post-zwangerschaps blubberbuikje, zullen jou ook niet nodig hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:27 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik zou het niet moeten, net als blubberbuikjes na een zwangerschap.
Komt wel goed meidquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Linette het volgende:
[..]
gelukkig ben ik, in het contact met iemand die geen problemen heeft met mijn littekens, helemaal niet (meer) onzeker! ik was er alleen onzeker over OF er wel mensen zouden zijn die met mijn littekens zouden kunnen leven. En wat blijkt: die zijn er! jippie!
nee. ik ben nu bezig met hoe het zal zijn als ik met die borsten intiem zal zijn met iemandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor jou. Voor mij niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Lelijke borsten blijven lelijke borsten.
beste manier om ermee om te gaan lijkt mequote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk niet dat er veel mannen zullen zijn die er een probleem van zouden maken. Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als mijn bedpartner littekens op haar borsten zou hebben, ik vind littekens sowieso niet storend.
Ik ben zelf ook wel onzeker over mijn borsten trouwens, dus begrijp je 'angst' op zich wel. Wat bij mij helpt is er gewoon eerlijk over zijn, ze niet verbergen tijdens de seks ofzo. En tegen mijn vriend zeggen dat ik het lekker vind als hij er aan zit
ik ben er van overtuigd te raken dat het zo zal werken zoals je zegt. ik denk dat ik het onderwerp wel durf aan te snijden. nu in praktijk brengen !quote:Op zondag 16 juni 2013 19:16 schreef rendier2710 het volgende:
Ik zou er persoonlijk geen moeite mee hebben. Als iemand dat niet wil accepteren, is hij jou ook niet waard.
Wel zou ik er moeite mee hebben om er over te beginnen. Misschien is het handig dat jij er over begint. Dat jij verteld hoe het voelt en dat het niet zeer doet... Op die manier hoef je dan ook niet meer onzeker te zijn.
succes ermee komt vast goedquote:Op zondag 16 juni 2013 19:31 schreef Linette het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd te raken dat het zo zal werken zoals je zegt. ik denk dat ik het onderwerp wel durf aan te snijden. nu in praktijk brengen !
dank je snake. fijn om ook van iemand te horen die zo ongeveer hetzelfde heeft. xquote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een litteken van ongeveer 40 cm op mijn buik en ik was, en ben daar nog steeds soms, erg onzeker over, maar ik ben er achter gekomen dat als iemand echt gek op je is het eigenlijk helemaal niks uitmaakt, hij vind me prachtig zoals ik ben, met of zonder litteken.
Ik zou me er dus niet al te druk om maken hoewel ik weet dat dat soms moeilijk is.
zo, jij hebt een mooi lijf! ik moet zeggen dat dat litteken daar inderdaad niets van afdoet!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef snakelady het volgende:
In dit topic kan je overigens nog wat lezen over litteken verzorging enz, ook als het al wat oudere littekens zijn.
LIF / Hoe een litteken verzorgen?
Dank je.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:31 schreef Linette het volgende:
[..]
zo, jij hebt een mooi lijf! ik moet zeggen dat dat litteken daar inderdaad niets van afdoet!!!
Gewoon niet druk om maken. Ik weet dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:31 schreef Linette het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd te raken dat het zo zal werken zoals je zegt. ik denk dat ik het onderwerp wel durf aan te snijden. nu in praktijk brengen !
ik wil ook liefde vinden! wat een mooi verhaal. dank jequote:Op zondag 16 juni 2013 20:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zelf een borstverkleining ondergaan, en de littekens daarvan zijn best groot, de hele tepelomtrek, een litteken van de tepel naar onder de borst, en halve manen onder beide borsten (zgn ankerlitteken), maar ik heb er nooit problemen mee gehad, en mijn man ook niet.
Nu heb ik daadwerkelijk een verminkte rechterborst doordat, als gevolg van een auto-ongeluk, de veiligheidsgordel met zo'n enorme klap in mijn borst is gekomen dat er een verschuiving van inwendige massa heeft plaatsgevonden, en er nu een diepe richel van rechtsboven naar linksonder over mijn borst loopt. Er zit dus gewoon een richelvormige deuk over de gehele borst. De blauwzwarte plekken zijn geheeld, maar die richel blijft.
Ik kan er niet mee zitten, en mijn man nog minder, hij houdt van mij. En niet van mijn borsten alleen.
Je zou haast zeggen dat het iets heeft zelfs of niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:41 schreef x-tremed het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, tijdje gedate met een jongedame die als kind heet drinken heeft laten vallen waardoor er op 1 van de borsten littekens zaten. Kon me daar niet druk om maken eigenlijk.
iedereen is uniek, en ook dit is uniek aan iemand.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat het iets heeft zelfs of niet?
Nee maar, je zou het haast gewoon mooi kunnen vinden bedoel ik?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef x-tremed het volgende:
[..]
iedereen is uniek, en ook dit is uniek aan iemand.
en als een litteken of iets dergelijks voor de ander een bezwaar is, hoe zal hij/zij je dan ooit waardig zijn?
en snel genoeg zie je het niet eens meer / denk je er niet bij na dat de andere iets anders is als dat jij bent
Ja denk dat je dat heel goed kunt zeggen iddquote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee maar, je zou het haast gewoon mooi kunnen vinden bedoel ik?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Ja denk dat je dat heel goed kunt zeggen idd
quote:
thanks guys. ik voel me helemaal op de troon zitten. met mijn borsten bloot!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee maar, je zou het haast gewoon mooi kunnen vinden bedoel ik?
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Linette het volgende:
[..]
thanks guys. ik voel me helemaal op de troon zitten. met mijn borsten bloot!
heel goedquote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Linette het volgende:
[..]
thanks guys. ik voel me helemaal op de troon zitten. met mijn borsten bloot!
En dat is relevant omdat... ??quote:
en dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:11 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
[..]
.
Gewoon een vraag? kijken of ze echt te klein zijn/waren ? ja of nee
Dus ik mag op een verdomd topic niet eens meer een vraag stellen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
en dan?
dan weet jij of jij ze te klein zou vinden, of niet.
het gaat er toch om wat voor haar de reden was om ze te vergroten?
daarbij was dat hier de vraag ook niet.
dus niet relevant.
dat is niet raar, dat is hoe het hoortquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef drijfhout het volgende:
Als ik een oogje kreeg op een meisje, daar een goeie klik mee kreeg, zij over haar onzekerheden en haar littekens zou vertellen... en als zij dan op een dag haar lijf ontblootte en ik mocht kijken en voelen... Ik zou me trots als een pauw en koning van de wereld voelen dat het meisje dit met me wilde delen. Ik zou ze bekijken, ik zou ze strelen, ik zou ze in mijn handen nemen en kussen!
Gek genoeg zijn ook vaak de imperfecties van een lijf juist hetgene waar het gevoel van/voor gaat stromen. Raar maar waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |