scherp geconstateerd. pijnlijk...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je was al onzeker toen je ze liet vergroten en het is er dus niet beter op geworden. Ik denk dat ik eerder afgeschrikt zou worden door de onzekerheid dan door borsten die minder mooi zijn.
en toch... ookal ben ik inderdaad onzeker, in een fijn duet met een ander kan ik die onzekerheid wel loslaten. dat is toch anders dan iemand die helemaal gesloten en onbereikbaar is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je was al onzeker toen je ze liet vergroten en het is er dus niet beter op geworden. Ik denk dat ik eerder afgeschrikt zou worden door de onzekerheid dan door borsten die minder mooi zijn.
Dat een beetje ja. Niet aan het algemene schoonheidsideaal voldoen boeit me niet. Maar jezelf zo lelijk vinden dat je dit soort risico's neemt (operatie die niet nodig is) is wel onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben erg blij met je reactie. Mijn borsten zijn zeker niet angstaanjagend, maar de littekens vallen gewoon erg op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou die borsten misschien in het begin een beetje links laten liggen omdat je toch denkt 'wil ze dat wel? doet het zeer misschien? etc'
Als de eigenaar van de borsten dan uit zou spreken dat ze juist wil dat er aan gezeten word en dat het geen pijn doet en dat soort zaken dan zou ik er geen moeite mee hebben om ze aan te raken
(denk ik, misschien zien ze er wel zo 'eng' uit dat je onbewust toch een beetje er omheen gaat zeg maar)
Als ik denk aan verminkte borsten heb ik een ander beeld in mijn hoofd dan bij opvallende littekens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:25 schreef Linette het volgende:
Mijn borsten zijn zeker niet angstaanjagend, maar de littekens vallen gewoon erg op.
waar denk je dan aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik denk aan verminkte borsten heb ik een ander beeld in mijn hoofd dan bij opvallende littekens.
Afgunstig zou ik zeker niet zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef Linette het volgende:
de borsten zonder afgunst meenemen in het liefdesspel.
foto's plaatsen vind ik niet fijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind het moeilijk. Heb je er soms foto's van?
Ik heb ook wel eens vriendinnen gehad die littekens hun borsten hadden, maar ik dat nooit als verminking gezien of ervaren. Bij verminking denk ik aan halve borsten die weg zijn of tepels die centimeters verkeerd zitten.quote:
Zoek even op google gewoon naar littekens na borstvergroting en zoek een passend plaatje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef Linette het volgende:
[..]
foto's plaatsen vind ik niet fijn.
maar misschien kan je aan littekens denken waar je gewoon echt niet omheen kan. ze zijn er en ze vallen op...
Nee ze is er gewoon erg onzeker over, daarom die hele borstvergroting ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens vriendinnen gehad die littekens hun borsten hadden, maar ik dat nooit als verminking gezien of ervaren. Bij verminking denk ik aan halve borsten die weg zijn of tepels die centimeters verkeerd zitten.
Google maar eens op afbeeldingen van verminkte borsten, dat ziet er soms echt creepy uit.
Heb je trouwens wel eens dat soort negatieve opmerkingen (als in de zin van verminkt) gekregen van sexpartners?
oh nee, als ik de voorbeelden lees die je geeft dan kan ik niet zeggen dat mijn borsten verminkt zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens vriendinnen gehad die littekens hun borsten hadden, maar ik dat nooit als verminking gezien of ervaren. Bij verminking denk ik aan halve borsten die weg zijn of tepels die centimeters verkeerd zitten.
Google maar eens op afbeeldingen van verminkte borsten, dat ziet er soms echt creepy uit.
Heb je trouwens wel eens dat soort negatieve opmerkingen (als in de zin van verminkt) gekregen van sexpartners?
alhoewel, 'opvallande littens', zoals jij het zei, dekt de lading ook niet helemaalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef Linette het volgende:
[..]
oh nee, als ik de voorbeelden lees die je geeft dan kan ik niet zeggen dat mijn borsten verminkt zijn.
ik gebruikte dat woord ook meer om mijn gevoel uit te drukken. het slaat meer op mijn onzekerheid, dan letterlijk op mijn borsten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |