met Ajax is ie iig verzekerd van de CL, ballen in de EL is ook niet allesquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje zoals toen Narsingh naar PSV ging en jij hard moest huilen?
Wat is er vrijdag?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga je hard uitlachen als Maher komende vrijdag tekent bij Ajax
[ afbeelding ]
Ook om een mijn PS met Maher bij PSV, mooi was dat altijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, het sneue was dat Davy daadwerkelijk een foto had gemaakt van mijn FoBo voordat ik hem had aangepast.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy heb je die foto nog?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, het sneue was dat Davy daadwerkelijk een foto had gemaakt van mijn FoBo voordat ik hem had aangepast.
Beetje zoals jij nu doet, you sir are a hypocrit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, het sneue was dat Davy daadwerkelijk een foto had gemaakt van mijn FoBo voordat ik hem had aangepast.
Jij slaat quotes op op je computer. Dat is precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje zoals jij nu doet, you sir are a hypocrit.
Debieler zelfs. x10quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij slaat quotes op op je computer. Dat is precies hetzelfde.
Ik snap je post niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:22 schreef Syntix het volgende:
Italië dat steeds druk zet op Blind, maar niet door heeft dat Blind een eindbaas is die bij Ajax voetbalt
wat een kutvolk is het toch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |