Nee man, hij is 12. Ik zou waarschijnlijk ook een pleefiguur slaan op het internet op die leeftijd. Alleen hadden we dat in mijn tijd nog niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou bijna denken dat TS gewoon een gare troll is
Misschien kunnen zijn ouders de kinderbrowser wat scherper afstellen en als ze dan toch alle reisorganisaties blokken kunnen ze meteen fok ook even blokkerenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef starla het volgende:
[..]
Nee man, hij is 12. Ik zou waarschijnlijk ook een pleefiguur slaan op het internet op die leeftijd. Alleen hadden we dat in mijn tijd nog niet.
Ik ben een vrouw, dat je het even weet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef starla het volgende:
[..]
Nee man, hij is 12. Ik zou waarschijnlijk ook een pleefiguur slaan op het internet op die leeftijd. Alleen hadden we dat in mijn tijd nog niet.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dat je het even weet.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:54 schreef larsvh12 het volgende:
Echt reageer gewoon niet als je toch alleen maar onzin lult. Ik zal het vanavond vragen voor de mensen die wel helpen en benieuwd zijn naar mijn topic..
Ah, je hebt met je ouders gesproken en het wordt een midweek Centerparcs?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Mag je geen dromen hebben en hopen dat ze uitkomen? Shut up!
Nee, btw center parcs kan ook heel leuk zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Ah, je hebt met je ouders gesproken en het wordt een midweek Centerparcs?
Als je 12 bent misschien...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Nee, btw center parcs kan ook heel leuk zijn.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Mag je geen dromen hebben en hopen dat ze uitkomen? Shut up!
Hebben ze die in Orlando tegenwoordig!?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Nee, btw center parcs kan ook heel leuk zijn.
Het is vooral vermoeiend voor mensen als je continue om tips vraagt zonder dat er een serieuze kans lijkt op dat er daadwerkelijk iets ondernomen gaat worden. Zoals het vragen of meedelen aan je ouders.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:53 schreef larsvh12 het volgende:
Ik word echt ziek van die mensen die van die kinderachtige reacties gaan geven. De mensen die inhoudelijke dingen vertellen en tips geven, daar heb ik wat aan!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien kunnen zijn ouders de kinderbrowser wat scherper afstellen en als ze dan toch alle reisorganisaties blokken kunnen ze meteen fok ook even blokkeren
Hee pssssst, hij gaat naar center parcsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
Iemand van 13 met een gezin, jij bent er vroeg bij
OK OT: voor kinderen is Orlando denk ik leuker. NY is om te winkelen, musea bezoeken, dat soort dingen, volgens mij vinden kinderen daar geen zak aan. Tenminste toen ik een kind was vond ik er geen zak aan.
Ow, ik had geen zin om het hele topic door te lezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee pssssst, hij gaat naar center parcs
Luiwammesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, ik had geen zin om het hele topic door te lezen
Nee, net gegeten, geen fut om af te wassen dus ik dacht, ik kijk nog even op FOK!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |