abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127832913

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_127832951
Maak dan een nieuwe aan! :(

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef habitue het volgende:
Vrijdagavond 7 uur. Ik had de date met Pinkdwarf (tevens mijn eerste live contact date met een FOK!’er)op 8 uur gezet, maar ik ben helaas wat te optimistisch geweest met mijn schatting. Apeldoorn was nog 45 min rijden en ik moest me nog douchen en ook nog tijd vrijmaken voor wat persoonlijke mannelijke verzorging. Tot overmaat van ramp schoot ik uit met mijn scheermesje over mijn kleine teen waardoor het bloed over de badkamervloer gutste. :% Strompeldend liep ik naar mijn telefoon om Pinkdwarf te appen dat ik 8 uur niet ging halen. Gelukkig had zij te kampen met soortgelijke problemen, dus hebben we de date verlaat naar kwart voor 9.

Omdat ik van plan was om een paar wijntjes te drinken had ik mijn auto bij een goede vriend van me in Apeldoorn gezet waar ik dan ook zou kunnen slapen. Ik werd op tijd in Apeldoorn-city afgezet en liep naar de afgesproken Irish-bar. Ik voelde toch wel wat spanning opkomen, vooral vanwege het vele leuke whatsapp contact de afgelopen 2 weken. Zou immers zonde als er niks overbleef van de klik online. Luttele seconden later zag ik Pinkdwarf aanlopen. Ze zag er super leuk uit! Leuk gekleurd rokje, met leuke hakken en een blauwe jas. En wat een lief gezicht! O+ Alleen de winterse sjaal in hartje zomer verbaasde me nogal. We begroetten elkaar met 3 zoenen en een knuffel. Helaas zat het terras bij de Irish pub vol, dus namen we even verderop plaats op het terras.

De eerste paar minuten was het toch wel wat aftasten van elkaar, en het duurde even voordat er leuke gesprekken op gang kwamen. Gelukkig veranderde dat al snel, gewoon over het geweldige FOK! beginnen natuurlijk dan krijg je al snel de meest hilarische verhalen. *O* Aan het tafeltje achter ons kwamen 5 vrouwen zitten die vroeger bij Pinkdwarf in de klas hebben gezeten op de middelbare school. Ze had ze al in jaren niet meer gezien en het was te merken dat ze zich wat ongemakkelijk gedroeg. Pinkdwarf vertelde me dat ze met de mooiste van de 5 (Tevens de mooiste van de school volgens Pd) vaak heeft gezoend. De erotisch getinte visioenen schoten natuurlijk meteen door mijn hoofd. ~O>

Naarmate het later werd werd het steeds intiemer en er waren momenten bij dat een eerste zoen in de lucht hing. Echter kwam deze niet van de grond. Firefly3 zou teleurgesteld in me zijn. -O-
Tegen kwart voor 12 was het tijd om te gaan, de laatste bus naar Pinkdwarf’s huis zou namelijk kwart voor 12 vertrekken. Het lot bepaalde echter anders, de laatste bus reed voor onze neus weg. Gedesillusioneerd bleven we achter. Echter zag ik nu wel de kans schoon om Pinkdwarf op haar mooie zachte lippen te zoenen. Ik kan niet voor mezelf spreken, maar ze kan fantastisch zoenen. O+
Ik had kans om met haar mee te gaan, maar ik vond het verstandiger om naar mijn vriend zijn huis te vertrekken.

Geintje natuurlijk :D

Toen de taxi ons eenmaal op de plaats van bestemming had afgezet, stapten we het huis in.
De volgende ochtend moesten we vroeg op pad aangezien Pinkdwarf vanochtend zou worden opgehaald voor, heel toepasselijk, Pinkpop.

Samenvatting: Pinkdwarf is leuk en geslaagde date. O+
Volgende date is in de maak.

Disclaimer: Vragen over details die nacht worden niet beantwoord, ook niet via pm, dm, skype, whatsapp of facebook.

We hebben ons netjes gedragen. O-)
pi_127833093
lol @ TT

Eerste naamtopic *O*

[ Bericht 88% gewijzigd door habitue op 16-06-2013 00:17:26 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_127833392
Soo smooth om haar de laatste bus te laten missen. ~O> })
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:43:49 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127833687
"Gedesillusioneerd bleven we achter". :D Altijd lastig om dan net te doen of je baalt idd. ;)
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:55:34 #6
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127834064
uitgebreid verslag:

fris gedoucht, lekker geurtje op en een paars ensemble aangetrokken (rokje, hakjes, shirtje), en voor het geval dat toch ook maar even alles onder de wenkbrauwen geschoren op advies van DancingPhoebe, stapte ik op de fiets naar het station, op weg naar mijn FOK-date. geluk bij een ongeluk: er was een hoosbui gaande in Groningen, maar in de trein kon ik mooi opdrogen en mijn make-up doen.

twee luttele uurtjes verder, bijna bij Utrecht, bezorgde mijn date me schrik. hij appte 'ik heb slecht nieuws'. :o nee, dit ga je niet menen, hij gaat cancelen, dacht ik! gelukkig viel het mee, hij kwam een half uurtje later. dat gaf mij tijd om nog even bij de Etos op het station in de spiegel mijn uiterlijk te checken.

zenuwachtig waggelend voor de AH to Go, wachtte ik op Scorpio. zijn trein was aangekomen, waar is 'ie? en in de verte zag ik opeens een man breed lachend op me af stappen. hij leek anders in het echt dan op de foto, en in dit geval: positief :) leuk gekleed, beetje alternatief, armbandjes, qua uiterlijk mijn type :D.

we begroetten elkaar met drie zoenen (!). gezellig kletsend baanden we ons een weg door de jungle van Hoog Catharijne, om zo snel mogelijk de weg te vinden naar de Oudegracht. wat is Utrecht toch mooi O+. we vonden al kletsend een mooi plekje bijna aan het water bij de werfkelders, met perfect uitzicht op de voorbijvarende bootjes. maar het was wel een steile trap naar beneden, en ik durfde niet zo goed naar beneden op mijn hakken zonder trapleuning, want Scorpio (codenaampje) had de trapleuning beet. maar galant als hij was, begeleidde hij me aan zijn arm naar beneden. is dit nou PUA? :o)

we praatten over van alles en nog wat onder het genot van een biertje en een wijntje. levensloop, ouders, religie, levenskeuzes als jongvolwassene, vrienden, het ging best de diepte in. het voelde goed, persoonlijk, fijne man :) en gelachen ook nog! lekker hak op de tak kletsen. Hij zei zelfs: 'je bent veel leuker en socialer in het echt dan ik dacht, je presenteert jezelf veel te slecht op FOK.' Zo, even veren in de reet steken!

de tijd vloog voorbij, het was zo maar vijf uur, we hebben de 2,5 uur snel vol gepraat. toen stonden we op en hebben we nog even een rondje door de binnenstad gewandeld, elkaar af en toe subtiel aanrakend (ja, Scorpio, ik merkte die hand op mijn bil wel ;) ).

toen was het tijd om weer richting station te gaan. allebei avondverplichtingen. zijn trein bleek al over drie minuten te vertrekken. ik twijfelde... ook tijdens het wandelingetje in de binnenstad had ik best willen zoenen. maar ja, zo en plein public... op het station durfde ik ook niet de move te maken.

maar: al snel volgde tijdens de treinreis een appwisseling waaruit duidelijk werd dat we allebei een tweede date wel zien zitten. dus wie weet wat er dan gaat gebeuren ;)

en nu ben ik al bijna thuis (zwaai ff naar buiten zo eefje)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:59:56 #7
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127834231
Wat leuk Andro! Je bent toch niet stiekem gewoon een mooie leuk vrouw he.... }:|
Leuk verslag! Ah... romance is in the air!

Het kan niet meer stuk hier. ;)
Fok! Liefdes! O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_127834284
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
uitgebreid verslag:

fris gedoucht, lekker geurtje op en een paars ensemble aangetrokken (rokje, hakjes, shirtje), en voor het geval dat toch ook maar even alles onder de wenkbrauwen geschoren op advies van DancingPhoebe, stapte ik op de fiets naar het station, op weg naar mijn FOK-date. geluk bij een ongeluk: er was een hoosbui gaande in Groningen, maar in de trein kon ik mooi opdrogen en mijn make-up doen.

twee luttele uurtjes verder, bijna bij Utrecht, bezorgde mijn date me schrik. hij appte 'ik heb slecht nieuws'. :o nee, dit ga je niet menen, hij gaat cancelen, dacht ik! gelukkig viel het mee, hij kwam een half uurtje later. dat gaf mij tijd om nog even bij de Etos op het station in de spiegel mijn uiterlijk te checken.

zenuwachtig waggelend voor de AH to Go, wachtte ik op Scorpio. zijn trein was aangekomen, waar is 'ie? en in de verte zag ik opeens een man breed lachend op me af stappen. hij leek anders in het echt dan op de foto, en in dit geval: positief :) leuk gekleed, beetje alternatief, armbandjes, qua uiterlijk mijn type :D.

we begroetten elkaar met drie zoenen (!). gezellig kletsend baanden we ons een weg door de jungle van Hoog Catharijne, om zo snel mogelijk de weg te vinden naar de Oudegracht. wat is Utrecht toch mooi O+. we vonden al kletsend een mooi plekje bijna aan het water bij de werfkelders, met perfect uitzicht op de voorbijvarende bootjes. maar het was wel een steile trap naar beneden, en ik durfde niet zo goed naar beneden op mijn hakken zonder trapleuning, want Scorpio (codenaampje) had de trapleuning beet. maar galant als hij was, begeleidde hij me aan zijn arm naar beneden. is dit nou PUA? :o)

we praatten over van alles en nog wat onder het genot van een biertje en een wijntje. levensloop, ouders, religie, levenskeuzes als jongvolwassene, vrienden, het ging best de diepte in. het voelde goed, persoonlijk, fijne man :) en gelachen ook nog! lekker hak op de tak kletsen. Hij zei zelfs: 'je bent veel leuker en socialer in het echt dan ik dacht, je presenteert jezelf veel te slecht op FOK.' Zo, even veren in de reet steken!

de tijd vloog voorbij, het was zo maar vijf uur, we hebben de 2,5 uur snel vol gepraat. toen stonden we op en hebben we nog even een rondje door de binnenstad gewandeld, elkaar af en toe subtiel aanrakend (ja, Scorpio, ik merkte die hand op mijn bil wel ;) ).

toen was het tijd om weer richting station te gaan. allebei avondverplichtingen. zijn trein bleek al over drie minuten te vertrekken. ik twijfelde... ook tijdens het wandelingetje in de binnenstad had ik best willen zoenen. maar ja, zo en plein public... op het station durfde ik ook niet de move te maken.

maar: al snel volgde tijdens de treinreis een appwisseling waaruit duidelijk werd dat we allebei een tweede date wel zien zitten. dus wie weet wat er dan gaat gebeuren ;)

Nice! Vond het erg gezellig!
pi_127834417
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:34 schreef Fascination het volgende:
Soo smooth om haar de laatste bus te laten missen. ~O> })
8-) :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef Silenus het volgende:
"Gedesillusioneerd bleven we achter". :D Altijd lastig om dan net te doen of je baalt idd. ;)
Ik deed zelfs nog een poging om naar de halte te rennen. ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:05:28 #10
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127834447
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef habitue het volgende:

[..]

8-) :P

[..]

Ik deed zelfs nog een poging om naar de halte te rennen. ;)
Kwam net die blessure zeker omhoog zetten.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_127834449
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
uitgebreid verslag:

Leuk verslag Andro!!! Supertof.
pi_127834454
Hahaha, Andro. Nice. Wel gewaagd dat jullie elkaar drie zoenen gaven bij de begroeting(!)
pi_127834471
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Kwam net die blessure zeker omhoog zetten.
Verdomde hamstring idd.
pi_127834513
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef Fascination het volgende:
Wel gewaagd dat jullie elkaar drie zoenen gaven bij de begroeting(!)
Sarcasm, is it?
pi_127834674
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Sarcasm, is it?
:').
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:10:53 #16
138876 Andromache
pi_127834678
right :) ik dacht, ik vermeld het maar even. de dates bij wie het goed zit, die verdienen drie zoenen ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:25:29 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127835329
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Andromache het volgende:
right :) ik dacht, ik vermeld het maar even. de dates bij wie het goed zit, die verdienen drie zoenen ;)
Ik doe het meestal bij de ontmoeting. Hangt af van haar lichaamstaal, maar het is voor mij redelijk normaal.
pi_127835432
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:25 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik doe het meestal bij de ontmoeting. Hangt af van haar lichaamstaal, maar het is voor mij redelijk normaal.
Zou niet weten hoe je elkaar anders moet of gaat begroeten? Kus op de hand?? Je gaat toch geen hand geven :'), dat doe je bij iemand die je nog nooit hebt gesproken. Het zelfde met vriendinnen van een kennis/vriend. Op het moment dat je elkaar al eens eerder hebt gezien c.q. gesproken geef je elkaar 3 zoenen.

Preutsheid :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:29:53 #19
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127835537
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:27 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Zou niet weten hoe je elkaar anders moet of gaat begroeten? Kus op de hand?? Je gaat toch geen hand geven :'), dat doe je bij iemand die je nog nooit hebt gesproken. Het zelfde met vriendinnen van een kennis/vriend. Op het moment dat je elkaar al eens eerder hebt gezien c.q. gesproken geef je elkaar 3 zoenen.

Preutsheid :')
Bij dates gemerkt dat niet iedereen het gewend is. Wel altijd geaccepteerd dat het gebeurde, maar je merkte toch dat het even nieuw was.
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 20:31:43 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127835618
Leuke verslagen Andro en Habitue ^O^
What can change the nature of a man?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:32:55 #21
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127835669
Leuk
Arie is net weg en die nigger belt me op
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:39:15 #22
138876 Andromache
pi_127835983
nee dudewhwereismycar ik zat niet tegenover jou vanmiddag..

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:31 schreef Coco98 het volgende:
Leuke verslagen Andro en Habitue ^O^
ja vind je 't leuk? ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:46:27 #23
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127836284
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:39 schreef Andromache het volgende:
nee dudewhwereismycar ik zat niet tegenover jou vanmiddag..

[..]

ja vind je 't leuk? ;)
Mwoh... geen stomende verhalen vol met klaagbedes over het feit dat er maar een x aantal condooms in een grote kliko kan en dat die dus, logischerwijs, al snel tot het nokkie vol zat.

Was wel ok. :Y
pi_127836425
Geslaagde troll-poging van Dudewhereismycar, ik trapte erin. Nice!

Maar het was dus Coco98. 8-)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:59:17 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127836906
Waarom zo geheimzinnig met wie het was? Ik neem aan dat je je niet schaamt voor je date?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')