SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door j0rdiiii op 15-06-2013 19:37:37 ]
Pot leeg? Meer een vraag hoeveel ze willen besteden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:39 schreef BenGepeept het volgende:
Hoeveel miljoen heeft Ajax te besteden aan nieuwe spelers? Of is de pot nog steeds leeg?
Volgens de beursberichten hebben ze 50 miljoen schuld.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Pot leeg? Meer een vraag hoeveel ze willen besteden.
Ah dat kan wel kloppen inderdaad, dan is er net die 100 miljoen voor Ronaldo af gegaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:46 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Volgens de beursberichten hebben ze 50 miljoen schuld.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah dat kan wel kloppen inderdaad, dan is er net die 100 miljoen voor Ronaldo af gegaan.
Hij kan toch prima rechts in de defensie? Want als Toby weg gaat heb je alleen Veltman voor die positiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef Wessiej het volgende:
Vorig jaar zou ik juichen, een van mijn favo spelers ooit in het Ajax-shirt, maar ik vind hem nu niet echt passen...
Wat ik bedoel met passen is de huidige mentaliteit ja,...ga je Veltman weer minimaal 1 seizoen laten banken? Of gewoon vertrouwen tonen en hem erin zetten, met de kans dat het een wedstrijd of 3 fout gaat maar dat er over een half jaar/jaar een topper staat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kan toch prima rechts in de defensie? Want als Toby weg gaat heb je alleen Veltman voor die positie
Ik vind Veltman toch nog niet zo ver als Denswil denk niet dat je het seizoen in moet gaan met alleen Veltman voor die positie of je moet Moisander op rechts zetten en dan Denswil op links.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met passen is de huidige mentaliteit ja,...ga je Veltman weer minimaal 1 seizoen laten banken? Of gewoon vertrouwen tonen en hem erin zetten, met de kans dat het een wedstrijd of 3 fout gaat maar dat er over een half jaar/jaar een topper staat?
Echte Ajacied ja, maar als speler niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heitinga terug zou wel mooi zijn absolute held.
Ik kreeg net een hartverzakking. Bedankt nog.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
@Ajaxinside
https://twitter.com/ajaxinside Heb ik ook gepost in het topic op Ajax Netwerk
Hartverzakkingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg net een hartverzakking. Bedankt nog.
Beetje ademen, beetje lopen, beetje zitten. Van alles eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartverzakking. Wat doe jij allemaal in je leven man
.
Misschien verwijderen ze wel vaker hun onzin tweets.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook niets voor dat account om het gelijk te veranderen, ik zie nou niet absurde berichten verschijnen op die site.
Kán.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien verwijderen ze wel vaker hun onzin tweets.
Ik denk ook niet dat Maher nu aan het onderhandelen is met Ajax. Nu hij in Israël zit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:11 schreef stoeltafel het volgende:
Waarschijnlijk mensen aantrekken of de bron loog?
Hoeft niet per se, zijn zaakwaarnemer kan zitten onderhandelen met Ajax. Maher zal vast wel een reëel bedrag wat hij wil verdienen voor ogen hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Maher nu aan het onderhandelen is met Ajax. Nu hij in Israël zit.
Ja dat kan. Maar hij zal ook wel gesprek willen met de Boer enzo over de plannen die hij heeft met hem. Of dat is allemaal al eerder gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, zijn zaakwaarnemer kan zitten onderhandelen met Ajax. Maher zal vast wel een reëel bedrag wat hij wil verdienen voor ogen hebben
Zou best kunnen, potentiële aankopen was het hé.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar hij zal ook wel gesprek willen met de Boer enzo over de plannen die hij heeft met hem. Of dat is allemaal al eerder gedaan.
Dat mag ik hopen ja. Anders mag je hem over 2 jaar al weer verkopen voor een beetje een goed bedrag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik hoop wel dat het een vijfjarig contract wordt als ie tekent.
Die jongen is sowieso niet zo veel. Van mij hoeft er niet echt een CV bij ofzo. Gewoon Maher en een rechtsbuiten halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik mag hopen dat Overmars niet van plan was meer dan 3 ton op Van der Hoorn te bieden. Gewoon met Denswil/Veltman/Moisander/Bazoer als centrale verdedigers het seizoen in wat mij betreft.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef Class het volgende:
En die Cor Pot die L. de Jong weer liet falen ipv gewoon met Hoesen te spelen
En anders enige routine. Met Van Hoorn haal je gewoon een extra 'jeugd'speler. Welke al naast zijn gebrekkige talent nog alles moet leren op het gebied van ervaring.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik mag hopen dat Overmars niet van plan was meer dan 3 ton op Van der Hoorn te bieden. Gewoon met Denswil/Veltman/Moisander/Bazoer als centrale verdedigers het seizoen in wat mij betreft.
bazoer is 16 toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
Afgelopen seizoen was Viergever niet best. Ajax heeft interesse in v/d Hoorn, dusja.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef Danielle94 het volgende:
Las ergens dat Moisander Viergever graag ziet komen, maar geen idee of Ajax zelf ook interesse heeft..
Vind v/d Hoorn ook niks haha. Als ik al een eredivisie verdediger moest kiezen is het van Dijk..quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen was Viergever niet best. Ajax heeft interesse in v/d Hoorn, dusja.
Vind het allemaal een niveau, alleen heeft van Dijk de 'uitstraling' van een sterke verdediger (lang, sterk, snel). Dus als ik mag kiezen dan inderdaad v. Dijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Vind v/d Hoorn ook niks haha. Als ik al een eredivisie verdediger moest kiezen is het van Dijk..
Van mij mag de Jong of Eriksen ook vertrekken,loopt te veel voor op het middenveld.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:00 schreef MouzurX het volgende:
Het beste voor ajax is nog steeds dat er zo min mogelijk spelers weg gaan. Op vermeer na.
Niet alleen paar wedstrijden in jong oranje, ook laatste maanden bij Utrecht was hij minder vond ik. Zeker geen slechte speler, maar niet van het niveau Ajax denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van der Hoorn is wel een prima speler jammer dat de meeste hem nu alweer afkeuren op een paar wedstrijden voor Jong Nederland
Het is een jonge speler die kennen allemaal wel eens een mindere periodequote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Niet alleen paar wedstrijden in jong oranje, ook laatste maanden bij Utrecht was hij minder vond ik. Zeker geen slechte speler, maar niet van het niveau Ajax denk ik.
Ja, dat is nog geen serieuze optie. Boilesen wel, Blind en van Rhijn in nood ook.quote:
Aha, hopen dat het waar is.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:18 schreef stoeltafel het volgende:
Tweet van AjaxFanzone.NL (@AjaxFanzoneNL) - AjaxFanzone.NL (@AjaxFanzoneNL) heeft getweet om 6:57 AM on zo, jun. 16, 2013:
Ajax heeft een mondeling akkoord met Adam Maher over een vierjarig contract bereikt. Ajax en AZ moeten er nog uitkomen. #AJAX
(https://twitter.com/AjaxFanzoneNL/status/346129288912846848)
Tja, tweede bron maar Ajaxinside heeft het ook al gezegd en laten staan nu.
Ze komen later met meer. Dus even afwachten.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:18 schreef stoeltafel het volgende:
Tweet van AjaxFanzone.NL (@AjaxFanzoneNL) - AjaxFanzone.NL (@AjaxFanzoneNL) heeft getweet om 6:57 AM on zo, jun. 16, 2013:
Ajax heeft een mondeling akkoord met Adam Maher over een vierjarig contract bereikt. Ajax en AZ moeten er nog uitkomen. #AJAX
Hoesen, Blind bekijken kan het toch ook zijn geweest?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:23 schreef Pedroso het volgende:
Nu nog scouten bij Jong Oranje![]()
Neem aan dat ze ondertussen wel weten wat Maher en co. kunnen.
Vind ik niet zo vreemd hoor, wedstrijden onder druk zijn toch andersquote:Op zondag 16 juni 2013 08:23 schreef Pedroso het volgende:
Nu nog scouten bij Jong Oranje![]()
Neem aan dat ze ondertussen wel weten wat Maher en co. kunnen.
Meer hoop dan werkelijkheid. Geloof er niks van. En AZ is nog niet eens akkoord.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze komen later met meer. Dus even afwachten.
Dat AZ nog niet akkoord is, zegt vrij weinig. Dat was ook het geval met Dost en Suarez. Die zorgden er toen ook voor dat er een arbitragezaak kwam. Zie het nog wel gebeuren dat Maher ook 'die kant' op gaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:36 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Meer hoop dan werkelijkheid. Geloof er niks van. En AZ is nog niet eens akkoord.
Misschien wel maar ik vind het altijd triest dat er clubs zijn die miljoenen extra betalen omdat ze een speler 'scouten' op zo'n toernooi die toevallig een paar leuke wedstrijdjes speelt. Zijn talloze voorbeelden van spelers die daarna geen pepernoot meer raken.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet zo vreemd hoor, wedstrijden onder druk zijn toch anders
Nee maar je ziet bijvoorbeeld zo'n v/d Hoorn die bij Utrecht lekker freewheelend zijn wedstrijdjes kon spelen omdat winst en verlies er niet zoveel toe doen als bij een topclub het nu toch heel moeilijk hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik vind het altijd triest dat er clubs zijn die miljoenen extra betalen omdat ze een speler 'scouten' op zo'n toernooi die toevallig een paar leuke wedstrijdjes speelt. Zijn talloze voorbeelden van spelers die daarna geen pepernoot meer raken.
Heb het niet specifiek over Ajax overigens.
Is al zijn derde vreemde moment in een tijdsbestek van 2 maanden. Eerst vond ik hem nog wel betrouwbaar ogen, maar nu komen er opeens opvallend veel scheurtjes. Misschien is het omdat hij bijna een heel seizoen 'top' heeft gespeeld...quote:Op zondag 16 juni 2013 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar je ziet bijvoorbeeld zo'n v/d Hoorn die bij Utrecht lekker freewheelend zijn wedstrijdjes kon spelen omdat winst en verlies er niet zoveel toe doen als bij een topclub het nu toch heel moeilijk hebben.
Toch is het juist de kunst om dat soort spelers op waarde te schatten en kijken naar zijn potentie. En je dan niet laat leiden door 1 of 2 matige wedstrijden. Scheelt je veel geld.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar je ziet bijvoorbeeld zo'n v/d Hoorn die bij Utrecht lekker freewheelend zijn wedstrijdjes kon spelen omdat winst en verlies er niet zoveel toe doen als bij een topclub het nu toch heel moeilijk hebben.
Ben ik wel met je eens maar zo'n toernooi kan wel van doorslaggevende betekenis zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 08:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch is het juist de kunst om dat soort spelers op waarde te schatten en kijken naar zijn potentie. En je dan niet laat leiden door 1 of 2 matige wedstrijden. Scheelt je veel geld.
Niet dat ik vd Hoorn nou zo'n topper vind maar dat is niet op basis van deze wedstrijd, is veel teveel gehyped bij Utrecht.
Je ziet toch iedere 4 jaar op het WK wel de goede jongens bovendrijven. Blackcard Greg vd Wiel, Thomas Müller om alvast twee namen te noemen. Van der Hoorn is een soort zelfde speler als Vlaar, denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar zo'n toernooi kan wel van doorslaggevende betekenis zijn
v/d Hoorn lijkt me in potentie beter dan Vlaar, dat is toch meer alleen een mandekker, opbouwend niet bijzonder.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je ziet toch iedere 4 jaar op het WK wel de goede jongens bovendrijven. Blackcard Greg vd Wiel, Thomas Müller om alvast twee namen te noemen. Van der Hoorn is een soort zelfde speler als Vlaar, denk ik.
Maher wil zelf graag naar Ajax, dus zou best kunnen. Alleen AZ gaat moeilijk doen gok ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is moeilijk doen, als die geruchten waar zijn wat clubs voor Dries Mertens willen betalen dan kan ik begrijpen dat AZ Maher niet weg gaat geven.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:58 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Maher wil zelf graag naar Ajax, dus zou best kunnen. Alleen AZ gaat moeilijk doen gok ik.
Klopt, maar als een speler niet naar die club wil maar naar Ajax gaan ze toch tegen hem werken..quote:Op zondag 16 juni 2013 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is moeilijk doen, als die geruchten waar zijn wat clubs voor Dries Mertens willen betalen dan kan ik begrijpen dat AZ Maher niet weg gaat geven.
Voordeel is dat Maher heel duidelijk heeft gemaakt dat hij in NL wil blijven. De vraag is hoe sterk hij is daarin als AZ zijn poot stijf houdt en bijvoorbeeld maximaal 8 van PSV/Ajax kan krijgen maar 12 van een Engelse club.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is moeilijk doen, als die geruchten waar zijn wat clubs voor Dries Mertens willen betalen dan kan ik begrijpen dat AZ Maher niet weg gaat geven.
Na een half jaar?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:26 schreef Danielle94 het volgende:
Denk dat Maher na 1/2 jaar naar het buitenland gaat en dit ziet als een stap om nog verder te ontwikkelen.
Denk dat die waarde toch een stuk hoger ligt dan menigeen toen dacht.quote:Ajax overtrof verwachtingen Aegon
Door JipVR, 15 juni 2013 14:55, 5874 views, Bron: BNR | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Ajax heeft de verwachtingen omtrent het sponsorschap met Aegon 'enorm overtroffen', zo weet Jan Driessen, directeur communicatie bij Aegon, te melden tegenover BNR.
'Het is twaalf maanden in het jaar, wereldwijd en heeft alle deuren geopend', legt Driessen uit. 'Als je zegt dat je van Aegon bent in China, India of Brazilië: dan zegt dat heel weinig. maar als je zegt dat je de hoofdsponsor van Ajax bent, dan beginnen ze gelijk over Johan Cruijff en Marco van Basten.'
De goede verstandhouding kwam wel in gevaar tijdens de bestuurlijke crisis destijds bij Ajax. 'De spanning liep op. Je kijkt naar de waarden die je in het contract hebt liggen. Er is zoveel geld mee gemoeid, maar als alle aandacht uitgaat naar wat er die avond op het parkeerdek plaatsvindt, dan gaat dat af van alle inspanningen die je doet. We hebben ook opgeroepen tot rust, maar nooit gekozen tussen partijen: dat kan je niet doen. Je moet elkaar respecteren in de rol die iedereen heeft', aldus Driessen.
Ajax is momenteel op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor omdat het sponsorschap met Aegon in de zomer van 2014 afloopt.
Bedoelde 1 of 2 jaar, haha.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Na een half jaar?
Maar denk eerder na twee of drie jaar dan, eventueel. Echt niet na een jaar al.
Dat heeft die nooit gezegd,PSV of Ajax. Verder lijkt me logischer dat AZ eerst akkoord gaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:58 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Maher wil zelf graag naar Ajax, dus zou best kunnen. Alleen AZ gaat moeilijk doen gok ik.
In de VI Intervieuw staat liever Ajax dan PSV.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dat heeft die nooit gezegd,PSV of Ajax. Verder lijkt me logischer dat AZ eerst akkoord gaat.
Het is net zo gebruikelijk dat club en speler er al uit zijn voor de clubs eruit zijn hoor. Jantje vorig jaar nog met Tottenham (wat nadelig was voor Ajax, want nu hoefde Tottenham niet tegen Arsenal op te bieden. Het is voor de verkopende club een stuk betere situatie als de speler geen voorkeur uitspreekt, zoals bijvoorbeeld Narsingh vorig jaar).quote:Op zondag 16 juni 2013 11:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dat heeft die nooit gezegd,PSV of Ajax. Verder lijkt me logischer dat AZ eerst akkoord gaat.
Ja? Dacht dat die het nog altijd voor zich houden. De keuze was op gevoel gebaseerd las ik op VZ.'we zien het wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:46 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
In de VI Intervieuw staat liever Ajax dan PSV.
Het leek er tijdje op dat ze ook interesse hadden in van Dijk, maar nu al maanden niks meer van gehoord.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van der Hoorn is gewoon bagger, dan nog liever van Dijk. Maher daarintegen, wat een baas.
Ook al zo'n overschatte speler.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Het leek er tijdje op dat ze ook interesse hadden in van Dijk, maar nu al maanden niks meer van gehoord.
gelukkig maar. Matige speler.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Het leek er tijdje op dat ze ook interesse hadden in van Dijk, maar nu al maanden niks meer van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |