SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door j0rdiiii op 15-06-2013 19:37:37 ]
Pot leeg? Meer een vraag hoeveel ze willen besteden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:39 schreef BenGepeept het volgende:
Hoeveel miljoen heeft Ajax te besteden aan nieuwe spelers? Of is de pot nog steeds leeg?
Volgens de beursberichten hebben ze 50 miljoen schuld.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Pot leeg? Meer een vraag hoeveel ze willen besteden.
Ah dat kan wel kloppen inderdaad, dan is er net die 100 miljoen voor Ronaldo af gegaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:46 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Volgens de beursberichten hebben ze 50 miljoen schuld.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah dat kan wel kloppen inderdaad, dan is er net die 100 miljoen voor Ronaldo af gegaan.
Hij kan toch prima rechts in de defensie? Want als Toby weg gaat heb je alleen Veltman voor die positiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef Wessiej het volgende:
Vorig jaar zou ik juichen, een van mijn favo spelers ooit in het Ajax-shirt, maar ik vind hem nu niet echt passen...
Wat ik bedoel met passen is de huidige mentaliteit ja,...ga je Veltman weer minimaal 1 seizoen laten banken? Of gewoon vertrouwen tonen en hem erin zetten, met de kans dat het een wedstrijd of 3 fout gaat maar dat er over een half jaar/jaar een topper staat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kan toch prima rechts in de defensie? Want als Toby weg gaat heb je alleen Veltman voor die positie
Ik vind Veltman toch nog niet zo ver als Denswil denk niet dat je het seizoen in moet gaan met alleen Veltman voor die positie of je moet Moisander op rechts zetten en dan Denswil op links.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met passen is de huidige mentaliteit ja,...ga je Veltman weer minimaal 1 seizoen laten banken? Of gewoon vertrouwen tonen en hem erin zetten, met de kans dat het een wedstrijd of 3 fout gaat maar dat er over een half jaar/jaar een topper staat?
Echte Ajacied ja, maar als speler niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heitinga terug zou wel mooi zijn absolute held.
Ik kreeg net een hartverzakking. Bedankt nog.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
@Ajaxinside
https://twitter.com/ajaxinside Heb ik ook gepost in het topic op Ajax Netwerk
Hartverzakkingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg net een hartverzakking. Bedankt nog.
Beetje ademen, beetje lopen, beetje zitten. Van alles eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartverzakking. Wat doe jij allemaal in je leven man
.
Misschien verwijderen ze wel vaker hun onzin tweets.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook niets voor dat account om het gelijk te veranderen, ik zie nou niet absurde berichten verschijnen op die site.
Kán.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien verwijderen ze wel vaker hun onzin tweets.
Ik denk ook niet dat Maher nu aan het onderhandelen is met Ajax. Nu hij in Israël zit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:11 schreef stoeltafel het volgende:
Waarschijnlijk mensen aantrekken of de bron loog?
Hoeft niet per se, zijn zaakwaarnemer kan zitten onderhandelen met Ajax. Maher zal vast wel een reëel bedrag wat hij wil verdienen voor ogen hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Maher nu aan het onderhandelen is met Ajax. Nu hij in Israël zit.
Ja dat kan. Maar hij zal ook wel gesprek willen met de Boer enzo over de plannen die hij heeft met hem. Of dat is allemaal al eerder gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, zijn zaakwaarnemer kan zitten onderhandelen met Ajax. Maher zal vast wel een reëel bedrag wat hij wil verdienen voor ogen hebben
Zou best kunnen, potentiële aankopen was het hé.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar hij zal ook wel gesprek willen met de Boer enzo over de plannen die hij heeft met hem. Of dat is allemaal al eerder gedaan.
Dat mag ik hopen ja. Anders mag je hem over 2 jaar al weer verkopen voor een beetje een goed bedrag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik hoop wel dat het een vijfjarig contract wordt als ie tekent.
Die jongen is sowieso niet zo veel. Van mij hoeft er niet echt een CV bij ofzo. Gewoon Maher en een rechtsbuiten halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik mag hopen dat Overmars niet van plan was meer dan 3 ton op Van der Hoorn te bieden. Gewoon met Denswil/Veltman/Moisander/Bazoer als centrale verdedigers het seizoen in wat mij betreft.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef Class het volgende:
En die Cor Pot die L. de Jong weer liet falen ipv gewoon met Hoesen te spelen
En anders enige routine. Met Van Hoorn haal je gewoon een extra 'jeugd'speler. Welke al naast zijn gebrekkige talent nog alles moet leren op het gebied van ervaring.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik mag hopen dat Overmars niet van plan was meer dan 3 ton op Van der Hoorn te bieden. Gewoon met Denswil/Veltman/Moisander/Bazoer als centrale verdedigers het seizoen in wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |