Same here. Wilde bijna de geschiedenis van Metal Gear in de ts zetten, maar heb besloten om mijn enthousiasme in bedwang te houdenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef Gewas het volgende:
Metal Gear Solid vind ik de meest geweldige gamereeks ooit... Dus deze ontwikkelingen ga ik zeker in de gaten houden.
Niets voor mij dus, ik ben voor realistische Stealth, denk aan Death To Spies, maar niet het bovennatuurlijke gedoe. Toch bedankt!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:35 schreef VulpX het volgende:
Niet helemaal. Splinter Cell probeert wat realistischer te zijn met een Tom Clancy verhaal. Metal Gear heeft bijvoorbeeld nog steeds eindbazen, veel bovennatuurlijk gebeuren, en altijd een ingewikkeld plot waar je maar van moet houden
Het zijn beide Stealth games, maar toch ergens is het een beetje appeltjes met peren vergelijken.
Ik heb twee weken geleden voor het eerst MGS 1 uitgespeeld. Vroeger had ik hem voor de PS1 maar was nooit verder gekomen dan het eerste gedeelte (bij dat helikopter platform).quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Same here. Wilde bijna de geschiedenis van Metal Gear in de ts zetten, maar heb besloten om mijn enthousiasme in bedwang te houden
Heb je MGS4 al gespeeld? Toch wel een goede afsluiter van Solid Snake's verhaal. Maar ik vind persoonlijk MGS3 toch ook wel de beste. Weet nog dat ik de eerste trailer zag tijdens de E3 2003 (een van de beste gametrailers ooit gemaakt, imho):quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden voor het eerst MGS 1 uitgespeeld. Vroeger had ik hem voor de PS1 maar was nooit verder gekomen dan het eerste gedeelte (bij dat helikopter platform).
Paar jaar geleden ook de HD collections gekocht.
Met name MGS 3 vind ik compleet awesome. Alles aan dit spel is geweldig. En vooral de hele sfeer van deze game.
Niet helemaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
Kan iemand in eigen woorden kort vertellen wat het doel is? Ben je een of andere held uit de VS die orders krijgt van FBI om allemaal gasten stealthy te killen?
Thanksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:14 schreef VulpX het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Begin van MGS1 in het kort: jij bent Solid Snake, een ex-FOXHOUND operative (FOXHOUND is een spec ops groep) die terug in actieve dienst wordt gehaald om op een geheime legerbasis in Alaska een terreurgroep te stoppen. Deze terreurgroep heeft een aantal belangrijke personen gegijzeld, en wordt geleid door de huidige FOXHOUND leden. Jou missie is om daar naar binnen te sluipen, de gijzelaars te bevrijden en ook nog effe een nucleaire lancering te voorkomen. Gedurende het spel schakel je de FOXHOUND leden uit, en blijkt er eigenlijk een veel groter complot achter de schermen plaats te vinden. Meer zeg ik niet over het verhaal, maar het verhaal van MGS1 en bijbehorende plot twists zijn legendarisch.
Eigenlijk begint bijna elke Metal Gear met deze opzet. Jij bent Solid Snake (of een van de andere 2 protagonisten die er ondertussen bij gekomen zijn), en je wordt vijandelijk gebied ingestuurd om een dreiging te stoppen. En die dreiging heeft vaak (eigenlijk altijd) te maken met een iteratie van Metal Gear, de lopende tank waarnaar de titel verwijst.
Hahaha, nee. Elke game heeft een eigen Metal Gear (of meerderequote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Thanks
Dus Metal Gear is de eindbaas die altijd blijft leven?
Oh, dus in elke MGS is er een andere Metal Gear, die de eindbaas is?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Elke game heeft een eigen Metal Gear (of meerdere)
Ongeveer. Ik kan je wel precies vertellen hoe het in elke game zit, maar dat is een beetje zonde voor jezelf. Het is ook niet altijd de eindbaas, maar het zijn wel altijd awesome boss fights :pquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oh, dus in elke MGS is er een andere Metal Gear, die de eindbaas is?
Awesome!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:20 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ongeveer. Ik kan je wel precies vertellen hoe het in elke game zit, maar dat is een beetje zonde voor jezelf. Het is ook niet altijd de eindbaas, maar het zijn wel altijd awesome boss fights :p
Overigens, dit is een Metal Gear (REX uit MGS1):
[ afbeelding ]
Heb thuis dit model ervan staan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:44 schreef VulpX het volgende:
[..]
Heb nog veel meer Metal Gear memorabilia... Zal het maar niet posten
Zulke dingen vind ik dan weer onnodig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:28 schreef VulpX het volgende:
MGSV krijgt trouwens ook smartphone en tablet integratie: http://www.polygon.com/20(...)tphone-tablet-kojima
Wie weetquote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef VulpX het volgende:
Ik denk niet dat je een game o.i.d. erop hoeft te verwachten. Maar misschien een interactieve map. Of je kan a la Peace Walker je huurlingorganisatie op je phone of tablet real time opdrachten geven en opleiden. Dat was in Peace Walker ook erg verslavend.
MGS 4 heb ik ook gespeeld. Vooral de eerste 2 acts en dan act 4 vond ik het leukst. Het verhaal van deze game vond ik de eerste keer wel moeilijk te begrijpen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:53 schreef VulpX het volgende:
[..]
Heb je MGS4 al gespeeld? Toch wel een goede afsluiter van Solid Snake's verhaal. Maar ik vind persoonlijk MGS3 toch ook wel de beste. Weet nog dat ik de eerste trailer zag tijdens de E3 2003 (een van de beste gametrailers ooit gemaakt, imho):
Man man man, ik sprong zowat een gat in de lucht. Ik had toen MGS1 Integral op de PC helemaal kapot gespeeld, en MGS2 bij een vriend uitgespeeld. Ik had toen geen geld voor een PS2, maar na die trailer ben ik al m'n zakgeld en krantenwijk geld gaan sparen en heb de Silver Satin PS2 gehaald. Eerste spel wat ik kocht: Metal Gear Solid 2 Substance. Daar heb ik ook ontiegelijk veel uren in zitten. Vind MGS2 dan ook nog steeds een geweldig spel, hoewel het misschien wel de minste Metal Gear is. Sindsdien helemaal verslaafd. Voor MGS3 ben ik nog in een tussenuur van school (poeh, lang geleden) naar de plaatselijke Bart Smit heen en weer gecrossed en heb ik de rest van de dag op school alleen maar naar het hoesje en de handleiding lopen staren. Thuis PS2 aangezet, koptelefoon op en een aantal dagen heerlijk weg van de wereld en compleet in MGS3 gedoken. Wat een ervaring was dat!
Pfff, maar ik ben alweer aan het ranten. Zo heb ik voor bijna elke Metal Gear wel een verhaal
Eens!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef VulpX het volgende:
Ik heb na het zien van de trailers van MGSV echt zin om Peace Walker weer op te pakken. Dat is sowieso een geniaal spel, en MGSV lijkt verder te gaan waar Peace Walker ophield.
en hier de volledige trailer inclusief het verwijderde paketjequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:52 schreef VulpX het volgende:
Holy crap, de E3 trailer in 60 fps, zoals het er dus echt uit moet gaan zien op je TV straks:
http://www.eurogamer.net/videos/metal-gear-solid-5-at-720p60
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Splinter Cell is net zoiets als Metal Gear (Solid), maar dan slechter.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
Is Metal Gear Solid zo iets als Splinter Cell, maar dan met meer hypertechnische snufjes?
Ik wil je graag geloven, als je onderbouwt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Splinter Cell is net zoiets als Metal Gear (Solid), maar dan slechter.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:53 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven, als je onderbouwt.
* SherlockHolmes leest ondertitel van trancethrustquote:
Ik vind het zoveel tijd kosten dat doorspelen, dan kijk/fastforward/skip ik liever door een Youtube walkthrough.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:17 schreef VulpX het volgende:
Ik ga sowieso voor de release van MGSV alles nog een keertje doorspelen. Moet ook echt een keer de originele Metal Gear en Solid Snake uitspelen...
Dat kan natuurlijk ook, maar ik geniet toch meestal wel weer als ik een MGS aanzet. Heb ze nu ook alweer een tijdje niet gespeeld, dat scheelt ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik vind het zoveel tijd kosten dat doorspelen, dan kijk/fastforward/skip ik liever door een Youtube walkthrough.
Tof.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:23 schreef VulpX het volgende:
http://www.ign.com/videos(...)y-ground-zeroes-demo
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow wat vet!
Idd. Op de metal gear reddit wordt er door een aantal fans alweer moord en brand om geschreeuwd. Kojima heeft echter aangegeven dat deze demo op een lage moeilijkheidsgraad draait om niet teveel live te kunnen verneuken. Dus wellicht dat het enemies taggen en die slow mo executies anders of niet werken op de hogere moeilijkheidsgraden. Ik vind het er in ieder geval gruwelijk uitzien.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Tof.
Wat me wel snel op viel is dat vijanden soms zo'n outline krijgen als ze half achter omgeving verscholen staan enzo. Dat vind ik wat minder, haalt een beetje van het goed rond kijken voor je iets doet weg.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, dat Ground Zeroes dat gedeelte is dat je dat kamp moet aanvallen en dan in een coma raakt en na die coma The Phantom Pain begintquote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef KrentebolHooft het volgende:
Lijkt mij gewoon hetzelfde als MGS2?
Eerst een korte proloog spelen (tanker/ground zeroes).
En dan het echte spel (plant/the phantom pain).
BROOOOTHHERRRRquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, dat Ground Zeroes dat gedeelte is dat je dat kamp moet aanvallen en dan in een coma raakt en na die coma The Phantom Pain begint
Ground Zeroes en The Phantom Pain zijn toch gewoon 1 game?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:20 schreef VulpX het volgende:
De Duitse ratingboard had Ground Zeroes al beoordeeld. Ik verwacht zelf ergens rond maart.
Ground zeroes is het proloog gedeelte en komt waarschijnlijk eerder als een kleine voorproef uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ground Zeroes en The Phantom Pain zijn toch gewoon 1 game?
Ishmael is Kojimaquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Eli = Liquid Snake (90% waarschijnlijk)
Skull Face = Decoy Octopus?
Dat kind met gasmasker = Psycho Mantis?
Ishmael = Decoy Octopus?
Maarja we zullen zien
Wellicht, het zou kunnen. Het is wel de opmaat naar Metal Gear 1 natuurlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Denken jullie dat Gray Fox in de nieuwe voorkomt?
quote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Denken jullie dat Gray Fox in de nieuwe voorkomt?
Kojima opperbaasquote:Op maandag 4 november 2013 16:51 schreef VulpX het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)-zeroes-release-date
Ow yeah, release datum incoming.
Ground Zeroes...quote:Op maandag 4 november 2013 16:51 schreef VulpX het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)-zeroes-release-date
Ow yeah, release datum incoming.
Je kunt de vijanden zien door muren heen. Hopelijk kun je dit uit zetten, maakt het veel te eenvoudig.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:05 schreef VulpX het volgende:
Engelse trailer van de intro, Kiefer Sutherland als Snake
De twee TGS gameplays in glorious 1080p
Ziet er erg goed uit. De stem van Sutherland is even wennen, maar ik hou mijn oordeel erover nog even vast tot we meer hebben gezien.
Het wordt waarschijnlijk gedeactiveerd op hogere moeilijkheidsgraden. Maar het zit erin omdat uit het testen bleek dat de game veel te moeilijk was zonder een dergelijk systeem, je zou constant worden gespot. Enemies spawnen namelijk random en hebben random patrouilles. Ik heb er wel vertrouwen in, het zou er niet inzitten als het niet nodig was.quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je kunt de vijanden zien door muren heen. Hopelijk kun je dit uit zetten, maakt het veel te eenvoudig.
Yup, het stuk voor de coma van Big Boss en waarquote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ground Zeroes...
Is dat alleen het stuk van vóór de coma van Big Boss?
Hoop dat The Phantom Pain snel zal volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk gedeactiveerd op hogere moeilijkheidsgraden. Maar het zit erin omdat uit het testen bleek dat de game veel te moeilijk was zonder een dergelijk systeem, je zou constant worden gespot. Enemies spawnen namelijk random en hebben random patrouilles. Ik heb er wel vertrouwen in, het zou er niet inzitten als het niet nodig was.
[..]
Yup, het stuk voor de coma van Big Boss en waarMoet dat in een spoiler? Het is namelijk ook in de trailer te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had al ergens gehoord dat dat alleen een functie van easy is.quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je kunt de vijanden zien door muren heen. Hopelijk kun je dit uit zetten, maakt het veel te eenvoudig.
Dat weten we nog niet he. Zoals het nu getoond is zou ik uitgaan van Normal. Maar daar is nog niets over gezegd.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:11 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik had al ergens gehoord dat dat alleen een functie van easy is.
Of normal ofzo.
iig heeft MGS altijd hard, very hard, extreme difficulties waar je dit niet hebt
MGO 2.0 zit bij The Phantom Painquote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Beste filmische gameserie allertijden, maar dat online gedeelte mogen ze dit keer weglaten.
Een leuke online mode zou zijn dat mensen hun eigen missies kunnen maken en door anderen laten spelen, zoals in Hitman Absolutionquote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Beste filmische gameserie allertijden, maar dat online gedeelte mogen ze dit keer weglaten.
http://metalgear.wikia.com/wiki/Metal_Gear_Solid:_Ground_Zeroesquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:00 schreef Ixnay het volgende:
Wat is nou eigenlijk Ground Zeroes en wat is The Phantom Pain?
Ik dacht dat de de naam veranderd hadden maar het blijken dus 2 verschillende games te zijn...
Ben hier heel erg benieuwd naar!twitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op woensdag 13-11-2013 om 17:19:23"SPIKE TV" is one of the most popular cable TV channels in US. There'll be a shocking PS4 related announcement that will blow your mind. reageer retweet
Misschien had ie het wel over Uncharted of zoquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:03 schreef LeaderRoel het volgende:
En het was niks bijzonders
Kojima-san zat ons weer eens allemaal te trollen
Zit er bij die Premium Package een PS4 erbij in? Als dat zo is ga ik die kopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:44 schreef VulpX het volgende:
Niet heel erg bijzonder nee. Maar wellicht heeft de missie wat substantie en duurt het langer dan een kwartier, wie weet...![]()
Anyway, famitsu heeft ook beelden van de premium edition:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een Play Arts Kai Big Boss, dus deze komt er sowieso in!
Ow, en een metallic version:
[ afbeelding ]
Nee, dat is game + figuur + Peace Walker novelisation. Voorlopig trouwens nog geen westerse release van deze pakketten bekend gemaakt, maar dat komt vast nog wel. En anders importeren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:27 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Zit er bij die Premium Package een PS4 erbij in? Als dat zo is ga ik die kopen
Nee het ging sowieso over MGS. Kojima houdt er wel van om zijn fans te trollen, doet ie wel vakerquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien had ie het wel over Uncharted of zo
quote:The year is 1975, the age of détente. The Vietnam conflict is drawing to a close and the world is thawing in the wake of the Cold War. However, as tension among the world's giant superpowers eased, a tiny military force quietly took root in the Caribbean. A new type of military - an army without a nation, or any land to call home.
Lead by an enigmatic man known as "Snake," the clandestine group operated in the shadows as elite guns-for-hire, servicing various governments around the world. As their reputation grew, so did their funding and military might. Eventually, rumors began to spread that the group had attained nuclear weapons capability. The alarming prospect of a nuclear-equipped military force existing beyond the confines of the NPT (Nuclear Proliferation Treaty), and without any formal government, prompted demands for immediate nuclear inspection by the IAEA.
At that same time, Snake also received word that "Paz," a female spy who had once infiltrated his army's "Mother Base" was alive and being interrogated at a US Naval base on the southern tip of Cuba. The base housed a prison facility - a black-site that could operate outside the laws of both Cuba and the United States, where extreme forms of interrogation were sanctioned. Upon learning of the situation, Chico, a young volunteer in Snake's army with feelings for Paz, took it upon himself to rescue her.
It wasn't long before Snake received a distress call from Chico revealing that he had also been captured. With few options left, Snake embarks on a covert mission to reclaim both Paz and Chico from Cuba while Mother Base prepares to welcome its nuclear inspection.
Little did Snake know that this decision would set in motion a series of tragic events that would forever change his fate.
Daar kan je wel meer voorbeelden van vinden het is een standaard layout voor promotie materiaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit ga je niet menen
[ afbeelding ]
Net zoals het taggen van enemies toch?quote:Op maandag 18 november 2013 09:27 schreef VulpX het volgende:
Voor diegenen die bezorgt waren: Reflex Mode kan worden uitgezet
Zegt hij dat in de video? Volgens mij niet, of ik heb het gemist.quote:Op maandag 18 november 2013 10:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Net zoals het taggen van enemies toch?
Kojima zei volgens mij dat je het taggen uit kan zetten, maar dat het spel wel heel erg moeilijk wordt.quote:Op maandag 18 november 2013 10:13 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zegt hij dat in de video? Volgens mij niet, of ik heb het gemist.
Ja, whatever. Natuurlijk is dat niet zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Er gaan nu op internet de raarste geruchten rond dat Kazuhira Miller niet echt is, en dat Ocelot zich als hem verkleed
Is dat bevestigd dat er dan een nieuwe trailer komt?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja, whatever. Natuurlijk is dat niet zo.
Over 2 weekjes waarschijnlijk weer een nieuwe trailert tijdens de VGX.
Niet bevestigd maar daar ga ik vanuit :p. Releasedatum van GZ zouden we ook binnenkort moeten horen volgens een Europese Konami kerel. Ben even de Tweet kwijt.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Is dat bevestigd dat er dan een nieuwe trailer komt?
Hopen dat dan de release date van Ground Zeroes bekend wordt gemaakt, en heel misschien een geschatte release van Phantom Pain
Phantom Pain wordt een gigantisch spel en is nog lang niet af. Ik vind het fijn om de proloog van het spel te kunnen spelen, dat maakt het wachten ook veel aangenamer aangezien we het echte spel waarschijnlijk niet voor de winter 2014 te zien krijgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Zo zat van die corporaatte kutacties, en dan nog zeggen dat ze het voor de fans doen ook...
Zielig gedrag dat weer mensen in de kont neemt..
rot op met je consumentengebral. Het is geen proloog het is gewoon van het spel afgesneden om meer centen eruit te persen met als excuus 'fans niet te laten wachten'quote:Op woensdag 4 december 2013 15:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Phantom Pain wordt een gigantisch spel en is nog lang niet af. Ik vind het fijn om de proloog van het spel te kunnen spelen, dat maakt het wachten ook veel aangenamer aangezien we het echte spel waarschijnlijk niet voor de winter 2014 te zien krijgen.
Kan wel zijn, het is alsnog gewoon een proloog. En er zijn genoeg mensen die er wel op zitten te wachten.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
rot op met je consumentengebral. Het is geen proloog het is gewoon van het spel afgesneden om meer centen eruit te persen met als excuus 'fans niet te laten wachten'
Hideo Kojima niet kennenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
rot op met je consumentengebral. Het is geen proloog het is gewoon van het spel afgesneden om meer centen eruit te persen met als excuus 'fans niet te laten wachten'
Misschien dat Watch_Dogs ook nog uitkomt rond die tijdquote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef VulpX het volgende:
Mooie datum, en ook nog maar 3 maanden van ons verwijderd!
Wordt een leuke week, 3 dagen later komt inFamous ook nog eens uit. Topmaand!
༼ つ ◕_◕ ༽つ GIVEquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Deze is helaas alleen maar in Japan verkrijgbaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga eerst maar op normal spelen om van het verhaal te genieten, en later maar eens zo'n hardcore playthrough doenquote:Op woensdag 11 december 2013 08:55 schreef VulpX het volgende:
Maart wordt duur, ik moet gewoon één van die special editions hebben!
Overigens, in other news, voor de mensen die zich zo druk maakten over de nieuwe features als tagging en slow-mo: Kojima heeft geluisterd naar de fans en beide onderdelen zijn uit te zetten in de game.
Sowieso, en elk hoekje ontdekken. Elke gadget verzamelen, elk codec gesprek luisteren pfffffquote:Op woensdag 11 december 2013 09:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar op normal spelen om van het verhaal te genieten, en later maar eens zo'n hardcore playthrough doen
En de Japanse Amazon krijgt exclusieve cover artwork:twitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op donderdag 12-12-2013 om 08:37:43Today, had "GZ"'s "English subtitle" check on Japanese version of PS3.http://t.co/mNUnGZYv88 reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:11 schreef VulpX het volgende:
De Japanse versie van GZ krijgt Engelse subs. Die ga ik dus sowieso importeren.twitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op donderdag 12-12-2013 om 08:37:43Today, had "GZ"'s "English subtitle" check on Japanese version of PS3.http://t.co/mNUnGZYv88 reageer retweet
Ik koop liever de Engelse versie. Dan kan ik tenminste nog alles verstaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:11 schreef VulpX het volgende:
De Japanse versie van GZ krijgt Engelse subs. Die ga ik dus sowieso importeren.En de Japanse Amazon krijgt exclusieve cover artwork:twitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op donderdag 12-12-2013 om 08:37:43Today, had "GZ"'s "English subtitle" check on Japanese version of PS3.http://t.co/mNUnGZYv88 reageer retweet
[ afbeelding ]
En wij krijgen waarschijnlijk deze lelijke:
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat ik niet gewoon de westerse versie ook haalquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik koop liever de Engelse versie. Dan kan ik tenminste nog alles verstaan.
En het is ook een beetje onrealistisch dat alle Amerikanen in dit spel Japans als moedertaal hebben
Ik vind Snake Eater beter (zelfs mijn favoriete MGS game).quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil een MGS HD downloaden en twijfel tussen:
MGS2: Sons Of Liberty
MGS3: Snake Eater
Welke is beter?
Jawel, maar over de retail versie bestaat nog enige onduidelijkheid. Als het goed is moet die er ook gewoon komen, voor ¤40,-.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Sickert het volgende:
Komt er bij ons geen Ps4 versie uit?
Bij Bol.com is de ps3 versie iig 30,99
Ah, wachten op een Ps4 en MGS the horror continuesquote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef VulpX het volgende:
[..]
Jawel, maar over de retail versie bestaat nog enige onduidelijkheid. Als het goed is moet die er ook gewoon komen, voor ¤40,-.
Nog maar 2 maanden en 20 dagen!quote:Op maandag 30 december 2013 21:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ah, wachten op een Ps4 en MGS the horror continues
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Metallic Snake Play Arts Kai figure in volle glorie, hebbon!![]()
Tablet en smartphone integratie. Deze kunnen dienen als de ingame iDroid:
Het geluid van de iDroid, ingesproken door Donna Burke, de zangeres die ook de theme song van de game verzorgd, zal via de speakers van de DS4 komen.
Ik kan trouwens www.metalgearinformer.com aanraden voor alle nieuws omtrent Metal Gear. Ze houden alle Twitter feeds in de gaten en plaatsen alles op de site. Veel meer dan de reguliere game nieuws sites.
[ Bericht 9% gewijzigd door VulpX op 16-01-2014 14:41:02 ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:46 schreef VulpX het volgende:
Shitload aan nieuwe informatie:
Achievements van Ground Zeroes zijn gelekt:Wat zie je nou op die 4 plaatjes met dat hotlinking er op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Metallic Snake Play Arts Kai figure in volle glorie, hebbon!![]()
[ afbeelding ]
Tablet en smartphone integratie. Deze kunnen dienen als de ingame iDroid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het geluid van de iDroid, ingesproken door Donna Burke, de zangeres die ook de theme song van de game verzorgd, zal via de speakers van de DS4 komen.
[ afbeelding ]
Ik kan trouwens www.metalgearinformer.com aanraden voor alle nieuws omtrent Metal Gear. Ze houden alle Twitter feeds in de gaten en plaatsen alles op de site. Veel meer dan de reguliere game nieuws sites.
,,/
Zal het even fixen!quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat zie je nou op die 4 plaatjes met dat hotlinking er op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Een spel met heftige thema's zoals martelen, POW's en kindsoldaten en de meeste controversie ontstaat rondom een vrouwelijke sniper die in d'r bikini door de woestijn loopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef VulpX het volgende:
En zie hier, van het nu al meest controversiële figuur uit de game komt er een Play Arts Kai figuur (prototype) waar je vriendin wellicht niet blij mee is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebbon!!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:11 schreef VulpX het volgende:
Helemaal mee eens hoor, er wordt al moord en brand geschreeuwd voordat we überhaupt weten wie het character is en waarom ze zo gekleed is.
Overigens:
[ afbeelding ]
Mijn virginitymeter tikt extreme niveau's aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:32 schreef VulpX het volgende:
Stukje eigengeilheid: vandaag wat nieuwe standaarden voor mijn Play Arts Kai collectie binnengekregen, kan ik ze eingelijk allemaal uitstallen zonder bang te zijn dat het allemaal omdondert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja..en? Weerhoud dat je van GZ te kopen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:05 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb waarschijnlijk tentamens als Ground Zeroes uitkomt![]()
Ik koop het de week daarna, samen met een PS4 en nieuwe TV.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja..en? Weerhoud dat je van GZ te kopen?
Gelukkig woon ik gewoon samen, en heb ik een appartement groot genoeg om een eigen hobbykamer met dit soort uitstallingen te hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn virginitymeter tikt extreme niveau's aan.
Grap. Toffe collectie, hoeveel heeft dat wel niet gekost. Ik heb er 4 stuks van MH hier staan, maar die kwamen bij de collector's edition enzo.
Exact mijn plannen, alhoewel figurines niet zo mijn ding zijn, ben ik wel van plan om elke console aangesloten te hebben daar met de nodige gamesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef VulpX het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik gewoon samen, en heb ik een appartement groot genoeg om een eigen hobbykamer met dit soort uitstallingen te hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Leuke info, maar hoezo wordt pas aan het eind van The Phantom Pain duidelijk waarom Big Boss in een coma belandt? Of bedoel je Ground Zeroes?quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:08 schreef VulpX het volgende:
Hier het hele artikel:
http://imgur.com/a/OIJaU#0
Ik denk dat ze nogal gerushed hebben. Ze hadden immers maar 4 uur met de game. Maar goed, als zijn er in 2 uur door heen komen met aanwijzingen van de makers etc dan ga ik er niet vanuit dat het ineens 6 uur zal zijn als een gemiddelde speler er doorheen gaat. Het zal wel iets van 2.5 - 3 uur worden. Beetje kort, maar goed, dan zijn er nog alle side-ops, en die vind ik in Peace Walker ook al geweldig. Ik heb ditmaal het doel om alles te gaan S-ranken en 100% throphies te halen, dus ik ben wel even zoet me de game dacht ik zo.
-edit-
Zo, even het artikel doorgelezen. Leuke info, maar niet heel erg veel nieuws. Wel een paar dingetjes die opvallen:
- de PS4 versie is mooier dan X1, het viel de journalisten op en Kojima bevestigt.
- De game speelt erg soepel, fans van de serie zullen aangenaam verrast zijn door de nieuwe gameplay elementen en veranderingen.
- Door de XOF badges (die uit de heli worden gegooit in de opening cinematic) te verzamelen unlock je de bonus missie (Deja vu PS en Jamais Vu XBOX). Na het uitspelen van die missie krijg je een nieuwe skin.
- Ground Zeroes spelen heeft consequenties voor The Phantom Pain
- Pas tegen het einde van TPP wordt duidelijk waarom BB in een coma beland
- In TPP kun je weer a la Mother Base uit Peace Walker je eigen basis bouwen. Je kunt er nu echter zelf in rondlopen en op bezoek gaan bij de bases van andere spelers! (AWESOME!!!!)
- Aan het eind van het artikel vraagt men zich af of TPP überhaupt nog voor last gen gaat verschijnen
- Release van TPP nog niet in zicht
Weer game die er beter uit ziet op de ps4 dan Xone...quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:08 schreef VulpX het volgende:
http://imgur.com/a/OIJaU#0
Ik denk dat ze nogal gerushed hebben. Ze hadden immers maar 4 uur met de game. Maar goed, als zijn er in 2 uur door heen komen met aanwijzingen van de makers etc dan ga ik er niet vanuit dat het ineens 6 uur zal zijn als een gemiddelde speler er doorheen gaat. Het zal wel iets van 2.5 - 3 uur worden. Beetje kort, maar goed, dan zijn er nog alle side-ops, en die vind ik in Peace Walker ook al geweldig. Ik heb ditmaal het doel om alles te gaan S-ranken en 100% throphies te halen, dus ik ben wel even zoet me de game dacht ik zo.
-edit-
Zo, even het artikel doorgelezen. Leuke info, maar niet heel erg veel nieuws. Wel een paar dingetjes die opvallen:
- de PS4 versie is mooier dan X1, het viel de journalisten op en Kojima bevestigt.
- De game speelt erg soepel, fans van de serie zullen aangenaam verrast zijn door de nieuwe gameplay elementen en veranderingen.
- Door de XOF badges (die uit de heli worden gegooit in de opening cinematic) te verzamelen unlock je de bonus missie (Deja vu PS en Jamais Vu XBOX). Na het uitspelen van die missie krijg je een nieuwe skin.
- Ground Zeroes spelen heeft consequenties voor The Phantom Pain
- Pas tegen het einde van TPP wordt duidelijk waarom BB in een coma beland
- In TPP kun je weer a la Mother Base uit Peace Walker je eigen basis bouwen. Je kunt er nu echter zelf in rondlopen en op bezoek gaan bij de bases van andere spelers! (AWESOME!!!!)
- Aan het eind van het artikel vraagt men zich af of TPP überhaupt nog voor last gen gaat verschijnen
- Release van TPP nog niet in zicht
[ Bericht 45% gewijzigd door VulpX op 05-02-2014 10:19:02 ]
Grappig hoe die compleet uit z'n verband getrokken quote nu door alle nieuwssites klakkeloos wordt overgenomenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:33 schreef Ixnay het volgende:
Volgens gamer.nl is GZ in 2 uur uit te spelen.
Ik denk niet dat deze game het geld waard is.
Ik wacht wel op the phantom pain
Wat wordt er uit zijn verband getrokken in dit bericht:quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:27 schreef VulpX het volgende:
[..]
Grappig hoe die compleet uit z'n verband getrokken quote nu door alle nieuwssites klakkeloos wordt overgenomen
Dat is dus precies wat ik bedoel. De game omhelst meer dan alleen de main mission. Daarnaast hebben de journalisten maar beperkte speeltijd gekregen met de game (4 uur), dus die hebben niet rustig de map verkent zoals je normaal wel doet met een Metal Gear.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat wordt er uit zijn verband getrokken in dit bericht:
http://fok.nl/637115
Tell me. Het is namelijk zoals het wordt gemeld door de bron. Het gaat erom dat het kan. Twee uur is verdomd kort, of je nu rushed of niet. Zelfs CoD is langer al speel je het op z'n snelstEr zijn extra missies, dus hoogstwaarschijnlijk is iedereen langer bezig.
Dat staat er ook, tenminste, bij de meeste sites die ik lees. EN idd, niemand verplicht het, maar het is wel een rare pricing.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:36 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel. De game omhelst meer dan alleen de main mission. Daarnaast hebben de journalisten maar beperkte speeltijd gekregen met de game (4 uur), dus die hebben niet rustig de map verkent zoals je normaal wel doet met een Metal Gear.
En het is geen full-priced game, dus verwacht dan ook niet de lengte van een complete game. Dat je het nog te duur vind kan uiteraard, maar niemand verplicht het je ook om het voor ¤40,- te kopen.
Dan ken je GZ wel uit je hoofd iigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik lees net dat The Phantom Pain waarschijnlijk pas in 2015 komt en heel misschien in 2016.
Fugggg
Ik hoop eind 2014, omdat ik van januari-juli 2015 in Amerika ga studeren en dus geen PS4 bij de hand hebquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:08 schreef VulpX het volgende:
Ze zeggen Q3 van fiscal year 2016. Fiscal years lopen tot 31 maart. Dus de game komt voor het eind van 2015 uit. Maar het kan dus ook zomaar eind dit jaar worden, want Q3 2015 is ook een mogelijkheid.
En waarschijnlijk weer een supervette trailer!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:01 schreef VulpX het volgende:
We gaan het zien. Ik denk dat we zo rond de E3 wel wat definitieve info zullen krijgen.
Ik zie het ja, veel positief nieuws allemaal ook over de gameduurquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:52 schreef VulpX het volgende:
Heel veel nieuwe impressies van een groep journalisten die de game nu aan het spelen zijn in Japan. Volg #MGSVGZNASU. Erg positief nieuws allemaal!
twitter:DouglasNerd twitterde op donderdag 13-02-2014 om 04:59:58So here's the thing: I finished the main mission in 2h. Back to the main menu, it said that I completed 8% of the game. So yeah. #MGSVGZNASU reageer retweet
Dat is niet zo'n $500 rexje hoop ik. Deze is wel heel gaaf en als die beetje redelijk geprijsd is komt die wel in huis.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:02 schreef VulpX het volgende:
Hier een video van Game Informer met de twee journalisten die de game hebben gespeeld. Het komt erop neer dat GZ een grote evolutie is van de franchise en dat het misschien wel de beste gameplay heeft tot nu toe!
http://www.gameinformer.c(...)v-ground-zeroes.aspx
En Kotobukiya heeft ter ere van Ground Zeroes een nieuwe versie van de Metal Gear REX bouwkit aangekondigd, in het zwart:
[ afbeelding ]
http://main.kotobukiya.co.jp/pk/mgs/mgr_black.html
HEBBOONNNNN!!!!!!
Nee, deze is van Kotobukiya. De normale Rex en Ray zijn tussen 60 en 80 euro, dat zal deze ook wel worden gok ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n $500 rexje hoop ik. Deze is wel heel gaaf en als die beetje redelijk geprijsd is komt die wel in huis.
Nice. Dan komt die er wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nee, deze is van Kotobukiya. De normale Rex en Ray zijn tussen 60 en 80 euro, dat zal deze ook wel worden gok ik.
Hey Pheno, leuk dat je dat post, maar Solid Snake zit niet in de game. Dat is Big Boss, en anders gewoon Snake. Je hebt geen andere Metal Gears gespeeld, of wel?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:25 schreef Pheno het volgende:
Vergelijking van de platformen. PS4 all the way
Platformvergelijking voor Solid Snake
Alleen 4. En alle versies op de Vita. Maar al die namen zullen mij een zorg zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 09:36 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hey Pheno, leuk dat je dat post, maar Solid Snake zit niet in de game. Dat is Big Boss, en anders gewoon Snake. Je hebt geen andere Metal Gears gespeeld, of wel?
Anders verander je het even, iedereen die de games wel gespeeld heeft kent het verschil wel namelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen 4. En alle versies op de Vita. Maar al die namen zullen mij een zorg zijnMaak ik er gewoon wat anders van.
Ik heb het verhaal nooit echt begrepen met al die Snakes.
Ik kijk naar de wiki en hier staat gewoon Solid Snake?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:40 schreef VulpX het volgende:
[..]
Anders verander je het even, iedereen die de games wel gespeeld heeft kent het verschil wel namelijk.
Heel simpel uitgelegd:quote:Op maandag 17 februari 2014 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk naar de wiki en hier staat gewoon Solid Snake?
http://en.wikipedia.org/wiki/Solid_Snake
Voor de rest was het al aangepast, maar titels blijven altijd bestaan uit eerdere links.
Ik heb ze wel gespeeld, maar ik heb vaak de neiging ellenlange cutscenes te skippen. heel vreemdquote:Op maandag 17 februari 2014 09:47 schreef VulpX het volgende:
[..]
Heel simpel uitgelegd:
Solid Snake:
MG1
MG2
MGS1
MGS2
MGS4
Big Boss:
MGS3
Portable Ops
Peace Walker
MGSV
Als je wilt weten waarom, raad ik je aan om de wiki wat meer door te lezen. Solid Snake en Big Boss lijken inderdaad op elkaar, en dat komt omdat Solid een kloon is van Boss. Daarnaast heb je ook nog Liquid Snake en Solidus Snake, eveneens klonen. Het wordt er allemaal niet makkelijker op als je de games niet hebt gespeeld
Ik speel het puur voor het sneaken, dat vind ik leuk. In IV ben ik nog eens gegaan voor de never nooit gezien in de hele game, maar in de derde missie werd me dat toch te veel. Het was ook niet meer leuk, eigenlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 09:59 schreef VulpX het volgende:
Haha, cutscenes slippen bij MGS, dan is er na een uurtje idd geen touw meer aan vast te knopen
31 dagen nog maarquote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef VulpX het volgende:
Dan zal het idd wel goedkomen met deze. Kojima heeft al aangegeven dat er minder nadruk ligt op het verhaal dit keer. En de gameplay zou echt geweldig moeten zijn volgens de previews. Heb er ook erg veel zin in, nog maar 31 dagen!
Daar ga ik vanuit. We hebben nog niets kunnen spelen, dus ik zie het waarschijnlijk in april, als ik weer tijd heb om te gamen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef VulpX het volgende:
Dan zal het idd wel goedkomen met deze. Kojima heeft al aangegeven dat er minder nadruk ligt op het verhaal dit keer. En de gameplay zou echt geweldig moeten zijn volgens de previews. Heb er ook erg veel zin in, nog maar 31 dagen!
Wauw, ziet er ook mooi uit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:01 schreef VulpX het volgende:
Had je deze nog niet gezien? De E3 trailer in 60 fps: http://www.eurogamer.net/videos/metal-gear-solid-5-at-720p60
Nice dat je hierbij gelijk kan zien hoe je scoort op je no-kill en stealth completions. Dat vond ik wel een nadeel in de vorige games dat je dat niet terug kon zien als je voor een no kill run ging.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:31 schreef VulpX het volgende:
Yes, Motherbase-building zit toch wel in Ground Zeroes!
[ afbeelding ]
En nog een screenshot van het progress screen:
[ afbeelding ]
Ik krijg er gelijk weer helemaal zin in als ik dit soort dingen zie!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:31 schreef VulpX het volgende:
Yes, Motherbase-building zit toch wel in Ground Zeroes!
[ afbeelding ]
En nog een screenshot van het progress screen:
[ afbeelding ]
Ik zag net ergens dat het base building alleen bij de companion appquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:14 schreef VulpX het volgende:
Vrij rondlopen zit er niet in op Mother Base, dat komt pas in TPP. Maar het basebuilden zelf kan dus wel.
Ik heb ook een iPhone dus zo erg vind ik dat niet, maar zou wel fijn zijn als de meeste functies ook gewoon in het spel zelf zittenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:58 schreef VulpX het volgende:
Dat is een aanname volgens mij. Dit zijn idd screens van de app, maar ik ga er van uit dat het ook in de game zit.
Mooi, 30 euro is een goeie prijs voor het spel denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:22 schreef VulpX het volgende:
De adviesprijs van de PS4 versie is naar ¤29,99 gegaan, geen next-gen tax meer dus.
http://www.eurogamer.net/(...)round-zeroes-cheaper
Gelijk even een mailtje gestuurd of mijn pre-order ook in prijs wordt verlaagd
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik krijg er gelijk weer helemaal zin in als ik dit soort dingen zie!
Ik was bang dat de aanval op Mother Base gewoon een lange cutscene zou zijn, maar we kunnen er gewoon in spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
2 uur kun je vullen ja, en dan nog wat. Je krijgt ze op een eerste playthrough echt niet allemaal doorgespeeld in die tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:43 schreef donald_dick het volgende:
Nou, iedereen die zegt dat het spel 2 uur content heeft, heeft ongeveer wel gelijk. Met de misses en sidemissies kan je wel 2 uur vullen
Dan ben ik toch bang dat ik je teleur moet stellen....quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
2 uur kun je vullen ja, en dan nog wat. Je krijgt ze op een eerste playthrough echt niet allemaal doorgespeeld in die tijd.
Alle lage cijfers worden puur vanwege prijs/lengte gegeven. De game is zelf gewoon erg goed, ik zou me er niet zo druk om maken. Qua gameplay de beste MGS tot nu toe.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:04 schreef Martin-Ssempa het volgende:
damn 5.9 voor GZ op metacritic :/ Had dat niet verwacht.
Mwa, dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef VulpX het volgende:
[..]
Alle lage cijfers worden puur vanwege prijs/lengte gegeven. De game is zelf gewoon erg goed, ik zou me er niet zo druk om maken. Qua gameplay de beste MGS tot nu toe.
Reflex en de auto aim zijn verschrikkelijk. Opdonderen met die zooi, zo is het geen echte stealth beleving.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:50 schreef VulpX het volgende:
Niet? Ik vind dit fijner en soepeler spelen dan ooit tevoren. De AI mag nog wel iets moeilijker, en met Reflex aan is het te makkelijk, maar die kun je uitzetten.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik moet nog wachten op een PS4, en gaat denk ik nog lang duren
Succes ermee, dat gaat nog wel even duren idd. Maar aan de andere kant, kun je natuurlijk ook GZ voor een tientje scoren tegen die tijdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:21 schreef LeaderRoel het volgende:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00BE4HOIMquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Thanks, ja ik heb mezelf deze week op een wachtlijst bij de Intertoys in mijn dorp laten zetten. Ik sta op nummer 6 van die wachtlijst dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:10 schreef VulpX het volgende:
[..]
Succes ermee, dat gaat nog wel even duren idd. Maar aan de andere kant, kun je natuurlijk ook GZ voor een tientje scoren tegen die tijd
Hm nee bedankt ik haal hem wel gewoon hier in Nederlandquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00BE4HOIM
Your welcome!
Ik heb alleen een PC.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:08 schreef dud0r het volgende:
Je kan toch ook de ps3 versie halen?
Weet iemand trouwens hoe het zit met die extra te unlocken content voor tpp als je een digitale versie hebt?
Ik las namelijk dat mensen die de retail versie hebben gekocht voor de ps3 er een code bij hadden zitten die ze in de store konden invoeren. Die heb ik niet gekregen bij de digitale versie, zou dit automagisch gaan?
Met de digitale versie weet ik niet, maar bij de retail versie zit een code die je in kan voeren als TPP uitkomt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:08 schreef dud0r het volgende:
Je kan toch ook de ps3 versie halen?
Weet iemand trouwens hoe het zit met die extra te unlocken content voor tpp als je een digitale versie hebt?
Ik las namelijk dat mensen die de retail versie hebben gekocht voor de ps3 er een code bij hadden zitten die ze in de store konden invoeren. Die heb ik niet gekregen bij de digitale versie, zou dit automagisch gaan?
Neen, maar als een leek het spel al binnen 80 minuten op z'n first try kan uitspelen zegt het voor mij genoeg.quote:
"Uitspelen" omhelst bij GZ wel iets meer dan alleen de main mission doen. Maar goed, je hebt de game niet gespeeld dus je mening is niet echt relevant.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neen, maar als een leek het spel al binnen 80 minuten op z'n first try kan uitspelen zegt het voor mij genoeg.
Ongeveer 15 minuten per side-missie wat 1 uur wordt, anderhalf uur als je de tijd neemt met de mainmissie. En ja, ik ga geen 30 euro uitgeven om mijn gelijk te bewijzen want dan wint Konami alsnog.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef VulpX het volgende:
[..]
"Uitspelen" omhelst bij GZ wel iets meer dan alleen de main mission doen. Maar goed, je hebt de game niet gespeeld dus je mening is niet echt relevant.
Dat is gewoon niet waar, ga maar eens een random topic in op andere fora waar men de game daadwerkelijk heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ongeveer 15 minuten per side-missie wat 1 uur wordt, anderhalf uur als je de tijd neemt met de mainmissie. En ja, ik ga geen 30 euro uitgeven om mijn gelijk te bewijzen want dan wint Konami alsnog.
Maar zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:57 schreef VulpX het volgende:
. Ondertussen zit ik op ruim 12 uur pure missie tijd, en ben ik nog niet op de game uitgekeken. Er zijn games waar is ¤60,- voor heb betaald en minder lang zoet mee ben geweest![]()
Dat klopt, maar die verhalen dat je alles hebt gezien binnen 2 uur zijn gewoon niet waar. Het kán wel, maar de meeste mensen die de game spelen zullen er langer over doen. En uitspelen vind ik bij GZ dus wel alle missies minimaal één keer hebben gedaan, niet alleen de GZ missie zelf. Side en Extra Ops horen er gewoon bij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Maar zo werkt dat nietDan zou Super Mario ook 120 uur content kunnen genereren in de trant van: Speel een level een keer uit, speel het level uit en pak alle groenen sterren, speel het level uit en pak alle gele sterren, speel het leven uit en rijd erdoor heen met Yoshi, speel het level uit terwijl je op 1 been staat, etc etc.
Dan kan je wel zeggen dat er voor 100 uur gameplay in zit, maar dat is gewoon dikke kwantiteitsgameplay.
Dat kan dus makkelijk binnen 3 en 4 uur volgens je eigen berekening.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:10 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die verhalen dat je alles hebt gezien binnen 2 uur zijn gewoon niet waar. Het kán wel, maar de meeste mensen die de game spelen zullen er langer over doen. En uitspelen vind ik bij GZ dus wel alle missies minimaal één keer hebben gedaan, niet alleen de GZ missie zelf. Side en Extra Ops horen er gewoon bij.
Dat is geen feit, dat vindt jijquote:En het is wel een feit dat de game erg veel replay waarde heeft en erg verslavend is.
Yup, en dat is dus nog altijd langer dan de 2 uur die overal wordt rondgebazuind. Even in perspectief, games als God of War en bijv Bioshock Infinite speel je de eerste keer ook in 8 uur uit, en kosten het dubbele. En naar mijn mening hebben die minder replay value.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat kan dus makkelijk binnen 3 en 4 uur volgens je eigen berekening.
En klopt, dat vind ik, en velen met mij, als je zo verschillende topics leestquote:[..]
Dat is geen feit, dat vindt jij
Als je Games zoals GoW en BI binnen 8 uur uitspeelt, dan race je er ook doorheen. Dat deed je niet met bij MGSVGZ, dus dat moet je wel in je overweging meenemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Yup, en dat is dus nog altijd langer dan de 2 uur die overal wordt rondgebazuind. Even in perspectief, games als God of War en bijv Bioshock Infinite speel je de eerste keer ook in 8 uur uit, en kosten het dubbele. En naar mijn mening hebben die minder replay value.
Je bedoeld die 5 man die hier postenquote:En klopt, dat vind ik, en velen met mij, als je zo verschillende topics leest.
Heb niet geraced naar mijn idee, die games zijn ook gewoon kort. Maar je hebt gelijk, Metal Gear is wel mijn favo franchise en mijn eerste run was ook gelijk een no-kill/ stealth run, ik had het makkelijker kunnen maken voor mezelfquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Als je Games zoals GoW en BI binnen 8 uur uitspeelt, dan race je er ook doorheen. Dat deed je niet met bij MGSVGZ, dus dat moet je wel in je overweging meenemen.
Gelukkig beperk ik me niet tot Fok als het op gamen aankomt, zo levendig is het hier idd nietquote:[..]
Je bedoeld die 5 man die hier posten
Geen tijd, geen zin, je voelt je te oud?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:54 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga GZ niet spelen maar The Phantom Pain zeker wel.
Wordt waarschijnlijk mijn laatste PS3 game. Daarna ga ik stoppen met gamen. Mooie afsluiter.
Ik weet niet of The Phantom Pain naar de current-gen komt, ik dacht het nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:54 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga GZ niet spelen maar The Phantom Pain zeker wel.
Wordt waarschijnlijk mijn laatste PS3 game. Daarna ga ik stoppen met gamen. Mooie afsluiter.
Vast wel!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:48 schreef VulpX het volgende:
Yup, geen verschillen meer. Misschien ook weer een nieuwe trophy erbij.
Dat is al over 2 maanden, en ze zijn nu nog bezig met voice over werk voor de game. Denk niet dat dat gaat gebeuren helaas...quote:Op maandag 9 juni 2014 10:54 schreef LeaderRoel het volgende:
'Coming 1984'
Laat het alsjeblieft dit zijn 19/8/4 = 19 augustus 2014
Kojima's twitter is dan ook 99% niet Metal Gear gerelateerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Op Kojima's Twitter zie ik nu niks bijzonders, behalve dat hij nu in Los Angeles zit voor E3. Hij heeft er wel allemaal foto's van hamburgers en Godzilla speelgoed op staan
19/8/2014 is trouwens wel op een dinsdagquote:Op maandag 9 juni 2014 10:59 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is al over 2 maanden, en ze zijn nu nog bezig met voice over werk voor de game. Denk niet dat dat gaat gebeuren helaas...
Hoop nou maar niet teveel. Als je kijkt naar wat ze tijdens de Kojima Station vertellen over wat ze aan het doen zijn op dat moment dan is de game nog verre van af.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
19/8/2014 is trouwens wel op een dinsdag
Coincidence? I think not
Vanavond komt Kojima waarschijnlijk weer bij Microsoft op het podium, misschien zal hij daar wel meer vertellen/trollenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hoop nou maar niet teveel. Als je kijkt naar wat ze tijdens de Kojima Station vertellen over wat ze aan het doen zijn op dat moment dan is de game nog verre van af.
Dacht dat ie bij Sony ging staan deze keer.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:05 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vanavond komt Kojima waarschijnlijk weer bij Microsoft op het podium, misschien zal hij daar wel meer vertellen/trollen
Waar werd dat gezegd? Meestal laat ie zijn trailers voor Metal Gear Rising en The Phantom Pain zien bij Microsoft.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:07 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dacht dat ie bij Sony ging staan deze keer.
Werd net op GAF gezegd, met een foto van een Sony exec met Kojima erbij.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waar werd dat gezegd? Meestal laat ie zijn trailers voor Metal Gear Rising en The Phantom Pain zien bij Microsoft.
Maak ook gelijk een coole OP
Suggestie voor TT: We are Diamond Dogs
Microsoft en Sony proberen natuurlijk zoveel mogelijk games op hun show te laten zien met E3. Was vorig jaar een slimme zet van Microsoft om te beginnen met de Phantom Pain trailer, ik was gelijk helemaal enthousiast toen ik die trailer zag, betere trailer was er niet om de E3 mee te openenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:23 schreef VulpX het volgende:
[..]
Werd net op GAF gezegd, met een foto van een Sony exec met Kojima erbij.
Overigens vorig jaar ook wel grappig, demo op de MS conferentie laten zien terwijl het overduidelijk het inferieure platform is tijdens de ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |