Dus jij vindt 10.000 dollar van indie developers goed en slim en als ik er wat van zeg bash ik Microsoft onterecht :Squote:Op zondag 16 juni 2013 18:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jezus zeg, waar maak jij je toch druk omHet enige wat jij kan doen is Microsoft bashen
Ligt eraan wat er bij die console zit die 100 euro duurder isquote:Op zondag 16 juni 2013 19:11 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Haha mensen die per se een home entertainment systeem willen en niet gamen kunnen al jarenlang een apple tv of google tv of samsung smart tv halenDie hoeven helemaal geen xbox voor 500 euro.
Zeker buiten Amerika waar die diensten niet gaan werken...
Bovendien kan de PS4 dan geen Netflix afspelen? Gaat de PS4 geen integratie krijgen met Sony Entertainment content... jawel!
Microsoft maakt een fout door te denken dat niet gamers naar de winkel gaan rennen voor deze shit. Niet gamers kopen lekker een apple tv en een ipad en zijn daar zoet mee
Geloof me als je als ouder gaat zien dat precies dezelfde console voor 100 euro minder hetzelfde kan koop je die
Meeste hardcore gamers willen geen Kinect en meeste ouders kijken naar de prijsquote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er bij die console zit die 100 euro duurder is
En hoeveel procent van de mensen die een console koopt denk je dat een "hardcore" gamer is? Nogmaals over die prijs kun je pas wat zeggen als er bundels bekend zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:13 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Meeste hardcore gamers willen geen Kinect en meeste ouders kijken naar de prijs
Post dat eens op Neogaf, en kijk hoe hard je afgaatquote:Op zondag 16 juni 2013 18:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je snapt er geen reet van, de massa waar microsoft zich op richt, wil helemaal geen games per se spelen. Die zien alleen maar een superchill home entertainment system.
Nooit van branding gehoord? Microsoft is ermee bezig en ze doen het idioot goed.
En al die hardcore gamers hier maar denken dat het allemaal om hen draait.
Ik heb het over het algemeen. Alleen maar zeiken op hen terwijl je niet eens een xbone gaat halen. Ik snap niet wat je hiermee wil bereiken.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dus jij vindt 10.000 dollar van indie developers goed en slim en als ik er wat van zeg bash ik Microsoft onterecht :S
Geloof me de moeder van je buurman gaat geen xbox kopen omdat je daar beter tv op kan kijken;)quote:Op zondag 16 juni 2013 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoeveel procent van de mensen die een console koopt denk je dat een "hardcore" gamer is? Nogmaals over die prijs kun je pas wat zeggen als er bundels bekend zijn.
Bovendien wtf is een hardcore gamer
Ben zelf een xbox 360 bezitter en ben geïnteresseerd dat er ook de volgende generatie twee normale consolebouwers concurreren.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen. Alleen maar zeiken op hen terwijl je niet eens een xbone gaat halen. Ik snap niet wat je hiermee wil bereiken.
Bundels zijn er nu toch ook al te krijgen? Amazon bv heeft ze ook alquote:Op zondag 16 juni 2013 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoeveel procent van de mensen die een console koopt denk je dat een "hardcore" gamer is? Nogmaals over die prijs kun je pas wat zeggen als er bundels bekend zijn.
Bovendien wtf is een hardcore gamer
De moeder van mijn buurman is 80 die gaat uberhaupt geen console kopen. Je komt steeds met belachelijke non argumentenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:20 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Geloof me de moeder van je buurman gaat geen xbox kopen omdat je daar beter tv op kan kijken;)
Maar ja als je zo stom bent om niet te kunnen googelen wat de definitie van "hardcore gamer" is, ga ik niet eens met je in discussie
Kun je een X1 kopen voor 499 met Kinect en BF4 of Forza 5 dan is dat een prima deal lijkt me. Maar hier is nog niets over bekend.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bundels zijn er nu toch ook al te krijgen? Amazon bv heeft ze ook al
Wat denk je nu zelfquote:Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je een X1 kopen voor 499 met Kinect en BF4 of Forza 5 dan is dat een prima deal lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zal sowieso wel wat moeten bijbetalen lijkt mij hequote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet jij nu al zeker dat het niet zo is dan?
Dat weet je nog niet of weet jij meer dan iedereen in de wereldquote:Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je zal sowieso wel wat moeten bijbetalen lijkt mij he
Ik heb al lang gemerkt dat je niet zo snugger bent.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De moeder van mijn buurman is 80 die gaat uberhaupt geen console kopen. Je komt steeds met belachelijke non argumenten
Maar goed ik denk niet dat Sony en Microsoft geen fuck geven om die zogenaamde hardcore gamers
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet jij nu al zeker dat het niet zo is dan?
Leg het me eens uit dan want die brij die jij hier weer neer gooit slaat werkelijk helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:28 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik heb al lang gemerkt dat je niet zo snugger bent.
Extra uitleg voor mensen zoals jij. Wat ik bedoel te zeggen is dat non gamers helemaal geen fuck geven om de xbox. Microsoft gaat echt geen non gamers binnenhalen omdat je met een apparaat voor 500 euro iets beter tv kan kijken
We kunnen wel zien dat Microsoft geen fuck geeft om hardcore gamers. Maar waar zie je dat bij Sony? Je roept zoals gewoonlijk weer wat zonder argumenten.
Voor zover ik kan zien vraagt Sony geen 10.000 van indies. Mag je gewoon 2e hands games verhandelen. Is er geen verplicht Kinect. Er wordt maar 1 GB van 8GB gebruikt voor het OS i.p.v. de 3GB bij Microsoft. Er komt een streaming PS1/2/3 library. Dit is positief voor hardcore gamers!
Weet jij dan dat je bij een Mercedes geen Lamborghini cadeau krijgt? Dan weet je meer dan ikquote:Op zondag 16 juni 2013 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet of weet jij meer dan iedereen in de wereld
Ik heb door dat je hem nu al kentquote:Op zondag 16 juni 2013 19:28 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik heb al lang gemerkt dat je niet zo snugger bent.
Nee jij mag het toch niet meer lezen want gehandicapten mogen niet zo lang achtereen op pcquote:Op zondag 16 juni 2013 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leg het me eens uit dan want die brij die jij hier weer neer gooit slaat werkelijk helemaal nergens op.
Wat doe jij dan in dit topic?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:30 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nee jij mag het toch niet meer lezen want gehandicapten mogen niet zo lang achtereen op pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |