abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127848785
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

Microsoft is zo triest, bezig met reputatie management. Aka mensen inhuren om positief te zijn op het internet over hun producten.
Nooit gehoord van fanboys :')
Dit is nog niets, met wat sommige apple gastjes doen.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127848853
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:30 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Nooit gehoord van fanboys :')
Dit is nog niets, met wat sommige apple gastjes doen.
Apple heeft tenminste nog pluspunten, microsoft heeft met alle huidige producten gefaald (windows 8, surface tablet en xbox one)
pi_127848891
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Apple heeft tenminste nog pluspunten, microsoft heeft met alle huidige producten gefaald (windows 8, surface tablet en xbox one)
Windows 8 is het snelste en stabielste OS tot nu toe van MS, met 8.1 krijgen we een knop, en hoeven we Metro nooit te gebruiken.
Surface tablets zijn populair, afgewerkt en veelzijdig, veel veelzijdiger dan bijvoorbeeld een iPad.
De XBOX One, die faalt inderdaad :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127849083
quote:

[..]

Ik heb niks te klagen over w8. En een surface is niet veel slechter dan Android. Is it?
pi_127849168
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik heb niks te klagen over w8. En een surface is niet veel slechter dan Android. Is it?
W8 is leuk als je een tablet hebt, het is wel snel maar w7 is handiger op een desktop/laptop imo.

Surface heeft in het begin wel wat problemen gehad met snelheid, weet niet hoe het er nu voor staat.
  zondag 16 juni 2013 @ 02:03:46 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_127849834
Fucking hell altijd die PC moraalridders die weer ergens uit een basement omhoog gekropen zijn om even de console jongens ff uit te leggen wat echt gaming is.

Leuk hoor, ik heb hier ook gewoon een pc aangesloten op mn hdtv in de woonkamer maar dit topic gaat er toch gewoon om welke next gen console het beste wordt ( hint : het is de Ps4 ) ?

Pc gaming wordt al jarenlang teruggehouden vanwegen de consoles, dus wees blij dat we nu een nieuwe generatie krijgen want jullie pc jongens gaan ook meegenieten van prachtige titels als The Division ( owja die pc port is nog niet aangekondigt ) en Watch_Dogs. Om nog maar te zwijgen over Titanfall ( die ook de PS4 bezitters waarschijnlijk na een jaartje in handen hebben :9 )!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_127850820
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:03 schreef MMaRsu het volgende:
Fucking hell altijd die PC moraalridders die weer ergens uit een basement omhoog gekropen zijn om even de console jongens ff uit te leggen wat echt gaming is.

Leuk hoor, ik heb hier ook gewoon een pc aangesloten op mn hdtv in de woonkamer maar dit topic gaat er toch gewoon om welke next gen console het beste wordt ( hint : het is de Ps4 ) ?

Pc gaming wordt al jarenlang teruggehouden vanwegen de consoles, dus wees blij dat we nu een nieuwe generatie krijgen want jullie pc jongens gaan ook meegenieten van prachtige titels als The Division ( owja die pc port is nog niet aangekondigt ) en Watch_Dogs. Om nog maar te zwijgen over Titanfall ( die ook de PS4 bezitters waarschijnlijk na een jaartje in handen hebben :9 )!
Emulators _O_
-Don Draper
pi_127851490
Laten we hopen dat iedereen dan ook daad bij het woord zet en we nooit meer dat gedoe hebben over dat je buitengesloten bent omdat je console x hebt terwijl iedereen al console y blijkt te hebben. ;(
  zondag 16 juni 2013 @ 10:37:30 #59
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127854346
Op dit moment neig ik ook naar de PS4!

Al hoop ik wel dat MS een dezer dagen nog een top overleg heeft om eventueel nog wat te gaan doen/ veranderen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_127854934
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

Microsoft is zo triest, bezig met reputatie management. Aka mensen inhuren om positief te zijn op het internet over hun producten.
lol, denk je dat andere bedrijven dit niet doen?

quote:

[..]

Niets mis met de Surface. Ik heb er momenteel 1 en ben er nog steeds superblij mee :)
pi_127855083
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:13 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

lol, denk je dat andere bedrijven dit niet doen?

[..]

Niets mis met de Surface. Ik heb er momenteel 1 en ben er nog steeds superblij mee :)
Ja maar kom op even realistisch...

Minder dan 5% van Windows gebruikers is overgestapt op Windows 8... Dit is heel laag als je t vergelijkt hoe snel de penetratie van Windows 7 ging... En zeker als je het vergelijkt met de penetratiesnelheid van nieuwe OS X versies.

Surface tablet heeft helemaal zielige verkoopcijfers vergeleken met de ipad, nexus 7 en galaxy tabs.

Met xbox hebben ze weer veel fouten gemaakt.

Ik weet niet wat het is met Microsoft maar op dit moment zijn ze echt heel slecht op weg.

Als ze zo doorgaan decimeren ze zichzelf. PC verkopen kelderen, mensen stappen over op tablets en Windows 8 kan daar niet op anticiperen ;)

Over een paar jaar zul je enkel Google en Apple als grote spelers zien op de OS markt ;)
pi_127855153
Pareltje hoor dit topic :D :')
pi_127855357
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:24 schreef Cliffy het volgende:
Pareltje hoor dit topic :D :')
Ja he :)
  zondag 16 juni 2013 @ 11:35:52 #64
393756 consumer_whore
talk less, buy more!
pi_127855376
Is een pc niet veel duurder?
  zondag 16 juni 2013 @ 11:38:18 #65
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_127855420
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
PC _O_
Next-gen consoles :')
PS4 en XBone Allebei drama.
:Y

pi_127855462
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:21 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ja maar kom op even realistisch...

Minder dan 5% van Windows gebruikers is overgestapt op Windows 8... Dit is heel laag als je t vergelijkt hoe snel de penetratie van Windows 7 ging... En zeker als je het vergelijkt met de penetratiesnelheid van nieuwe OS X versies.

Surface tablet heeft helemaal zielige verkoopcijfers vergeleken met de ipad, nexus 7 en galaxy tabs.

Met xbox hebben ze weer veel fouten gemaakt.

Ik weet niet wat het is met Microsoft maar op dit moment zijn ze echt heel slecht op weg.

Als ze zo doorgaan decimeren ze zichzelf. PC verkopen kelderen, mensen stappen over op tablets en Windows 8 kan daar niet op anticiperen ;)

Over een paar jaar zul je enkel Google en Apple als grote spelers zien op de OS markt ;)
Ik heb geen ervaring met Windows 8 op de pc dus ik kan niets zeggen of de tegenvallende verkoopcijfers terecht is. Ook al kun je zeggen dat men vaak niet houdt van verandering.

Je kunt de verkoopcijfers van de Surface niet vergelijken met de iPad. De Surface is pas in november op de markt gekomen waar Apple dominant is. Daarnaast heeft Microsoft vreemd genoeg weinig aan marketing gedaan. De Surface is een geweldig ding. :)

Wat betreft de dominantie van Google en Apple; dat zie ik niet zo snel gebeuren.
pi_127855494
Van Xbox one vs ps4 naar pc vs console naar microsoft vs apple.

:')
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_127856009
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
Same. Ook als ik naar de exclusive titels kijk mis ik op de Xbox toch meer dan op de PS. Halo speel ik sinds deel 2 niet meer, Forza en Fable is dan wel weer jammer maar weegt nog niet echt op tegen de rest.
  zondag 16 juni 2013 @ 12:09:49 #69
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127856190
Ik koop 2 Xbox One's een voor boven op de slaapkamer en een voor beneden in de woonkamer
pi_127856210
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik koop 2 Xbox One's een voor boven op de slaapkamer en een voor beneden in de woonkamer
Ik koop er ook gewoon nog eentje voor op de wc
  zondag 16 juni 2013 @ 12:11:25 #71
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127856237
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ik koop er ook gewoon nog eentje voor op de wc
Nee dat is overdreven, heb al een tablet op het toilet liggen lekker candy crushen op de tab _O_
pi_127856247
PC :')

Gelukkig denken makers eerst de console en de pc zien we wel _O-
pi_127856420
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee dat is overdreven, heb al een tablet op het toilet liggen lekker candy crushen op de tab _O_
Straks beetje BF4 commander spelen terwijl je lekker zit te poepen ^O^
pi_127856778
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:37 schreef AQuila360 het volgende:

Al hoop ik wel dat MS een dezer dagen nog een top overleg heeft om eventueel nog wat te gaan doen/ veranderen.
Goh, die had ik wel verwacht :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 16 juni 2013 @ 12:48:35 #75
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127857305
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Goh, die had ik wel verwacht :')
.?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')