Oh dat zeker weten, dat kan ik je nu al wel garanderen! De vraag is of je daarvoor je consumentenrechten wilt opgevenquote:Het is meer dat ik het idee heb dat XBO veel meer ondersteunende apps gaat krijgen omdat er ook het W8 en WP7/8 platform is wat Sony niet echt heeft. En volgensmij is de integratie ook gewoon beter.
Rot toch op vent.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
PC is voor de eckte gamers.
Console is voor de middenmoot en lageren.
PS4: Betere hardware en een paar extra functies, 400 eu
XBOX One: Restricties, meer mogelijkheden en zwakker dan PS4. 500 eu
PC: meer dan 150% snellerquote:
Dat zeggen mensen meestal als ze er niets meer tegen in te brengen hebben.quote:
Oh man inderdaad, je hebt me verslagen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen meestal als ze er niets meer tegen in te brengen hebben.
Yup.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Rogan het volgende:
[..]
Oh man inderdaad, je hebt me verslagen.
quote:
En ik durf ook nog wel op een nieuwe console te wedden dat ik een dikkere PC heb staan dan jij en de meeste users hier op FOK!.quote:
watquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:42 schreef Rogan het volgende:
[..]
En ik durf ook nog wel op een nieuwe console te wedden dat ik een dikkere PC heb staan dan jij en de meeste users hier op FOK!.
Als iemand chiller op een PC of console gamed, laat die persoon lekker. Ik snap dat jij je graag elitair wil voelen, maar kies dan een ander onderwerp uit ofzo.
Want je zet jezelf voor lul dude.
Daarom, mening enzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
wat
Ik heb een PC die BF3 en al het andere op Ultra soepel aankan, en dat is genoeg. Ook voor mijn game-development is hij perfect.
Iedereen mag overal gamen waarop hij wilt, alleen als je kijkt welke overduidelijk beter is, dan is dat gewoon PC.
Ieder mag gewoon een mening hebben.quote:
Wanneer je het over specificaties hebt kan je er inderdaad voor zorgen dat een PC beter is dan een PS4 / Xbone.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ieder mag gewoon een mening hebben.
In dit geval een goed voorbeeld:
Een i3 met een i7.
Je kunt zeggen dat je de i3 prettiger vindt, je mening mag altijd, maar als het op feiten aankomt...
Je kan het allemaal zo duur maken als je zelf wil, maar bij een prijs van 800 tot 1000 euro heb je wel een PC waar je wat langer mee kan en veel mee kan.quote:
Bij de PC ben je elke 10 minuten je gamefiles aan het bijwerken met nieuwe mods die een of ander homebrew figuur op zijn zolderkamertje in elkaar heeft geflanst.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef ukga het volgende:
Ik ga zeker niet pc gamen naar benede halen. Ik heb er ook amper ervaring mee. Maar een pc die zware games aankunnen, kosten wel meer dan een ps of xbox toch?
En na een paar jaar zul je (lijkt me) je hardware upgraden?
ja das dus vrij veel meer dan een ps of een xbox waarop je verzekerd bent dat je spel goed en soepel loopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef Rogan het volgende:
[..]
Je kan het allemaal zo duur maken als je zelf wil, maar bij een prijs van 800 tot 1000 euro heb je wel een PC waar je wat langer mee kan en veel mee kan.
Maar goed, dan wil je nog een goede muis en een goed toetsenbord. Misschien heb je wel geen beeldscherm?
Reken maar op een dikke 1200 euro als je alles nieuw moet halen met redelijke high end componenten.
Dat sowieso, kostenplaatje is per definitie hoger en er 'is altijd wat'.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef ukga het volgende:
[..]
ja das dus vrij veel meer dan een ps of een xbox waarop je verzekerd bent dat je spel goed en soepel loopt.
Ook niet altijd hoor, heb ik bv. GTA, maar ook Fallout e.d. op de PS3 meermalen framedrops gehad tot misschien wel 5fps als het even wat hectisch en/of drukker begon te worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef ukga het volgende:
[..]
ja das dus vrij veel meer dan een ps of een xbox waarop je verzekerd bent dat je spel goed en soepel loopt.
Als je zo gaat redeneren zou je ook de kosten van een tv bij een console kunnen optellen. Als tegenargument kun je dan zeggen dat een tv ook voor andere dingen gebruikt kan worden en een monitor niet maar je kunt ook een tv als monitor gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef Rogan het volgende:
[..]
Je kan het allemaal zo duur maken als je zelf wil, maar bij een prijs van 800 tot 1000 euro heb je wel een PC waar je wat langer mee kan en veel mee kan.
Maar goed, dan wil je nog een goede muis en een goed toetsenbord. Misschien heb je wel geen beeldscherm?
Reken maar op een dikke 1200 euro als je alles nieuw moet halen met redelijke high end componenten.
Mwa, dat valt wel mee. Je moet een spel op de PC wel (bijna) altijd installeren bij het eerste gebruik maar daarna heb je geen (of nauwelijks) laadtijden zoals op een console.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:35 schreef ukga het volgende:
Hm oke. maar door de bank genomen moet je vaker lopen klooien aan je pc dan aan een console om een spel werkend te krijgen
Over die optimalisatie hoeft niet eens, een paar grote en kleine spellen hebben er last van, maar het over over overgrote deel heeft er geen last van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef Devolution het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren zou je ook de kosten van een tv bij een console kunnen optellen. Als tegenargument kun je dan zeggen dat een tv ook voor andere dingen gebruikt kan worden en een monitor niet maar je kunt ook een tv als monitor gebruiken.
Een groot nadeel van gamen op een PC is wel dat veel games ports zijn van consoles en dat games zelden geoptimaliseerd zijn voor PC's. Dit betekent dat je onevenredig zware hardware in een PC moet hebben om een spel te spelen in vergelijking met een console (wil je het op vergelijkbare of hogere settings spelen).
[..]
Mwa, dat valt wel mee. Je moet een spel op de PC wel (bijna) altijd installeren bij het eerste gebruik maar daarna heb je geen (of nauwelijks) laadtijden zoals op een console.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |