haha wat geen 360 games?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:10 schreef kossikvassik het volgende:
Speciaal voor kinderen die zich afvragen hoe ik druf te zeggen dat PS4 meer gaat verkopen dan de X1..
http://www.ign.com/articles/2013/06/15/who-is-winning-e3
[ afbeelding ]
En nog duizenden andere websites waar de pre orders van PS4 veel harder gaan
Volgens mij ben je te stom om te snappen wat ik zeg.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet wat je zelf allemaal aan het zeggen bent
Inderdaad. In de polls van Amazan (grootste online retailer) won de PS4 met 95%.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook in de VS zie ik het niet 123 gebeuren eigenlijk
Die vergelijkingen van jou slaan als een lul op een drumstelquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef kossikvassik het volgende:
Vind het overigens ongelooflijk dat mensen in nota bene een Xbox vs Playstation topic boos worden dat ik beiden vergelijk![]()
![]()
.Dat de PS4 in de polls van Amazon (grootste online retailer) won met 95% zegt niks... sorryquote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die vergelijkingen van jou slaan als een lul op een drumstel
Je weet dat die dingen totaal niet representatief zijn op dit moment?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
.Dat de PS4 in de polls van Amazon (grootste online retailer) won met 95% zegt niks... sorry![]()
Wanneer zijn ze het wel, volgens jou?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat die dingen totaal niet representatief zijn op dit moment?
Een maand voor de release van beide consoles kun je die dingen pas echt serieus nemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze het wel, volgens jou?
Nee, die polls zijn er voor jan lulquote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je die dingen nu serieus moet nemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, die polls zijn er voor jan lul
Polls misschien niet maar de pre-orderranks wel natuurlijk en daar zie constant dat je dat de PS4 aan kop staat. Ook in de UK.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je die dingen nu serieus moet nemen.
de positieve reactie tijdens de persconferentie van Sony zei misschien ook wel genoeg, maar goed kan ook zijn dat het daar vol zat met fanboys en dan hoef je het ook niet serieus te nemenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je die dingen nu serieus moet nemen.
Waarom niet? Omdat het je niet uitkomt in deze discussiequote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ow het is er zo eentje, dan stop ik met het proberen wat te bewijzen aan deze gozerquote:Op zondag 16 juni 2013 20:55 schreef xminator het volgende:
Niet te veel op litmanenafca letten. Hij is namelijk de kleuter van het CoD-topic.
Gewoon een slap excuus van je omdat je de discussie niet kan winnenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ow het is er zo eentje, dan stop ik met het proberen wat te bewijzen aan deze gozer
Gast serieus jij bent hier het lachertje... ga ergens onzin schreeuwen in je mic terwijl je COD speelt of zoquote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon een slap excuus van je omdat je de discussie niet kan winnen![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon een slap excuus van je omdat je de discussie niet kan winnen![]()
Ga eens bleek drinken, debielen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Gast serieus jij bent hier het lachertje... ga ergens onzin schreeuwen in je mic terwijl je COD speelt of zo
Ik ben het lachertje? Heb je het nou echt serieus nog steeds niet door?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Gast serieus jij bent hier het lachertje... ga ergens onzin schreeuwen in je mic terwijl je COD speelt of zo
Als ie niet kan winnen, gaat ie achteraf zeggen dat het trollen was..quote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Oke Nickquote:Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ie niet kan winnen, gaat ie achteraf zeggen dat het trollen was..
Oh wacht...
ff serieus stop met het trollen van dit topic en ga lekker COD spelen met je vriendjes! Hup!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben het lachertje? Heb je het nou echt serieus nog steeds niet door?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |