Dus je bent niet helemaal achterlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 19:59 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja! Zie Xbox 360 en PS3. Na 1 jaar stond de Xbox 360 10 miljoen units voor. Nu staan ze gelijk

quote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus je bent niet helemaal achterlijk
keeshond

Jij bent wel helemaal achterlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus je bent niet helemaal achterlijk
keeshond

En dat kwam puur omdat X360 als 1ste uitkwam, denk dat het dit keer geen flikker uitmaaktquote:Op zondag 16 juni 2013 19:59 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja! Zie Xbox 360 en PS3. Na 1 jaar stond de Xbox 360 10 miljoen units voor. Nu staan ze gelijk

Denk dat dit keer de PS4 X1 overal ter wereld gaat verpletteren. Alleen in de VS maakt de X1 een kansquote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat kwam puur omdat X360 als 1ste uitkwam, denk dat het dit keer geen flikker uitmaakt

Heb je dat gezien in je glazenbol?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Denk dat dit keer de PS4 X1 overal ter wereld gaat verpletteren. Alleen in de VS maakt de X1 een kans

lol, het spreekt jou niet aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
100 euro meer, DRM, elke 24 uur online, Kinect, geen streaming library van de vorige console, geen 2e hands games
Oftewel spreekt gamers niet aan
Zie IGN Poll waar 82% voor Sony heeft gestemd en maar 11% op Microsoft, wat betreft E3 2013

Nee in de polls waar het 80/20 staat en die hier al duizend keer voorbij zijn gekomen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je dat gezien in je glazenbol?
[ afbeelding ]

Nee er zijn genoeg polls die hier ook zijn voorbij gekomenquote:

Nogmaals het is een hype om nu te haten op de X1 vlak voor de release zijn die dingen al veel representatieverquote:Op zondag 16 juni 2013 20:08 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nee in de polls waar het 80/20 staat en die hier al duizend keer voorbij zijn gekomen.
In de preorders overal ter wereld waar de PS4 het beter doetZelfs in Amerika.
Maar ja als je zoals jij te stom bent om date te analyseren...

Polls en pre-orders interesseert niemand. Uiteindelijk gaat het om lange termijn. Het is nu een hype om Microsoft te haten. Het is nog een vrij lange weg totdat beide consoles op de markt verschijnen. Wie weet wat er in de tussentijd gaat gebeuren.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:08 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nee er zijn genoeg polls die hier ook zijn voorbij gekomen
En kijk maar op Amazon.com bij de pre orders

Ja maar hardcore gamersquote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Polls en pre-orders interesseert niemand. Uiteindelijk gaat het om lange termijn. Het is nu een hype om Microsoft te haten. Het is nog een vrij lange weg totdat beide consoles op de markt verschijnen. Wie weet wat er in de tussentijd gaat gebeuren.

Niemand.... het kan ook zo zijn dat Microsoft Surface morgen meer gaat verkopen dan de iPad...quote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Polls en pre-orders interesseert niemand. Uiteindelijk gaat het om lange termijn. Het is nu een hype om Microsoft te haten. Het is nog een vrij lange weg totdat beide consoles op de markt verschijnen. Wie weet wat er in de tussentijd gaat gebeuren.

Lach maar... ik zie je hier weer over een jaar wanneer het wereldwijd 60/40 staat voor de PS4quote:

60/40 wil niet zeggen dat een van beide consoles geflopt is en dat de een de andere gedomineerd heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Lach maar... ik zie je hier weer over een jaar wanneer het wereldwijd 60/40 staat voor de PS4

Waar zeg ik dat er 1 zal floppen dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
60/40 wil niet zeggen dat een van beide consoles geflopt is

Jij zei dat de PS4 ging dominerenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er 1 zal floppen dan?

Ik mag mezelf geen gamer noemen omdat ik de xbone ga kopen.quote:
Ook al stijgen de cijfers van de Surface met 1000%. Waar haal ik mijn voordeel vandaan?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Niemand.... het kan ook zo zijn dat Microsoft Surface morgen meer gaat verkopen dan de iPad...
Maar durf jij je geld daar op in te zetten?

Ja 60/40 is domineren?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij zei dat de PS4 ging domineren

Ook in de VS zie ik het niet 123 gebeuren eigenlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Denk dat dit keer de PS4 X1 overal ter wereld gaat verpletteren. Alleen in de VS maakt de X1 een kans

Nee eigenlijk doen ze het daar al goed als ze 50/50 weten te staanquote:Op zondag 16 juni 2013 20:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook in de VS zie ik het niet 123 gebeuren eigenlijk

Je spreekt jezelf tegenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |