quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:52 schreef G.R.S. het volgende:
Als ik volgend jaar in een maatje 34 pas, dan trakteer ik jullie allemaal op bier
Als jij volgend jaar in maatje 34 past, gaan we je feeden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:52 schreef G.R.S. het volgende:
Als ik volgend jaar in een maatje 34 pas, dan trakteer ik jullie allemaal op bier
Ik stuur wel wat bier op naar Spanjequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als jij volgend jaar in maatje 34 past, gaan we je feeden.
Je broekmaat wordt meer bepaald door je kont (vet dus voornamelijk en spieren als je netjes je squats doet) dan door je bekken en heupbotten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat bier op naar Spanje
[..]
Zeg, brede heupen is toch genetisch bepaald, of lul ik maar wat?
Het is natuurlijk ook niet de enige manier om shredded te worden maar wel een van de meest efficiente.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie iedereen in de gym altijd iets doen met dumbells, curlen, en bankdruk, en soms een toestel. zie ze nooit squats of deadlifts doen. Sommige doen wel zittende overhead press o.i.d. Maar ze hebben wel allemaal ripped fysiek.
ZIt denk ik heel dik iemand in anders kan ie nooit zo laag liggenquote:
"Stanceworks"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:53 schreef Beach het volgende:
[..]
ZIt denk ik heel dik iemand in anders kan ie nooit zo laag liggen
Wat een gruwelijk lelijke bakken zeg.quote:
Hoe neem je dan een verkeersdrempel?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk lelijke bakken zeg.
Doet me denken aan
[ afbeelding ]
Leuk, maar een goed gestancete auto is niet te vergelijken met die Mickey Mouse-mobiel. Bovendien is je fysiek niet zichtbaar als je autorijdt. Dan moet je je dus op een andere manier manifesteren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[ afbeelding ]
daar zijn manieren voorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
Bovendien is je fysiek niet zichtbaar als je autorijdt
Goeie sneeuwschuiver welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[ afbeelding ]
Tjik heet Georgina McConnel en ze is pas 19.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe gym chick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Notsrs
Nee joh zijn gewoon hormonen uit de puberteit waardoor ze nu ziek kan gainenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tjik heet Georgina McConnel en ze is pas 19.
Ze is wel zwaar aan het sap ofcourse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |