quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja, laat mij lekker schrikken door twee weken van te voren een topic te openen!
Je komt niet zomaar in de organisatie van de Tour.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Toch wel knap, het eiland Corsica bestaat bijna alleen maar uit bergen en toch slaagt de tour organisatie erin een etappe uit te stippelen zonder 1 enkel heuveltje
Zo zeker is het nog helemaal niet dat Cavendish deze wint, hij was in de ZLM Tour nog niet in topvorm en heeft aardig wat concurrentie nu, met name van Greipel en Kittel. Cavendish is wel de favoriet, maar niet met groot verschil.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef TLC het volgende:
Nou gefeliciteerd Cavendish met de eerste ritwinst, totaal niet aan zien komen he
Die is er bij mijn beste weten gewoon bij. Maar in een vlakke sprint als deze gaat Argos waarschijnlijk Kittel uitspelen. Tenzij hij weer binnen een dag aan de diarree is.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:23 schreef skivlugt het volgende:
toch jammer dat degenkolb er niet bij is
Zeker.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kolfje naar de hand van Sagan imo. Weet een heuveltje vlak voor de finish goed te verteren en positioneert zich daarmee beter dan Cavendish.
Gelukkig nog iemand die de ironie inzietquote:Op maandag 17 juni 2013 14:50 schreef kibo het volgende:
[..]
Zeker.
Die col van 4m komt Cav niet zonder kleerscheren op ....
Welk heuveltje?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kolfje naar de hand van Sagan imo. Weet een heuveltje vlak voor de finish goed te verteren en positioneert zich daarmee beter dan Cavendish.
Gokjequote:Op maandag 17 juni 2013 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welk heuveltje?
* DecoAoreste zoekt microscoop
We hebben een bergsprintje redelijk in het begin van de etappe. Benieuwd wie zich daarin gaan mengen.
Nee dat mag niet volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:53 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Gokje
[ afbeelding ]
Of zou hij in zijn Nederlands kampioen trui willen blijven rijden![]()
Oh zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:40 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ,maar bedoel of hij niet voor de bollen gaat
Ik hoop het en dat ie de hele tour de bollen kan dragen ,het rood wit blauw kan hij dan de 11 maanden daarna weer aantrekkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh zo
Denk dat ie wel wil aanvallen ja.
Zap je toch naar Sporza.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd hoe de NOS dit gaat doen. 15:00 begint de MotoGP race en het wordt beide op Ned 1 uitgezonden.
Uitzending begint al om 12.50. Voor de Tour, daarvoor is de TT.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd hoe de NOS dit gaat doen. 15:00 begint de MotoGP race en het wordt beide op Ned 1 uitgezonden.
Ze rijden gewoon nagenoeg de hele Route Nationale langs de oostkust, precies het enige stukje van Corsica wat niet boeiend isquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef Ereinion het volgende:
Dit moet wel de minst interessante openingsetappe zijn sinds ik de Tour volg. Op zich wel een prestatie natuurlijk dat je zo'n gemakkelijk parcours op Corsica kan uittekenen, alleen de meesters van de ASO kunnen dat.
Wielrennen > tip evenementen aanvinken > 1ste etappe > Kittel @ 4.36quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:29 schreef De_Viborateur het volgende:
Wat is deze? Ik kan op TOTO niet eens inzetten op Kittel.
Thanks. Heb laatste tijd niet echt goed opgelet wie er nu fit zijn en wie niet, maar ik een blinde gok is altijd leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:26 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Wielrennen > tip evenementen aanvinken > 1ste etappe > Kittel @ 4.36
Bwin @ 7.5.
Leuk, maar vrij dom.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:28 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Thanks. Heb laatste tijd niet echt goed opgelet wie er nu fit zijn en wie niet, maar ik een blinde gok is altijd leuk natuurlijk.
Nee, dan niet nee. Al is de argumentatie natuurlijk ruk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:33 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Als je hem pakt @ Bwin heb je geen slechte odd en de kans dat Cav wint is niet 100%.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
11.40 gaat bespaart met voorbeschouwing echte koers zie je wellicht maa rom 12u ofzo
Sporza gaat er even uit naar het heilige Journaal om 13:00. Dan kan je gerust even zappen naar NOS.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:17 schreef Steven184 het volgende:
Het is in elk geval heel de dag live op Eurosport.
Overal hoor, behalve dus het journaal op Sporza.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:17 schreef Steven184 het volgende:
Het is in elk geval heel de dag live op Eurosport.
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 10:46:24Heb net Danny geholpen met het om doen van zijn communicatie. Eerste wedstrijd in zijn leven met oortje. Hilarisch moment. #LeTourdeFrance reageer retweet
hebben we het over belgie 1 of nl 1? (sorry voor domme vraag, maar ik kijk nog nauwelijks tv tegenwoordig)quote:
De Belg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hebben we het over belgie 1 of nl 1? (sorry voor domme vraag, maar ik kijk nog nauwelijks tv tegenwoordig)
Haha prachtig, gewoon de eerste wedstrijd met oortjes en gelijk de Tourquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 10:46:24Heb net Danny geholpen met het om doen van zijn communicatie. Eerste wedstrijd in zijn leven met oortje. Hilarisch moment. #LeTourdeFrance reageer retweet
Danny wordt gelijk gek gok ik zo en pleurt dat oortje eruit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
thanks!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
We gaan beginnen.Nu op Sporza.
Of al op 3 km van de streep, bij die bocht op 2 km remmen ze waarschijnlijk wel genoeg af.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste 6 km op papier. Valpartijen gegarandeerd op 2km van de meet.
Maar zonder Renaat en met michelquote:
Ja maar dan gaan ze klagen dat je geen Belgisch IP Adres heeft...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:51 schreef Reljem het volgende:
Is de tv uitzending van Een ook op internet te bekijken? Geen belgische zenders hier verdomme.
*zendt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar eurosport zend het ook vanaf 11u40 uit.
Waarom?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezier allemaal. Ik kijk dinsdag pas mee.
14.04, zoals al jaren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe laat begint radio Tour? Twee uur?
No no! Vorig jaar was t twaalf uur in de sportzomeruitzendingenquote:
Ja, Sportzomer.. Je begrijpt toch wel dat dat uitzonderingen zijn? Dit is gewoon een 'reguliere' zomer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
No no! Vorig jaar was t twaalf uur in de sportzomeruitzendingen
Duhquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Sportzomer.. Je begrijpt toch wel dat dat uitzonderingen zijn? Dit is gewoon een 'reguliere' zomer.
Wat nou, als het tussen Froome en Contador gaat, wat iedereen lijkt te denken, dan ben ik superfan van Froome. Alles beter dan die schijnheilige spanjool.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou, als het tussen Froome en Contador gaat, wat iedereen lijkt te denken, dan ben ik superfan van Froome. Alles beter dan die schijnheilige spanjool.
Ah, gehersenspoeld door de dopingkaravaan van Sky.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou, als het tussen Froome en Contador gaat, wat iedereen lijkt te denken, dan ben ik superfan van Froome. Alles beter dan die schijnheilige spanjool.
Fijn voor jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Neutrale.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is nog de centrale zone. Rond 12:15 wordt er afgevlagd.
Dat moet vast pijnlijk zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:11 schreef Chiappucci het volgende:
http://nos.nl/artikel/523(...)et-gebroken-rib.html
Als je zulke nietszeggende posts blijft posten dan wel ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk dat ik vandaag mijn record van 156 posts per dag ga verbreken.
Mwah, doe maar niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
stoerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt me eigenlijk niet zo slim, je rijdt waarschijnlijk een stuk minder goed dan normaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:11 schreef Chiappucci het volgende:
http://nos.nl/artikel/523(...)et-gebroken-rib.html
Fijn om daar nu pas achter te komen
Doe maar niet, met al je shitposts.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
doe jij dat ook maar niet dan jochie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar niet, met al je shitposts.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
doe jij dat ook maar niet dan jochie.
Gesink is nog niet gevallenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Pedroso het volgende:
Yes, 1 km gaat in.
Op hoeveel km zal zal de eerste valpartij plaatsvinden ?
Ben een weekend weg.quote:
Gast, leuk dat je veel gaat posten, maar probeer het nog enigszins nuttig te houden zeg.quote:
Zet zoiets de volgende keer in een spoilerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Pedroso het volgende:
Om nu weg te rijden is alleen voor de aandacht leuk (en evt. de bollentrui pakken voor een dag).
Op 8,3 km voor de meet zullen de laatste koplopers gepakt worden.
Sorry. Zal het doen. Zal ook de bron er voortaan bijzetten. Yomanda in dit geval.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zet zoiets de volgende keer in een spoiler
Nee gewoon een tyfushekel aan Contadorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, gehersenspoeld door de dopingkaravaan van Sky.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:20 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
volgens mij zette Reza als eerste aan
Merci.quote:
Dat zou wel heel sneu zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waren er geen protestacties gezien tegen de homohuwelijken? (heb ik gehoord ergens..)
Snel verdiend hoor zo, die bollentrui. Geldige reden voor deze vroege aanval.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Pedroso het volgende:
Om nu weg te rijden is alleen voor de aandacht leuk (en evt. de bollentrui pakken voor een dag).
Op 8,3 km voor de meet zullen de laatste koplopers gepakt worden.
'Van 29 juni tot 21 juli zullen we voor de ogen van de wereld onze strijd tegen de wet tonen', klinkt het in een bericht op Facebook waarin tegenstanders worden opgeroepen te protesteren tijdens de Tour.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waren er geen protestacties gezien tegen de homohuwelijken? (heb ik gehoord ergens..)
Op alfabetische volgorde bij Belkin geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op alfabetische volgorde bij Belkin geloof ik.
Bronnen zijn overratedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sorry. Zal het doen. Zal ook de bron er voortaan bijzetten. Yomanda in dit geval.
Iemand enig idee waarom?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op alfabetische volgorde bij Belkin geloof ik.
Slim, als Mollema gaat dan laten de favorieten hem gaan. Zo'n knechtje is niet belangrijk.quote:
Dan ga je wel die giga valpartij op een onbeduidend strookje weg missen waardoor een aantal favorieten hun kansen voor deze Tour kunnen gaan begraven.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef Pedroso het volgende:
Even de eerste 45 km kijken tot aan de top van het bergje en dan kun je wel een km of 140 overslaan.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Theorie is Lars boom kopman van Belkin
....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Theorie is Lars boom kopman van Belkin
Tactisch meesterplan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Slim, als Mollema gaat dan laten de favorieten hem gaan. Zo'n knechtje is niet belangrijk.
Denk dat Bauke zo de Tour gaat winnen.
Verwacht wel een valpartij maar dan wel in de laatste 5 km als er echt geknokt wordt voor plaatsing.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ga je wel die giga valpartij op een onbeduidend strookje weg missen waardoor een aantal favorieten hun kansen voor deze Tour kunnen gaan begraven.
Man het is maar de eerste ritquote:
Maar dit voorspelt niet veel goeds.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Man het is maar de eerste rit
Dus klopt mijn conclusie tot nu toe.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Man het is maar de eerste rit
De kans dat Cavendish vandaag wint is iets groter.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie wed er op wielrennen? dat is toch domdat is 1 kans op 198 in theorie
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is er mis met jouw hoofdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zet zoiets de volgende keer in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verwacht wel een valpartij maar dan wel in de laatste 5 km als er echt geknokt wordt voor plaatsing.
Daarvoor zal het gewoon tempo rijden worden. Of er moet weer ergens een hond oversteken.
In theorie ben je capuchon_jongen, maar in praktijk ben je een enorm domme kloot.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
okequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In theorie ben je capuchon_jongen, maar in praktijk ben je een enorm domme kloot.
Pinjoo koekoek.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In theorie ben je capuchon_jongen, maar in praktijk ben je een enorm domme kloot.
Zooooooooooooooooooooo. Aletti.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Maarten & Herbert beginnen ook bijna.
Voor vandaag maakt dat natuurlijk niets uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zonder oortjes is er toch meer spanning vind ik
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:59 schreef marcodej het volgende:
Laat Boom die bollen maar pakken. Is de Tour voor de Nederlanders al geslaagd.
Lobato en Lemoine zijn niet bepaald traag, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:59 schreef marcodej het volgende:
Laat Boom die bollen maar pakken. Is de Tour voor de Nederlanders al geslaagd.
quote:
Nee, zo is die man nou eenmaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:03 schreef Bugno het volgende:
Maarten zn microfoon doet gek, of ze delen er een
Ik neem de moeite niet eens meer, je hoort in twee minuten al een stuk of 4 dingen die niet kloppen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:07 schreef marcodej het volgende:
Het is nooit vier minuten geweest Ducrot.
Mm, het leek aan het begin of ie op een meter of 10 van de microfoon zat, nu zn normale kalme, heerlijk rustgevende sound weer te pakkenquote:
Maw: zappen naar de Belgquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet eens meer, je hoort in twee minuten al een stuk of 4 dingen die niet kloppen.
José been?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu Nelissen niet meer op Eurosport zit, wie doet daar het hoofdcommentaar? Boogerd is de co-commentator neem ik aan?
Martijn Berkhoutquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu Nelissen niet meer op Eurosport zit, wie doet daar het hoofdcommentaar? Boogerd is de co-commentator neem ik aan?
17:00-17:15, maar natuurlijk afhankelijk hoe snel ze fietsen.quote:
Het is Belkien. Aldus Herbie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vindt het belkin shirt ook mooi in de koers.
Merci. Is Nelissen daar echt weggestuurd vanwege z'n dopingverleden? Niet geheel logisch dat ze dan Boogerd nu binnen hebben gehaald (maar dat zal vast elders al besproken zijn).quote:
Ja dit is inderdaad de redeb, hij is op non actief gesteld. De rechter heeft dit terug gedraaid maar beide zagen geen toekomst meer in elkaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Merci. Is Nelissen daar echt weggestuurd vanwege z'n dopingverleden? Niet geheel logisch dat ze dan Boogerd nu binnen hebben gehaald (maar dat zal vast elders al besproken zijn).
Baas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
mooiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:22 schreef Wolve000 het volgende:
Hier op ITV hadden ze wel een mooie beschrijving voor degene die straks de bolletjestrui mag dragen: King of the Pointless Mountain.
Ik volg de Engelse Eurosport hier vanuit Zwitserland.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:15 schreef Bugno het volgende:
iemand stream? Via Livetv krijg ikWimbledon
Nee, volgens Eurosport niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Merci. Is Nelissen daar echt weggestuurd vanwege z'n dopingverleden? Niet geheel logisch dat ze dan Boogerd nu binnen hebben gehaald (maar dat zal vast elders al besproken zijn).
En dat zonder doping.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, de Tour is wel weer naar de knoppen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:23 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Ik volg de Engelse Eurosport hier vanuit Zwitserland.
http://www.procyclinglive.com/livestream/#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |