No no! Vorig jaar was t twaalf uur in de sportzomeruitzendingenquote:
Ja, Sportzomer.. Je begrijpt toch wel dat dat uitzonderingen zijn? Dit is gewoon een 'reguliere' zomer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
No no! Vorig jaar was t twaalf uur in de sportzomeruitzendingen
Duhquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Sportzomer.. Je begrijpt toch wel dat dat uitzonderingen zijn? Dit is gewoon een 'reguliere' zomer.
Wat nou, als het tussen Froome en Contador gaat, wat iedereen lijkt te denken, dan ben ik superfan van Froome. Alles beter dan die schijnheilige spanjool.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou, als het tussen Froome en Contador gaat, wat iedereen lijkt te denken, dan ben ik superfan van Froome. Alles beter dan die schijnheilige spanjool.
Ah, gehersenspoeld door de dopingkaravaan van Sky.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou, als het tussen Froome en Contador gaat, wat iedereen lijkt te denken, dan ben ik superfan van Froome. Alles beter dan die schijnheilige spanjool.
Fijn voor jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Neutrale.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is nog de centrale zone. Rond 12:15 wordt er afgevlagd.
Dat moet vast pijnlijk zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:11 schreef Chiappucci het volgende:
http://nos.nl/artikel/523(...)et-gebroken-rib.html
Als je zulke nietszeggende posts blijft posten dan wel ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk dat ik vandaag mijn record van 156 posts per dag ga verbreken.
Mwah, doe maar niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
stoerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt me eigenlijk niet zo slim, je rijdt waarschijnlijk een stuk minder goed dan normaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:11 schreef Chiappucci het volgende:
http://nos.nl/artikel/523(...)et-gebroken-rib.html
Fijn om daar nu pas achter te komen
Doe maar niet, met al je shitposts.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
doe jij dat ook maar niet dan jochie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar niet, met al je shitposts.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
doe jij dat ook maar niet dan jochie.
Gesink is nog niet gevallenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Pedroso het volgende:
Yes, 1 km gaat in.
Op hoeveel km zal zal de eerste valpartij plaatsvinden ?
Ben een weekend weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |