quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja, laat mij lekker schrikken door twee weken van te voren een topic te openen!
Je komt niet zomaar in de organisatie van de Tour.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Toch wel knap, het eiland Corsica bestaat bijna alleen maar uit bergen en toch slaagt de tour organisatie erin een etappe uit te stippelen zonder 1 enkel heuveltje
Zo zeker is het nog helemaal niet dat Cavendish deze wint, hij was in de ZLM Tour nog niet in topvorm en heeft aardig wat concurrentie nu, met name van Greipel en Kittel. Cavendish is wel de favoriet, maar niet met groot verschil.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef TLC het volgende:
Nou gefeliciteerd Cavendish met de eerste ritwinst, totaal niet aan zien komen he
Die is er bij mijn beste weten gewoon bij. Maar in een vlakke sprint als deze gaat Argos waarschijnlijk Kittel uitspelen. Tenzij hij weer binnen een dag aan de diarree is.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:23 schreef skivlugt het volgende:
toch jammer dat degenkolb er niet bij is
Zeker.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kolfje naar de hand van Sagan imo. Weet een heuveltje vlak voor de finish goed te verteren en positioneert zich daarmee beter dan Cavendish.
Gelukkig nog iemand die de ironie inzietquote:Op maandag 17 juni 2013 14:50 schreef kibo het volgende:
[..]
Zeker.
Die col van 4m komt Cav niet zonder kleerscheren op ....
Welk heuveltje?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kolfje naar de hand van Sagan imo. Weet een heuveltje vlak voor de finish goed te verteren en positioneert zich daarmee beter dan Cavendish.
Gokjequote:Op maandag 17 juni 2013 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welk heuveltje?
* DecoAoreste zoekt microscoop
We hebben een bergsprintje redelijk in het begin van de etappe. Benieuwd wie zich daarin gaan mengen.
Nee dat mag niet volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:53 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Gokje
[ afbeelding ]
Of zou hij in zijn Nederlands kampioen trui willen blijven rijden![]()
Oh zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:40 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ,maar bedoel of hij niet voor de bollen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |