Wat ben jij toch ongelooflijk goed bezig! Ik hou ervan om dit soort berichten van je te lezen.. En je eten klinkt fantastich. Hoe is het de meneer? is hij nou klaar met zijn studie? sorry, snap die dingen soms nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi uniekje! Lekker chinezen weer dus!Loop je nog hard of ga je weer? Hoop dat je de plezier ervan weer wat terug kunt vinden.
Hier een beef & ale (ok, Grimbergen Dubbel) & mushroom pie met wat groentjes erbij vanavond. Of een pompoenrisotto, even kijken of we de pie vanavond al doen, vulling staat in elk geval in de oven nu.
Vanochtend voor het eerst meegedaan met een parkrun (www.parkrun.org.uk), die elke zaterdagochtend hier in 't park worden gehouden. Was zwaar parcours, en naar het schijnt een van de zwaarste van het land, incl. Schotland; de meeste parken waar gerend wordt zijn wat vlakker. 5K is 't altijd, dus leuk om jezelf te verbeterenen het is gezellig. Op m'n nieuwe schoenen vanochtend en 12e van de 48 dames geëindigd, en 65 van het overall deelnemersveld (113).
Wat eet je weer lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi uniekje! Lekker chinezen weer dus!Loop je nog hard of ga je weer? Hoop dat je de plezier ervan weer wat terug kunt vinden.
Hier een beef & ale (ok, Grimbergen Dubbel) & mushroom pie met wat groentjes erbij vanavond. Of een pompoenrisotto, even kijken of we de pie vanavond al doen, vulling staat in elk geval in de oven nu.
Vanochtend voor het eerst meegedaan met een parkrun (www.parkrun.org.uk), die elke zaterdagochtend hier in 't park worden gehouden. Was zwaar parcours, en naar het schijnt een van de zwaarste van het land, incl. Schotland; de meeste parken waar gerend wordt zijn wat vlakker. 5K is 't altijd, dus leuk om jezelf te verbeterenen het is gezellig. Op m'n nieuwe schoenen vanochtend en 12e van de 48 dames geëindigd, en 65 van het overall deelnemersveld (113).
Jahquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
De Mr is klaar met de studie, maar ook nie helemaal want hij heeft z'n diploma nog niet aangevraagd____! Maar verder gaat 't goed met 'm
![]()
Probeer 'm alleen weer aan 't sporten te krijgen. Vooralsnog zonder succes.
An! Turks brood![]()
nom! *maken wil* (kan het hier niet kopen) en de gehaktballetjes!
nom!
Geniet ervan An. Lekker!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Jahindeed. Mijn darmen zijn braaf, dus een keertje brood mag. Ik kijk er echt naar uit
Sorry ... en ben jij al bijna klaar? En hoe rennen je mooie Brooks?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Niet aan mij vragen uniek...![]()
ik heb 't maar opgegeven.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Niet aan mij vragen uniek...![]()
ik heb 't maar opgegeven.
De Brooks rennen lekker! De blaar van m'n vorige schoenen zat er nog wel, maar die is vast ook zo weer wegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry ... en ben jij al bijna klaar? En hoe rennen je mooie Brooks?
Heb zo'n honger , nog een uur... zucht
Nou ja, ik ren en hobbel gewoon overal doorheen op 't moment!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:26 schreef An24 het volgende:
[..]en van een schop onder zijn kont wordt hij alleen maar meer 'apathisch'?
Wel vervelend.
Mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De Brooks rennen lekker! De blaar van m'n vorige schoenen zat er nog wel, maar die is vast ook zo weer weg![]()
Klaar ben ik nog niet, 22 september is mijn deadline voor afstuderen, dus nog even doorbijten/-schrijven. En ben bezig met promotieplekken bij verschillende universiteiten, dus hopelijk ook nog doorstuderen na september
En dan knaag je nu toch even wat weg voor je gaat? Worteltje, even een knäckebrodje ofzo?
Of SELDERIJ!![]()
[..]
Nou ja, ik ren en hobbel gewoon overal doorheen op 't moment!Met of zonder Mr.Mo
Verder hebben we het prima naar ons zin!
Shoppenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook nieuwe kleding nodig. Een paar maten groter.
I know. Vreselijk.quote:
Niet echt een duidelijke foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door the85mc op 15-06-2013 19:32:41 ]
thnx!quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zullen wij anders een keer shoppen Coco? Kunnen we postnatale buiken vergelijken.
+ ik heb binnenkort 6 weken vakantie, kan ik makkelijk een dagje vrijmaken om te shoppenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook nieuwe kleding nodig. Een paar maten groter.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, uniek, XM:
[..]
[..]
+ ik heb binnenkort 6 weken vakantie, kan ik makkelijk een dagje vrijmaken om te shoppen
Whaaaah, mietje!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:
Pfoe, 2 trippels op en ik voel t nu alkan nog een mooie avond worden
Ik voel hem ook zitten... 7 bier, 1 whiskey. Morgen verslagen afmaken.... Whieeee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:
Pfoe, 2 trippels op en ik voel t nu alkan nog een mooie avond worden
Ahh, dat is ook onhandig ja!quote:Op zondag 16 juni 2013 04:43 schreef _Dido_ het volgende:
@ vlinder: dit was een accu voor m'n 'hoorapparaat'. Beetje onhandig als die leeggaat tijdens een familieuitstapjegelukkig was het een halfuur voor het afgelopen was
Je spelling heeft er niet onder geleden. Komt wel goed met die verslagen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:06 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ik voel hem ook zitten... 7 bier, 1 whiskey. Morgen verslagen afmaken.... Whieeee.![]()
Ik ben het eens met Uniek. Wat dat betreft ben je net een wijf, het zit allemaal tussen je orenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:30 schreef the85mc het volgende:
Ik ben ook al weer een tijdje teksten aan het uitwerken.. Geen last van t bier gehad vanochtend haha. Ik had denk ik te weinig water gedronken overdag.
Straks nog even langs mijn ouders, want het is vaderdag, vindt ie vast wel mooi.
En lol @ uniek 'mooi figuurtje'?Ik ben niet echt smal gebouwd zeg maar..Ik neig eerder naar te zwaar worden..
Eens!quote:Op zondag 16 juni 2013 11:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Uniek. Wat dat betreft ben je net een wijf, het zit allemaal tussen je oren![]()
Yep, de perzikken van de concurrent zijn erg lekker! Ga ik sowieso even halen.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:33 schreef loveli het volgende:
Avocado's, kipfilet, perziken, nectarines, snijbonen, machine (2 voor de prijs van 1die moet ik dus niet kopen, want 8 ijsjes in 2 dagen is wat veel) bij de concurrent. Oh ja, en pampers
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, medestanders
Dido, mooi dat de schoenen goed lopen.
En Dido.... de walnoten zijn volgende week in de aanbieding bij de Lidl
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:56 schreef loveli het volgende:
Vrienden zijn toch die dingen waarmee je optrekt tot je een relatie hebt?
Zien? ^^quote:Op zondag 16 juni 2013 11:43 schreef _Dido_ het volgende:
Twee jurkjes besteld bij Zalando. Ben benieuwd
Als ze binnen zijn en ik ze houdquote:
Ik sport samen met een vriendin. En verder ben ik vorig jaar verhuisd dus zie mijn vriendinnetje die daar woont niet zo vaak. Veel contacten zijn verwaterd sinds ik verhuisd ben. Verder heb ik nu geen fulltime job, en mijn vriend zit 4 dagen van de week op de vrachtwagen. Dus ik heb niemand om voor thuis te blijven door de weeks. En zaterdags schopt hij me de deur uit om te sporten. Zondags doe ik niet sporten. En dat blijft zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:43 schreef the85mc het volgende:
He wat ik me laatst afvroeg.. Ik zie nu dat Perr ook vandaag sport. Volgens mij hebben de meesten een best drukke baan en dan ook nog vaak 's avonds sporten erbij. Zien jullie je partner dan nog wel eens?Ik zat laatst te denken, ik sport gemiddeld 3-4 x per week, iedere week spreek ik ook een paar avonden met wat vrienden af, en zo heb ik eigenlijk iedere avond wel wat. Hoe doen jullie dat? /aagjemodus
Ik sport 2x in het weekend, 2x in de lunchpauze en nog 2x in de avond. Maar vriendje is ook vaak ´savonds weg.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:43 schreef the85mc het volgende:
He wat ik me laatst afvroeg.. Ik zie nu dat Perr ook vandaag sport. Volgens mij hebben de meesten een best drukke baan en dan ook nog vaak 's avonds sporten erbij. Zien jullie je partner dan nog wel eens?Ik zat laatst te denken, ik sport gemiddeld 3-4 x per week, iedere week spreek ik ook een paar avonden met wat vrienden af, en zo heb ik eigenlijk iedere avond wel wat. Hoe doen jullie dat? /aagjemodus
Dat vind ik ook best lastig. Gelukkig ga ik maar eens per week naar yogales en doe ik de rest thuis. Dat scheelt tijd. Als er in het weekend plannen zijn met vrienden, het huishouden moet gedaan worden en er wordt geleerd, dan schiet yoga er bij in. En zo erg is het niet om andere dingen te doen dan met je vent. Je woont al samen, gaat meestal samen naar bed, eet samen....en gaat een dag uit, uit eten etc. Ik vind het wel bestquote:Op zondag 16 juni 2013 11:43 schreef the85mc het volgende:
Maar je bent wel gegaanquote:Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hard gelopen. .. Denk in totaal zo'n 3km in 2 sessies. Gps wou niet jammert genoeg. Knie vond het niet fijn, qua conditie mankeert mij niks.
In totaal 7km afgelegd in 55 min.
Nee, ben ook gaan wandelen. Toen trok de pijn vrij snel weg. Daarna nog een km hard gelopen zonder noemenswaardige pijn.quote:
Dat klinkt heerlijk!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Balen, uniek!
Wij hebben een heerlijke zondag. Lekker relaxed ontbeten, ik ben twee soorten brood aan het maken (4 broden in totaal) en koekjes aan het bakken. it te twijfelen of ik de auto nog zal stofzuigen, maar denk dat ik dat van de week doe. Wel fijn om gedaan te hebben voordat we naar Berlijn rijden zaterdag.
ik hebvakantie, de duutser moet werken. Ik ben al vaak in Berlijn geweest, dus heb zin om er lekker te relaxen, en lekker te eten!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk!
Heb je vakantie of voor werk naar Berlijn?
Berlijn staat op mijn to do list. Lijkt mij een fantasie stad
Kniequote:Op zondag 16 juni 2013 14:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, ben ook gaan wandelen. Toen trok de pijn vrij snel weg. Daarna nog een km hard gelopen zonder noemenswaardige pijn.
Deze week weer wat meer werken en dus trappen lopen, daarmee sloop Ik meer
Goed idee!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef Lonaa het volgende:
Dido, ik ben ook al een dag of wat bezig met het zoeken naar leuke, lekkere, gezonde recepten. Misschien kunnen we wat uitwisselen?![]()
Verder had ik gisteren een prutdag qua eten en het sporten schiet er al een dag of wat bij in. Wel zat beweging in en om het huis, dat scheelt.
Lijstje voor vandaag:
O: 2 spelt met boter. 1 ham, 1 kaas
L: 2 spelt met kaas, sla mosterd.
D: Chicken masala met boontjes en rijst.
T: ik denk aardbeien.
Morgen weer vol goede moed.
Heb ik ook zoveel aan op 't kantoorquote:
Ik hoef nog maar 4 dagen te werken, en dan heb ik 2 weken vakantie! Misschien zelfs wel 3 weken...quote:Op maandag 17 juni 2013 08:42 schreef _Dido_ het volgende:
Over 2,5 week zit ik al in Rome. Wiehoeoeoeoe!
Lekkerquote:Op maandag 17 juni 2013 08:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 4 dagen te werken, en dan heb ik 2 weken vakantie! Misschien zelfs wel 3 weken...
ja, we rijden zaterdag naar Berlijn, en zijn daar anderhalve week. Hopelijk komt de auto door de 'apk', dan rijden we de woensdag daarop naar het noorden. Zo niet, dan moeten we nog even uitvogelen hoe we in het noorden weer komen...quote:
Komen er ook een keer vetten bij? Heb je ook nodig om te functioneren.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:28 schreef Neifile het volgende:
Berlijn![]()
Lievelingsstad.
Lijstje zaterdag:
O: 1/2 L sojayoghurt, handje aardbeien
L: 100 gram gebakken kip met groente, bakje yoghurt met aardbeien
D: Volkorenpasta (!) met wat groenten en 200 gram rundvlees
T: 30 gram 85% chocolade
T2: nog wat yoghurt ergens geloof ik
S: niets ivm laat thuis
B: werkelijk de hele dag gelopen
Zondag:
O: yoghurt met aardbeien
L: sojayoghurt met banaan
D: restje pasta
T: stukje chocolade
T: rauwkost iets
S: krachttraining
Vandaag:
O: 1 pompoenpitbroodje
L: 1/2 L Sojayoghurt
D: falafel (van die vega-meuk van de Albert Heyn) en veel groente
T: stukje chocolade, ik heb nog een reep 85% van de Godiva liggen <3
S: krachttraining, misschien voorzichtig cardio proberen als m'n enkelblessure het toelaat
T: vast nog iets na het trainen, eiwitten of groente of zo
Mijn zanglerares tevens goede vriendin was boos dat ik wéér afgevallen was, dus nu moet ik iedere week iets aan mijn lijstje met 'dit mag ik eten' producten toevoegen. Volkorenpasta en vlees (2 dingen die ik al heel lang niet meer mocht) op zaterdag en zondag was een hele prestatie, trots is!
Eetstoornis Dido, rustig aanquote:Op maandag 17 juni 2013 10:07 schreef _Dido_ het volgende:
- Ik vind het nog steeds veel yoghurt. Waarom geen kwark ipv yoghurt?
- Wat eet je weinig fruit?
- Waarom eet je tussen je O en je L niets? Ik zou omvallen
- Op sportdagen mag je wel wat meer eten, zeker zondag is véél te weinig. Ik krijg al honger als ik naar je lijstje kijk
Wat zou kwark ipv yoghurt dan aan variatie toevoegen? Dan eet ze 500ml yoghurt en 500ml kwark, nog steeds superveel zuivel en weinig van de rest.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:07 schreef _Dido_ het volgende:
Er zitten wel meer eiwitten in kwarkquote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Novem het volgende:
[..]
Wat zou kwark ipv yoghurt dan aan variatie toevoegen? Dan eet ze 500ml yoghurt en 500ml kwark, nog steeds superveel zuivel en weinig van de rest.
Goed dat je vlees en pasta hebt gegeten Neifile!
Heb jij hier eigenlijk wel eens eerder gepost? Jouw verhaal/langzaam meer dingen toevoegen aan je eetpatroon komt me bekend voor namelijk...
Oh en ik eet ook niks tussen O en L
Waar is Tink?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:25 schreef _aurum_ het volgende:
Iemand hier ooit op een Duitse bruiloft geweest? Zijn ze anders dan de "onze" ?
Wij hebben er 1 dit weekend en heb geen idee wat ik kan verwachten
Trek je goeie jurk uit de kast.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:25 schreef _aurum_ het volgende:
Hoezo vult yoghurt niet? Helemaal geen last van, zitten zat kcals en eiwitten en vetten in. En zij eet nog wel 500ml.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Er zitten wel meer eiwitten in kwarkEn als je een vullende O hebt, kun je wel zonder T tussen O en L, maar yoghurt vult toch helemaal niet? En waarom wel T's tussen L en D en niet tussen O en L? Zit toch ongeveer net zoveel tijd tussen? Vragen, vragen!
Heequote:
Als dat de verhoudingen zijn lijkt me dat niet eens verkeerd lijstjequote:Op maandag 17 juni 2013 11:27 schreef Californium het volgende:
Ik kom mij ook weer eens melden! Jaren geleden hier gemeld toen ik terug kwam van mijn stage uit Schotland en daar flink was afgevallen door (achteraf gezien) veel te weinig eten en veel bewegen en dat ik er toch nog wat kilo's af wilde. Achteraf gezien was ik toen eigenlijk wel prima, eerder iets te licht(60 kilo ofzo bij 1.73). Door de jaren heen zijn er weer 15 kilo ofzo aangekropenBelachelijk eigenlijk, maar vooral omdat ik een hekel heb aan sport. Door stress ivm
in het ziekenhuis zit ik nu op een redelijke 71.3. Maar wil nu terug naar 63-65 kilo. Vind het niet zo wat dat kleding niet meer past en ik weiger een maat groter dan 38 te kopen en wil ooit weer in mijn maat 36 passen.
Lijstje:
O: ontbijtgranen met kwark(mager want vol is bah) (zit ik nu te eten) is Kellogs shit, als dat op eens maar weer eens muesli halen.
L: 1 boterham(altijd volkoren) pindakaas, 2 met kaas
D: Risotto met courgette en champignons
Ts: Gekookte eitjes(2x), biertje(vanavond),gaat fruit bij de winkel te gaan halen, bak kwark.
B: Les 1Evy 0-5 km (gruwelijke hekel aan hardlopen, maar nu even geen keus voor iets anders ivm afstudeerstress en bijna-verhuizenstress) en veel vingerbewegingen.
Kan nog wel even bijgeschaafd worden maar goed: 1812 kcal; 33% Koolhydraten, 30% vet en 29% eiwit (excl. het fruit).
Ik vond m ook wel redelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 12:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als dat de verhoudingen zijn lijkt me dat niet eens verkeerd lijstje
Is er echt niks qua beweging wat je wel echt leuk vind dan? Veel beter vol te houden dan met tegenzin te gaan hardlopen.
Vetten zijn het volgende streven, dus vis deze week, als ik me zover kan brengen. Je zou me eens moeten zien in de supermarkt. Paniek tussen de vis en pasta vakken. Een half uur aan het ijsberen en dan met een kilo paprika's naar buiten. Ik faalquote:Op maandag 17 juni 2013 09:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Komen er ook een keer vetten bij? Heb je ook nodig om te functioneren.
Wat zijn jouw lengte/gewicht ook alweer en wat is je doel?
Dit is errug veel voor mij, geloof mequote:Op maandag 17 juni 2013 10:07 schreef _Dido_ het volgende:
- Wat eet je weinig fruit?
- Waarom eet je tussen je O en je L niets? Ik zou omvallen
- Op sportdagen mag je wel wat meer eten, zeker zondag is véél te weinig. Ik krijg al honger als ik naar je lijstje kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
edit: Daarbij opmerkende dat ik MAGERE yoghurt eet, en dat is voornamelijk heel veel water en een beetje zuivel. 340 Kcals per liter, dat is de magerste die ik gevonden heb. Kan me niet voorstellen dat het iets anders is dan een waterig vulmiddel voor mensen zoals ik.
Aardbeien en blauwe bessen inderdaad. Daar probeer ik een hoop van binnen te krijgen. Jammer alleen dat die zooi hier in België bijna niet te betalen is.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:20 schreef loveli het volgende:
Fruit uitzoeken met relatief weinig suiker? Geloof dat blauwe bessen laag zitten. Verder hoop ik dat je ook profi hulp hebt, eetstoornissen zijn hardnekkig en moeilijk om in je eentje aan te pakken.
Hebben jullie abonnementen?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond m ook wel redelijk
Zwemmen vind ik leuk! Maar dat neemt zoveel tijd in beslag en dat heb ik nu niet+ Ik ga over 1.5 maand verhuizen dus een abo nemen is niet handig.
*Zoeken gaat* Ik weet alleen dat ik ooit een 3 maanden abo hadquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hebben jullie abonnementen?Hier kun je 10/25/50 badenkaart kopen en dan gaan wanneer je wilt (tenzij vroege vogel korting)
Om heel eerlijk te zijn eet ik overdag helemaal geen tussendoortjes. Meestal eet ik iets van yogurt als deel van mijn avondeten om het hongergevoel weg te krijgen en een tweede tussendoortje na het sporten. De chocolade gebruikte ik omdat ik dat vroeger heel graag at en er goede vetten in zitten.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Er zitten wel meer eiwitten in kwarkEn als je een vullende O hebt, kun je wel zonder T tussen O en L, maar yoghurt vult toch helemaal niet? En waarom wel T's tussen L en D en niet tussen O en L? Zit toch ongeveer net zoveel tijd tussen? Vragen, vragen!
Je bent goed bezig. Rustig aan en alles op zijn tijd. Ik hoop dat de psycholoog ook veel voor jou kan betekenen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:31 schreef Neifile het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn eet ik overdag helemaal geen tussendoortjes. Meestal eet ik iets van yogurt als deel van mijn avondeten om het hongergevoel weg te krijgen en een tweede tussendoortje na het sporten. De chocolade gebruikte ik omdat ik dat vroeger heel graag at en er goede vetten in zitten.
Eetproblemen zijn echt fucked up. 4 jaar geleden was ik volledig gezond met m'n 60 kilo en gezond eten...
Ik kan bij het lezen van linzen nooit ergens anders aan denken dan The Young Onesquote:Op maandag 17 juni 2013 12:35 schreef Nallie het volgende:
Lijkt me goed dat je hulp krijgt Neifile...
Planning:
O: overnight oats met pruimen
T: koffie verkeerd
L: 2 speltbh met kip, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten en surimi
T: Rijstwafel pindakaas en heb nog wat druiven (vanochtend geen tijd)
D: Salade van bulghur, tomaat, paprika, komkommer, courgette en kikkererwten met linzenkofte
S: Even kijken hoeveel tijd ik heb. In elk geval ff hometrainer.
^^ idd goed bezigquote:Op maandag 17 juni 2013 12:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Je bent goed bezig. Rustig aan en alles op zijn tijd. Ik hoop dat de psycholoog ook veel voor jou kan betekenen.
Ik denk altijd aan Jakob en Esauquote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kan bij het lezen van linzen nooit ergens anders aan denken dan The Young Ones
Die kende ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kan bij het lezen van linzen nooit ergens anders aan denken dan The Young Ones
2x zelfs!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:25 schreef _aurum_ het volgende:
Lekker lijstje!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef Perruche het volgende:
Hoezo lastig in te schatten? Maar thanksvind het zelf ook wel prima, beetje veel vlees alleen.
Jawel, dat bak je uit en in dat vet braad je je vleesquote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Het vet snij je toch niet weg voor je het bereid?!
het is een stoofpot, dus dat wordt een vieze gelatineuze bende met vieze stukjes die ik er niet af kan pulken. Er zat een ontzettend dikke vetrand om, dus dat snijd ik er wel af ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Het vet snij je toch niet weg voor je het bereid?!
En dat klinkt dan weer erg lekkerquote:Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel, dat bak je uit en in dat vet braad je je vlees
Chops zou ik ook niet stoven maar ja dit was cheapass lamsstoofvlees. Dus dan moet je wat, toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik stoof lam dan ook nooit
[..]
En dat klinkt dan weer erg lekker
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:59 schreef Californium het volgende:
Gelopen! Door wat tips van het vriendje om geen pijn te hebben in enkels, knieën en wat nog meer, viel het heel erg mee en heb ik alleen last van spieren
Nu even eitjes koken en eten en daarna even douchen
. Voel me wel trots nu
Ik had geen zin om te posten want was druk met studie en chagrijnigquote:Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
HeeIk vroeg me al af waar jij was! Hoe is het met 'de date'?
Dan zou ik het zeker stoven ja!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Chops zou ik ook niet stoven maar ja dit was cheapass lamsstoofvlees. Dus dan moet je wat, toch?
Moskowicz lijkt me best lastig maar ook interessantquote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef An24 het volgende:
Ik haal bij het stoven ook het vet er pas achteraf pas af. Dan hebben de vetjes wel even hun werk kunnen doen![]()
Godsamme, ik moest als huiswerk Moszkowicz profilen.....wat een bevalling was dat zeg. Blij dat ik er vanaf ben
Die is leuk turvenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef An24 het volgende:
Ik haal bij het stoven ook het vet er pas achteraf pas af. Dan hebben de vetjes wel even hun werk kunnen doen![]()
Godsamme, ik moest als huiswerk Moszkowicz profilen.....wat een bevalling was dat zeg. Blij dat ik er vanaf ben
Que?quote:
Turven van (micro) expressies bedoelt zequote:Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Que?
Die is gast is maar 2 turven hoog, ben je snel uitgeturft...
Ik weet niet waarom ik het denk, maar als je interviews van hem ziet, heb ik continu het idee dat hij liegt. Maar dat kan ook omdat ik niet onbevooroordeeld naar hem kijk..quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef An24 het volgende:
Mjah, dat is dus juist de kunst, dat loslaten.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik het denk, maar als je interviews van hem ziet, heb ik continu het idee dat hij liegt. Maar dat kan ook omdat ik niet onbevooroordeeld naar hem kijk..
Non verbale strategische analise....ik hoop in december "Mrs Lightman" (lie to me) te wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:10 schreef _Dido_ het volgende:
Wat studeer jij dan An, dat je dat moet doen?
Ik heb de opdracht net ingeleverd, dus ik ben zelf ook benieuwdquote:Op maandag 17 juni 2013 15:11 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat ken ik nog van een vorige opleiding, gaat superveel tijd inzitten. Maar wel erg leuk om te bepalen of zijn verbale communicatie ook overeenkomt met zijn non-verbale communicatie.
Ben benieuwd hoe groot nou de cognitieve dissonantie bij Moskowicz is.
Of de vetjes in een thee/kruiden ei?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef An24 het volgende:
Volgens mij draagt het de smaak minder goed af als het niet meer vast zit aan het vlees. Maar dat is een gok.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Of de vetjes in een thee/kruiden ei?
/idee
Lekker weerquote:Op maandag 17 juni 2013 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijtstke Perr.
STerkte met je stoornis N. Wat kan "normaal" doen dan moeiiljk zijn he?
Lijst:
O: kwark/vla/ananasschijf
T's: halve komkommer, hele paprika, 1 tomaat, beker cup a soup kerrie, cracker kaas
L: 3 boterhammen met gekookt ei en ham, beker melk, kom tomatencremesoep met ballen, 1 tomaat
T's: 6 dropjes, blokje choco, 6 kersen, grote appel, peer en sinaasappel, augruk met ham
D: Roergebakken chineze kool met ui en champignons, zelfgemaakte kerriesaus, ovenfrietjes, gegrilde kipfilet met wat doperwten
T: -
Had verkeerd gekeken in mijn boekje, dacht dat ik de stap al kon maken. Dat wordt dus over 2 weken, maar het werd 170kg voor 7 reps en 145kg voor 10 reps.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:18 schreef loveli het volgende:
180 al van de grond gekregen en zo ja, hoe vaak?
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Had verkeerd gekeken in mijn boekje, dacht dat ik de stap al kon maken. Dat wordt dus over 2 weken, maar het werd 170kg voor 7 reps en 145kg voor 10 reps.
Ik had je post over het hoofd gezienquote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Novem het volgende:
[..]
Wat zou kwark ipv yoghurt dan aan variatie toevoegen? Dan eet ze 500ml yoghurt en 500ml kwark, nog steeds superveel zuivel en weinig van de rest.
Goed dat je vlees en pasta hebt gegeten Neifile!
Heb jij hier eigenlijk wel eens eerder gepost? Jouw verhaal/langzaam meer dingen toevoegen aan je eetpatroon komt me bekend voor namelijk...
Oh en ik eet ook niks tussen O en L
Ik kan me niet voorstellen dat er geen carbs in bewerkte kipfilet zou zitten, het is een bewerkt product (flinters kip, geperst, moet ergens mee aan elkaar blijven zitten). Wat zegt een verpakking biologische kipfilet? Die ziet er 'vleziger' uit. Voor de rest gok ik op een gevalletje 1 keer op i'net zetten, daarna copy/paste.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef yozd het volgende:
Geen idee of dit het goede topic is, maar ik heb een vraag over de voedingswaarde van AH kipfilet naturel broodbeleg. Op diverse sites (bijv. hier: http://mobile.fatsecret.nl/Diary.aspx?pa=fjrd&rid=3548299) vind ik deze getallen:
Er zijn 135 calorieën in een portie AH Kipfilet Beleg.
Vet: 6g.
Kolhy: 0,9g.
Eiwitten: 18g.
Terwijl er op mijn pakje dit staat:
Vet: 5,5g
Kolhy: 4g
Eiwitten: 18g
(http://s17.postimg.org/i0yc3askf/image.jpg)
Dat maakt bij de koolhydraten dus nogal wat uit. Eerst dacht ik dat de info op de website niet klopte, maar ga maar eens google'n; echt op ELKE website staat dat het aantal koolhydraten in dit product nul is of tegen nul aan zit (bijv. calorietabel.nl, lekker-in-je-vel.nl, omawapsie.nl etc etc).
Hoe kan dit? Heeft AH iets met hun kip gedaan de afgelopen tijd?
2e post op dit forum http://forum.bodynet.nl/d(...)ilet-broodbeleg.html heeft iemand gekeken op de achterkant van hetzelfde product en die komt ook met 0,9g koolhydraten. Het lijkt er op dat ze iets in het productieproces hebben aangepast ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er geen carbs in bewerkte kipfilet zou zitten, het is een bewerkt product (flinters kip, geperst, moet ergens mee aan elkaar blijven zitten). Wat zegt een verpakking biologische kipfilet? Die ziet er 'vleziger' uit. Voor de rest gok ik op een gevalletje 1 keer op i'net zetten, daarna copy/paste.
Wat vervelend. Sterkte en een knuffel voor je boobiesquote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Er moet om de drie uur voer in Noor en voer uit mij getapt worden. En helaas doet de rechtstreekse verbinding het nog steeds niet. Dat zou veel tijd schelen.
T: 2 stokbroodjes met mozzarella en zelfgemaakte pestoquote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef Probability het volgende:
Stuk zalm room quiche
Glas aardbei sinaasappelsap
Kersen
500 Gr. Spaanse sinaasappel yoghurt
Cashewnootjes
2 cappuchini
1 Avocado
D & S weet ik nog niet
Ok dan zal dat het zijn! thanks!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef loveli het volgende:
Dat is 4 jaar geleden, toen was er een andere producent.
Zo iets heb ik nog wel!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:48 schreef loveli het volgende:
Yogabroek is het flauwe antwoord. Tientje bij de HEMA.
Hemaflutlink doet het niet.
edit:
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_36012010
Zo weinig mogelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 23:32 schreef Probability het volgende:
Wat voor kleren zijn eigenlijk chill bij yoga?
Ah, een onderwerp waarover ik mee kan praten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:57 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ben schandalig veel geld aan het uitgeven lately. Dat moet eens stoppen
do tell?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, een onderwerp waarover ik mee kan praten.
Laatste paar weken: karpet en fauteuil voor in de woonkamer, garderobekast voor in de slaapkamer, planten en grote vazen voor in de woonkamer, allebei een nieuwe smartphone, en gister een reisje naar de zon voor in de herfstvakantie geboekt. Geld moet rollen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
do tell?
Deze week maar liefst vier pakketjes en vorige week ook al twee. Mijn huisbaas zal wel denken
Coco aan de Jillian? Wat goed! Ik heb spierpijn van level 2. En van het hardlopen
Dat zeg je wel, maar koffie drinken zorgt bij mij juist voor zo'n patroon. 's Avonds uren wakker liggen en 's ochtends duf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:26 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Ik val iedere keer pas laat in slaap, rond een uur of 2.. Volgende ochtend dan flink duf. Gelukkig is er koffie
Coco, in t begin kan t best afzien zijn ja.. Ik heb vandaag trainingssessie met trainer. Schema opstellen enzo, gelukkig is het niet warm ofzo
Ik heb een strakke 3/4e broek, sport topje en daaroverheen een wijde cropped topquote:
Mark Rutte zou trots op je zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laatste paar weken: karpet en fauteuil voor in de woonkamer, garderobekast voor in de slaapkamer, planten en grote vazen voor in de woonkamer, allebei een nieuwe smartphone, en gister een reisje naar de zon voor in de herfstvakantie geboekt. Geld moet rollen..
Zou het dan daar van komen bij mijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar koffie drinken zorgt bij mij juist voor zo'n patroon. 's Avonds uren wakker liggen en 's ochtends duf.
Nu ik weer paar weken van de koffie af ben geen last
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar doe je het toch allemaal voor.
Ook poos gedaan dat ik na 12u geen koffie meer dronk en dat scheelde al een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef Skoap het volgende:
[..]
Zou het dan daar van komen bij mij
Maar ik mag van mezelf maar max 3 koppen koffie per dag, waarvan de laatste vaak begin van de middag... Dat zou toch moeten kunnen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:36 schreef Jagärtrut het volgende:
ik wil de laatste tijd vaak vroeg naar bed, maar A is het om 11 uur nog net zo licht buiten als nu, en B wil de kat altijd met me spelen als ik op bed ga....
Haha o jee!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Billy, aankomende zondagnacht is er sprake van een zogenaamde 'supermaan', dan is het volle maan en staat 'ie heel dichtbij aarde. Bereid je dus maar voor
[..]doen die van mij ook zodra ik op bed ga
Mooi lijstje weer! Dadels hebben alleen wel echt superveel suiker, 3 zijn er misschien wat veel icm banaan en pruim?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:58 schreef Nallie het volgende:
Sterkte Tink!
Mijn mormels mogen niet in de slaapkamer, alleen 's ochtends heel ff, dan hebben ze een snooze functie
Planning:
O: havermout, banaan, cacao
T: koffie verkeerd
L: speltbh pindakaas, speltbh kip, salade van tomaat, paprika, linzen en komkommer
T: 20 gr nootjes en 3 dadels
D: restje bulgur met komkommer, tomaat, paprika, kikkererwten, geitenkaas en pompoenpitten met een vegaburger
S: uur boksen
T: kwark met een pruim
Nah t zijn van die kleintjes, geen medjool, dus dat valt wel mee denk ik!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef Novem het volgende:
[..]
Mooi lijstje weer! Dadels hebben alleen wel echt superveel suiker, 3 zijn er misschien wat veel icm banaan en pruim?
Ah!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nah t zijn van die kleintjes, geen medjool, dus dat valt wel mee denk ik!
Groter dan de standaard dadels in ieder geval. Max 5 cm lang denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef V1z0R het volgende:
Er zijn ook grote dadels?!smaken die net zo of?
Van die gedroogde kleintjes ken ik dus ook. Anderen nooit echt tegengekomen, ja zelfde maar dan met laag suiker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Novem het volgende:
[..]
Groter dan de standaard dadels in ieder geval. Max 5 cm lang denk ik.
Veel van die kleintjes vind ik niet zo lekker, zo vezelig, medjooldadels zijn heel zacht en zoet, bijna toffee-achtig.
Laatst wel semi-gedroogde kleintjes geproefd, zaten nog aan het takje, superlekker en friszoet, lekkerder dan medjool eigenlijk
Kennelijk niet neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Perruche het volgende:
Viz heb je Minilot's orgasmische verhaal over medjool dadels niet meekregen toen ik het waagde die heerlijkheid te ontkennen?
Duidelijk verhaal!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Mufasa208 het volgende:
Coco aan het trainen!
Kon vanochtend wel een patiente een trap onder d'r hol verkopen. Een voorste kruisband hersteloperatie gehad, doet aan handbal en ze is nu al een maand in de fase waarbij ze draaimomentum op haar knie mag hebben. Hoe ze beweegt? Naar voren hangen, in elkaar gezakt, knieen naar binnen... heel haar lichaam is erop gebouw om zo weinig mogelijk energie te verbruiken.
Werd er al moe van als ik ernaar keek, en dat moet dan gemotiveerd worden.![]()
Heb d'r maar gevraagd of ze nog een keer zat te wachten op een gescheurde voorste kruisband.
Trouwe klantquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Mufasa208 het volgende:
Coco aan het trainen!
Kon vanochtend wel een patiente een trap onder d'r hol verkopen. Een voorste kruisband hersteloperatie gehad, doet aan handbal en ze is nu al een maand in de fase waarbij ze draaimomentum op haar knie mag hebben. Hoe ze beweegt? Naar voren hangen, in elkaar gezakt, knieen naar binnen... heel haar lichaam is erop gebouw om zo weinig mogelijk energie te verbruiken.
Werd er al moe van als ik ernaar keek, en dat moet dan gemotiveerd worden.![]()
Heb d'r maar gevraagd of ze nog een keer zat te wachten op een gescheurde voorste kruisband.
Medjool dadels zijn gevaarlijk voor de lijn!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Novem het volgende:
Groter dan de standaard dadels in ieder geval. Max 5 cm lang denk ik.
Veel van die kleintjes vind ik niet zo lekker, zo vezelig, medjooldadels zijn heel zacht en zoet, bijna toffee-achtig.
Laatst wel semi-gedroogde kleintjes geproefd, zaten nog aan het takje, superlekker en friszoet, lekkerder dan medjool eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Helaas wel... maar dat mag een andere fysio dan opknappen.quote:
Naja... na revalidatie van allerlei klachten maakt het dan netto niks meer uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Verbruik je minder energie met X-benen?No fair, die heb ik ook een bietje
Omgekeerde cowboy.
Jij bent geen trouwe klant?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Trouwe klant
Elke keer als ik vertrek bij de fysio vraag ik me af hoe je geld kunt verdienen door mensen te fixen. Dan lees ik in bed in een rare houding met gedraaide nek en weet het antwoord
Pfff, ze wisten je toen al niet op waarde te schatten. Little quirks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omgekeerde cowboy-pinguin hier</charme>
Nickname vroegah was 'Katrien Duck' ivm uitstaande voetjes
Het is haar al een paar keer eerder gezegd, door mij en door mijn stagebegeleider waar ik nu voor waarneem. Ze weet wat ze moet doen om het risico erop te verminderen, maar er zijn een aantal belemmeringen die dat weerhouden. Als ze er echt angst voor had, had ze haar gedrag en daarmee bewegen aangepast. Het is niet belangrijk genoeg...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mufasa, is het ook geen angst bij die klant?
Ik weet dat mijn vriend ook een keer zn knie aan gort heeft geholpen met squash en die heeft daarna juist extra fysiotherapie gehad om ervoor te zorgen dat hij zijn angst voor een volgende blessure kwijtraakte.
Ik ben ook nog steeds een beetje bang voor tuinhekjes en andere gevaarlijke opstapjes/afstapjes en mijn eerste keer weer hardlopen na die enkelbreuk was ook onwijs eng.
Je moet ze ook niet puur opetenquote:
Nee, maar wel het onderstaande verhaal.quote:
Ik dacht dat het groente was voor bij de rijst op een Surinaamse verjaardag... melk, suiker, cola en alle combinaties daarvan hielpen niet.quote:
Kaneel lost niet op in water, dus ook niet in speeksel. Daarbij is het niet geheel ongevaarlijk om een lepel kaneel te willen doorslikken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Nallie het volgende:
Ik zie ook steeds van die filmpjes van mensen die een eetlepel kaneel proberen te eten. Blijkbaar kan dat niet. Ik ben zo geïntrigeerd dat ik t bijna wil proberen
Ah oke, dan bedwing ik me maarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kaneel lost niet op in water, dus ook niet in speeksel. Daarbij is het niet geheel ongevaarlijk om een lepel kaneel te willen doorslikken.
Goed punt!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Pfff, ze wisten je toen al niet op waarde te schatten. Little quirks.
Ik moet eerst om mijn eigen been heenzwaaien voordat ik hem naar voren verzet.
[..]
Het is haar al een paar keer eerder gezegd, door mij en door mijn stagebegeleider waar ik nu voor waarneem. Ze weet wat ze moet doen om het risico erop te verminderen, maar er zijn een aantal belemmeringen die dat weerhouden. Als ze er echt angst voor had, had ze haar gedrag en daarmee bewegen aangepast. Het is niet belangrijk genoeg...
Zo was ze ook alweer drie weekjes aan het hardlopen, maar dan op een schildpaddenslentertempo. Vroeg ik haar te versnellen lag ze al te hijgen na 3 stukjes van nog geen 10m...
Maar Mr.HappyPants heeft heul het verstandelijk vermogen om vooruit te kijken en preventief te werk te gaan. Deze dame helaas wat minder, en al probeer ik het haar aan het verstand te brengen. Vanuit huis zit er ook niet veel pit in... Een pot madam jeanet pepers zou misschien nog uitkomst kunnen bieden.
en ikquote:
jij met je bruine bonenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet puur opeten
Oeh! Kan voor donderdag wel even kijken of ze bij de toko nog jeanettjes of habaneros hebben en dan lekker een salsa voor over de bruine bonen maken
Jij met je hardlopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:50 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn drie nieuwe hardloopboeken zijn ook binnen. Woei leesvoer!
Wauwquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:53 schreef Novem het volgende:
Ik heb een keer een hele Madame Jeanette opgevreten en het was zo heet dat mijn lichaam als een puur instinctieve reactie die peper er meteen weer uit torpedeerde, de pijn was hels, kreeg opgezwollen lippen en heb 4 dagen maagzuur gehad
Wuhahahah lol, hij kwam er meteen weer uit, dus uit m'n mond lijkt me welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauw
Ik vroeg me stiekem wel af via welke weg het eruit getorpedeerd werd, maar wellicht willen we dat niet weten![]()
tudum tsh!quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond lekker asperges, hele mooie van de C1000. 3.40E per kg. Dat met mooie ham, zacht gekookt eitje, gesmolten boter en wat pasta met kaas/room.
Als voorgerecht hoor, anders hebben we veel te veel honger
Toen ik geel zag staan heb ik ze toch even gegoogled. Ah, die had ik vorige week in mijn curry gedaan en ik vond hem al belachelijk heetquote:
Als je ze heel laat en zachtjes mee laat sudderen geven ze een heel lekkere smaak af en een subtiele pittigheid, maar zodra je hem in stukjes hakt en mee bakt wordt het vrij heet jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik geel zag staan heb ik ze toch even gegoogled. Ah, die had ik vorige week in mijn curry gedaan en ik vond hem al belachelijk heet
Ik ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Nallie het volgende:
Ik zie ook steeds van die filmpjes van mensen die een eetlepel kaneel proberen te eten. Blijkbaar kan dat niet. Ik ben zo geïntrigeerd dat ik t bijna wil proberen
Ze zaten in een pepertjes-mix doosje en ik had een kleine rode en zo'n kleine paprika-achtige gele door gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef Novem het volgende:
Als je ze heel laat en zachtjes mee laat sudderen geven ze een heel lekkere smaak af en een subtiele pittigheid, maar zodra je hem in stukjes hakt en mee bakt wordt het vrij heet ja
lijkt op elkaar!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef loveli het volgende:
Laatst zag ik bij een gele peper die ik als madame jeanette meende te herkennen adjuma staan, confused![]()
Niet dat ik ze eet.
/hollander
"Dit domein is gereserveerd"quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef Novem het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee!Even gekeken, maar www.surirecepten.nl heeft wel ok recepten voor zover ik nu kan zien!
Zolang je maar zorgt dat je genoeg maggiblokjes hebt zit het meestal wel goed
Congrats!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:00 schreef kwakz0r het volgende:
niet bijgelezen, maar kom even melden dat mijn portfolio af is
eindelijk
Nu alleen van de week nog een scriptie/literatuuronderzoek uitpoepen, dat gaat voor alles behalve de tentamens die ik moet nakijken, en dan ben ik eind van de week hopelijk klaar (misschien nog een keer feedback verwerken in scriptie, en nog een eindgesprek sowieso, maar toch)
Jeej.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:00 schreef kwakz0r het volgende:
niet bijgelezen, maar kom even melden dat mijn portfolio af is
eindelijk
Nu alleen van de week nog een scriptie/literatuuronderzoek uitpoepen, dat gaat voor alles behalve de tentamens die ik moet nakijken, en dan ben ik eind van de week hopelijk klaar (misschien nog een keer feedback verwerken in scriptie, en nog een eindgesprek sowieso, maar toch)
Jeej.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |