abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:22:23 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127826634
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127827398
li & aurum: er moet nog een tweede pakketje komen, maar die heb ik nu al 2 keer gemist (sorry, heb een leven :@ ) maar ben maandag wel thuis, dus zal dan wachten op 't pakketje en stuur ze dan samen op! :)
Ja doei.
pi_127827481
Fijne vakantie Puff!

Hier alsnog even de stad in geweest.

Score An: een skinny broek en twee shirts. Score Freud: niets :')

Heerlijk zo'n persoonlijke shopcoach :P *O*
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:52:52 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127827551
Lijstje'

O 2 volkoren-rogge crackers met kaas, beschuit aardbeien/suiker
B: 2 uur wandelen
T's 250 gr wortelen, 2 appels
L: grote bak salade (1 grote kropsla, gisteren uit de tuin geplukt, 1 paprika, halve komkommer, 1 tomaat, 1 ui, veel verse bieslook en knoflookstengels, gekookt ei, klein blikje tonijn en vast wel een slakje of wurmpje ofzo), vers pistoletje v.d Lidl bakkert met boter en slagersachterham
T's; kiwi, sinaasappel, bloije choco, kwark/vla en wat ananas
D chinees buffet *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:47:39 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127828998
Hey menschen hou eens op met een leven hebben... Moet mijzelf nog vermaken tot 18.30 uur zonder eten...

Belde met de chinees om te vragen of ze lopend buffet hebben (doen ze alleen in het weekend als ze een reservering hebben van min. 6 mensen, dat is meestal zo maar soms ook niet, kutdorp)
Zegt de hoofdchinees..... Komt de familie mee of komen jullie gezellig samen... Lekkel veel exla gloente?

Hij en zijn vrouw kom ik vaak tegen in het dorp en ze zijn altijd zo lief O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127829110
Hoi uniekje! Lekker chinezen weer dus! :9 Loop je nog hard of ga je weer? Hoop dat je de plezier ervan weer wat terug kunt vinden.

Hier een beef & ale (ok, Grimbergen Dubbel :+) & mushroom pie met wat groentjes erbij vanavond. Of een pompoenrisotto, even kijken of we de pie vanavond al doen, vulling staat in elk geval in de oven nu.

Vanochtend voor het eerst meegedaan met een parkrun (www.parkrun.org.uk), die elke zaterdagochtend hier in 't park worden gehouden. Was zwaar parcours, en naar het schijnt een van de zwaarste van het land, incl. Schotland; de meeste parken waar gerend wordt zijn wat vlakker. 5K is 't altijd, dus leuk om jezelf te verbeteren :+ en het is gezellig. Op m'n nieuwe schoenen vanochtend en 12e van de 48 dames geëindigd, en 65 van het overall deelnemersveld (113).
Ja doei.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:59:01 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127829321
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi uniekje! Lekker chinezen weer dus! :9 Loop je nog hard of ga je weer? Hoop dat je de plezier ervan weer wat terug kunt vinden.

Hier een beef & ale (ok, Grimbergen Dubbel :+) & mushroom pie met wat groentjes erbij vanavond. Of een pompoenrisotto, even kijken of we de pie vanavond al doen, vulling staat in elk geval in de oven nu.

Vanochtend voor het eerst meegedaan met een parkrun (www.parkrun.org.uk), die elke zaterdagochtend hier in 't park worden gehouden. Was zwaar parcours, en naar het schijnt een van de zwaarste van het land, incl. Schotland; de meeste parken waar gerend wordt zijn wat vlakker. 5K is 't altijd, dus leuk om jezelf te verbeteren :+ en het is gezellig. Op m'n nieuwe schoenen vanochtend en 12e van de 48 dames geëindigd, en 65 van het overall deelnemersveld (113).
Wat ben jij toch ongelooflijk goed bezig! Ik hou ervan om dit soort berichten van je te lezen.. En je eten klinkt fantastich. Hoe is het de meneer? is hij nou klaar met zijn studie? sorry, snap die dingen soms niet :@
pi_127829393
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:

Wat eet je weer lekker :9

Ik ga een beetje zondigen vandaag. Ik heb al in geen tijden (gewoon) (Turks) brood op, dus we hebben een kleintje van de markt meegenomen. Ik ga daar gehaktballetjes bij maken, champignons met kruiden en parmezaan, een salade, tomaten-basilicumprutje en wat smeerseltjes :9
pi_127829477
De Mr is klaar met de studie, maar ook nie helemaal want hij heeft z'n diploma nog niet aangevraagd :')____! Maar verder gaat 't goed met 'm O+ :P Probeer 'm alleen weer aan 't sporten te krijgen. Vooralsnog zonder succes.

An! Turks brood O+ :9 nom! *maken wil* (kan het hier niet kopen) en de gehaktballetjes! :9 nom! O+
Ja doei.
pi_127829557
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
De Mr is klaar met de studie, maar ook nie helemaal want hij heeft z'n diploma nog niet aangevraagd :')____! Maar verder gaat 't goed met 'm O+ :P Probeer 'm alleen weer aan 't sporten te krijgen. Vooralsnog zonder succes.

An! Turks brood O+ :9 nom! *maken wil* (kan het hier niet kopen) en de gehaktballetjes! :9 nom! O+
Jah O+ indeed. Mijn darmen zijn braaf, dus een keertje brood mag. Ik kijk er echt naar uit :9
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:15:29 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127829750
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Jah O+ indeed. Mijn darmen zijn braaf, dus een keertje brood mag. Ik kijk er echt naar uit :9
Geniet ervan An. Lekker!

Dat snap ik niet zo goed Mo, dan doe je zo je best om te slagen en dan het niet aanvragen? Daar doe je het toch voor? /noob

Lees in Cul en bedacht mij: mijn moeder is een geweldige, vooruitstrevende kokin geweest in onze jeugd. Ja, begin haar steeds meer te waarderen!
pi_127829893
Niet aan mij vragen uniek... :') :@ ik heb 't maar opgegeven.
Ja doei.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:23:39 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127829975
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Sorry ... en ben jij al bijna klaar? En hoe rennen je mooie Brooks?

Heb zo'n honger , nog een uur... zucht
pi_127830053
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
:* en van een schop onder zijn kont wordt hij alleen maar meer 'apathisch'?

Wel vervelend.
pi_127830125
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Sorry ... en ben jij al bijna klaar? En hoe rennen je mooie Brooks?

Heb zo'n honger , nog een uur... zucht
De Brooks rennen lekker! De blaar van m'n vorige schoenen zat er nog wel, maar die is vast ook zo weer weg *) O+ Klaar ben ik nog niet, 22 september is mijn deadline voor afstuderen, dus nog even doorbijten/-schrijven. En ben bezig met promotieplekken bij verschillende universiteiten, dus hopelijk ook nog doorstuderen na september ;)

En dan knaag je nu toch even wat weg voor je gaat? Worteltje, even een knäckebrodje ofzo?

Of SELDERIJ! *) O-)

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:26 schreef An24 het volgende:

[..]

:* en van een schop onder zijn kont wordt hij alleen maar meer 'apathisch'?

Wel vervelend.
Nou ja, ik ren en hobbel gewoon overal doorheen op 't moment! :+ Met of zonder Mr.Mo :+ Verder hebben we het prima naar ons zin! O+
Ja doei.
pi_127830288
Zo, ook eindelijk een keer een leuke jas gevonden. Niet wat ik verwacht had maar wel prima. Vorige jack was een leren jack, en nu een soort colbert achtig ding :D
pi_127830371
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De Brooks rennen lekker! De blaar van m'n vorige schoenen zat er nog wel, maar die is vast ook zo weer weg *) O+ Klaar ben ik nog niet, 22 september is mijn deadline voor afstuderen, dus nog even doorbijten/-schrijven. En ben bezig met promotieplekken bij verschillende universiteiten, dus hopelijk ook nog doorstuderen na september ;)

En dan knaag je nu toch even wat weg voor je gaat? Worteltje, even een knäckebrodje ofzo?

Of SELDERIJ! *) O-)

[..]

Nou ja, ik ren en hobbel gewoon overal doorheen op 't moment! :+ Met of zonder Mr.Mo :+ Verder hebben we het prima naar ons zin! O+
Mooi O+
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:43:12 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127830546
Foto aan MC? *O*
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:45:34 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127830597
Ik heb ook nieuwe kleding nodig. Een paar maten groter -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:49:22 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127830688
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shoppen -O-
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:01:43 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127831038
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Shoppen -O-
I know. Vreselijk.
pi_127831619
Heb nog één poging gewaagd, en Mr.Mo gaat morgen mee hardlopen 8-)
Ja doei.
pi_127833202
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Foto aan MC? *O*
Niet echt een duidelijke foto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door the85mc op 15-06-2013 19:32:41 ]
  Vis een optie? zaterdag 15 juni 2013 @ 19:31:38 #24
70532 loveli
N
pi_127833334
@ Mo: fijn dat je een leven hebt, schone zaak enzo.

Nog een paar minuten en ik word weer vrijgelaten O+
crap in = crap out
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:13:24 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127834776
Mooi jasje, Mc! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_127834880
Galerij weer geschrobd en geboend, nu welverdiende kofte van Mehdi :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:16:51 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127834960
Ed! :o
pi_127834968
Oh, ik heb ook pas jaar later diploma aangevraagd na afstuderen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127835694
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi jasje, Mc! :Y
thnx!

Heb net mn D gehad, was goed gelukt. Heb nu best lekkere variant van lasagne(saus) gevonden. Met ui, knoflook, klein beetje pancetta, gehakt, wortels en tomaten. Ook flinke scheut vrij zoetige rode wijn erbij. En wat mascarpone :9 Afgemaakt met geroosterde paprika, courgette en venkel. Niet de meest light variant maar wel erg lekker. Af en toe moet dat kunnen :)
pi_127835970
Maria, uniek, XM: O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zullen wij anders een keer shoppen Coco? Kunnen we postnatale buiken vergelijken :+.
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
+ ik heb binnenkort 6 weken vakantie, kan ik makkelijk een dagje vrijmaken om te shoppen O-)
pi_127835994
Mooi jasje idd, 85! :Y
pi_127836018
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mooi jasje idd, 85! :Y
Ja doei.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:53:13 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127836617
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, uniek, XM: O+

[..]

[..]

+ ik heb binnenkort 6 weken vakantie, kan ik makkelijk een dagje vrijmaken om te shoppen O-)
*O*
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:55:28 #34
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127836720
Zo dat was een leuke dag O+
Alleen jammer dat ik een niet-volle accu bij me had die niet de hele dag meeging en geen extra accu's mee had :') tijdens de heenreis de accu gespaard en de boel uitgezet en toen hield ie het tot half 5 :)

Mn nieuwe schoenen zijn er ook en ze zitten super! Morgen eerste rondje.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:12:13 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127837583
fijn Dido..

Staat je goed MC, mooi figuurtje heb je... jong ook 8-)

Na 2 uur alleen maar eten van een heerlijk buffet nu uitbuiken en Youp kijken. (toch blijft goede babi pangang, fouyouhai, koeyouluk,tjap tojoy, babi spek, ajam roedjak, babi ketjap, en pure rendang toch het allerlekkerst eten van de wereld :') )
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:31:12 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127838510
Bwah uniek, zit nog vol maar krijg van die opsomming BIJNA weer trek :+

Fijne mensen O+ wil vaak veel mensen vaak zien maar tijd/energielevel is een euvel :')
pi_127842950
Pfoe, 2 trippels op en ik voel t nu al :o kan nog een mooie avond worden :D
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:04:49 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127843276
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:
Whaaaah, mietje!!!!
pi_127843480
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Whaaaah, mietje!!!!
Ja doei.
pi_127845634
Haha mc :D

Eindstand :')
O: croissant graskaas, bth gekookt eitje
T: bth honing & wat aardbeien
L: 2 bth halve avocado, makreel filet
T: kokoswater en perenijsje
D: varkensworstje gestoofd met tomaat, cannelinibonen, sperziebonen en wortel, 3 glazen rode wijn
T: black russian, stukje brownie, thee met koekjes, geen stroopwafel.

B: naar de markt *O*, bodypump, uurtje wandelen
pi_127846631
Mooi jasje Mc!

Dido, balen van je accu! Ik had er godzijdank vanmorgen aan gedacht om mijne op te laden. 412 foto's gemaakt, oepsie. Moet ik alles weer gaan uitzoeken en de mooisten bewerken haha. Heb er vanavond 8 gedaan en dankzij mijn 5 jaar oude laptop kostte dat me 2 uur :(. Ongeveer 25min bewerkingen kiezen en de rest van de tijd wachten tot bewerking is toegepast of de foto is ge-exporteerd.. Was wel lekkere dag, heerlijk weer gehad!

Lijstje:
O: magere vruchtenkwark met cruesli
L: twee spelt bth met uitgebakken bacon en scrambled eggs van 2 eieren en beetje volle melk
T: cola calippo
D: volkoren penne bolognese met rucolasla en parmezaanse kaas

B: van 13.30 tot 20.15 naar artis reizen, in artis rondlopen en weer naar huis reizen (= lopen naar bus, van bus naar trein, van trein naar bus en van bus naar huis haha)

Morgen hele dag hockey kijken in Rotterdam, hopen op weer goed weer!
pi_127849915
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:
Ik voel hem ook zitten... 7 bier, 1 whiskey. Morgen verslagen afmaken.... Whieeee. :P O+
  zondag 16 juni 2013 @ 04:43:37 #43
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127852304
@ vlinder: dit was een accu voor m'n 'hoorapparaat'. Beetje onhandig als die leeggaat tijdens een familieuitstapje :P gelukkig was het een halfuur voor het afgelopen was :P
And eternity in an hour.
  zondag 16 juni 2013 @ 04:45:06 #44
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127852321
Oh en ik moet dus nog twee nieuwe jurkjes zien te vinden voor Rome. Mijn moeder betaalt een daarvan als cadeautje omdat ik een vast contract heb O+
And eternity in an hour.
pi_127853501
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 04:43 schreef _Dido_ het volgende:
@ vlinder: dit was een accu voor m'n 'hoorapparaat'. Beetje onhandig als die leeggaat tijdens een familieuitstapje :P gelukkig was het een halfuur voor het afgelopen was :P
Ahh, dat is ook onhandig ja!

Ik als fotofreak ging er meteen vanuit dat iedereen naar de dierentuin gaat om foto's te maken, haha!
  zondag 16 juni 2013 @ 09:19:29 #46
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127853549
Mijn nieuwe schoenen O+ *O*
In 12 weken naar 15 minuten achtereen moeten opbouwen -O- naja, tis voor een goed doel :P
And eternity in an hour.
pi_127853996
Morning!

Net twee plakjes banenbrood met pindakaas op :9
Zometeen bootcamp!
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? zondag 16 juni 2013 @ 10:14:52 #48
70532 loveli
N
pi_127854057
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:06 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Ik voel hem ook zitten... 7 bier, 1 whiskey. Morgen verslagen afmaken.... Whieeee. :P O+
Je spelling heeft er niet onder geleden. Komt wel goed met die verslagen.
crap in = crap out
pi_127854245
Ik ben ook al weer een tijdje teksten aan het uitwerken.. Geen last van t bier gehad vanochtend haha. Ik had denk ik te weinig water gedronken overdag.
Straks nog even langs mijn ouders, want het is vaderdag, vindt ie vast wel mooi.

En lol @ uniek 'mooi figuurtje'? :D Ik ben niet echt smal gebouwd zeg maar..Ik neig eerder naar te zwaar worden..
pi_127854903
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:30 schreef the85mc het volgende:
Ik ben ook al weer een tijdje teksten aan het uitwerken.. Geen last van t bier gehad vanochtend haha. Ik had denk ik te weinig water gedronken overdag.
Straks nog even langs mijn ouders, want het is vaderdag, vindt ie vast wel mooi.

En lol @ uniek 'mooi figuurtje'? :D Ik ben niet echt smal gebouwd zeg maar..Ik neig eerder naar te zwaar worden..
Ik ben het eens met Uniek. Wat dat betreft ben je net een wijf, het zit allemaal tussen je oren ;)

En goedemorgen dus :+
pi_127855022
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ben het eens met Uniek. Wat dat betreft ben je net een wijf, het zit allemaal tussen je oren ;)
Eens! :Y
pi_127855032
Verder: goedemorgen!
  Vis een optie? zondag 16 juni 2013 @ 11:24:55 #53
70532 loveli
N
pi_127855154
I'm with ^^^^^^
crap in = crap out
  zondag 16 juni 2013 @ 11:27:34 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127855212
Ah, medestanders :D

Dido, mooi dat de schoenen goed lopen.
En Dido.... de walnoten zijn volgende week in de aanbieding bij de Lidl :P
  Vis een optie? zondag 16 juni 2013 @ 11:33:13 #55
70532 loveli
N
pi_127855312
Avocado's, kipfilet, perziken, nectarines, snijbonen, machine (2 voor de prijs van 1 :') die moet ik dus niet kopen, want 8 ijsjes in 2 dagen is wat veel) bij de concurrent. Oh ja, en pampers 8-)
crap in = crap out
  zondag 16 juni 2013 @ 11:35:13 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127855366
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:33 schreef loveli het volgende:
Avocado's, kipfilet, perziken, nectarines, snijbonen, machine (2 voor de prijs van 1 :') die moet ik dus niet kopen, want 8 ijsjes in 2 dagen is wat veel) bij de concurrent. Oh ja, en pampers 8-)
Yep, de perzikken van de concurrent zijn erg lekker! Ga ik sowieso even halen.

De snijbonen even duur als normaal bij de Lidl :P
pi_127855397
Planning:
O: 200 gr fromage frais met 100 gr aardbeien en lepel lijnzaad
T: bth boter/zout, platte perzik
S: buikspieren + combat
L: 2 bth met mozzarella/tomaat/basilicum
T: stroopwafel
D: pizza!
  zondag 16 juni 2013 @ 11:41:00 #58
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127855473
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, medestanders :D

Dido, mooi dat de schoenen goed lopen.
En Dido.... de walnoten zijn volgende week in de aanbieding bij de Lidl :P
:o
And eternity in an hour.
pi_127855518
He wat ik me laatst afvroeg.. Ik zie nu dat Perr ook vandaag sport. Volgens mij hebben de meesten een best drukke baan en dan ook nog vaak 's avonds sporten erbij. Zien jullie je partner dan nog wel eens? :P Ik zat laatst te denken, ik sport gemiddeld 3-4 x per week, iedere week spreek ik ook een paar avonden met wat vrienden af, en zo heb ik eigenlijk iedere avond wel wat. Hoe doen jullie dat? /aagjemodus
  zondag 16 juni 2013 @ 11:43:35 #60
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127855524
Twee jurkjes besteld bij Zalando. Ben benieuwd :)
And eternity in an hour.
  Vis een optie? zondag 16 juni 2013 @ 11:56:31 #61
70532 loveli
N
pi_127855838
Vrienden zijn toch die dingen waarmee je optrekt tot je een relatie hebt?
crap in = crap out
pi_127856030
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:56 schreef loveli het volgende:
Vrienden zijn toch die dingen waarmee je optrekt tot je een relatie hebt?
_O- klinkt niet als een verstandig plan :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_127856558
85 : jasje staat je goed ^O^

Voor de rest brakke zondag :O
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 16 juni 2013 @ 13:02:40 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127857739
Vrienden zie ik veelal in het weekend, mede omdat ze grotendeels niet in de buurt wonen (en die die wel dichtbij wonen zijn meestal vrienden vsn mij en vriendje samen)! Soms 1 doordeweekse avond afspreken, verder chillen (met en zonder mister), sporten (zonder helaas :P) of werk afmaken :+
  zondag 16 juni 2013 @ 13:03:05 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127857756
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:43 schreef _Dido_ het volgende:
Twee jurkjes besteld bij Zalando. Ben benieuwd :)
Zien? ^^
  zondag 16 juni 2013 @ 13:09:10 #66
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127857925
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zien? ^^
Als ze binnen zijn en ik ze houd :Y
And eternity in an hour.
pi_127858174
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:43 schreef the85mc het volgende:
He wat ik me laatst afvroeg.. Ik zie nu dat Perr ook vandaag sport. Volgens mij hebben de meesten een best drukke baan en dan ook nog vaak 's avonds sporten erbij. Zien jullie je partner dan nog wel eens? :P Ik zat laatst te denken, ik sport gemiddeld 3-4 x per week, iedere week spreek ik ook een paar avonden met wat vrienden af, en zo heb ik eigenlijk iedere avond wel wat. Hoe doen jullie dat? /aagjemodus
Ik sport samen met een vriendin. En verder ben ik vorig jaar verhuisd dus zie mijn vriendinnetje die daar woont niet zo vaak. Veel contacten zijn verwaterd sinds ik verhuisd ben. Verder heb ik nu geen fulltime job, en mijn vriend zit 4 dagen van de week op de vrachtwagen. Dus ik heb niemand om voor thuis te blijven door de weeks. En zaterdags schopt hij me de deur uit om te sporten. Zondags doe ik niet sporten. En dat blijft zo.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:16:09 #68
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127858185
Spieren in m'n armen van Jillian O+ Liet ze ook aan M. voelen en hij doet normaal altijd wat lacherig, maar nu niet, dus ik verbeeld het me blijkbaar niet :')
And eternity in an hour.
pi_127858215
Vriendlief en zijn trouwens al best productief vandaag. Koelkast helemaal uitgesopt, afwas, de was helemaal opgeruimd en uitgebreid ontbijtje gedaan. En we waren er om 11 uur uit! Best knap!
pi_127858655
quote:
Ik sport 2x in het weekend, 2x in de lunchpauze en nog 2x in de avond. Maar vriendje is ook vaak ´savonds weg.

En verder heb ik natuurlijk geen sociaal leven *O*.

[ Bericht 3% gewijzigd door Perruche op 16-06-2013 13:35:12 ]
pi_127858982
Toen ik nog een relatie had sportte ik ook wel minder.
Maar nu sport ik ook vaak direct uit werk en dan ben ik half 7/7 uur wel klaar.
Dus dan heb je de hele avond nog.

Bootcamp was lekker, wel kapot nu.. zometeen even naar de stad ofzo :)
pi_127859408
quote:
Dat vind ik ook best lastig. Gelukkig ga ik maar eens per week naar yogales en doe ik de rest thuis. Dat scheelt tijd. Als er in het weekend plannen zijn met vrienden, het huishouden moet gedaan worden en er wordt geleerd, dan schiet yoga er bij in. En zo erg is het niet om andere dingen te doen dan met je vent. Je woont al samen, gaat meestal samen naar bed, eet samen....en gaat een dag uit, uit eten etc. Ik vind het wel best :+
pi_127860722
Planning:

O: 2 plakjes bananenbrood met pindakaas
S: uur bootcamp
L: bak kwark/yoghurt met appel, havermout, chiazaadjes, pompoenpitten, kokos en whey
T: in elk geval wat edamame, misschien nog een koffie
D: omelet met champignons, courgette en een hard speltbroodje
B: uurtje fietsen nog
pi_127860777
Wij doen veel samen, ook samen naar de sportschool al gaat ieder daar zijn kant op :P en vriendinnen spreek ik regelmatig mee af, soms bij hen, soms bij ons en soms buiten de deur. Lief gaat soms ook mee, soms niet.

Ik denk er eig niet teveel bij/ over na.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 16 juni 2013 @ 14:34:23 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127861096
Hard gelopen. .. Denk in totaal zo'n 3km in 2 sessies. Gps wou niet jammert genoeg. Knie vond het niet fijn, qua conditie mankeert mij niks.
In totaal 7km afgelegd in 55 min.
  zondag 16 juni 2013 @ 14:37:58 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127861201
Vriend en ik wandelen en fietsen vaak samen. Familieleden bezoeken liefst zo kort mogelijk na het werk. Geen vrienden. Geen behoefte ook.
pi_127861260
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hard gelopen. .. Denk in totaal zo'n 3km in 2 sessies. Gps wou niet jammert genoeg. Knie vond het niet fijn, qua conditie mankeert mij niks.
In totaal 7km afgelegd in 55 min.
Maar je bent wel gegaan _O_ :* klote van de knie -O-
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 16 juni 2013 @ 14:44:01 #78
70532 loveli
N
pi_127861380
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Knie vond het niet fijn,
Niet slopen he.
crap in = crap out
  zondag 16 juni 2013 @ 14:50:49 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127861606
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet slopen he.
Nee, ben ook gaan wandelen. Toen trok de pijn vrij snel weg. Daarna nog een km hard gelopen zonder noemenswaardige pijn.
Deze week weer wat meer werken en dus trappen lopen, daarmee sloop Ik meer :(
  zondag 16 juni 2013 @ 15:02:30 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127861967
Ben nog vol v.d. Chinees :D

Lijst:
O: boterham kaas, beschuit aardbeien/suiker, beker melk
B: 7 km in 55 min met benenwagen
L: bak salade met gekookt ei en half blik tonijn, dressing. volk-rogge cracker kaas
T's: paar dropjes, halve meloen, appel, peer, paar worteltjes
D: spinazie met ui/champ/knoflook, bloemkool, halve kip uit de oven
T: kwark en vla met 1 ananasschijf, beetje honing erover
pi_127862070
Balen, uniek!

Wij hebben een heerlijke zondag. Lekker relaxed ontbeten, ik ben twee soorten brood aan het maken (4 broden in totaal) en koekjes aan het bakken. it te twijfelen of ik de auto nog zal stofzuigen, maar denk dat ik dat van de week doe. Wel fijn om gedaan te hebben voordat we naar Berlijn rijden zaterdag.
  zondag 16 juni 2013 @ 15:29:52 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127862879
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Balen, uniek!

Wij hebben een heerlijke zondag. Lekker relaxed ontbeten, ik ben twee soorten brood aan het maken (4 broden in totaal) en koekjes aan het bakken. it te twijfelen of ik de auto nog zal stofzuigen, maar denk dat ik dat van de week doe. Wel fijn om gedaan te hebben voordat we naar Berlijn rijden zaterdag.
Dat klinkt heerlijk!
Heb je vakantie of voor werk naar Berlijn?
Berlijn staat op mijn to do list. Lijkt mij een fantasie stad
pi_127863254
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat klinkt heerlijk!
Heb je vakantie of voor werk naar Berlijn?
Berlijn staat op mijn to do list. Lijkt mij een fantasie stad
ik hebvakantie, de duutser moet werken. Ik ben al vaak in Berlijn geweest, dus heb zin om er lekker te relaxen, en lekker te eten!
pi_127863467
Berlijn O+

Hier met freud zowat het hele huis schoongemaakt. Nu zijn we er klaar mee :')
  zondag 16 juni 2013 @ 16:23:36 #85
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127864522
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee, ben ook gaan wandelen. Toen trok de pijn vrij snel weg. Daarna nog een km hard gelopen zonder noemenswaardige pijn.
Deze week weer wat meer werken en dus trappen lopen, daarmee sloop Ik meer :(
Knie :(

Doe je wel voorzichtig? :* Dit is niet tof...

Ik heb net een tukkie gedaan /oma. Werd ineens zó slaperig :')
And eternity in an hour.
  zondag 16 juni 2013 @ 19:10:57 #86
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127869982
Even een lijstje:

S: 5 x 1 min hardlopen, 2 min wandelen tussendoor
O: Griekse yoghurt, havermout, walnoten, theelepel honing
T: banaan
T: kwart meloen
T: een paar rijstwafels
L: twee bth roomboter, twee gekookte eitjes, glas melk
T: tukkie :P
D: met gehakt en paprika gevulde courgette
S: Jillian, level 2, dag 1 :r

Niet zoveel, maar gisteren heb ik bagger gegeten, dus het is wel goed zo :)

Verder heb ik me voorgenomen dat ik komende week elke dag één of twee recepten ga opzoeken. Ik stel het altijd uit tot zaterdag en dan duurt het me allemaal te lang en verval ik weer in dingen die ik altijd al maak. En behalve de Turkse tortilla's ben ik m'n repertoire zat :P
And eternity in an hour.
pi_127871186
Dido, ik ben ook al een dag of wat bezig met het zoeken naar leuke, lekkere, gezonde recepten. Misschien kunnen we wat uitwisselen? :)

Verder had ik gisteren een prutdag qua eten en het sporten schiet er al een dag of wat bij in. Wel zat beweging in en om het huis, dat scheelt.

Lijstje voor vandaag:
O: 2 spelt met boter. 1 ham, 1 kaas
L: 2 spelt met kaas, sla mosterd.
D: Chicken masala met boontjes en rijst.
T: ik denk aardbeien.

Morgen weer vol goede moed.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 16 juni 2013 @ 19:49:48 #88
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127871465
quote:
2s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef Lonaa het volgende:
Dido, ik ben ook al een dag of wat bezig met het zoeken naar leuke, lekkere, gezonde recepten. Misschien kunnen we wat uitwisselen? :)

Verder had ik gisteren een prutdag qua eten en het sporten schiet er al een dag of wat bij in. Wel zat beweging in en om het huis, dat scheelt.

Lijstje voor vandaag:
O: 2 spelt met boter. 1 ham, 1 kaas
L: 2 spelt met kaas, sla mosterd.
D: Chicken masala met boontjes en rijst.
T: ik denk aardbeien.

Morgen weer vol goede moed.
Goed idee! :)
And eternity in an hour.
pi_127871620
Ik had niet zo'n goed lijstje vandaag, maar wél een leuke dag. 9.00 de deur uit richting rotterdam en nu net thuis, hele dag in het zonnetje hockey gekeken. Uiteraard vergeten zonnebrand mee te nemen dus knalrood hoofd nu..

Lijstje:
O: halve bak magere vanille & perzik kwark
L: patatje met mayonaise, halve liter vitamin water achtig spul
D: ga ik zo eten, vier spelt bth met rucola en geitenkaasje uit de oven met beetje honing
T: kiwi

Morgen weer normaal eten! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 16-06-2013 20:25:00 ]
  maandag 17 juni 2013 @ 05:08:37 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127891108
Was Fok kapot ofzo ?
  maandag 17 juni 2013 @ 06:26:43 #91
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127891187
Nee volgens mij hadden we een leven :P
And eternity in an hour.
pi_127891290
Mogge!
Het was gister lekker weer ;)
pi_127891931
Morning!

Het is vandaag ook lekker weer O+

Planning
O: dubbele bth ham/komkommer/sla
T: banaan & koffie verkeerd
L: salade met vanalles
T: 200 gr fromage frais met 100 gr aardbeien, 2 el havermout en 1 el lijnzaad
D: lamsstoof met wortel, ui en aardappeltjes

B: 40 minuten fietsen & bootcamp
  maandag 17 juni 2013 @ 08:42:17 #94
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127891990
Over 2,5 week zit ik al in Rome. Wiehoeoeoeoe! *O*
And eternity in an hour.
pi_127891998
Morning :z
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_127892014
Komende dagen lekker weer *O*

Lijstje gister was raar; vandaag wordt ook raar

O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: lunch buiten de deur geen idee
T: havermoutshake
D: diner buiten de deur
pi_127892048
Mogguh!

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:43 schreef _aurum_ het volgende:
Komende dagen lekker weer *O*
Heb ik ook zoveel aan op 't kantoor :') naja, in de pauze maar buiten vertoeven dan. :)
pi_127892184
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:42 schreef _Dido_ het volgende:
Over 2,5 week zit ik al in Rome. Wiehoeoeoeoe! *O*
Ik hoef nog maar 4 dagen te werken, en dan heb ik 2 weken vakantie! Misschien zelfs wel 3 weken...
  maandag 17 juni 2013 @ 08:59:33 #99
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127892221
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik hoef nog maar 4 dagen te werken, en dan heb ik 2 weken vakantie! Misschien zelfs wel 3 weken...
Lekker O+ Ga je nog weg?
And eternity in an hour.
pi_127892232
Naar Berlijn volgens mij :+
pi_127892258
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:59 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Lekker O+ Ga je nog weg?
ja, we rijden zaterdag naar Berlijn, en zijn daar anderhalve week. Hopelijk komt de auto door de 'apk', dan rijden we de woensdag daarop naar het noorden. Zo niet, dan moeten we nog even uitvogelen hoe we in het noorden weer komen...
pi_127892500
Morgen.

O - yoghurt/lijnzaad/havermout/pindakaas/honing/aardbeien&pruim
L - 3 speltbth. 1 30+ kaas, 1 tonijn, 1 hummus. tom&kom
T - 25 gram amandelen, banaan
S - circuit/kracht/crossfitachtige toestanden
D - chinese kool, courgette, lenteui, paprika met zilvervliesrijst en biefstuk
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_127892644
Berlijn O+ *O* Lievelingsstad.

Lijstje zaterdag:
O: 1/2 L sojayoghurt, handje aardbeien
L: 100 gram gebakken kip met groente, bakje yoghurt met aardbeien
D: Volkorenpasta (!) met wat groenten en 200 gram rundvlees
T: 30 gram 85% chocolade
T2: nog wat yoghurt ergens geloof ik
S: niets ivm laat thuis
B: werkelijk de hele dag gelopen

Zondag:
O: yoghurt met aardbeien
L: sojayoghurt met banaan
D: restje pasta
T: stukje chocolade
T: rauwkost iets
S: krachttraining

Vandaag:
O: 1 pompoenpitbroodje
L: 1/2 L Sojayoghurt
D: falafel (van die vega-meuk van de Albert Heyn) en veel groente
T: stukje chocolade, ik heb nog een reep 85% van de Godiva liggen <3
S: krachttraining, misschien voorzichtig cardio proberen als m'n enkelblessure het toelaat
T: vast nog iets na het trainen, eiwitten of groente of zo

Mijn zanglerares tevens goede vriendin was boos dat ik wéér afgevallen was, dus nu moet ik iedere week iets aan mijn lijstje met 'dit mag ik eten' producten toevoegen. Volkorenpasta en vlees (2 dingen die ik al heel lang niet meer mocht) op zaterdag en zondag was een hele prestatie, trots is :)!
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 09:52:08 #104
70532 loveli
N
pi_127893038
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:28 schreef Neifile het volgende:
Berlijn O+ *O* Lievelingsstad.

Lijstje zaterdag:
O: 1/2 L sojayoghurt, handje aardbeien
L: 100 gram gebakken kip met groente, bakje yoghurt met aardbeien
D: Volkorenpasta (!) met wat groenten en 200 gram rundvlees
T: 30 gram 85% chocolade
T2: nog wat yoghurt ergens geloof ik
S: niets ivm laat thuis
B: werkelijk de hele dag gelopen

Zondag:
O: yoghurt met aardbeien
L: sojayoghurt met banaan
D: restje pasta
T: stukje chocolade
T: rauwkost iets
S: krachttraining

Vandaag:
O: 1 pompoenpitbroodje
L: 1/2 L Sojayoghurt
D: falafel (van die vega-meuk van de Albert Heyn) en veel groente
T: stukje chocolade, ik heb nog een reep 85% van de Godiva liggen <3
S: krachttraining, misschien voorzichtig cardio proberen als m'n enkelblessure het toelaat
T: vast nog iets na het trainen, eiwitten of groente of zo

Mijn zanglerares tevens goede vriendin was boos dat ik wéér afgevallen was, dus nu moet ik iedere week iets aan mijn lijstje met 'dit mag ik eten' producten toevoegen. Volkorenpasta en vlees (2 dingen die ik al heel lang niet meer mocht) op zaterdag en zondag was een hele prestatie, trots is :)!
Komen er ook een keer vetten bij? Heb je ook nodig om te functioneren.

Wat zijn jouw lengte/gewicht ook alweer en wat is je doel?
crap in = crap out
  maandag 17 juni 2013 @ 10:07:14 #105
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127893325
- Ik vind het nog steeds veel yoghurt. Waarom geen kwark ipv yoghurt?
- Wat eet je weinig fruit?
- Waarom eet je tussen je O en je L niets? Ik zou omvallen
- Op sportdagen mag je wel wat meer eten, zeker zondag is véél te weinig. Ik krijg al honger als ik naar je lijstje kijk :')
And eternity in an hour.
pi_127893345
Wat loveli zegt!

Morguh.

Morgen is het ook mooi weer en dan heb ik een bbq aan het strand *O*

Vandaag leren en yoga. Eindelijk weer eens een maandag voor mezelf O+
pi_127893371
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:07 schreef _Dido_ het volgende:
- Op sportdagen mag je wel wat meer eten, zeker zondag is véél te weinig. Ik krijg al honger als ik naar je lijstje kijk :')
Eetstoornis Dido, rustig aan :*
  maandag 17 juni 2013 @ 10:11:58 #108
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127893415
Oké, dat had ik niet mee gekregen :)
And eternity in an hour.
pi_127893490
quote:

Wat zou kwark ipv yoghurt dan aan variatie toevoegen? Dan eet ze 500ml yoghurt en 500ml kwark, nog steeds superveel zuivel en weinig van de rest.

Goed dat je vlees en pasta hebt gegeten Neifile!
Heb jij hier eigenlijk wel eens eerder gepost? Jouw verhaal/langzaam meer dingen toevoegen aan je eetpatroon komt me bekend voor namelijk...

Oh en ik eet ook niks tussen O en L :9
  maandag 17 juni 2013 @ 10:18:52 #110
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127893558
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Novem het volgende:

[..]

Wat zou kwark ipv yoghurt dan aan variatie toevoegen? Dan eet ze 500ml yoghurt en 500ml kwark, nog steeds superveel zuivel en weinig van de rest.

Heb jij hier eigenlijk wel eens eerder gepost? Jouw verhaal/langzaam meer dingen toevoegen aan je eetpatroon komt me bekend voor namelijk...

Er zitten wel meer eiwitten in kwark :P En als je een vullende O hebt, kun je wel zonder T tussen O en L, maar yoghurt vult toch helemaal niet? En waarom wel T's tussen L en D en niet tussen O en L? Zit toch ongeveer net zoveel tijd tussen? Vragen, vragen! :P
And eternity in an hour.
pi_127893704
Yoghurt is vaak 4-8/100 kwark vaak 8-12/100
Yoghurt bevat ook YY-peptiden dus verzadigd ook en qua volume hetzelfde dus vult net zo goed, kwark verteert alleen iets langzamer.

Of je nou 6x per dag wat eet of 3x, maakt geen verschil als het uiteindelijk hetzelfde is. Ligt maar net aan wat je het handigst vind. De een kiest voor vaker want bij erg volle maag duf, andere kiest voor 3x want lekker veel in 1x...
pi_127893708
Iemand hier ooit op een Duitse bruiloft geweest? Zijn ze anders dan de "onze" ?

Wij hebben er 1 dit weekend en heb geen idee wat ik kan verwachten :+
  maandag 17 juni 2013 @ 10:27:24 #113
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127893767
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:25 schreef _aurum_ het volgende:

Waar is Tink? :+
And eternity in an hour.
pi_127893805
:W

Weekendje Antwerpen samen met mams O+ Was erg gezellig.
1 kilo aangekomen, valt me nog mee :D
Elke dag wel minimaal 3 biertjes en nog cocktails en niet al te gezond eten.

Nu maar weer even normaal.

Ik ben nog steeds niet helemaal fit, stomme oorontsteking en super verkouden.
Dus sporten zit er helaas niet echt in. :(
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 10:29:47 #115
70532 loveli
N
pi_127893834
quote:

Trek je goeie jurk uit de kast.
crap in = crap out
pi_127894068
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:18 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Er zitten wel meer eiwitten in kwark :P En als je een vullende O hebt, kun je wel zonder T tussen O en L, maar yoghurt vult toch helemaal niet? En waarom wel T's tussen L en D en niet tussen O en L? Zit toch ongeveer net zoveel tijd tussen? Vragen, vragen! :P
Hoezo vult yoghurt niet? Helemaal geen last van, zitten zat kcals en eiwitten en vetten in. En zij eet nog wel 500ml.
En het maakt toch niet uit of je wel of niet T's hebt tussen je O en L? Als je je daar prima bij voelt?
Ik kan best tot de lunch zonder snack, rond 4 uur heb ik wel trek en neem ik wat nootjes. Je bent niet verplicht om 5 of 6 maaltijden per dag te eten om af te vallen/gezond te zijn hoor.
pi_127894227
Bij mij zit er trouwens ook meer tijd tussen L en D dan O en L vooral op sportdagen.
5u. tussen O en L maximaal, tussen L en D minimaal 6u. en bij sport 8u.
pi_127895375
Ik kom mij ook weer eens melden! Jaren geleden hier gemeld toen ik terug kwam van mijn stage uit Schotland en daar flink was afgevallen door (achteraf gezien) veel te weinig eten en veel bewegen en dat ik er toch nog wat kilo's af wilde. Achteraf gezien was ik toen eigenlijk wel prima, eerder iets te licht(60 kilo ofzo bij 1.73). Door de jaren heen zijn er weer 15 kilo ofzo aangekropen :') Belachelijk eigenlijk, maar vooral omdat ik een hekel heb aan sport. Door stress ivm O+ in het ziekenhuis zit ik nu op een redelijke 71.3. Maar wil nu terug naar 63-65 kilo. Vind het niet zo wat dat kleding niet meer past en ik weiger een maat groter dan 38 te kopen en wil ooit weer in mijn maat 36 passen.

Lijstje:
O: ontbijtgranen met kwark(mager want vol is bah) (zit ik nu te eten :')) is Kellogs shit, als dat op eens maar weer eens muesli halen.
L: 1 boterham(altijd volkoren) pindakaas, 2 met kaas
D: Risotto met courgette en champignons
Ts: Gekookte eitjes(2x), biertje(vanavond), O+ gaat fruit bij de winkel te gaan halen, bak kwark.
B: Les 1 :') Evy 0-5 km (gruwelijke hekel aan hardlopen, maar nu even geen keus voor iets anders ivm afstudeerstress en bijna-verhuizenstress) en veel vingerbewegingen.

Kan nog wel even bijgeschaafd worden maar goed: 1812 kcal; 33% Koolhydraten, 30% vet en 29% eiwit (excl. het fruit).

[ Bericht 3% gewijzigd door Californium op 17-06-2013 11:45:56 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_127896088
Hoi :W
Worry is a misuse of imagination
  maandag 17 juni 2013 @ 11:55:26 #120
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127896327
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef Probability het volgende:
Hoi :W
Hee :W Ik vroeg me al af waar jij was! Hoe is het met 'de date'? :P
And eternity in an hour.
pi_127896617
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:27 schreef Californium het volgende:
Ik kom mij ook weer eens melden! Jaren geleden hier gemeld toen ik terug kwam van mijn stage uit Schotland en daar flink was afgevallen door (achteraf gezien) veel te weinig eten en veel bewegen en dat ik er toch nog wat kilo's af wilde. Achteraf gezien was ik toen eigenlijk wel prima, eerder iets te licht(60 kilo ofzo bij 1.73). Door de jaren heen zijn er weer 15 kilo ofzo aangekropen :') Belachelijk eigenlijk, maar vooral omdat ik een hekel heb aan sport. Door stress ivm O+ in het ziekenhuis zit ik nu op een redelijke 71.3. Maar wil nu terug naar 63-65 kilo. Vind het niet zo wat dat kleding niet meer past en ik weiger een maat groter dan 38 te kopen en wil ooit weer in mijn maat 36 passen.

Lijstje:
O: ontbijtgranen met kwark(mager want vol is bah) (zit ik nu te eten :')) is Kellogs shit, als dat op eens maar weer eens muesli halen.
L: 1 boterham(altijd volkoren) pindakaas, 2 met kaas
D: Risotto met courgette en champignons
Ts: Gekookte eitjes(2x), biertje(vanavond), O+ gaat fruit bij de winkel te gaan halen, bak kwark.
B: Les 1 :') Evy 0-5 km (gruwelijke hekel aan hardlopen, maar nu even geen keus voor iets anders ivm afstudeerstress en bijna-verhuizenstress) en veel vingerbewegingen.

Kan nog wel even bijgeschaafd worden maar goed: 1812 kcal; 33% Koolhydraten, 30% vet en 29% eiwit (excl. het fruit).
Als dat de verhoudingen zijn lijkt me dat niet eens verkeerd lijstje :?

Is er echt niks qua beweging wat je wel echt leuk vind dan? Veel beter vol te houden dan met tegenzin te gaan hardlopen.
pi_127896775
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als dat de verhoudingen zijn lijkt me dat niet eens verkeerd lijstje :?

Is er echt niks qua beweging wat je wel echt leuk vind dan? Veel beter vol te houden dan met tegenzin te gaan hardlopen.
Ik vond m ook wel redelijk :+

Zwemmen vind ik leuk! Maar dat neemt zoveel tijd in beslag en dat heb ik nu niet :P + Ik ga over 1.5 maand verhuizen dus een abo nemen is niet handig. Dus eenmaal verhuisd was ik wel van plan wat leuks te gaan doen :+ en ik hoorde iets over een fitnessruimte bij mijn nieuwe baan dus dat misschien dan ook, afhankelijk van de prijs :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Californium op 17-06-2013 12:26:28 ]
pi_127896933
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Komen er ook een keer vetten bij? Heb je ook nodig om te functioneren.

Wat zijn jouw lengte/gewicht ook alweer en wat is je doel?
Vetten zijn het volgende streven, dus vis deze week, als ik me zover kan brengen. Je zou me eens moeten zien in de supermarkt. Paniek tussen de vis en pasta vakken. Een half uur aan het ijsberen en dan met een kilo paprika's naar buiten. Ik faal :').

Mijn gewicht valt op zich wel mee. Ik heb bewust geen weegschaal, omdat ik dan obsessief ga wegen en diëten. Mijn lichtste was 49 kilo, nu weeg ik denk ik 52/53. Recentelijk woog ik 54, which is perfect, maar toen begon ik weer te diëten. Ik ben 1.68. Het is niet dat ik vreselijk licht ben, het is de houding tegenover eten die echt de deur uit moet. Daarbij zou ik moeten weten dat je bij krachtsport echt veel meer eiwitten binnen moet krijgen.

quote:

Dit is errug veel voor mij, geloof me ;). Fruit is een probleem ivm suikers die ik niet mag van mezelf. De yoghurt komt doordat ik een tijd lang letterlijk niets anders binnen kon houden. Mijn all-time low was 500 kcals op een dag. Dan val je inderdaad om, als in flauw, na een week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

edit: Daarbij opmerkende dat ik MAGERE yoghurt eet, en dat is voornamelijk heel veel water en een beetje zuivel :'). 340 Kcals per liter, dat is de magerste die ik gevonden heb. Kan me niet voorstellen dat het iets anders is dan een waterig vulmiddel voor mensen zoals ik.
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 12:20:08 #124
70532 loveli
N
pi_127897050
Fruit uitzoeken met relatief weinig suiker? Geloof dat blauwe bessen laag zitten. Verder hoop ik dat je ook profi hulp hebt, eetstoornissen zijn hardnekkig en moeilijk om in je eentje aan te pakken.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 12:20:47 #125
70532 loveli
N
pi_127897068
Op hoeveel kcals zit je nu gemiddeld per dag?
crap in = crap out
pi_127897178
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:20 schreef loveli het volgende:
Fruit uitzoeken met relatief weinig suiker? Geloof dat blauwe bessen laag zitten. Verder hoop ik dat je ook profi hulp hebt, eetstoornissen zijn hardnekkig en moeilijk om in je eentje aan te pakken.
Aardbeien en blauwe bessen inderdaad. Daar probeer ik een hoop van binnen te krijgen. Jammer alleen dat die zooi hier in België bijna niet te betalen is.

Nu op een 1000-1500 denk ik. 500 overdag, 500 's avonds en dan probeer ik nog wat bij te eten. Ik heb een psycholoog die gespecialiseerd is in eetstoornissen, maar ik ben er pas net begonnen.
pi_127897374
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik vond m ook wel redelijk :+

Zwemmen vind ik leuk! Maar dat neemt zoveel tijd in beslag en dat heb ik nu niet :P + Ik ga over 1.5 maand verhuizen dus een abo nemen is niet handig.
Hebben jullie abonnementen? :o Hier kun je 10/25/50 badenkaart kopen en dan gaan wanneer je wilt (tenzij vroege vogel korting)
pi_127897451
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hebben jullie abonnementen? :o Hier kun je 10/25/50 badenkaart kopen en dan gaan wanneer je wilt (tenzij vroege vogel korting)
*Zoeken gaat* Ik weet alleen dat ik ooit een 3 maanden abo had :+
pi_127897485
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:18 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn eet ik overdag helemaal geen tussendoortjes. Meestal eet ik iets van yogurt als deel van mijn avondeten om het hongergevoel weg te krijgen en een tweede tussendoortje na het sporten. De chocolade gebruikte ik omdat ik dat vroeger heel graag at en er goede vetten in zitten.
Eetproblemen zijn echt fucked up. 4 jaar geleden was ik volledig gezond met m'n 60 kilo en gezond eten...
pi_127897641
Lijkt me goed dat je hulp krijgt Neifile...

Planning:

O: overnight oats met pruimen :9
T: koffie verkeerd
L: 2 speltbh met kip, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten en surimi
T: Rijstwafel pindakaas en heb nog wat druiven (vanochtend geen tijd)
D: Salade van bulghur, tomaat, paprika, komkommer, courgette en kikkererwten met linzenkofte

S: Even kijken hoeveel tijd ik heb. In elk geval ff hometrainer.
pi_127897651
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:31 schreef Neifile het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn eet ik overdag helemaal geen tussendoortjes. Meestal eet ik iets van yogurt als deel van mijn avondeten om het hongergevoel weg te krijgen en een tweede tussendoortje na het sporten. De chocolade gebruikte ik omdat ik dat vroeger heel graag at en er goede vetten in zitten.
Eetproblemen zijn echt fucked up. 4 jaar geleden was ik volledig gezond met m'n 60 kilo en gezond eten...
Je bent goed bezig. Rustig aan en alles op zijn tijd. Ik hoop dat de psycholoog ook veel voor jou kan betekenen.
pi_127897653
Heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn eetpatroon trouwens. Het drukt me met de neus op de feiten, dat heb ik nodig.

Thanks!
pi_127897918
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:35 schreef Nallie het volgende:
Lijkt me goed dat je hulp krijgt Neifile...

Planning:

O: overnight oats met pruimen :9
L: 2 speltbh met kip, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten en surimi
T: Rijstwafel pindakaas en heb nog wat druiven (vanochtend geen tijd)
D: Salade van bulghur, tomaat, paprika, komkommer, courgette en kikkererwten met linzenkofte

S: Even kijken hoeveel tijd ik heb. In elk geval ff hometrainer.
Ik kan bij het lezen van linzen nooit ergens anders aan denken dan The Young Ones :')
  maandag 17 juni 2013 @ 12:44:39 #134
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127897930
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Je bent goed bezig. Rustig aan en alles op zijn tijd. Ik hoop dat de psycholoog ook veel voor jou kan betekenen.
^^ idd goed bezig :)
And eternity in an hour.
  maandag 17 juni 2013 @ 12:44:54 #135
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127897942
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik kan bij het lezen van linzen nooit ergens anders aan denken dan The Young Ones :')
Ik denk altijd aan Jakob en Esau :{ :').
And eternity in an hour.
pi_127898211
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Die kende ik niet :P
Linzen :9
pi_127898737
12-banen kaart is een optie, maar dan zit ik ook redelijk gebonden aan vaste tijden ( 4 keer per week een uur, moet je maar net kunnen :{) en anders dat is het gewoon "vrij zwemmen" van de jeugd en mag e dus overal omheen zwemmen en kun je niet lekker tempo maken :{ *weet alweer waarom dat kwartaal abonement nooit was verlengd*. Misschien dat ik woensdag of vrijdag wel even tijdens baanzwemuren ga en een losse kaart koop :)
pi_127898853
quote:

2x zelfs!

Het gemeente huis ben je eigenlijk nooit bij als gast. In de kerk wel, als dat gebeurt. Dan is er vaak iets van champagne voor alle gasten, en kaffee und kuchen. Dan eten met z'n allen, en tussendoor stukjes. dan feest, net als in NL!
pi_127898884
Kan je niet zoveel tips geven maar succes met beter worden Neifile!
pi_127898950
Update, comments?

O: dubbele bth ham/romaine/komkommer, koffie met melk
T: platte perzik en handje druiven
L: sla met courgette, gekookt ei, 2 plakjes kipfilet, rettich en vinaigrette. Klein kopje gebonden aspergesoep met blokjes knolselderij en peterselie
T: 2 blokjes pure chocolade
T: 200 gr fromage frais met aardbeien, 2 el havermout en 2 el lijnzaad
D: lamsstoof met aardappel/wortel en salade erbij denk ik
pi_127899043
Beetje lastig in te schatten maar lijkt me prima toch? Alles erbij in ieder geval ^O^
pi_127899440
Hoezo lastig in te schatten? Maar thanks :) vind het zelf ook wel prima, beetje veel vlees alleen.
pi_127899578
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef Perruche het volgende:
Hoezo lastig in te schatten? Maar thanks :) vind het zelf ook wel prima, beetje veel vlees alleen.
Lekker lijstje!

Is fromage frais gewoon kwark? Of iets anders?

Idd moeilijk in te schatten hoeveel het is als je geen gewichten erbij zet enzo, lam heeft nogal veel kcals, dus wordt nogal een verschil of je 70 gram of 140 gram eet :)

Sowieso gewoon goed qua groente en fruit.

Edit: nja en zoals v1z zegt; zit er dressing bij? Wat zit er precies in de soep? Bak je je vlees aan in olie? Zo kom je al snel boven de 1800 als je alles gaat optellen.
pi_127899622
Dat hoor je mij niet snel zeggen :')

En lastig in te schatten omdat ik geen flauw idee wat fromage frais is... Of wat je portie lam is. Normale portie van 200gr of grote van 400 of kleine van 100...

Misschien zwemt je salade ook wel in de vinaigrette :P
pi_127899793
Ah, zo. Ja van het lam heb ik het vet weggesneden (bah!) dus het is een soort filet, denk dat het dan wel meevalt? En fromage frais is een soort kwark inderdaad. Maar dan lekker :P ik heb geen idee wat het verschil is qua ingredienten of bereiding, maar het is minder romig van structuur en minder zuur van smaak.
Dit is de lekkerste:

Ga straks wel ff weer door mfp gooien :)
pi_127899957
Het vet snij je toch niet weg voor je het bereid?! :o
pi_127900053
Stuk zalm room quiche
Glas aardbei sinaasappelsap
Kersen
500 Gr. Spaanse sinaasappel yoghurt
Cashewnootjes
2 cappuchini
1 Avocado

D & S weet ik nog niet
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 13:41:18 #148
70532 loveli
N
pi_127900154
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Jawel, dat bak je uit en in dat vet braad je je vlees :9
crap in = crap out
pi_127900234
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef V1z0R het volgende:
het is een stoofpot, dus dat wordt een vieze gelatineuze bende met vieze stukjes die ik er niet af kan pulken. Er zat een ontzettend dikke vetrand om, dus dat snijd ik er wel af ja.
pi_127900405
Ik stoof lam dan ook nooit :@
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Jawel, dat bak je uit en in dat vet braad je je vlees :9
En dat klinkt dan weer erg lekker :9
pi_127900609
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik stoof lam dan ook nooit :@

[..]

En dat klinkt dan weer erg lekker :9
Chops zou ik ook niet stoven maar ja dit was cheapass lamsstoofvlees. Dus dan moet je wat, toch? ;)
pi_127900868
Gelopen! Door wat tips van het vriendje om geen pijn te hebben in enkels, knieën en wat nog meer :'), viel het heel erg mee en heb ik alleen last van spieren :) Nu even eitjes koken en eten en daarna even douchen :9. Voel me wel trots nu :).

Edit: Slaat trouwens helemaal nergens op dat ik me kapot zweet en helemaal kapot ben na 1', 1', 2', 2', 3' lopen :') Toch echt maar hard aan mijn conditie werken
  maandag 17 juni 2013 @ 14:02:59 #153
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127901054
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:59 schreef Californium het volgende:
Gelopen! Door wat tips van het vriendje om geen pijn te hebben in enkels, knieën en wat nog meer :'), viel het heel erg mee en heb ik alleen last van spieren :) Nu even eitjes koken en eten en daarna even douchen :9. Voel me wel trots nu :)
^O^ Het begin is er :)
And eternity in an hour.
pi_127901067
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Hee :W Ik vroeg me al af waar jij was! Hoe is het met 'de date'? :P
Ik had geen zin om te posten want was druk met studie en chagrijnig
Ja wel prima
pi_127901102
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

^O^ Het begin is er :)
:Y thx :)
pi_127901236
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Chops zou ik ook niet stoven maar ja dit was cheapass lamsstoofvlees. Dus dan moet je wat, toch? ;)
Dan zou ik het zeker stoven ja! :Y

Straks stormt de VWA binnen terwijl je het aan het braden bent...

"Mevrouw, heeft u enig idee wat u aan het doen was?"
Lamsvlees aan het braden :@
"Maar dit is stoofvlees mevrouwtje, dat hoort u te stoven!"
Ik wist niet dat het verplicht was... :@
"U wist niet dat dit verplicht was!? Hoor je dat Henk? Mevrouw wist niet dat dit verplicht was!"

"Als iedereen zomaar deed waarvan ze niet wisten dat het niet mocht zou het natuurlijk een zootje worden, niet?!"
Nou, ja. :@ Maar dit is-
"Niets te 'maren' mevrouw!"
"Henk! Sla haar in de boeien en neem haar mee naar het bureau!"

Dat wil je dus gewoon niet :+
pi_127901517
Ik haal bij het stoven ook het vet er pas achteraf pas af. Dan hebben de vetjes wel even hun werk kunnen doen O+

Godsamme, ik moest als huiswerk Moszkowicz profilen.....wat een bevalling was dat zeg. Blij dat ik er vanaf ben :+
pi_127902206
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef An24 het volgende:
Ik haal bij het stoven ook het vet er pas achteraf pas af. Dan hebben de vetjes wel even hun werk kunnen doen O+

Godsamme, ik moest als huiswerk Moszkowicz profilen.....wat een bevalling was dat zeg. Blij dat ik er vanaf ben :+
Moskowicz lijkt me best lastig maar ook interessant :Y
pi_127902331
quote:

Die is leuk turven :D
pi_127902610
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die is leuk turven :D
Que?

Die is gast is maar 2 turven hoog, ben je snel uitgeturft...
pi_127902813
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Que?

Die is gast is maar 2 turven hoog, ben je snel uitgeturft...
Turven van (micro) expressies bedoelt ze ;)
pi_127902979
Zo'n onaangename man vind ik dat, ook al voor alle schandalen :{ Terwijl er zoveel vrouwen helemaal weg zijn van dat figuur?!
pi_127903163
quote:

Ik weet niet waarom ik het denk, maar als je interviews van hem ziet, heb ik continu het idee dat hij liegt. Maar dat kan ook omdat ik niet onbevooroordeeld naar hem kijk..
pi_127903634
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom ik het denk, maar als je interviews van hem ziet, heb ik continu het idee dat hij liegt. Maar dat kan ook omdat ik niet onbevooroordeeld naar hem kijk..
Mjah, dat is dus juist de kunst, dat loslaten.

Maar leuk dat je dat denkt. Want het kan dus komen doordat je onbewust allemaal non verbale signalen oppikt, die ik nu leer beargumenteren.....en 20 x video's terugspoel en stop zet :+
  maandag 17 juni 2013 @ 15:10:50 #165
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127903943
Wat studeer jij dan An, dat je dat moet doen? :P
And eternity in an hour.
pi_127903967
Dat ken ik nog van een vorige opleiding, gaat superveel tijd inzitten. Maar wel erg leuk om te bepalen of zijn verbale communicatie ook overeenkomt met zijn non-verbale communicatie.

Ben benieuwd hoe groot nou de cognitieve dissonantie bij Moskowicz is. :D

Ik heb de deadline vanochtend gehaald van 09:00, met 5 uur speling. _O- De aankomende week oefenen en profielen aanscherpen en dan volgende week afstudeergesprek! *O*

Vandaag gedaan wat ik wou doen, ik ga in relaxmodus. Straks sporten. *O*

Zal ik vandaag de 180KG van de vloer krijgen en zo ja, hoe vaak. :D
pi_127904122
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:10 schreef _Dido_ het volgende:
Wat studeer jij dan An, dat je dat moet doen? :P
Non verbale strategische analise....ik hoop in december "Mrs Lightman" (lie to me) te worden :+

Maar ik moet er wel bij zeggen dat het ietsje anders werkt dan in de serie. je kunt aan de hand van een bepaalde beweging niet zien of iemand liegt. Wel kun je spanning detecteren en gesprekstechnieken inzetten om de waarheid op tafel te krijgen. /Detail
pi_127904268
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:11 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat ken ik nog van een vorige opleiding, gaat superveel tijd inzitten. Maar wel erg leuk om te bepalen of zijn verbale communicatie ook overeenkomt met zijn non-verbale communicatie.

Ben benieuwd hoe groot nou de cognitieve dissonantie bij Moskowicz is. :D

Ik heb de opdracht net ingeleverd, dus ik ben zelf ook benieuwd :Y
pi_127904503
quote:

Of de vetjes in een thee/kruiden ei?
/idee
pi_127904634
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Of de vetjes in een thee/kruiden ei?
/idee
Volgens mij draagt het de smaak minder goed af als het niet meer vast zit aan het vlees. Maar dat is een gok.
  maandag 17 juni 2013 @ 15:30:46 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127904804
Zo, stap ik het huis binnen, BAM bewolkt en best fris :')
  maandag 17 juni 2013 @ 15:42:45 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127905239
Mooi lijtstke Perr.

STerkte met je stoornis N. Wat kan "normaal" doen dan moeiiljk zijn he?

Lijst:
O: kwark/vla/ananasschijf
T's: halve komkommer, hele paprika, 1 tomaat, beker cup a soup kerrie, cracker kaas
L: 3 boterhammen met gekookt ei en ham, beker melk, kom tomatencremesoep met ballen, 1 tomaat
T's: 6 dropjes, blokje choco, 6 kersen, grote appel, peer en sinaasappel, augruk met ham
D: Roergebakken chineze kool met ui en champignons, zelfgemaakte kerriesaus, ovenfrietjes, gegrilde kipfilet met wat doperwten :9
T: -
  maandag 17 juni 2013 @ 16:24:47 #173
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127907053
Ja, mijn lijstje maar even:

O: Griekse yoghurt, havermout, walnoten, honing
T: banaan
L: bth pindakaas, bth humus
T: halve bak kwark met kwart ananas
T: twee sinaasappels
T: appel
D: twee zelfgemaakte wraps met spinazie en champignons
S: Jillian, level 2

Dacht dat het een goed idee was om mijn nieuwe schoenen naar het werk aan te doen om ze in te lopen, maar ze de hele dag aan doen is toch niet zo'n goed idee (vage pijntjes nu overal) :') Morgen weer normale schoenen aan en morgen maar eens kijken of het verantwoord is om hard te lopen. Wil zaterdag tijdens de workshop niet geblesseerd zijn omdat ik te snel ben gegaan.
And eternity in an hour.
pi_127909792
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijtstke Perr.

STerkte met je stoornis N. Wat kan "normaal" doen dan moeiiljk zijn he?

Lijst:
O: kwark/vla/ananasschijf
T's: halve komkommer, hele paprika, 1 tomaat, beker cup a soup kerrie, cracker kaas
L: 3 boterhammen met gekookt ei en ham, beker melk, kom tomatencremesoep met ballen, 1 tomaat
T's: 6 dropjes, blokje choco, 6 kersen, grote appel, peer en sinaasappel, augruk met ham
D: Roergebakken chineze kool met ui en champignons, zelfgemaakte kerriesaus, ovenfrietjes, gegrilde kipfilet met wat doperwten :9
T: -
Lekker weer :9

Hier niet veel gegeten, want turks brood in het weekend he! }:| :')

O: spelt zuurdesembrood met olijfolie en verse jus
L: een halve broccoli, 100 gram haricots verts, een halve komkommer, een omelet van 1 ei en verse pindasaus, een ranja erbij.
S: anderhalf uur yoga
D: bloemkool, aardappelen en een kalfsburger. Beetje mayo.
T: ik denk aardbeien met Griekse yoghurt
  maandag 17 juni 2013 @ 19:04:14 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127913647
WB. Hochzeit in Deutschland: het meeste is al gezegd.
Dus, waarschijnlijk geen Standesamt, wel kerk, sjieker gekleed dan je in Nederland zou gaan (met een hoed loop je niet voor gek,maar het hoeft gelukkig ook niet - hakken en kwaliteitsmerken zijn gewenst). Verder: waarschijnlijk sekt drinken op het kerkplein, dan Kaffee und Kuchen, dan eten. Hoogstwaarschijnlijk geen receptie. Verder net als in NL, dus alles is mogelijk, van groot feest tot rampzalig toneelstukje na de andere.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 19:15:00 #176
70532 loveli
N
pi_127914132
Wat mij opviel was dat er behoorlijk veel geld werd gegeven/dure cadeaus.
crap in = crap out
pi_127914212
Heb van het weekend ook mijn eerste Duitse Hochzeit, ben benieuwd. Maar dan ben ik iig al een beetje op de hoogte van hoe het eraan toe kan gaan. :P
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 19:18:17 #178
70532 loveli
N
pi_127914287
180 al van de grond gekregen en zo ja, hoe vaak?
crap in = crap out
pi_127914438
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:18 schreef loveli het volgende:
180 al van de grond gekregen en zo ja, hoe vaak?
Had verkeerd gekeken in mijn boekje, dacht dat ik de stap al kon maken. Dat wordt dus over 2 weken, maar het werd 170kg voor 7 reps en 145kg voor 10 reps.
pi_127914583
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Had verkeerd gekeken in mijn boekje, dacht dat ik de stap al kon maken. Dat wordt dus over 2 weken, maar het werd 170kg voor 7 reps en 145kg voor 10 reps.
_O_
pi_127914697
*sip naar 0.5 kg gewichtjes kijkt*
pi_127914819
Er is hoop, ik ken vrouwen die 100KG en meer deadliften. _O_
  maandag 17 juni 2013 @ 20:40:07 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127918281
Is dat genoeg An? Wel lekker though :Y

Morgen lijst:
O: kwark, vla en een perzik
T's: halve komkommer, paprika, 250 gr wortelen, cup a soup iets, boterham kaas
L: 2 boterhammen met gegrilde kipfilet, tomaat, gegrilde ui en een likje curry. Beker melk, Kom gebonden soep met vlees
T's: appel, sinaasappel, peer, blokje choco, dropjes
D: 1. asperges met gepocheerd ei, gesmolten boter/peterselie, slagers achterham
2. Gebakken kippenlever met veel gebakken ui, champignons en 2 paprikas', rijst met zelfgemaakte satesaus, broccoli
  maandag 17 juni 2013 @ 20:59:20 #184
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_127919366
Geen idee of dit het goede topic is, maar ik heb een vraag over de voedingswaarde van AH kipfilet naturel broodbeleg. Op diverse sites (bijv. hier: http://mobile.fatsecret.nl/Diary.aspx?pa=fjrd&rid=3548299) vind ik deze getallen:

Er zijn 135 calorieën in een portie AH Kipfilet Beleg.
Vet: 6g.
Kolhy: 0,9g.
Eiwitten: 18g.

Terwijl er op mijn pakje dit staat:
Vet: 5,5g
Kolhy: 4g
Eiwitten: 18g
(http://s17.postimg.org/i0yc3askf/image.jpg)

Dat maakt bij de koolhydraten dus nogal wat uit. Eerst dacht ik dat de info op de website niet klopte, maar ga maar eens google'n; echt op ELKE website staat dat het aantal koolhydraten in dit product nul is of tegen nul aan zit (bijv. calorietabel.nl, lekker-in-je-vel.nl, omawapsie.nl etc etc).

Hoe kan dit? Heeft AH iets met hun kip gedaan de afgelopen tijd?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_127919590
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik had je post over het hoofd gezien :).

Nee nooit eerder hier gepost. Het leek ons de beste manier om het te doen en ondertussen aan de achterliggende shit te werken. Ik ga heul geen 35 kilo wegen :P, laat ik niet toe...
  maandag 17 juni 2013 @ 21:08:31 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127920049
Lijstje:

M: kolven ):O
B: rondlopen met zeurbaby
O: 250 gr kwark, 2 el vlaaivulling, 2 el muesli (om 12u)
T: stroopwafel
L: 3 bth: komkommersalade, kaas, hagelslag
T: paar gedroogde abrikozen
D: champignonroerbakgroente met gehakt en aardappelpartjes

En vannacht ook nog een keer ):O
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 21:09:00 #187
70532 loveli
N
pi_127920082
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef yozd het volgende:
Geen idee of dit het goede topic is, maar ik heb een vraag over de voedingswaarde van AH kipfilet naturel broodbeleg. Op diverse sites (bijv. hier: http://mobile.fatsecret.nl/Diary.aspx?pa=fjrd&rid=3548299) vind ik deze getallen:

Er zijn 135 calorieën in een portie AH Kipfilet Beleg.
Vet: 6g.
Kolhy: 0,9g.
Eiwitten: 18g.

Terwijl er op mijn pakje dit staat:
Vet: 5,5g
Kolhy: 4g
Eiwitten: 18g
(http://s17.postimg.org/i0yc3askf/image.jpg)

Dat maakt bij de koolhydraten dus nogal wat uit. Eerst dacht ik dat de info op de website niet klopte, maar ga maar eens google'n; echt op ELKE website staat dat het aantal koolhydraten in dit product nul is of tegen nul aan zit (bijv. calorietabel.nl, lekker-in-je-vel.nl, omawapsie.nl etc etc).

Hoe kan dit? Heeft AH iets met hun kip gedaan de afgelopen tijd?
Ik kan me niet voorstellen dat er geen carbs in bewerkte kipfilet zou zitten, het is een bewerkt product (flinters kip, geperst, moet ergens mee aan elkaar blijven zitten). Wat zegt een verpakking biologische kipfilet? Die ziet er 'vleziger' uit. Voor de rest gok ik op een gevalletje 1 keer op i'net zetten, daarna copy/paste.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 21:09:55 #188
70532 loveli
N
pi_127920148
_O- @ XM. Ze heeft je in een ritme gedrild? O+
crap in = crap out
  maandag 17 juni 2013 @ 21:12:23 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127920304
Ja. Er moet om de drie uur voer in Noor en voer uit mij getapt worden. En helaas doet de rechtstreekse verbinding het nog steeds niet -O-. Dat zou veel tijd schelen.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:24:46 #190
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_127921167
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er geen carbs in bewerkte kipfilet zou zitten, het is een bewerkt product (flinters kip, geperst, moet ergens mee aan elkaar blijven zitten). Wat zegt een verpakking biologische kipfilet? Die ziet er 'vleziger' uit. Voor de rest gok ik op een gevalletje 1 keer op i'net zetten, daarna copy/paste.
2e post op dit forum http://forum.bodynet.nl/d(...)ilet-broodbeleg.html heeft iemand gekeken op de achterkant van hetzelfde product en die komt ook met 0,9g koolhydraten. Het lijkt er op dat ze iets in het productieproces hebben aangepast ofzo? :?

Op zich maakt het allemaal niet veel uit, maar ik heb de nare eigenschap om het allemaal precies te willen weten.... Zal wel even contact opnemen met de AH klantenservice. :P
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 21:37:33 #191
70532 loveli
N
pi_127922227
Dat is 4 jaar geleden, toen was er een andere producent.
crap in = crap out
pi_127923410
quote:
9s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Er moet om de drie uur voer in Noor en voer uit mij getapt worden. En helaas doet de rechtstreekse verbinding het nog steeds niet -O-. Dat zou veel tijd schelen.
Wat vervelend. Sterkte en een knuffel voor je boobies :+
pi_127924575
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef Probability het volgende:
Stuk zalm room quiche
Glas aardbei sinaasappelsap
Kersen
500 Gr. Spaanse sinaasappel yoghurt
Cashewnootjes
2 cappuchini
1 Avocado

D & S weet ik nog niet
T: 2 stokbroodjes met mozzarella en zelfgemaakte pesto
D: kip groente rijst, perzik, woksaus.
Wat chocolade koekjes en emping. Smoothie van yoghurt fruit sinaasappelsap. Beetje griesmeelpap.
S: hardlopen
  maandag 17 juni 2013 @ 22:10:02 #194
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_127924927
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef loveli het volgende:
Dat is 4 jaar geleden, toen was er een andere producent.
Ok dan zal dat het zijn! thanks! :)
pi_127926920
lijstje:

O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: salade met 2 gekookte eieren en een of andere citrusdressing
T: havermoutshake
D: biefstuk, aardappelkroketjes en mayo
pi_127926980
Halve nacht wakker gelegen van de hoofdpijn en omdat mn gezicht zoveel pijn deed (onwijs verbrand), hopelijk vanavond beter slapen!
Lijstje:
O: diepvriesfruit (kwark was niet goed meer)
L: twee speltbth pindakaas
S: uurtje tennis
D: 50gr quinoa met rucolasla, zongedroogde tomaatjes en feta
T: zachtgekookt eitje

Planning morgen:
O: twee kiwi's, een tomaat (mn diepvriesfruit is nu ook op)
T: speltbth philadelphia light met gerookte zalm
L: drie spelbth philadelphia light met gerookte zalm
D: ? moet nog boodschappen doen
S: uurtje zumba
pi_127928710
O; broodje met kipfilet, chocolademelk
T: smoothie
T: waterijsje tijdens wandeling in de pauze
L: smoothie (na de pauze onverwacht druk, geen tijd meer om iets anders te eten)
D:rijst, kipfilet, veel bonen
T: 2 blokjes chocolade
S: Jillian lvl 1

Ik. Ben. Kapot.

Zweet loopt langs rug naar beneden, hoofd is rood als, zo niet roder dan, een tomaat en mijn ledematen trillen.

Tevens ontdekt dat ik dus echt geen buikspieren meer heb. De abs-oefeningen waren beschamend.

Maar goed. We zijn weer bezig. Dus yay! Nu gaan volhouden :)

Nu effe snel douchen en mn bed in :s) welterusten!
pi_127929122
Goedzo coco! Komt vast goed :Y

Eindstand:
O: dubbele bth ham/komkommer/romaine
T: platte perzik, banaan, 4 druiven
L: salade met courgette, gekookt ei, 2 plakjes kipfilst en 2 el vinaigrette. Kleine kom aspergesoep met stukjes knolselderij, espresso met 2 blokjes pure choco
T: 200 gr fromage frais met 100 gr aardbeien, 1el lijnzaad en 2 el havermout
S: een uur lang (jump)squats, lunges, planks, pushups, jumping jacks, burpees etc
D: lamsvlees, aardappels, bouillon, wortel, snee brood
T: 7 jellybeans
pi_127929464
Ik heb net 2 uur lang Topo toer gedaan en het was echt heel leuk (spelvorm)
Dus nu ken ik wat meer steden :P

Ben benieuwd of zo iets ook bestaat voor Spaanse woordjes - dus wel met beeld er bij niet alleen woordjes
pi_127929493
En goed zo coco! Niet niks wat jij hebt meegemaakt! En dan bedoel ik nog niet eens zwanger zijn.
pi_127930018
Wat voor kleren zijn eigenlijk chill bij yoga?
  Vis een optie? maandag 17 juni 2013 @ 23:48:35 #202
70532 loveli
N
pi_127930658
Yogabroek is het flauwe antwoord. Tientje bij de HEMA.
Hemaflutlink doet het niet.
edit:
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_36012010

[ Bericht 39% gewijzigd door loveli op 17-06-2013 23:55:16 ]
crap in = crap out
pi_127932272
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:48 schreef loveli het volgende:
Yogabroek is het flauwe antwoord. Tientje bij de HEMA.
Hemaflutlink doet het niet.
edit:
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_36012010
Zo iets heb ik nog wel!
pi_127932964
pi_127933846
ik kan niet slapen :') er waait gewoon _geen_ wind en het is warm in mijn hotelkamer. Vandaag gaat een erg lange dag worden :X

@ Coco: Volhouden ^O^ De eerste keren zijn hels, maar als je doorbikkelt dan ineens gaat het echt weer beter :Y
  dinsdag 18 juni 2013 @ 05:11:44 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127933900
Korte nachten zijn vervelend aurum. Kom meestal maar aan max. 4 per nacht. Je went eraan zullen we maar zeggen :P
Succes vandaag.
pi_127933925
Thanks! Ik ben maar achterstallig werk aan het wegwerken :')

Maar we zijn al zover dat mijn wallen, wallen hebben :+
  dinsdag 18 juni 2013 @ 06:56:28 #208
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127934091
Sterkte Aurum :Y
Wallen met wallen blijft grappig :+

Goedemorgen :)
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 06:57:20 #209
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127934093
Ik ben schandalig veel geld aan het uitgeven lately. Dat moet eens stoppen :')
And eternity in an hour.
pi_127934639
Sterkte vandaag Aurum.

Overigens vind ik hotelkamers eigenlijk altijd wel te warm :{w
pi_127934708
Pff wat heb ik slecht geslapen :O
pi_127934738
Ik ook wel! Volle maan?
pi_127934758
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:32 schreef Probability het volgende:
Wat voor kleren zijn eigenlijk chill bij yoga?
Zo weinig mogelijk O-)
pi_127934982
Plannerdeplan:

O: bth ham/komkommer, platte perzik, koffie verkeerd
T: fromage frais (200 gr) met banaan, cacao nibs en kokos
L: broodje iets
T: 150 gr radijs & een gele paprika
D: ik denk salade met makreel en tomaat enzo

S: hopelijk RPM

[ Bericht 3% gewijzigd door Perruche op 18-06-2013 08:52:55 ]
pi_127935156
Mogguh!

Ik zeg, mag wel iets bij Perr :Y Vooral als je inderdaad gaat RPM'en
pi_127935184
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 06:57 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ben schandalig veel geld aan het uitgeven lately. Dat moet eens stoppen :')
Ah, een onderwerp waarover ik mee kan praten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_127935200
Morgen!

Klinkt als een hel aurum! Succes met jezelf de dag door slepen ^O^

O - yoghurt/lijnzaad/havermout/honing/aardbeien
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 30+ kaas, 1 tonijn
T - 25 gram amandelen
D - iets op het terras, geen idee nog

Deze week 2 keer uit eten, vorige week ook, best lastig om niet steeds aan de wijn en brood met kruidenboter te gaan, maar het gaat best ok zover :D
pi_127935686
Morning!

Hier vooral spierpijn in mn benen. Maar dat is fijn. Duidelijk signaal dat ik weer wat doe :)
Thx voor de motiverende woorden ook :*

Nu een lange, warme dag voor de boeg.
pi_127935749
Lees het net, ook jij aan de Jillian dus!? ^O^
pi_127935795
Morgen! Ik val iedere keer pas laat in slaap, rond een uur of 2.. Volgende ochtend dan flink duf. Gelukkig is er koffie :)
Coco, in t begin kan t best afzien zijn ja.. Ik heb vandaag trainingssessie met trainer. Schema opstellen enzo, gelukkig is het niet warm ofzo ;)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:30:06 #221
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127935899
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ah, een onderwerp waarover ik mee kan praten.
do tell? :P

Deze week maar liefst vier pakketjes en vorige week ook al twee. Mijn huisbaas zal wel denken :')

Coco aan de Jillian? Wat goed! Ik heb spierpijn van level 2. En van het hardlopen :')
And eternity in an hour.
pi_127936068
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:30 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

do tell? :P

Deze week maar liefst vier pakketjes en vorige week ook al twee. Mijn huisbaas zal wel denken :')

Coco aan de Jillian? Wat goed! Ik heb spierpijn van level 2. En van het hardlopen :')
Laatste paar weken: karpet en fauteuil voor in de woonkamer, garderobekast voor in de slaapkamer, planten en grote vazen voor in de woonkamer, allebei een nieuwe smartphone, en gister een reisje naar de zon voor in de herfstvakantie geboekt. Geld moet rollen. :+ .
pi_127936604
Zo gisteren een dagje meegeweest op de vrachtwagen.. 1 uur snachts uit bed.. Kwamen om 6 uur terug thuis. Was helemaal kapot. Vannacht vriendje alweer naar het werk gebracht en toen nog even geslapen. Zit nu aan mijn ontbijtje!

Plannig voor vandaag:

O: 200gr kwark met een eetlepel cruesli en een lepen aardbeiencranberry jam van de boer.
T: denk niets want laat ontbijt
L: denk 2 sneetjes brood met een eitje
S: 15 min cardio en daarna een uur krachtoefeningen
T: Denk dat ik daarna nog wat kwark eet met havermout en aardbeien
D: Nog geen idee, iemand suggesties. moet een een persoonmaaltijd maken.
T: Nog geen idee savonds eigenlijk nooit geen trek meer.

Nu eerst sollicitatiebrieven schrijven, moet er 4 vandaag.. Daarna sporten.. Wilde liever eerst sporten maar de brieven hebben prioriteit.

En vanmorgen, ondanks dat ik ongesteld ben geworden een min van 6 ons op de weegschaal. Sinds vorige week dinsdag. Ben er blij mee :)
pi_127936616
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:26 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Ik val iedere keer pas laat in slaap, rond een uur of 2.. Volgende ochtend dan flink duf. Gelukkig is er koffie :)
Coco, in t begin kan t best afzien zijn ja.. Ik heb vandaag trainingssessie met trainer. Schema opstellen enzo, gelukkig is het niet warm ofzo ;)
Dat zeg je wel, maar koffie drinken zorgt bij mij juist voor zo'n patroon. 's Avonds uren wakker liggen en 's ochtends duf.
Nu ik weer paar weken van de koffie af ben geen last :P
pi_127936695
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Zo weinig mogelijk O-)
Ik heb een strakke 3/4e broek, sport topje en daaroverheen een wijde cropped top
pi_127936732
Ik ga ook weer Jillian doen met m'n huisgenootjes in de tuin, leuk :)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 10:10:18 #227
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127936805
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Laatste paar weken: karpet en fauteuil voor in de woonkamer, garderobekast voor in de slaapkamer, planten en grote vazen voor in de woonkamer, allebei een nieuwe smartphone, en gister een reisje naar de zon voor in de herfstvakantie geboekt. Geld moet rollen. :+ .
Mark Rutte zou trots op je zijn :Y
And eternity in an hour.
pi_127936835
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:10 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Mark Rutte zou trots op je zijn :Y
Daar doe je het toch allemaal voor.
pi_127936908
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat zeg je wel, maar koffie drinken zorgt bij mij juist voor zo'n patroon. 's Avonds uren wakker liggen en 's ochtends duf.
Nu ik weer paar weken van de koffie af ben geen last :P
Zou het dan daar van komen bij mij :?

Maar ik mag van mezelf maar max 3 koppen koffie per dag, waarvan de laatste vaak begin van de middag... Dat zou toch moeten kunnen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 10:19:35 #230
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127937016
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Daar doe je het toch allemaal voor.
:P
And eternity in an hour.
pi_127937081
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Zou het dan daar van komen bij mij :?

Maar ik mag van mezelf maar max 3 koppen koffie per dag, waarvan de laatste vaak begin van de middag... Dat zou toch moeten kunnen.
Ook poos gedaan dat ik na 12u geen koffie meer dronk en dat scheelde al een slok op een borrel.
Kunt het altijd proberen :)

Dat 's ochtends duf zijn blijkt te zijn omdat je lichaam ontwenningsverschijnselen van cafeïne ondervind, van koffie word je dus niet wakker maar neem je die ontwenning mee weg.
http://www.welingelichtek(...)-je-niet-wakker.html
pi_127937499
ik wil de laatste tijd vaak vroeg naar bed, maar A is het om 11 uur nog net zo licht buiten als nu, en B wil de kat altijd met me spelen als ik op bed ga....
  Vis een optie? dinsdag 18 juni 2013 @ 10:58:54 #233
70532 loveli
N
pi_127938134
Koffie O+ c_/

Ben de laatste tijd weer goed moe terwijl ik niet eens veel meer doe dan gewoonlijk. Nog maar weer strakker op voer letten.
crap in = crap out
pi_127939685
Lijstje :)

O: Kellogs spul ( O+ eet nu mee dus hij gaat al sneller op O+) met kwark.
L: 3 boterhammen met pindakaas
D: iets vegetarisch op het terras (flink gevulde salade of lasagne, of wat er op de kaart staat, nog geen idee waar we heen gaan namelijk)
Ts: 2 nectarines, kiwi, mandarijn, nog wat kwark en waarschijnlijk nog iets van een perenijsje, en als ik versie 2 (semi definitieve versie) van mijn verslag af heb, vind ik dat ik een wijntje of biertje verdien :9

Geen echte S want spierpijn ;( maar moet nog een housewarming cadeau halen dus wordt ongeveer 45 min door de stad slenteren.

Zonder D en dat wijntje/biertje kom ik uit op 1050 kcal :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Californium op 18-06-2013 11:47:17 ]
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:53:25 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127940242
Oke. Ik mag dus niet meer met gewichtjes spelen van de fysio. Heb voor thuis een lijstje meegekregen waar ht allemaal wringt qua ruggegraat en het is me werkelijk een raadsel dat ik nog functioneer.
Naar ik begrepen heb moet ik met minimaal een jaar behandelen rekenen. Toll.

Positief nieuws: mijn conditie schijnt erg goed te zijn en cardio mag wel en in de toekomst is yoga oid mogelijk ook een optie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_127940465
Thx! Allemaal, het is overleven :+ ik zit in een ruimte waar de zon vol opstaat en de airco is kapot. Mooie dag voor een klantendag :')

@tink: als het na dat jaar goed is, dan is een jaar we'll te overzien toch? Wat gaan ze allemaal met je doen?
pi_127940482
Dan moet dat inderdaad niet helemaal in de haak zitten, Tink :{
Succes in ieder geval met de behandeling! ^O^
pi_127940646
Billy, aankomende zondagnacht is er sprake van een zogenaamde 'supermaan', dan is het volle maan en staat 'ie heel dichtbij aarde. Bereid je dus maar voor :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:36 schreef Jagärtrut het volgende:
ik wil de laatste tijd vaak vroeg naar bed, maar A is het om 11 uur nog net zo licht buiten als nu, en B wil de kat altijd met me spelen als ik op bed ga....
:D doen die van mij ook zodra ik op bed ga :')
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:13:46 #239
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127941065
Balen Tink! Succes!

Schrale troost: Als ik een jaar niet hardlopen overleef, overleef jij het ook wel ;)

Zo lekker naar buiten *O*
And eternity in an hour.
pi_127941077
Ik heb juist heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen vannacht. En lang!
Mag ook we, nu ik weer fijn in mn eigen bedje lag. O+

Nu tijd voor lunch. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:14:45 #241
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127941098
Janneke komt lekker naast me liggen als ik naar bed ga. Als ik voor mijn doen laat ben, ligt ze zelfs al te wachten :')
And eternity in an hour.
pi_127941101
Heb ik nog wat gemist trouwens?
Terschelling ligt nogal rot qua internetverbindingen geloof ik. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_127941130
Zo de sollicitaties zijn de deur uit. Nu de afwas. En dan eens zien wat ik ga doen met dit weer. Wat een hitte..
pi_127941310
Wallen met wallen, check! :P Na een paar goede weken vindt de mini dat hij weer 3x per nacht wakker moet worden. Maar blij want zon! Warmte! Jurkje! Blote benen! Vrije dag!

Coco, wat goed dat je bent gaan trainen :Y.

Tink, balen zeg... Hoe komt dat? Plotselinge blessure of al langer last?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127942638
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Billy, aankomende zondagnacht is er sprake van een zogenaamde 'supermaan', dan is het volle maan en staat 'ie heel dichtbij aarde. Bereid je dus maar voor :P

[..]

:D doen die van mij ook zodra ik op bed ga :')
Haha o jee!!
pi_127942711
Sterkte Tink!

Mijn mormels mogen niet in de slaapkamer, alleen 's ochtends heel ff, dan hebben ze een snooze functie :')

Planning:

O: havermout, banaan, cacao
L: speltbh pindakaas, speltbh kip, salade van tomaat, paprika, linzen en komkommer
T: 20 gr nootjes en 3 dadels
D: restje bulgur met komkommer, tomaat, paprika, kikkererwten, geitenkaas en pompoenpitten met een vegaburger
S: uur boksen
T: kwark met een pruim
pi_127944846
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:58 schreef Nallie het volgende:
Sterkte Tink!

Mijn mormels mogen niet in de slaapkamer, alleen 's ochtends heel ff, dan hebben ze een snooze functie :')

Planning:

O: havermout, banaan, cacao
L: speltbh pindakaas, speltbh kip, salade van tomaat, paprika, linzen en komkommer
T: 20 gr nootjes en 3 dadels
D: restje bulgur met komkommer, tomaat, paprika, kikkererwten, geitenkaas en pompoenpitten met een vegaburger
S: uur boksen
T: kwark met een pruim
Mooi lijstje weer! Dadels hebben alleen wel echt superveel suiker, 3 zijn er misschien wat veel icm banaan en pruim?
pi_127944941
Hey :)

Even trots mijn lijstje voor vandaag, begon slecht but with an unexpected turn:

O: 1/2 liter magere yoghurt
L: TONIJN :D en een glas wijn (want collega's sleepten me mee en ik kon echt niet weigeren). Ik voel me er eigenlijk wel prima onder
D: Bloemkool/aubergine met beetje curry pasta
T: Vast weer iets met yoghurt
S: vanalles want ik ga me vast weer rot voelen over de vis :p

Yeah, I know het blijft te weinig, maar hey: ik heb vis gegeten, yeah!
pi_127945031
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef Novem het volgende:

[..]

Mooi lijstje weer! Dadels hebben alleen wel echt superveel suiker, 3 zijn er misschien wat veel icm banaan en pruim?
Nah t zijn van die kleintjes, geen medjool, dus dat valt wel mee denk ik!
pi_127945178
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nah t zijn van die kleintjes, geen medjool, dus dat valt wel mee denk ik!
Ah!
pi_127945200
Er zijn ook grote dadels?! :o smaken die net zo of?
pi_127945301
Viz heb je Minilot's orgasmische verhaal over medjool dadels niet meekregen toen ik het waagde die heerlijkheid te ontkennen?
pi_127945311
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef V1z0R het volgende:
Er zijn ook grote dadels?! :o smaken die net zo of?
Groter dan de standaard dadels in ieder geval. Max 5 cm lang denk ik.

Veel van die kleintjes vind ik niet zo lekker, zo vezelig, medjooldadels zijn heel zacht en zoet, bijna toffee-achtig.

Laatst wel semi-gedroogde kleintjes geproefd, zaten nog aan het takje, superlekker en friszoet, lekkerder dan medjool eigenlijk :9
pi_127945569
Coco aan het trainen! *O*

Kon vanochtend wel een patiente een trap onder d'r hol verkopen. Een voorste kruisband hersteloperatie gehad, doet aan handbal en ze is nu al een maand in de fase waarbij ze draaimomentum op haar knie mag hebben. Hoe ze beweegt? Naar voren hangen, in elkaar gezakt, knieen naar binnen... heel haar lichaam is erop gebouw om zo weinig mogelijk energie te verbruiken.

Werd er al moe van als ik ernaar keek, en dat moet dan gemotiveerd worden. :{w

Heb d'r maar gevraagd of ze nog een keer zat te wachten op een gescheurde voorste kruisband. :{
pi_127945659
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Novem het volgende:

[..]

Veel van die kleintjes vind ik niet zo lekker, zo vezelig, medjooldadels zijn heel zacht en zoet, bijna toffee-achtig.

Laatst wel semi-gedroogde kleintjes geproefd, zaten nog aan het takje, superlekker en friszoet, lekkerder dan medjool eigenlijk :9
Van die gedroogde kleintjes ken ik dus ook. Anderen nooit echt tegengekomen, ja zelfde maar dan met laag suiker.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Perruche het volgende:
Viz heb je Minilot's orgasmische verhaal over medjool dadels niet meekregen toen ik het waagde die heerlijkheid te ontkennen?
Kennelijk niet nee :D
pi_127945714
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Mufasa208 het volgende:

Kon vanochtend wel een patiente een trap onder d'r hol verkopen. Een voorste kruisband hersteloperatie gehad, doet aan handbal en ze is nu al een maand in de fase waarbij ze draaimomentum op haar knie mag hebben. Hoe ze beweegt? Naar voren hangen, in elkaar gezakt, knieen naar binnen... heel haar lichaam is erop gebouw om zo weinig mogelijk energie te verbruiken.

Heb d'r maar gevraagd of ze nog een keer zat te wachten op een gescheurde voorste kruisband. :{
Duidelijk verhaal!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:18:43 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127946132
Verbruik je minder energie met X-benen? :o No fair, die heb ik ook een bietje :') Omgekeerde cowboy.
  Vis een optie? dinsdag 18 juni 2013 @ 14:21:40 #258
70532 loveli
N
pi_127946278
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Mufasa208 het volgende:

Trouwe klant O+

Elke keer als ik vertrek bij de fysio vraag ik me af hoe je geld kunt verdienen door mensen te fixen. Dan lees ik in bed in een rare houding met gedraaide nek en weet het antwoord :')
crap in = crap out
pi_127946285
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Novem het volgende:

Medjool dadels zijn gevaarlijk voor de lijn!!! :o

SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127946664
Uiteindelijk met al die klachten niet. _O-
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef Novem het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal!
Helaas wel... maar dat mag een andere fysio dan opknappen. *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Verbruik je minder energie met X-benen? :o No fair, die heb ik ook een bietje :') Omgekeerde cowboy.
Naja... na revalidatie van allerlei klachten maakt het dan netto niks meer uit. :+

Jij de omgekeerde cowbow, ik de pinguin! :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Trouwe klant O+

Elke keer als ik vertrek bij de fysio vraag ik me af hoe je geld kunt verdienen door mensen te fixen. Dan lees ik in bed in een rare houding met gedraaide nek en weet het antwoord :')
Jij bent geen trouwe klant? O-) :P

Last van je nek krijg je niet alleen door in een rare houding met gedraaide nek te lezen, heel veul andere factoren spelen ook mee.

Zo heb ik een patiente onder behandeling met al 6 maanden nekklachten, wisselend en op een plek laag in de nek rechts. Wat ik ook doe, het wordt maar niet beter. Al verscheidene keren over gehad of ze geen stress/spanning heeft... Nee, zegt ze.

Waarop ik vraag: "Heb je wel tijd voor jezelf?" Nee, zegt ze. "Ik heb het druk, ik werk en zorg voor de kinderen." Hoezo geen stress? O-)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:35:17 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127946822
Omgekeerde cowboy-pinguin hier :D </charme>

Nickname vroegah was 'Katrien Duck' ivm uitstaande voetjes :')
pi_127946995
Mufasa, is het ook geen angst bij die klant?
Ik weet dat mijn vriend ook een keer zn knie aan gort heeft geholpen met squash en die heeft daarna juist extra fysiotherapie gehad om ervoor te zorgen dat hij zijn angst voor een volgende blessure kwijtraakte.

Ik ben ook nog steeds een beetje bang voor tuinhekjes en andere gevaarlijke opstapjes/afstapjes en mijn eerste keer weer hardlopen na die enkelbreuk was ook onwijs eng. :D
Doe wat je niet durft.
pi_127947478
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omgekeerde cowboy-pinguin hier :D </charme>

Nickname vroegah was 'Katrien Duck' ivm uitstaande voetjes :')
Pfff, ze wisten je toen al niet op waarde te schatten. Little quirks. O+

Ik moet eerst om mijn eigen been heenzwaaien voordat ik hem naar voren verzet. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mufasa, is het ook geen angst bij die klant?
Ik weet dat mijn vriend ook een keer zn knie aan gort heeft geholpen met squash en die heeft daarna juist extra fysiotherapie gehad om ervoor te zorgen dat hij zijn angst voor een volgende blessure kwijtraakte.

Ik ben ook nog steeds een beetje bang voor tuinhekjes en andere gevaarlijke opstapjes/afstapjes en mijn eerste keer weer hardlopen na die enkelbreuk was ook onwijs eng. :D
Het is haar al een paar keer eerder gezegd, door mij en door mijn stagebegeleider waar ik nu voor waarneem. Ze weet wat ze moet doen om het risico erop te verminderen, maar er zijn een aantal belemmeringen die dat weerhouden. Als ze er echt angst voor had, had ze haar gedrag en daarmee bewegen aangepast. Het is niet belangrijk genoeg...

Zo was ze ook alweer drie weekjes aan het hardlopen, maar dan op een schildpaddenslentertempo. Vroeg ik haar te versnellen lag ze al te hijgen na 3 stukjes van nog geen 10m...

Maar Mr.HappyPants heeft heul het verstandelijk vermogen om vooruit te kijken en preventief te werk te gaan. Deze dame helaas wat minder, en al probeer ik het haar aan het verstand te brengen. Vanuit huis zit er ook niet veel pit in... Een pot madam jeanet pepers zou misschien nog uitkomst kunnen bieden.
pi_127947542
Madam jeanettjes :9~
pi_127947729
Ik wil naar buiten }:|
pi_127947803
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:52 schreef V1z0R het volgende:
Madam jeanettjes :9~
Never.... again.... :'(
  Vis een optie? dinsdag 18 juni 2013 @ 15:00:24 #267
70532 loveli
N
pi_127947906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Zijn daar foto's van?
crap in = crap out
pi_127947938
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Je moet ze ook niet puur opeten :')

Oeh! Kan voor donderdag wel even kijken of ze bij de toko nog jeanettjes of habaneros hebben en dan lekker een salsa voor over de bruine bonen maken :9
pi_127948157
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Zijn daar foto's van?
Nee, maar wel het onderstaande verhaal. :'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik dacht dat het groente was voor bij de rijst op een Surinaamse verjaardag... melk, suiker, cola en alle combinaties daarvan hielpen niet. :')

En ik werd uitgelachten. :') En... ik schepte nog een keer op daarna, al de janeat peppertjes vermijdend. Totdat mijn lief O+ de rest van de pepers er ook uitviste. :X
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:13:22 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127948389
Zwabberbenenboks O+

Pfoe madame Jeannetjes zijn idd heftig :D Vroegah wel eens een mespuntje olie ervan gehad :') *vuurbal*
pi_127948469
Ik zie ook steeds van die filmpjes van mensen die een eetlepel kaneel proberen te eten. Blijkbaar kan dat niet. Ik ben zo geïntrigeerd dat ik t bijna wil proberen :')
  Vis een optie? dinsdag 18 juni 2013 @ 15:18:52 #272
70532 loveli
N
pi_127948590
En als een mak schaap wil ik nu die filmpjes ook zien :')
crap in = crap out
pi_127948634
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Nallie het volgende:
Ik zie ook steeds van die filmpjes van mensen die een eetlepel kaneel proberen te eten. Blijkbaar kan dat niet. Ik ben zo geïntrigeerd dat ik t bijna wil proberen :')
Kaneel lost niet op in water, dus ook niet in speeksel. Daarbij is het niet geheel ongevaarlijk om een lepel kaneel te willen doorslikken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127948742
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kaneel lost niet op in water, dus ook niet in speeksel. Daarbij is het niet geheel ongevaarlijk om een lepel kaneel te willen doorslikken.
Ah oke, dan bedwing ik me maar :P
pi_127949053
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Pfff, ze wisten je toen al niet op waarde te schatten. Little quirks. O+

Ik moet eerst om mijn eigen been heenzwaaien voordat ik hem naar voren verzet. :P

[..]

Het is haar al een paar keer eerder gezegd, door mij en door mijn stagebegeleider waar ik nu voor waarneem. Ze weet wat ze moet doen om het risico erop te verminderen, maar er zijn een aantal belemmeringen die dat weerhouden. Als ze er echt angst voor had, had ze haar gedrag en daarmee bewegen aangepast. Het is niet belangrijk genoeg...

Zo was ze ook alweer drie weekjes aan het hardlopen, maar dan op een schildpaddenslentertempo. Vroeg ik haar te versnellen lag ze al te hijgen na 3 stukjes van nog geen 10m...

Maar Mr.HappyPants heeft heul het verstandelijk vermogen om vooruit te kijken en preventief te werk te gaan. Deze dame helaas wat minder, en al probeer ik het haar aan het verstand te brengen. Vanuit huis zit er ook niet veel pit in... Een pot madam jeanet pepers zou misschien nog uitkomst kunnen bieden.
Goed punt!
Je moet voor jezelf over een dood punt heen en dat zal ze toch echt zelf moeten doen.
Hoop dat jullie nog een methode weten te bedenken waardoor jullie haar kunnen helpen over dat dode punt heen te komen. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:49:03 #276
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127949826
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ah oke, dan bedwing ik me maar :P
en ik :P

Herken die angst om weer te beginnen met sporten na een blessure wel. Denk dat ik eerst een tijdje probleemloos moet lopen om erop te durven vertrouwen dat mijn blessure echt weg is.
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:49:44 #277
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127949850
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oeh! Kan voor donderdag wel even kijken of ze bij de toko nog jeanettjes of habaneros hebben en dan lekker een salsa voor over de bruine bonen maken :9
jij met je bruine bonen :D
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:50:15 #278
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127949864
Mijn drie nieuwe hardloopboeken zijn ook binnen. Woei leesvoer! *O*
And eternity in an hour.
pi_127949955
Ik heb een keer een hele Madame Jeanette opgevreten en het was zo heet dat mijn lichaam als een puur instinctieve reactie die peper er meteen weer uit torpedeerde, de pijn was hels, kreeg opgezwollen lippen en heb 4 dagen maagzuur gehad :')
pi_127950053
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:50 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn drie nieuwe hardloopboeken zijn ook binnen. Woei leesvoer! *O*
Jij met je hardlopen :6
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:59:58 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127950220
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:53 schreef Novem het volgende:
Ik heb een keer een hele Madame Jeanette opgevreten en het was zo heet dat mijn lichaam als een puur instinctieve reactie die peper er meteen weer uit torpedeerde, de pijn was hels, kreeg opgezwollen lippen en heb 4 dagen maagzuur gehad :')
Wauw :D

Ik vroeg me stiekem wel af via welke weg het eruit getorpedeerd werd, maar wellicht willen we dat niet weten :+
pi_127950272
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wauw :D

Ik vroeg me stiekem wel af via welke weg het eruit getorpedeerd werd, maar wellicht willen we dat niet weten :+
Wuhahahah lol, hij kwam er meteen weer uit, dus uit m'n mond lijkt me wel :P
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:02:01 #283
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127950296
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij met je hardlopen :6
tudum tsh! :P
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:02:41 #284
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127950322
Ik weet niet eens wat een Madame Jeanette is :')
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:03:12 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127950346
Wat vreselijk vervelend Tink!! Hoe voel je eronder?

Ben mij, als een koudbloedig dier" compleet aan het warmstomen in de zon en uit de wind. Nog even van genieten tot de herfst over 2 dagen weer is.

Vanavond lekker asperges, hele mooie van de C1000. 3.40E per kg. Dat met mooie ham, zacht gekookt eitje, gesmolten boter en wat pasta met kaas/room.
Als voorgerecht hoor, anders hebben we veel te veel honger :')
pi_127950422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:

Vanavond lekker asperges, hele mooie van de C1000. 3.40E per kg. Dat met mooie ham, zacht gekookt eitje, gesmolten boter en wat pasta met kaas/room.
Als voorgerecht hoor, anders hebben we veel te veel honger :')
:D Lekker :9

@Dido, gele, superhete Surinaamse pepers.
pi_127950746
Blessures zijn echt klote. Dan merk je pas hoeveel je eigenlijk je lichaam gebruikt.
Schouderblessure gaat hier steeds meer weg :) Ik train schouders wel, vooral de lat pull doe ik nog licht. Gaat vooral om de beweging en de boel soepel krijgen. En dat werkt aardig :)

Die madame jeannettes zijn echt superheet, soort pepers on steroids. Zien er een beetje uit als mini paprikaatjes, maar ondertussen. Wel lekker trouwens als je wat surinaams wil maken.
pi_127950824
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef Novem het volgende:

@Dido, gele, superhete Surinaamse pepers.
Toen ik geel zag staan heb ik ze toch even gegoogled. Ah, die had ik vorige week in mijn curry gedaan en ik vond hem al belachelijk heet :')
pi_127950932
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik geel zag staan heb ik ze toch even gegoogled. Ah, die had ik vorige week in mijn curry gedaan en ik vond hem al belachelijk heet :')
Als je ze heel laat en zachtjes mee laat sudderen geven ze een heel lekkere smaak af en een subtiele pittigheid, maar zodra je hem in stukjes hakt en mee bakt wordt het vrij heet ja :P
pi_127951104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Nallie het volgende:
Ik ook
pi_127951148
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef Novem het volgende:

Als je ze heel laat en zachtjes mee laat sudderen geven ze een heel lekkere smaak af en een subtiele pittigheid, maar zodra je hem in stukjes hakt en mee bakt wordt het vrij heet ja :P
Ze zaten in een pepertjes-mix doosje en ik had een kleine rode en zo'n kleine paprika-achtige gele door gedaan :D Ik heb er nog meer 8-)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:35:10 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127951620
Novem! Wat is trouwens een leuke site of leuk boek voor Surinaamse receptjes? ^^
pi_127952193
Ik heb eigenlijk geen idee! :D Even gekeken, maar www.surirecepten.nl heeft wel ok recepten voor zover ik nu kan zien!

Zolang je maar zorgt dat je genoeg maggiblokjes hebt zit het meestal wel goed :P
pi_127952624
Maggiblokjes :9

Update:
O: bth ham/komkommer, 2 platte perzik (klein), jus d;orange 250 ml
T: 200 gr fromage frais met banaan, cacaonibs & zonnebloempitjes ( :~ )
L: hard broodje kaas/tomaat/sla, 150 gr radijsjes, 1 gele paprika
T: hand gemengde noten
D: ?

Heb nu mijn laatste T op maar heb trek
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:00:09 #295
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127952701
*O* niet bijgelezen, maar kom even melden dat mijn portfolio af is *O* eindelijk *O*

Nu alleen van de week nog een scriptie/literatuuronderzoek uitpoepen, dat gaat voor alles behalve de tentamens die ik moet nakijken, en dan ben ik eind van de week hopelijk klaar (misschien nog een keer feedback verwerken in scriptie, en nog een eindgesprek sowieso, maar toch)

Jeej.
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 18 juni 2013 @ 17:08:10 #296
70532 loveli
N
pi_127953064
Laatst zag ik bij een gele peper die ik als madame jeanette meende te herkennen adjuma staan, confused :?

Niet dat ik ze eet.
/hollander
crap in = crap out
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:24:39 #297
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127953781
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef loveli het volgende:
Laatst zag ik bij een gele peper die ik als madame jeanette meende te herkennen adjuma staan, confused :?

Niet dat ik ze eet.
/hollander
lijkt op elkaar!

adjuma = 100.000-500.000 scoville
madame jeanette = 125.000-325.000 scoville
Kwak
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:26:09 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127953852
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef Novem het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee! :D Even gekeken, maar www.surirecepten.nl heeft wel ok recepten voor zover ik nu kan zien!

Zolang je maar zorgt dat je genoeg maggiblokjes hebt zit het meestal wel goed :P
"Dit domein is gereserveerd" :o

Ik wil vooral meer recepten met kouseband, want O+ kouseband O+ ! :9
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:20:53 #299
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127955790
Mijn jurkjes zijn er *O*
Mijn boeken ook *O*
Mijn CI-sokjes ook *O*

Eerst maar even douchen en dan jurkjes passen :Y
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:21:23 #300
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127955810
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:00 schreef kwakz0r het volgende:
*O* niet bijgelezen, maar kom even melden dat mijn portfolio af is *O* eindelijk *O*

Nu alleen van de week nog een scriptie/literatuuronderzoek uitpoepen, dat gaat voor alles behalve de tentamens die ik moet nakijken, en dan ben ik eind van de week hopelijk klaar (misschien nog een keer feedback verwerken in scriptie, en nog een eindgesprek sowieso, maar toch)

Jeej.
Congrats! *O*
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:24:04 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127955876
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:00 schreef kwakz0r het volgende:

Jeej.
*O* nais!

Crap :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')