Wat ben jij toch ongelooflijk goed bezig! Ik hou ervan om dit soort berichten van je te lezen.. En je eten klinkt fantastich. Hoe is het de meneer? is hij nou klaar met zijn studie? sorry, snap die dingen soms nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi uniekje! Lekker chinezen weer dus!Loop je nog hard of ga je weer? Hoop dat je de plezier ervan weer wat terug kunt vinden.
Hier een beef & ale (ok, Grimbergen Dubbel) & mushroom pie met wat groentjes erbij vanavond. Of een pompoenrisotto, even kijken of we de pie vanavond al doen, vulling staat in elk geval in de oven nu.
Vanochtend voor het eerst meegedaan met een parkrun (www.parkrun.org.uk), die elke zaterdagochtend hier in 't park worden gehouden. Was zwaar parcours, en naar het schijnt een van de zwaarste van het land, incl. Schotland; de meeste parken waar gerend wordt zijn wat vlakker. 5K is 't altijd, dus leuk om jezelf te verbeterenen het is gezellig. Op m'n nieuwe schoenen vanochtend en 12e van de 48 dames geëindigd, en 65 van het overall deelnemersveld (113).
Wat eet je weer lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi uniekje! Lekker chinezen weer dus!Loop je nog hard of ga je weer? Hoop dat je de plezier ervan weer wat terug kunt vinden.
Hier een beef & ale (ok, Grimbergen Dubbel) & mushroom pie met wat groentjes erbij vanavond. Of een pompoenrisotto, even kijken of we de pie vanavond al doen, vulling staat in elk geval in de oven nu.
Vanochtend voor het eerst meegedaan met een parkrun (www.parkrun.org.uk), die elke zaterdagochtend hier in 't park worden gehouden. Was zwaar parcours, en naar het schijnt een van de zwaarste van het land, incl. Schotland; de meeste parken waar gerend wordt zijn wat vlakker. 5K is 't altijd, dus leuk om jezelf te verbeterenen het is gezellig. Op m'n nieuwe schoenen vanochtend en 12e van de 48 dames geëindigd, en 65 van het overall deelnemersveld (113).
Jahquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
De Mr is klaar met de studie, maar ook nie helemaal want hij heeft z'n diploma nog niet aangevraagd____! Maar verder gaat 't goed met 'm
![]()
Probeer 'm alleen weer aan 't sporten te krijgen. Vooralsnog zonder succes.
An! Turks brood![]()
nom! *maken wil* (kan het hier niet kopen) en de gehaktballetjes!
nom!
Geniet ervan An. Lekker!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Jahindeed. Mijn darmen zijn braaf, dus een keertje brood mag. Ik kijk er echt naar uit
Sorry ... en ben jij al bijna klaar? En hoe rennen je mooie Brooks?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Niet aan mij vragen uniek...![]()
ik heb 't maar opgegeven.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Niet aan mij vragen uniek...![]()
ik heb 't maar opgegeven.
De Brooks rennen lekker! De blaar van m'n vorige schoenen zat er nog wel, maar die is vast ook zo weer wegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry ... en ben jij al bijna klaar? En hoe rennen je mooie Brooks?
Heb zo'n honger , nog een uur... zucht
Nou ja, ik ren en hobbel gewoon overal doorheen op 't moment!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:26 schreef An24 het volgende:
[..]en van een schop onder zijn kont wordt hij alleen maar meer 'apathisch'?
Wel vervelend.
Mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De Brooks rennen lekker! De blaar van m'n vorige schoenen zat er nog wel, maar die is vast ook zo weer weg![]()
Klaar ben ik nog niet, 22 september is mijn deadline voor afstuderen, dus nog even doorbijten/-schrijven. En ben bezig met promotieplekken bij verschillende universiteiten, dus hopelijk ook nog doorstuderen na september
En dan knaag je nu toch even wat weg voor je gaat? Worteltje, even een knäckebrodje ofzo?
Of SELDERIJ!![]()
[..]
Nou ja, ik ren en hobbel gewoon overal doorheen op 't moment!Met of zonder Mr.Mo
Verder hebben we het prima naar ons zin!
Shoppenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook nieuwe kleding nodig. Een paar maten groter.
I know. Vreselijk.quote:
Niet echt een duidelijke foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door the85mc op 15-06-2013 19:32:41 ]
thnx!quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zullen wij anders een keer shoppen Coco? Kunnen we postnatale buiken vergelijken.
+ ik heb binnenkort 6 weken vakantie, kan ik makkelijk een dagje vrijmaken om te shoppenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook nieuwe kleding nodig. Een paar maten groter.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, uniek, XM:
[..]
[..]
+ ik heb binnenkort 6 weken vakantie, kan ik makkelijk een dagje vrijmaken om te shoppen
Whaaaah, mietje!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:
Pfoe, 2 trippels op en ik voel t nu alkan nog een mooie avond worden
Ik voel hem ook zitten... 7 bier, 1 whiskey. Morgen verslagen afmaken.... Whieeee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:
Pfoe, 2 trippels op en ik voel t nu alkan nog een mooie avond worden
Ahh, dat is ook onhandig ja!quote:Op zondag 16 juni 2013 04:43 schreef _Dido_ het volgende:
@ vlinder: dit was een accu voor m'n 'hoorapparaat'. Beetje onhandig als die leeggaat tijdens een familieuitstapjegelukkig was het een halfuur voor het afgelopen was
Je spelling heeft er niet onder geleden. Komt wel goed met die verslagen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:06 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ik voel hem ook zitten... 7 bier, 1 whiskey. Morgen verslagen afmaken.... Whieeee.![]()
Ik ben het eens met Uniek. Wat dat betreft ben je net een wijf, het zit allemaal tussen je orenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:30 schreef the85mc het volgende:
Ik ben ook al weer een tijdje teksten aan het uitwerken.. Geen last van t bier gehad vanochtend haha. Ik had denk ik te weinig water gedronken overdag.
Straks nog even langs mijn ouders, want het is vaderdag, vindt ie vast wel mooi.
En lol @ uniek 'mooi figuurtje'?Ik ben niet echt smal gebouwd zeg maar..Ik neig eerder naar te zwaar worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |