wat verwacht je dan? je snapt toch wel dat je xtc niet zomaar in een winkel kunt kopen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef wickedmen het volgende:
Wacht dus ik ben geflasht?
Dat was geen xtc maar mdma?
Wat is het verschil?
van XTC wil je niemand kapot trappen, integendeelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat ik de effecten in de OP heb verzonnen?
Ik ben geen Haan33, als ik iets post is het echt GVD.
Hoe bedoel je? Gewoon bij de coffeeshop?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klopt, alleen geregistreerde mdma kopen jongens
een truffel is geen herbal xtcquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
spul bij de smartshops is ook niet helemaal zonder effecten, met een truffel kan je best een leuke avond beleven
Guarana zit ook in sommige energydrankjes, je hebt dus eigenlijk energydrank in een pilvorm genomenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
je zult het vast gevoeld hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Genoeg smartshops in Amsterdam die ze verkopen van een fabrikant.
Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken dat die pil het laatste is wat ik doe, aangezien ik laatst hoorde dat er een partij dodelijke pillen in onze land zijn.
Dit niet weten.[ afbeelding ]
Dus de effecten die ik heb ondervonden zijn niks vergeleken met het echte spul?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een truffel is geen herbal xtc
en ik zeg ook niet dat hij geen leuke avond kon hebben maar het is geen xtc en de effecten komen nog niet in de buurt bij echte xtc
ah toch nog een leuke avond gehad met een 'placebo'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus de effecten die ik heb ondervonden zijn niks vergeleken met het echte spul?
Tering.
Zeg ik dan dat je juist aan de overdosis mdma dood gaat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:16 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt dat nieuwsbericht waarin ze vertelden dat XTC levensgevaarlijk is, omdat er vroeger 90mg MDMA in zat en nu iets van 160? Grappig dat mijn eerste pil een halve was van 220 mg en dit al bijna 10 jaar geleden is.
Wat ze er dan weer niet bij vertelden was dat er tegenwoordig veel troep in pillen zit, wat geen MDMA is.
Dit niet weten
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel jij het maar.Oh mijn god wat een faalkoning is die TS van ons. Of een succesfull troll.
OHNOES EEN WERKZAME DOSIS STOP DE PERSEN BEL HET CDA PANIEKquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:16 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt dat nieuwsbericht waarin ze vertelden dat XTC levensgevaarlijk is, omdat er vroeger 90mg MDMA in zat en nu iets van 160? Grappig dat mijn eerste pil een halve was van 220 mg en dit al bijna 10 jaar geleden is.
Wat ze er dan weer niet bij vertelden was dat er tegenwoordig veel troep in pillen zit, wat geen MDMA is.
Dit niet weten
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef wickedmen het volgende:
Wacht dus ik ben geflasht?
Dat was geen xtc maar mdma?
Wat is het verschil?
ja nee neit dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat je juist aan de overdosis mdma dood gaat?
Of je nou dood gaat aan een overdosis mdma of omdat er kanker zit, je gaat er dood aan.
Lijkt me ook sterk, zo hard als dit wordt er tegenwoordig echt niet gegaan op xtc. By farquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:16 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]![]()
Dit niet weten
rotzooi in XTC is alweer van een paar jaar geleden, tegenwoordig is het allemaal schoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:16 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]![]()
Dit niet weten
Vandaar dat er de afgelopen weken weer een aantal mensen overleden zijn aan XTC en in het nieuws kwam dat deze pillen PPMA bevatten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
rotzooi in XTC is alweer van een paar jaar geleden, tegenwoordig is het allemaal schoon.
Geweldig! Helaas wat te laat geboren om het echt meegemaakt te kunnen hebben..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/1402441/87eeea5b/1993.html
PMMA, niks over gelezen, ff zoeken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Vandaar dat er de afgelopen weken weer een aantal mensen overleden zijn aan XTC en in het nieuws kwam dat deze pillen PPMA bevatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |