Moi? Ik ben gestart met 3x 10 mg, maar als ik morgen nog geen effect merk ga ik 4x 10 mg proberen denk ik.quote:
Alles is mooi meegenomen, als het niet te combineren is met werk (of je ziet dat niet zitten) dan is dat toch ook prima?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
LB, het gras is altijd groener... Ik ben juist weer jaloers op jou (en vele anderen) dat jouw meisje tenminste bij je wil drinken. Daar zou ik best wat cc's minder kolven voor over hebben en zoveel kolf ik nou ook weer niet.
Overigens stop ik waarschijnlijk als ik weer ga werken. Ben vrij veel extern en dat lijkt me een onhandige combi. Maar dan heeft ze 3 maanden bv gehad en dat is minder dan de meesten hier geven, maar ja..
Vandaag zere borsten. Weet niet wat het is. Ze prikken, doen zeer, eerste minuut kolven is pijnlijk, niet fijn.
Niet, eigenlijk.. Ik zat er met 9 maanden helemaal doorheen. Maar het is echt een knop omzetten, ik accepteer het nu dat ze slecht slaapt (3 voedingen is een goede nacht) en word er niet meer boos om. Dat maakt het makkelijker. En samen slapen, ik hoef mijn bed niet uit, dat scheet hier ook enorm veel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe regel je dat nachtrusttechnisch, ik begin er na 7 maanden behoorlijk moeite mee te krijgen.
Wij hebben bij Nathan toen de voedingen tussen 10 en 2 's nachts vervangen door KV. Ik was zo gesloopt dat ik er wel doorheen sliep en dan kon ik 1x per nacht 4 uur aaneengesloten slapen. Vanaf 2 uur nam ik het weer over. Hij kreeg dan 100cc oid. Verder een plan van aanpak gemaakt. Hij begon toen wel weer door te slapen tot 2 uur. Toen hij langer sliep was de KV niet meer nodig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:40 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Niet, eigenlijk.. Ik zat er met 9 maanden helemaal doorheen. Maar het is echt een knop omzetten, ik accepteer het nu dat ze slecht slaapt (3 voedingen is een goede nacht) en word er niet meer boos om. Dat maakt het makkelijker. En samen slapen, ik hoef mijn bed niet uit, dat scheet hier ook enorm veel.
Overdag bijslapen als zij slaapt en ik vrij ben, en in het weekend gaat mijn vriend eruit en mag ik blijven liggen. Maar ik blijf enorm moe..
Even kort omdat ik op werk ben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar Marjolijntje is het ook niet gewenning dat ze nog zo vaak komt en net zoals bij bitterend vraag ik me af waarom niet toch meer proberen wat vaste voeding aan te bieden, ze zijn over het jaar en ik snap kijken naar behoefte van heel goed ook maar dat is ook ingrijpen soms![]()
Ik bedoel het niet verkeerd of lelijk en komt wellicht hypocrite over want Oliver eet geen drol etc. maar daar zit een medische oorzaak aan vast en dat vind ik erg zat .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |