Iddquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:48 schreef WupWup het volgende:
Draagdoek! Witte tong is bij mijn weten geen onderdeel van reflux. Het kan gewoon melk zijn (kun je wegvegen met bijv een hydrofiel) of spruw.
Mijn kinderen boerden in het begin heel moeilijk. Duurde soms wel tot 10 minuten rechtop zitten voordat er een flinke boer kwam. Ik dacht altijd dat je na het drinken je kind omhoog houdt en dat het dan boert. Dat hoeft dus niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ze spuugt niet. Boeren proberen we, maar doet ze bijna niet. Proberen haar idd al hoog te leggen. Draagzak hebben we (een manduca), maar moeten nog ff uitfiegelieren hoe ze daarin moet. Poging 1 was geen succes iigen draagzak biedt weinig soelaas in de nacht helaas
. We gaan het straks ff goed navragen op het consultatiebureau en als dat niet bevredigend genoeg is, stappen we wel naar de huisarts.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
4040 gram!!!! Wel voeding gehad om 11:15, en als we dat eraf trekken minstens 3960.
Op mijn melk
Proberen of 1x kolven lukt en dan tijdens de lunch ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef Mineola het volgende:
Juud, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, van harte met je kleine mannetje! Mooie naam en wat een knappperd
Wat goed dat hij nu al aankomt! Wow!
Even een vraag zonder verder terug gelezen te hebben: zoon is nu 8 maanden dus nog maar een maand kolfrecht op mijn werk. Eigenlijk wil ik wel gewoon door blijven voeden, zoveel als kan. Ik kolf nu nog twee keer onder werktijd, die voedingen krijgt hij rond 13u en 16u.
Hoe hebben anderen dat aangepakt?
Nog een tijdje 1x kolven onder lunchtijd? Eén voeding vervangen door fv of door iets anders (wat dan?)? Voorraad aanleggen? Twee keer kolven en wat langer doorwerken?
thuis de rest....?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef Mineola het volgende:
Dan hoop ik dat hij over een maand niet nog 2x180 ml drinktDat krijg ik van zn levensdagen niet in 1x bijeen gekolfd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |