Als ze wel spruw heeft, dan helpt het ook om regelmatig haar tongetje aan te stippen met een in zwartebos bessensap gedoopt wattenstaafje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank je, ik hoop dat de huisarts gewoon mee wil werken. Noor heeft nergens last van, mondje ziet er gewoon normaal uit. Zal wel omdat ze niet aan de borst drinkt. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.
Seriously? Zwarte bessen mogen kinderen pas vanaf 12 maanden (ivm mogelijke allergie?) Ook al zou ze in principe niets binnenkrijgen, zou ik er toch mee oppassen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ze wel spruw heeft, dan helpt het ook om regelmatig haar tongetje aan te stippen met een in zwarte bessensap gedoopt wattenstaafje.
op borstvoeding zal ze niet snel tekorten krijgen, maar de vraag wordt op een gegeven moment heel veel en de vraag is of jij en jouw lijf dat trekt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:31 schreef Marjolijntje het volgende:
Overdag zit er ook zo'n 2-3 uur tussen voedingen. Dus vaker aanleggen overdag zou ik ook niet weten hoe ik dat moet doen. Ook die tip heb ik al vaker gehad.
En ik snap heus dat ze van borstvoeding alleen niet blijft groeien, dat ze dan tekorten gaat krijgen. Maar als ze zelf niet eet, dan houdt het voor mij ook op.
Heb ik de verkeerde bes genoemd? Ben er inmiddels een tijdje uit. Heb je een linkje voor me?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Seriously? Zwarte bessen mogen kinderen pas vanaf 12 maanden (ivm mogelijke allergie?) Ook al zou ze in principe niets binnenkrijgen, zou ik er toch mee oppassen.
ik gebruik de lijst van bv.com, van Stefan kleintjes:quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik de verkeerde bes genoemd? Ben er inmiddels een tijdje uit. Heb je een linkje voor me?
Bram is 5,5 maand. Vandaag gaat hij een peertje proberen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ow bah... wat een gedoe ja. Ik kijk er ook echt niet naar uit! Zeker niet als het ook nog je productie laat instorten
Hoe lang nog tot je Bram bijvoeding kan geven?
Ah, dat scheeltquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram is 5,5 maand. Vandaag gaat hij een peertje proberen.
Bram liet maandag nog een scheet dat J al naar boven liep om een luier te gaan halen.. Er hing een walm om de box heen, alsof hij compleet onder zat... Was het alleen lucht. Echt te smerig. Mijn stinkdiertje.quote:
Ik vind het nu soms minder stinken dan met die spuitluiers, minder zurig zeg maar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:35 schreef kaatjejannie het volgende:
En dan ook geen bv poep meer. Ik mis de bv poep. Nu stinkt het soms zo.
Hier nog zo een. Echt, soms vraag ik me af of het wel gezond is dat er zo'n stank uit zo'n klein lijfje komt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram liet maandag nog een scheet dat J al naar boven liep om een luier te gaan halen.. Er hing een walm om de box heen, alsof hij compleet onder zat... Was het alleen lucht. Echt te smerig. Mijn stinkdiertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |