quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gewoon omdat we allemaal wel wat lekkers verdiend hebben.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Denk het wel, heb rond de jaarwisseling iig mail van je gehadquote:
Die kun jij toch gewoon uitschakelen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat een k** banner van xs4all![]()
laat telkens mijn plugin vastlopen.
Goede manier om mensen aan een adblocker te krijgen
* Soempie gooit een vogeltje naar Opheliaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
* Soempie gooit een vogeltje naar Ophelia
het jammere is dat deze uitgeschakeld zou moeten zijn volgens mijn instellingen alleen gebeurd dat helaas niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kun jij toch gewoon uitschakelen?
Raar, bij mij werkt het prima.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het jammere is dat deze uitgeschakeld zou moeten zijn volgens mijn instellingen alleen gebeurd dat helaas niet.
hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Wat een noodweer...![]()
Dacht dat we een mooi weekend zouden hebben...
Echt jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had dus een heuse surprise party.
Hoop dat je er van genoten hebt...
Dank je LBquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wat gaaf ER! En nog gefeliciteerd natuurlijk!
Nice!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt ja
Heeft Lotusss echt geweldig geregeld. Ik had echt niks door.
Zelfs mijn ouders hebben daarvoor 600 kilometer voor gereisd om erbij te zijn
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt ja
Heeft Lotusss echt geweldig geregeld. Ik had echt niks door.
Zelfs mijn ouders hebben daarvoor 600 kilometer voor gereisd om erbij te zijn
Klinkt indrukwekkend...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een mooie avond![]()
Voor de rest, gisteren was ER jarig en zn vriendin had een surpriseparty georganiseerd. Iedereen zat al bij de Griek en ER dacht dat ie daar romantisch en intiem ging eten met zn vriendin. Hij stapte de Griek binnen met een gezicht van"het is te druk hier
" toen zag hij eerst zn vrienden staan, hij iedereen een hand geven en toen draaide die om en was zn hele familie aanwezig (ouders die zo'n 700km verderop wonen). Hij zag zn moeder en schrok echt en kon alleen "MAMA!!
" uitbrengen
Ik heb ze beiden geprobeerd, maar ben niet echt overtuigdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:15 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor B.
[ afbeelding ]
En ik denk dat Etcie dit ook wel lekker vindt.
Dat was het ookquote:
Ik voel mij vereerdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Zeg Huppel, ik heb nu in de Sex SC gepostdaar kom ik nooit, maar dan ook echt nooit
Het was echt een geweldige avond!!quote:
Ja, dat hoorde ik al van hem.quote:
Ik kon helaas niet...quote:
"gelukkig hebben we de foto's nog"quote:
Dan moet ik het maar goedmaken tijdens het feestje voor zijn 80ste verjaardag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"gelukkig hebben we de foto's nog"
Maar je werd wel gemist
En beviel het?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Zeg Huppel, ik heb nu in de Sex SC gepostdaar kom ik nooit, maar dan ook echt nooit
zekers welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar goedmaken tijdens het feestje voor zijn 80ste verjaardag.
Dan mag je hopen dat je dat nog bewust meemaakt...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar goedmaken tijdens het feestje voor zijn 80ste verjaardag.
Ik hoop van wel, maar gok van niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat je dat nog bewust meemaakt...
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat je dat nog bewust meemaakt...
Met pensioen? Dat kan niemand zich meer veroorloven tegen die tijd. Als je nu al hoort dat het in de verwachting ligt dat dan nog maar ongeveer 45% van het laatst verdiende loon is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
zekers wel
Tegen die tijd ben je misschien al wel met pensioen.
Ik was vooral heel nerveus vlak voordat we naar de Griek gingen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:01 schreef MaJo het volgende:
Vanavond G's feestjeik ben eigenlijk wel blij dat hij het nu weet, anders was ik echt kapot gegaan van de zenuwen
Was jij niet zenuwachtig Lotusss?
Ik ga niet vrolijk worden als ik die taarteetfoto op fb terug ga zien hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"gelukkig hebben we de foto's nog"
Maar je werd wel gemist
Ik ga zo even cadeau oppikkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:01 schreef MaJo het volgende:
Vanavond G's feestjeik ben eigenlijk wel blij dat hij het nu weet, anders was ik echt kapot gegaan van de zenuwen
Was jij niet zenuwachtig Lotusss?
ja heb het naar Utrecht verplaatst en nu komen ze welquote:
thanks, gaat wel lukkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
ER, wat tof dat Lotusss zo'n feestje had georganiseerd.![]()
MaJo, veel plezier vanavond!
Nog niet weg bazuinigd?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ER, de fanfareband van TNT post kwam net voorbij marcheren. Wist niet dat ze die ook hadden.
nee, ze waren gewoon weer opgetrommeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |