Aangezien Batman alles is wat Superman niet is. Behalve dan een slechterikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zelfs Batman beschuldigt Superman ervan een moralistische padvinder te zijn
Ik ook, als je alleen de films kent, of de wat minder diepgaande animaties. Kijk je naar Smallville of ben je wat meer ingewijd in de comics, dan zie je de Superman die in Man of Steel te zien is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:08 schreef Komakie het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat het een erg oppervlakkige held lijkt.
Daarom ben ik ook benieuwd naar MoS, de teasertrailer leek op een arthousefilm close gefilmd. Dat boeit me meer dan 20x een clash met de badgut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook, als je alleen de films kent, of de wat minder diepgaande animaties. Kijk je naar Smallville of ben je wat meer ingewijd in de comics, dan zie je de Superman die in Man of Steel te zien is.
Eerlijk gezegd vind ik de Clark van Smallville een beetje een mietje. Dat is ook 1 van de redenen dat ik Smallville niet zo leuk vond.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook, als je alleen de films kent, of de wat minder diepgaande animaties. Kijk je naar Smallville of ben je wat meer ingewijd in de comics, dan zie je de Superman die in Man of Steel te zien is.
Valt best mee. Hij is alleen vaak wel zo neer gezet.quote:
Nooit Kill Bill 2 gezienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:35 schreef Stefan het volgende:
Maar sowieso is SM de saaiste held, die is moeilijk sexy te krijgen, hij is een moraalridder die alleen stuk kan met kryptonite
Hoe is Smallville eigenlijk? heb `t nog nooit gezien maar heb er eigenlijk altijd een beeld van gehad dat `t zo`n tiener soap serie met Superman als middelpuntquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:10 schreef Breuls het volgende:
Kijk je naar Smallville of ben je wat meer ingewijd in de comics, dan zie je de Superman die in Man of Steel te zien is.
Smallville heeft zo zn hoogtepunten, maar ook erg veel dieptepunten. Vveel knipogen naar DC universe, maar wel vreselijk soapy af en toe. Laatste paar seizoenen kwam ik met moeite doorheen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nooit Kill Bill 2 gezien
[..]
Hoe is Smallville eigenlijk? heb `t nog nooit gezien maar heb er eigenlijk altijd een beeld van gehad dat `t zo`n tiener soap serie met Superman als middelpunt
Klopt dat een beetje of is het gewoon echt een goede serie?
Afgaande op die paar beelden en de hoezen van de dvd reeksen had ik idd al zo`n gevoel...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:40 schreef Retarded het volgende:
[..]
Smallville heeft zo zn hoogtepunten, maar ook erg veel dieptepunten. Vveel knipogen naar DC universe, maar wel vreselijk soapy af en toe. Laatste paar seizoenen kwam ik met moeite doorheen.
DBZ zou ik wel eens verfilmd willen zien, maar dan een samenwerking tussen het team van Batman/MOS en LOTRquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:
-te lange gevechten met teveel collateral damage, stompt af en er leek relatief weinig op het spel te staan. Hoog DBZ-gehalte dat betreft.
Pluspunten:
-fantastisch gefilmd én gespeeld
-goede effecten
-goede soundtrack
-vechtende chick met een leuke take op supersnel vechten
Dat eerste heb je gewoon bij Superman.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn grootste problemen:
-held die niet kapot kan/vijand die niet kapot kan
-te lange gevechten met teveel collateral damage, stompt af en er leek relatief weinig op het spel te staan. Hoog DBZ-gehalte dat betreft.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dat eerste heb je gewoon bij Superman.
Dat tweede ben ik helemaal mee eens. Op een gegeven moment heb je zoiets van de actie is supervet maar "I just don't care''. Er had net wat meer rust tussen gemogen of zo.
Zeker dat dit van Man of Steel is en niet van Con Air?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |