Jawel, Jonah Hex en Green Lantaernquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, moest het in het zelfde universum zijn dan?
Want die films zijn er nog niet verder.
Blij dat ze dat hebben aangepakt op zich, al is er nu geen gezamenlijke vijand gecreeerd... Was dat niet hét idee van het complot?quote:
De gezamelijk vijand was nu de blauwe reus, die overal in de wereld aanviel maar het sterke was dat je mensen in de strip zag creperen, het was een massacre en in de film zag je niksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Blij dat ze dat hebben aangepakt op zich, al is er nu geen gezamenlijke vijand gecreeerd... Was dat niet hét idee van het complot?
Maar Watchmen is wel een juweeltje onder de stripverfilmingen vind ik...
Watchmen is een uitstekende film. Een meesterwerk. Jammer dat hij geflopt is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef wolfrolf het volgende:
Watchmen is dik geflopt afaik. Die is ook van Zack Snyder trouwens
Ik heb toevallig net The Ultimate Cut daarvan binnengehaald van 3,5 uur. Ik kon die film namelijk wel erg goed hebben
Nounounou, overdrijven is een kunst. Er was genoeg op aan te merken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Watchmen is een uitstekende film. Een meesterwerk. Jammer dat hij geflopt is.
Dan heb ik de verbindingen compleet gemist denk ik.quote:
Er waren misschien ook geen verbindingen, alleen als Jonah en of Lantaern niet waren geflopt waren ze ws te zien geweest in een JL filmquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan heb ik de verbindingen compleet gemist denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit voorbeeld symboliseert uiteindelijk de belangrijkste kritiek op de film. Het publiek houdt weinig vragen over maar de slordige onvolledige en snelle stukken hadden beter uitgewerkt moeten worden om de film naar het Batman-niveau te tillen. Toch, om dat te herhalen, komt dat doordat de regisseur zo ontzettend veel wilt vertellen.
Desalniettemin doet de film een goede poging om het Batman-niveau te halen en slecht is hij zeer zeker niet. De film past prima in de remake-generatie waar veel oude superheldenfilms worden aangepast aan de moderne tijd waar realisme, in zekere zin, een belangrijk onderdeel van is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als deze film alleen dient om de opmars van 'de nieuwe' superman te vertellen, het begin van meer, en als de bovenstaande punten beter worden uitgewerkt dan staat ons nog veel moois te wachten.
Deze film krijgt van mij in ieder geval een 7.5.
Batman wordt dus de Robin van Superman.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Deckard het volgende:
Man of Steel 2 komt er aan. Met batman als sidekick.
Ze zullen er nog een flinke klus hebben om dat geloofwaardig te maken, voor degenen die niet weten dat ze gewoon in hetzelfde universum zitten en niet speciaal voor de film bij elkaar geraapt zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:51 schreef Deckard het volgende:
Tsjah, ik vind die twee niet bij elkaar passen. Net alsof je Luke Skywalker en Bugs Bunny in hetzelfde universum zet.
Precies, de vs zit in hun relatiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Welnee, die twee hebben een haat/liefde verhouding met elkaar.
Die heb ik gelezen, maar dan moet je hem echt niet maken op de manier zoals die heden ten dage gemaakt wordt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies, de vs zit in hun relatie
Batman/Wayne wil pure wraak, Superman/Kent is de padvinder die alles volgens het boekje wil doen, daar zit m de spanning
Ik zou graag A Death in The Family R - rated verfilmd zien worden, Sup, Bat, Robin en the Joker
edit: Kutquote:BATMAN VS SUPERMAN Release Pushed Back To 2016!
Well, this is disappointing: Warner Bros. announces that the untitled Man of Steel sequel's release date has been pushed back by 10 full months, setting up a potential showdown with Marvel! Find out why
Following the recent allegation that Ben Affleck had sustained a leg injury that would delay the start of production by six weeks, Warner Bros. just announced that the untitled Man of Steel sequel has been delayed by 10 full months, and the film now shares a 2016 release date with an untitled Marvel Studios film. For all the details and comments from Warner Bros., here's the press release:
Warner Bros. Pictures announces that the release of Zack Snyders untitled Superman/Batman film has been moved to May 6, 2016, allowing the filmmakers time to realize fully their vision, given the complex visual nature of the story. The decision was made following the shift of the start of production to second quarter of this year. The Studio has also set a July 17, 2015, worldwide release date for its as-yet-untitled all-new Peter Pan adventure. Joe Wright will direct the epic live-action film about the boy who would never grow up, created by J.M. Barrie. The dual date announcement was made by Dan Fellman, President, Domestic Distribution, and Veronika Kwan Vandenberg, President, International Distribution, Warner Bros. Pictures.
In making the announcement, Fellman stated, We are happy to take advantage of these coveted summer dates, which are perfect for two of our biggest tentpole releases. We share the fans excitement to see DC Comics most popular figures, Superman and Batman, together on the big screen for the first time, which will now be arriving in theatres in May 2016. Peter Pan has delighted people of every generation for more than a century, so we are thrilled to bring him back to the screen next summer for todays moviegoers.
Kwan Vandenberg added, We know that there is already great anticipation building for the next Super Hero film from Zack Snyder, and we are equally eager to see what he has in store for Superman and Batman as they share the big screen for the first time ever. The summer release corridor is also perfect for Joe Wrights ambitious new Peter Pan adventure, reimagining the ageless story of the beloved and forever-young hero for audiences worldwide. Zack Snyders Superman/Batman film stars Henry Cavill, reprising his role as Superman/Clark Kent, and Ben Affleck as Batman/Bruce Wayne. The film will also reunite Man of Steel stars Amy Adams, Laurence Fishburne and Diane Lane, and also stars Gal Gadot as Wonder Woman/Diana Prince.
Snyder will direct the film from a screenplay written by David S. Goyer, from a story co-created by Goyer and Snyder. Charles Roven and Deborah Snyder are producing, with Benjamin Melniker, Michael E. Uslan and Wesley Coller serving as executive producers. The film is based on Superman characters created by Jerry Siegel & Joe Shuster, Batman characters created by Bob Kane, and Wonder Woman created by William Moulton Marston, published by DC Entertainment.
Read more at http://www.comicbookmovie(...)#ymZEiCdpkDKScWlh.99
Die Batman-films waren natuurlijk al gestart voordat Marvel met het MCU kwam. Batman Begins is uit 2005 en The Dark Knight uit hetzelfde jaar als Iron Man en The Incredible Hulk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het ook een beetje rommelig over komen.
maar in plaats dat ze daar ook de tijd voor nemen doen ze eerst een aantal Batman films,
Het zal een geleidelijke opstap zijn. In plaats van een aantal losse films is het meer een serie waar steeds nieuwe personages in worden geïntroduceerd. Dat kan een prima aanpak zijn.quote:daarna een Superman film en het vervolg daar op moet dan weer een aantal karakters gaan introduceren, maar ondertussen is het wel een Superman film.
Dat snap ik wel, maar ik denk ook wel dat ze al een tijdje wisten van de plannen van Marvel. Ik kan me niet voorstellen dat het een verassing was voor ze.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die Batman-films waren natuurlijk al gestart voordat Marvel met het MCU kwam. Batman Begins is uit 2005 en The Dark Knight uit hetzelfde jaar als Iron Man en The Incredible Hulk.
Daarnaast zou ik dan er nog wel de tijd voor nemen en nu is het wat rommelig en vind ik dat het een beetje als donderslag bij heldere hemel komt. Geforceerd door het succes van Marvel.quote:[..]
Het zal een geleidelijke opstap zijn. In plaats van een aantal losse films is het meer een serie waar steeds nieuwe personages in worden geïntroduceerd. Dat kan een prima aanpak zijn.
Flash 2013 Pilot orderedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:04 schreef Breuls het volgende:
Er komen vijf DC-series in totaal, waaronder eentje met de titel Gotham;
Hourman? Dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Flash 2013 Pilot ordered
Gotham 2014 Pilot ordered
Constantine 2014 Pilot ordered
Hourman 2014 In development
Wat is de 5e?
Het kan ook wel, maar ik denk wel dat het bij comics iets anders werkt dan bij tv en film.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:04 schreef Breuls het volgende:
Er komen vijf DC-series in totaal, waaronder eentje met de titel Gotham; ga maar gerust uit van een verscheidenheid aan continuïteiten. En da's niet erg; twee comics van Batman die in dezelfde week uitkomen hebben ook verhalen die niet op elkaar aansluiten. Dat zijn gewoon losse verhalen, en dat is prima te volgen.
Het is wel leuker als ze een continuïteit delen, dat wel.
iZombie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Flash 2013 Pilot ordered
Gotham 2014 Pilot ordered
Constantine 2014 Pilot ordered
Hourman 2014 In development
Wat is de 5e?
Welnee; men is het gewoon niet gewend. Maar dat komt snel genoeg. De switch van Spider-Man filmseries is ook prima verlopen, men zal straks weer even moeten wennen aan een Batman die niet in dezelfde continuïteit als de Nolan-films leeft; het publiek is niet dom. Verhalen staan soms los, dat is nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het kan ook wel, maar ik denk wel dat het bij comics iets anders werkt dan bij tv en film.
Ja maar dat had er ook mee te maken dat Tobey Maguire gewoon ruk isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Welnee; men is het gewoon niet gewend. Maar dat komt snel genoeg. De switch van Spider-Man filmseries is ook prima verlopen, men zal straks weer even moeten wennen aan een Batman die niet in dezelfde continuïteit als de Nolan-films leeft; het publiek is niet dom. Verhalen staan soms los, dat is nou eenmaal zo.
quote:MAN OF STEEL Sequel Filming Not Delayed?
Just last week it was announced that Zack Snyder's "Batman vs. Superman" themed sequel was going to be delayed by ten months. Filming was set to start in February, but was moved to the April/May time frame. Well the latest update tells a different story..
By JohnWilbanks - 1/24/2014
Now it seems that filming is back on! According to a recent article Deadline just released:
There has been a change in plans for Fox’s high profile drama project The Middle Man, which has a pilot order and has been on track to series under Fox’s new development model. Oscar winner Ben Affleck, who was set to helm in his pilot directing debut, had to pull out because of scheduling issues with Zack Snyder’s Batman vs. Superman movie.
While Warner Bros.recently pushed the release date for the movie from 2015 to 2016, word is that production is not being delayed and the main players have been summoned to start work right away.
This is really weird news considering the fact that the film's release date has been pushed back ten months. If I had to guess, the release date is probably not set in stone either and could probably move yet again... Though that is just my guess and by no means anything official.
twitter:ZackSnyder twitterde op maandag 12-05-2014 om 18:22:37Could be time to pull the tarp...Tomorrow? http://t.co/Nmm0QqWYYH
reageer retweet
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
De mooiste Batmobile blijft toch die ene uit de eerste Tim Burton film. Schitterend.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:54 schreef Breuls het volgende:
Zack Snyder onthult Batman en nieuwe Batmobile
Affleck met zijn nieuwe ride:
[ afbeelding ]
Yeah, die was awesome. Had ik ook als speelgoed, maar is helaas ergens blijven liggen dus zal ik niet meer terug zien. Laatst nog eens gekeken of ik ergens een tof mooi schaalmodel kon vinden ergens, maar niet echt iets gevonden dat de moeite waard was, qua prijs/kwaliteit.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Die had ik als speelgoed
Ik ben er op diverse sites al verschillende versies van tegen gekomen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:57 schreef Sands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En er is al een kleurenversie van gemaakt
Nope.quote:Op woensdag 14 mei 2014 02:57 schreef Yi-Long het volgende:
De nieuwe Batmobile uit de nieuwe aangekondigde Arkham game ziet er trouwens ook zeer awesome uit.
Batman heeft een hele sloot verschillende auto's die allemaal tijdgevoelig zijn dus dat boeit niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope.
Waar het geweldige games zijn, vind ik het karakter- en vehicledesign niet heel boeiend in die reeks, veel te druk en tijdgevoelig. Origins deed het imo beter, iets neutraler en rustiger allemaal ipv overdreven oren, een te drukke batmobile en en alle karaktereigenschappen van personages flink dik aangezet.
Werkt in een spel, maar binnen Dark knight/ MoS-universum op het witte doek is dat allemaal net wat anders.
Wat betreft kostuum: aangenaam verrast, al vind ik dat ze iets teveel op Dark Knight Returns leunen qua helm/masker en embleem. Wel toffe details (textuur van het pak komt overeen met gewoven Kevlar bijvoorbeeld, maar ook met vleermuisvleugels), maar voor mij persoonlijk niet hét kostuum.
Origins heb ik nog niet gespeeld, want ik wacht op een GOTY, maar ik had het puur en alleen over de batmobile die we zagen voor de aankomende Arkham game. Die uit Asylum en City kan ik me niet goed (genoeg) heugen om daar iets zinnigs over te zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope.
Waar het geweldige games zijn, vind ik het karakter- en vehicledesign niet heel boeiend in die reeks, veel te druk en tijdgevoelig. Origins deed het imo beter, iets neutraler en rustiger allemaal ipv overdreven oren, een te drukke batmobile en en alle karaktereigenschappen van personages flink dik aangezet.
Werkt in een spel, maar binnen Dark knight/ MoS-universum op het witte doek is dat allemaal net wat anders.
Wat betreft kostuum: aangenaam verrast, al vind ik dat ze iets teveel op Dark Knight Returns leunen qua helm/masker en embleem. Wel toffe details (textuur van het pak komt overeen met gewoven Kevlar bijvoorbeeld, maar ook met vleermuisvleugels), maar voor mij persoonlijk niet hét kostuum.
Is dat geen oversized velg?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:32 schreef Komakie het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd of dat Joker masker (als dat het is) aan de linkerkant van de Batmobile nog iets betekend.
Dat is geen masker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:32 schreef Komakie het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd of dat Joker masker (als dat het is) aan de linkerkant van de Batmobile nog iets betekend.
Ziet er wel zo uitquote:
De vraag is, welk onderdeelquote:
Inspiratieloos en dus wel degelijk mis.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:31 schreef Komakie het volgende:
Niets mis mee, maar de titel is een beetje cliche.
Gewoon een verwijziging naar de Justice League. Ik kan me er wel in vinden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Inspiratieloos en dus wel degelijk mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |