SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier:')
Nog nooit van gehoord. Heb ook nog nooit legaal muziek gekochtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:23 schreef dekatophetspek het volgende:
Net review voor de nieuwe van Beady Eye online gezet. Fijn album
Lag zomaar in de brievenbus
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:19 schreef adnapekkid het volgende:
heuj, chef is ff powernappen, dus ik lekker FOK!en
oh, hij zit er niet meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ie je niet betrapt.
Lekker geslapen?quote:
Behalve de moeheid verder goed ?quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Behalve de moeheid verder goed ?![]()
Goed beetje verkouden
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooiopruimen gaat ook goed ?
Ah mooiquote:
Ja goed hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker geslapen?![]()
Je auto staat aan de andere kant van Piazza he
Hey broederquote:
Een schizofreen is nooit alleen,quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen,
Maakt hij een grap snapt de ander hem meteen.
sws gaan motor rijdenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
Dilemma, stukje motor rijden of niet... mooi weer, dus ja. Straks uit eten en mijn haar dan weer opnieuw moeten doen terwijl ik daar geen zin in heb, nee...
Te moeilijk
Ja maar ik heb geen zin om mijn haar opnieuw te gaan doenquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om mijn haar opnieuw te gaan doen
En eigenlijk ook geen tijd genoeg bedenk ik mij nu
Problem solvedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorryquote:
quote:
Dan leen ik je motorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie wil je daarvoor meenemen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan leen ik je motor
Klinkt best gayquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
Dilemma, stukje motor rijden of niet... mooi weer, dus ja. Straks uit eten en mijn haar dan weer opnieuw moeten doen terwijl ik daar geen zin in heb, nee...
Te moeilijk
Je kent me, ik doe dat gewoon welquote:
Ik zelfquote:
Ja i knowquote:
ik wilde al zeggen, dit maakt het niet minder gayquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja i know
Maar ik doe nooit mijn haar door de weeks, want ik ben altijd met de motor. Als ik mijn haar doe, dan nooit zin om 2x te doen, want dan moet ik mijn haar eerst weer wassen anders zit.het voor geen meter.
/gay
Gewoon die geef jij mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, en hoe denk jij mijn sleutels te krijgen?
Vandaar "/gayquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef Kally het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen, dit maakt het niet minder gay
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Kijk als er nou niks bijzonders was dan was ik wel gaan motorrijden, maar ik ga straks uiteten
Grapjasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gewoon die geef jij mij
Goed plan welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:35 schreef Kally het volgende:
Vandaag uit eten en morgen motor rijden, klaar slotje
Of uit eten gaan bij Friet van Piet; dan maakt het niet uit hoe je haar zit!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:35 schreef Kally het volgende:
Vandaag uit eten en morgen motor rijden, klaar slotje
Dat is niet uit eten gaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Of uit eten gaan bij Friet van Piet; dan maakt het niet uit hoe je haar zit!
Die hebben wij hier nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Of uit eten gaan bij Friet van Piet; dan maakt het niet uit hoe je haar zit!
Die heb ik vandaag niet aanquote:
Is dat positief of negatief?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:27 schreef Kally het volgende:
Oh die vriend van me die rij instructeur zei al jeej toen ik zei ik wil gaan motor rijden
Goddomme ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag niet aan
Positief hij trok zijn agenda al en wist al een harley voor mequote:
TOF!!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Positief hij trok zijn agenda al en wist al een harley voor me
Ja alleen het was nog niet de bedoeling _O'quote:
De General Lee?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja alleen het was nog niet de bedoeling _O'
Maar hij loopt al jaren te zeuren tegen me.
Hij had trouwens 2 auto's laten importeren, de Dukes zijn hun tuut kwijt
Ja hij lijkt er op, witte voor zichzelf, dat zijn dus 3 auto's en een motor, de gekquote:
Nicequote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Positief hij trok zijn agenda al en wist al een harley voor me
Pics!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja alleen het was nog niet de bedoeling _O'
Maar hij loopt al jaren te zeuren tegen me.
Hij had trouwens 2 auto's laten importeren, de Dukes zijn hun tuut kwijt
Dat zei je vorige keer ja, ik vind ze prachtig, maar het is wel puur voor het toeren inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niceik was laatst op de Harleydag hier, stonden wel mooie dingen tussen maar is niks voor mij
Heb ik nietquote:
Niet om mee te racen neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zei je vorige keer ja, ik vind ze prachtig, maar het is wel puur voor het toeren inderdaad.
Oh had je wat gestuurdquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens richting huis denk ik
Was een goed feest
Diequote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige echte General Lee
Ga maar sushi halen. Ik eet die quiche wel op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef Kally het volgende:
Quiche in la oven. En dan nu trek in sushi hebben.
[..]
Die
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haal niksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga maar sushi halen. Ik eet die quiche wel op.Ik moet nog beginnen met koken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
ik gok eens op nee...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]Oké.
Maar is het technisch gezien wel mogelijk dat kipfilet zichzelf inwrijft met kruiden en dan de pan in springt?
Als je hem goed africht welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]Oké.
Maar is het technisch gezien wel mogelijk dat kipfilet zichzelf inwrijft met kruiden en dan de pan in springt?
Als je dat hebt gevonden...laat me even weten, dan kan ik hetzelfde uitproberen op een overpriced biefstuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]Oké.
De enige echte batmobilquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
De enige echte batmobil
[ afbeelding ]
Ja ijzertjes voor Ucciequote:
Ik heb er net even tegen geschreeuwd en een liedje ervoor gezongen maar die opties kan je afstrepen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je dat hebt gevonden...laat me even weten, dan kan ik hetzelfde uitproberen op een overpriced biefstuk.
Had wel net een vogel op mijn bord, maar die was de restjes van de quiche -ja ik ook- aan het opeten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er net even tegen geschreeuwd en een liedje ervoor gezongen maar die opties kan je afstrepen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:09 schreef WickedTunes het volgende:
Deze 'short' van Rowan Atkinson al eens gezien: "Spider Plant Man"![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:09 schreef WickedTunes het volgende:
Deze 'short' van Rowan Atkinson al eens gezien: "Spider Plant Man"![]()
[ afbeelding ]
Met kruidenboterquote:
Nu wil ik ookquote:
Ik heb de hele dag zitten eten en ik heb nog trek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wil ik ook
Ik dacht wat heb ik toch een trek, heb nog niks gegeten vandaag
Ik weet niet eens of ze wel biefstuk serveren bij dat restaurantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met kruidenboter, gepofte aardappel met creme fraiche en sla....ouja en kippensoep.
Hehehe, fijn is datquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wil ik ook
Ik dacht wat heb ik toch een trek, heb nog niks gegeten vandaag
quote:
ziekig?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:14 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het echt heel koud, dat is vast geen goed teken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |