Oh had je wat gestuurdquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens richting huis denk ik
Was een goed feest
Diequote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige echte General Lee
Ga maar sushi halen. Ik eet die quiche wel op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef Kally het volgende:
Quiche in la oven. En dan nu trek in sushi hebben.
[..]
Die
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haal niksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga maar sushi halen. Ik eet die quiche wel op.Ik moet nog beginnen met koken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
ik gok eens op nee...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]Oké.
Maar is het technisch gezien wel mogelijk dat kipfilet zichzelf inwrijft met kruiden en dan de pan in springt?
Als je hem goed africht welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]Oké.
Maar is het technisch gezien wel mogelijk dat kipfilet zichzelf inwrijft met kruiden en dan de pan in springt?
Als je dat hebt gevonden...laat me even weten, dan kan ik hetzelfde uitproberen op een overpriced biefstuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]Oké.
De enige echte batmobilquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
De enige echte batmobil
[ afbeelding ]
Ja ijzertjes voor Ucciequote:
Ik heb er net even tegen geschreeuwd en een liedje ervoor gezongen maar die opties kan je afstrepen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je dat hebt gevonden...laat me even weten, dan kan ik hetzelfde uitproberen op een overpriced biefstuk.
Had wel net een vogel op mijn bord, maar die was de restjes van de quiche -ja ik ook- aan het opeten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er net even tegen geschreeuwd en een liedje ervoor gezongen maar die opties kan je afstrepen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:09 schreef WickedTunes het volgende:
Deze 'short' van Rowan Atkinson al eens gezien: "Spider Plant Man"![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:09 schreef WickedTunes het volgende:
Deze 'short' van Rowan Atkinson al eens gezien: "Spider Plant Man"![]()
[ afbeelding ]
Met kruidenboterquote:
Nu wil ik ookquote:
Ik heb de hele dag zitten eten en ik heb nog trek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wil ik ook
Ik dacht wat heb ik toch een trek, heb nog niks gegeten vandaag
Ik weet niet eens of ze wel biefstuk serveren bij dat restaurantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met kruidenboter, gepofte aardappel met creme fraiche en sla....ouja en kippensoep.
Hehehe, fijn is datquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wil ik ook
Ik dacht wat heb ik toch een trek, heb nog niks gegeten vandaag
quote:
ziekig?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:14 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het echt heel koud, dat is vast geen goed teken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |