Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge. Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-06-2013 22:00:24 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
en hier gekleurd verder... enne...E.T.van harte gefeliciteerd!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Had inderdaad weinig met hardlopen te maken, maar wel erg naar m'n zin gehad in Vlissingen. Was m'n telefoon vergeten, dus kon anderen niet bellen om wat af te spreken Nog paar biertjes gepakt en stuk pizza en nu lekker ff in bad in het hotel die zooi uit m'n oren enzo wassen
SPOILER
Lekker rustig nachtje hier eindelijk weer eens. Barst van de spierpijn;-) Als we moeten opstaan voor een bel loop ik als een oud omaatje naar boven. Maar goed dat er een weekend rust komt qua hardlopen.
Een heel fijn weekend allemaal met fijne loopjes
This whole world is wild at heart and weird on top
* YUR maakt zich klaar voor een 90-minuten duurloop met de groep
veel plezier... hier net terug van de clubrun
goed! voelde het nog wel maar stuk minder dan afgelopen weekend, en voel nu, na afloop weinig.... aan de beterende hand. Morgen nog een rustig duurloopje geplanned van een uurtje en dan maandag fysio
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-06-2013 08:06:21 ]
goed! nog voelde het nog wel maar stuk minder dan afgelopen weekend, en voel nu, na afloop weinig.... aan de beterende hand. Morgen nog een rustig duurloopje geplanned van een uurtje en dan maandag fysio
Gefeliciteerd ET. Iedereen die gaat lopen veel plezier. Zelf ga ik even kijken waar een weggetje heen gaat. Weg is nergens terug te vinden op kaarten. Geen idee dus hoe lang de route wordt.
Op zaterdag 15 juni 2013 01:27 schreef Arquero het volgende: Had inderdaad weinig met hardlopen te maken, maar wel erg naar m'n zin gehad in Vlissingen. Was m'n telefoon vergeten, dus kon anderen niet bellen om wat af te spreken Nog paar biertjes gepakt en stuk pizza en nu lekker ff in bad in het hotel die zooi uit m'n oren enzo wassen
SPOILER
Op zaterdag 15 juni 2013 01:27 schreef Arquero het volgende: Had inderdaad weinig met hardlopen te maken, maar wel erg naar m'n zin gehad in Vlissingen. Was m'n telefoon vergeten, dus kon anderen niet bellen om wat af te spreken Nog paar biertjes gepakt en stuk pizza en nu lekker ff in bad in het hotel die zooi uit m'n oren enzo wassen
SPOILER
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-06-2013 08:41:34 ]
Straks maar even naar de hardloopwinkel fietsen om een paar gelletjes te halen. Toen ik E.T. dat van de week vroeg... nou, laten we het er maar op houden dat mijn haar nog jaren goed zit.
Op zaterdag 15 juni 2013 08:31 schreef Swetsenegger het volgende: Straks maar even naar de hardloopwinkel fietsen om een paar gelletjes te halen. Toen ik E.T. dat van de week vroeg... nou, laten we het er maar op houden dat mijn haar nog jaren goed zit.
Op zaterdag 15 juni 2013 08:31 schreef Swetsenegger het volgende: Straks maar even naar de hardloopwinkel fietsen om een paar gelletjes te halen. Toen ik E.T. dat van de week vroeg... nou, laten we het er maar op houden dat mijn haar nog jaren goed zit.
Klein rondje benenstrekken ter voorbereiding op morgen. De hele week niks gedaan, dus even kijken of ik t nog kan.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Op zaterdag 15 juni 2013 08:41 schreef Frsh het volgende: Klein rondje benenstrekken ter voorbereiding op morgen. De hele week niks gedaan, dus even kijken of ik t nog kan.
zal toch wel? alvast veel success voor morgen!
Even wat gewerkt aan de verwachtingen voor Team Fok!ing Fast, want er kan nog wel wat snelheid in bij mij.
15 x 200 meter gedaan en ging best wel lekker, alle 200 meters tussen 40.1 en 43.3 seconde (behoudens eentje toen er een GPS fuck-up was onder viaduct ), dus wel tevreden mee.
En dit soort trainingen geven van die top-grafiekjes:
Vraagje over dat endomondo, kun je daar ook gpx/xml files van workouts in importeren? Mijn bielige smartphone is namelijk verre van accuraat als het op GPS aankomt. Soms vind ie een afgelegde afstand veel meer dan het in werkelijkheid is en de keer erop kan het rustig een paar minuten zitten tussen 2 gps-posities waardoor soms mijn tracks me als een soort Jezus voorstellen, dat ik over water heb gelopen en zo...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Vandaag was weer mijn wekelijkse weegmomentje, holy shit.. 1.6 kilo eraf in een week.. Was wel erg streng voor mezelf afgelopen week, dit is misschien iets teveel van het goede.. Net ontbijt op, ff laten zakken en dan maar weer eens een rondje gaan doen, laatste les van Evy.. Volgende week nog 2x trainen en dan zondag mijn eerste loopje. Ben erg benieuwd..
Voor mij vandaag ook nog even zoeken naar een momentje waarop ik kan lopen, tot het avondeten moet ik mijn pappataak uitvoeren en wil eigenlijk vanavond de halve finale van jong oranje kijken Dus eigenlijk moet het ergens tussen 6 en half 9, maar dan zit mijn eten nog te hoog Na ja, komt vast goed...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Vandaag was weer mijn wekelijkse weegmomentje, holy shit.. 1.6 kilo eraf in een week.. Was wel erg streng voor mezelf afgelopen week, dit is misschien iets teveel van het goede.. Net ontbijt op, ff laten zakken en dan maar weer eens een rondje gaan doen, laatste les van Evy.. Volgende week nog 2x trainen en dan zondag mijn eerste loopje. Ben erg benieuwd..
Goed bezig!
Zit nog steeds te puzzelen wat handiger zou zijn: een les overslaan of ergens een les tussenproppen...
Ik moet even kijken hoe de dag loopt en of ik nog wel tijd heb om een LDL te gaan hobbelen of dat ik sowieso ga falen omdat moe. Bleh.
In de avond hobbelen, slaap je vanavond ook heerlijk (zo werkt dat hier wel). Ownee, je gaat morgen weer hobbelen, dan.. gewoon gaan en zien waar het schip strandt.
En ET: congrats, jonge jonkvrouwe geworden
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik zit vandaag in Ahoy voor de trampolinewedstrijd van mijn oudste dochter, dus vandaag lopen gaat hem niet worden. Maar voor morgen heb ik een leuke LDL van een km of 16 in gedachten. Nu al zin in
In de avond hobbelen, slaap je vanavond ook heerlijk (zo werkt dat hier wel). Ownee, je gaat morgen weer hobbelen, dan.. gewoon gaan en zien waar het schip strandt.
En inderdaad, t lukt nog. Links, rechts, links, rechts, links, rechts, ...:D
En thanks!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Als ik in het winkelcentrum loop en sms 'heb jij nog wat nodig?' en ik krijg als antwoord 'neem even wat gels mee' denk ik niet direct aan gelletjes nee..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.