Als dat financieel kan en ze zijn het waard, ja. Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jij wilt weer spelers een salaris van 2 miljoen geven zoals bij Sulejmani?
Omdat je dan jaren lang vastzit aan een hoog salaris en de rest van de selectie dat niet pikt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als dat financieel kan en ze zijn het waard, ja. Waarom niet?
Wel als hij presteert naar zijn salaris.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dan jaren lang vastzit aan een hoog salaris en de rest van de selectie dat niet pikt.
Hoe ging je intake ofzo?quote:
Ja als.. Dat is een risico wat je gewoon niet moet nemen. Pas het salarisplafond omhoog gooien als je meer inkomsten hebt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel als hij presteert naar zijn salaris.
Wat snap jij niet aan mijn woorden "zolang het financieel kan".quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als.. Dat is een risico wat je gewoon niet moet nemen. Pas het salarisplafond omhoog gooien als je meer inkomsten hebt.
Ja dan moeten dus eerst de inkomsten omhoog. Probeer jij maar de begroting structureel te vergroten met 40 miljoen ofzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan mijn woorden "zolang het financieel kan".
Twijfels man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HOI STYLO WIL JIJ GEEN MOD MEER WORDEN
Yes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meegevochten bij de Koerdenbeweging of wat?
Jammer. Nu heb je gelukkig meer tijd om je portfolio te verbeteren.quote:
ja, welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
. Dus als Ajax straks bijv groeit naar 80-100 mil begroting dan is een salaris van 1.8 mil ook al te veel ja?
Heb net de hele tijd tekening gemaakt. Was wel weer Lion King maar goed. Heb ook nog ander projectje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer. Nu heb je gelukkig meer tijd om je portfolio te verbeteren.
Die van JCole is wel beter ja.quote:
I felt the urge to post that imagequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van JCole is wel beter ja.
Ik vind die Yeezus natuurlijk ook niet zo geweldig, maar heb al bijna 2/3 maanden geen nieuwe rap album geluisterd man.
Er kwam gewoon niets uit.
klopt maar nu even nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Als hogere salarissen structureel haalbaar zijn moet je het gewoon doen, je wilt toch ook sportief mee blijven doen.
Cool.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb net de hele tijd tekening gemaakt. Was wel weer Lion King maar goed. Heb ook nog ander projectje.
Geen underground/indie meegeteld natuurlijk.quote:
Dat zullen ze dan ook doen. Maar dan moet je wel begroting structureel omhoog halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Als hogere salarissen structureel haalbaar zijn moet je het gewoon doen, je wilt toch ook sportief mee blijven doen.
Dit is een andere stelling dan je originelequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Dat is mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer? Zonnig en af en toe bewolkt.
Helemaal niet, als Ajax nu 1,8 mil zou kunnen betalen, wat ze wel kunnen voor 1 of 2 spelers, vind ik het onzin dat ze een salarisplafond hebben voor ook spelers die het wel "verdienen".quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een andere stelling dan je originele
Je maakt jezelf weer eens zeer belachelijk.
Deze post...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van JCole is wel beter ja.
Ik vind die Yeezus natuurlijk ook niet zo geweldig, maar heb al bijna 2/3 maanden geen nieuwe rap album geluisterd man.
Er kwam gewoon niets uit.
dus jij wil een huurspeler 1,8mil geven?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helemaal niet, als Ajax nu 1,8 mil zou kunnen betalen, wat ze wel kunnen voor 1 of 2 spelers, vind ik het onzin dat ze een salarisplafond hebben voor ook spelers die het wel "verdienen".
Fijn, bedankt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
Bij Feyenoord wordt er maximaal 13 miljoen aan salaris betaald (in totaal)
Nog niets man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post...
Hoe is het met je baardgroei Stylo?
Ik dacht dat smoofie altijd voor PSV wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus jij wil een huurspeler 1,8mil geven?
ik wil ook niet meer met jou naar ajax
Wtf heeft dit met Labyad te maken, die zou ik niet eens 4 ton geven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn jullie irl ook matties dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil je nu oprotten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
Paupersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn jullie irl ook matties dan?
oké mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf heeft dit met Labyad te maken, die zou ik niet eens 4 ton geven.
Moet ik hier bang van worden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet de hele tijd mensen wegjagen hier a.u.b.
Je snapt dat van Jimbo nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan Jimbo vragen volgens mij.
Volgens mij zijn jullie broers ofzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Smoofie wel gemeet. Ik zag hem enkel over het hoofd.
Snap je, omdat hij klein is
Komt omdat je gebogen zat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Smoofie wel gemeet. Ik zag hem enkel over het hoofd.
Snap je, omdat hij klein is
Die van New Slaves ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zei je nog dat het einde van die track awkward was.
Je bent raar vandaag stylo.
Davy neukt wijven man, maar maak je geen zorgen. Zijn verslag zal later verschijnen.quote:
Ik moet mijn houding af en toe wel bijstellen ja.quote:
Godverdomme.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van New Slaves ja.
Fucking gay gewoon.
Gewoon L2 indrukken en je rechter stick gebruiken, is echt kut maar als je maar dichtbij staat.quote:
Dit keer niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je nog leuke korfbal chickies voor me?
Cheers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon L2 indrukken en je rechter stick gebruiken, is echt kut maar als je maar dichtbij staat.
De Davy & Co Showquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We volgen hem via een beeldverbinding.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Tweet zal uiteindelijk leiden tot een ruzie tussen Kanye en Nicki. Welke zal eindigen in een rap-battle.
Het kan me echt geen ene reet interesseren. Alleen al omdat het over Nicki Plofkop gaat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Tweet zal uiteindelijk leiden tot een ruzie tussen Kanye en Nicki. Welke zal eindigen in een rap-battle.
Val dood.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan me echt geen ene reet interesseren. Alleen al omdat het over Nicki Plofkop gaat.
Zodra ik mod ben heeft een post als deze geen bestaansrecht meer. 5 seconden op zijn hoogstquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan me echt geen ene reet interesseren. Alleen al omdat het over Nicki Plofkop gaat.
*15quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is 14, die denkt dat Cola pep is.
Crystal Clearquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is 14, die denkt dat Cola pep is.
Wat een censuur. Dat ik een poster voor je gemaakt heb...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik mod ben heeft een post als deze geen bestaansrecht meer. 5 seconden op zijn hoogst
Niemand geeft een neukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nicki heeft zojuist deze foto getweet.
Ik dreig mijn lidmaatschap van #TeamLittlerabbit per direct op te zeggenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik mod ben heeft een post als deze geen bestaansrecht meer. 5 seconden op zijn hoogst
Nicki is tyfus lelijk, hopelijk krijgt ze aids of een ernstige vorm van griep en gaat ze dood.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Who the fucking hell cares..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijke taal!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nicki is tyfus lelijk, hopelijk krijgt ze aids of een ernstige vorm van griep en gaat ze dood.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nicki is tyfus lelijk, hopelijk krijgt ze aids of een ernstige vorm van griep en gaat ze dood.
Doe normaal debiel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
STYLO IS TRANS!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.maroc.nl/forum(...)een-baard-groei.html
Dit topic maakt enkele goede punten.
MrStylo is zowel homo, vrouwelijk als een slecht Moslim.
Maroc.nl
Marokkanen, .......... volk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Maroc.nl
Fuck.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Maroc.nl
wat speel je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik scoor net met een slingerworp van de ene kant naar de andere kant 3 poitner
Ik heb het illegaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik pleit dat meerdere mensen uit deze SC Fifa13 aanschaffen op de PC
Ja. Heeft best een rare bek.quote:
Als je online kan pleit ik voor een wedstrijd. Ik ben redelijk verrot in meerdere opzichten momenteel dus je maakt een kans.quote:
Dat is dus het nadeel van illegaal, dan kan je niet online.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je online kan pleit ik voor een wedstrijd. Ik ben redelijk verrot in meerdere opzichten momenteel dus je maakt een kans.
Ja goffedoooommeee. Ik heb geen zin in dat ranked system maar wel in FIfa. Momenteel verlies ik toch alles online.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dus het nadeel van illegaal, dan kan je niet online.
Wat vind je van NBA Live? Ziet er niet zo goed uit als NBA 2k.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zijn steal
Realistischer kan niet
Je kan toch gewoon Fut doen ofzo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja goffedoooommeee. Ik heb geen zin in dat ranked system maar wel in FIfa. Momenteel verlies ik toch alles online.
Futquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon Fut doen ofzo?
Nooit in verdiept. Klinkt extreem saai als ik die onzin hier af en toe zie langskomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon Fut doen ofzo?
Is soort YuGiOh toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit in verdiept. Klinkt extreem saai als ik die onzin hier af en toe zie langskomen.
IK ZEG TOCH DAT IK MIJ ER NOOIT IN VERDIEPT HEBquote:
Is toch gewoon je eigen team maken en dan tegen iedereen spelen. En mag je laag beginnen ofzo. Tegen tegenstanders die ook slecht zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit in verdiept. Klinkt extreem saai als ik die onzin hier af en toe zie langskomen.
Oke.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT IK MIJ ER NOOIT IN VERDIEPT HEB
Ik ga mij online laten vernederen en pak een biertje.
Yolo swag. Saaie vogels.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat me raden, dat zijn marokkaanse?
Vind je haar lekker?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat me raden, dat zijn marokkaanse?
dus je haat alleen de mannenkantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen lekkere turkse of marokkaanse chicks.
Ik heb godverdomme toch een lelijke Marokkaanse in mijn klas, de tering. En net deze draagt geen hoofddoek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen lekkere turkse of marokkaanse chicks.
Lelijke chicksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme toch een lelijke Marokkaanse in mijn klas, de tering. En net deze draagt geen hoofddoek.
Hij is ook gedubbed, vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn Japans is niet heel best dus ja.
Ik kijk films altijd in de originele taal. Ik ben geen debiele fransoos.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is ook gedubbed, vandaar de vraag.
Ik ook, maar er zijn genoeg mensen die anime series en films hele graag dubbed willen kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kijk films altijd in de originele taal. Ik ben geen debiele fransoos.
Dat soort mensen zijn niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zijn genoeg mensen die anime series en films hele graag dubbed willen kijken.
Dat soort mensen zijn wel serieus te nemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zijn genoeg mensen die anime series en films hele graag dubbed willen kijken.
6 tot 7 joggen, daarna douchen en daarna direct door naar Amsterdam. Jij?quote:
Bij anime-series vind ik dat nog iets anders dan bij films.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn niet serieus te nemen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef GGMM het volgende:
Mensen die morgen vroeg op moeten zijn homoseksueel.
mm oke jij gaat vrijwillig ook nogquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
6 tot 7 joggen, daarna douchen en daarna direct door naar Amsterdam. Jij?
Krijg tyfus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij anime-series vind ik dat nog iets anders dan bij films.
Mensen die uberhaupt anime-series kijken zijn vaak homoseksueel.
Ik vond anime wel leuk toen ik 16 was, niet dat ik toen homoseksueel was maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij anime-series vind ik dat nog iets anders dan bij films.
Mensen die uberhaupt anime-series kijken zijn vaak homoseksueel.
Geef eens antwoord op mijn vraag.quote:
Zijn nog steeds leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond anime wel leuk toen ik 16 was, niet dat ik toen homoseksueel was maar dat terzijde.
ik moet werkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
6 tot 7 joggen, daarna douchen en daarna direct door naar Amsterdam. Jij?
Ja, ik doelde ook op volwassen mannen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond anime wel leuk toen ik 16 was, niet dat ik toen homoseksueel was maar dat terzijde.
Godver ik ben niet normaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik doelde ook op volwassen mannen.
Ieder normaal mens keek vroeger Dragonball-Z
6 weken toeleven naar een Kamehameha en dan mist hijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
DBZquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
6 weken toeleven naar een Kamehameha en dan mist hij
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trusten.quote:
Of die ene met die grote bol boven zijn hoofd. Moest kracht hebben van alle mensen op aarde enzo. Die duurde ook aarbei lang.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dragon! Dragon! Rock the Dragon! Dragon Ball Z!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of dat transformeren naar een Super Saiyan. 3 uitzendingen geschreeuwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedoel je met die Majin Vegeta shit enzo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.
Sterker nog; die Buu-saga in Z was al vrij debiel.
Precies.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:52 schreef ValHallen het volgende:
Frieza saga was de beste saga. Cell games waren ook wel vet.
Leuk vooor 8-jarige.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
DBZ
Nooit begrepen wat daar leuk aan was.
Was eerst op Cartoon Network.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
Toen DBZ op Yorin was, was ik iets van 10/11 zie ik.
Ik heb ook nooit gekeken. Ik keek Pokemon en Yu-Gi-Joh. En Medabots.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
DBZ
Nooit begrepen wat daar leuk aan was.
Beyblades.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gekeken. Ik keek Pokemon en Yu-Gi-Joh. En Medabots.
Die was wel leuk ja.quote:
Gundam Wings.quote:
quote:
Oke.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net 1-0 gewonnen met Ado den Haag van New York red bulls.
Natuurlijk een belachelijke opzet in divisie 2. New York heeft immers een veel beter team. Gelukkig domineer ik dusdanig in games dat het niet mocht baten voor de tegenstander in kwestie.
zijn dat niet gewoon gelijke sterren danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net 1-0 gewonnen met Ado den Haag van New York red bulls.
Natuurlijk een belachelijke opzet in divisie 2. New York heeft immers een veel beter team. Gelukkig domineer ik dusdanig in games dat het niet mocht baten voor de tegenstander in kwestie.
Ik wist wel dat je trots op mij zou zijnquote:
Ja, ongeïnspireerde bagger.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand hier ooit de film Chicken Run gezien?
ja op schoolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand hier ooit de film Chicken Run gezien?
Geen idee. Ik stond wel met Beugelsdijk tegen Henry en dergelijke.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn dat niet gewoon gelijke sterren dan
Mary and Maxquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Knap gemaakt hoor met alleen maar klei.
volgens mij welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik stond wel met Beugelsdijk tegen Henry en dergelijke.
Dat lijkt me wel een tyfuswerk om dat met klei te maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook kleianimatie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter en leuker dan Chicken Run.
Wallace and gromit man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook kleianimatie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter en leuker dan Chicken Run.
Juninho en Cahill speelde ook bij New York? Al heb je gelijk qua sterren, dan nog ging het absoluut niet op.quote:
De makers doen ook rustig 5 jaar over het maken van zo'n film jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een tyfuswerk om dat met klei te maken.
sorry ik ga wel slapenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juninho en Cahill speelde ook bij New York? Al heb je gelijk qua sterren, dan nog ging het absoluut niet op.
Wat zit je mijn verhaal nou te ondermijnen
Doe niet zo hooghartig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juninho en Cahill speelde ook bij New York? Al heb je gelijk qua sterren, dan nog ging het absoluut niet op.
Wat zit je mijn verhaal nou te ondermijnen
Het is gewoon vergeleken met veel goede anime echt slecht. Dragon ball Kai is dan beter, is een remake van DBZ zonder alle fillers. Dus geen 7 aflevering met spirit bomb.quote:
Al is dat met elke animatiefilm een hels karwei volgens mij. Vroeger al die handgemaakte tekenfilms.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De makers doen ook rustig 5 jaar over het maken van zo'n film ja
[ afbeelding ]
57 weken waarvan 9 weken het maken en creëren van de figuren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De makers doen ook rustig 5 jaar over het maken van zo'n film ja
[ afbeelding ]
1 aflevering van The Simpsons en FG duurt ongeveer 9 maanden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al is dat met elke animatiefilm een hels karwei volgens mij. Vroeger al die handgemaakte tekenfilms.
Even een geheimpje vertellen hoor, maar er zaten vaak megaveel mensen aan zo'n tekenfilm te werken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al is dat met elke animatiefilm een hels karwei volgens mij. Vroeger al die handgemaakte tekenfilms.
Nu nog steeds. Hoeveel denk je dat het kost om 1 aflevering te maken van een anime, die above average is qua animatie enz.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even een geheimpje vertellen hoor, maar er zaten vaak megaveel mensen aan zo'n tekenfilm te werken.
En dan praten we over 2011. Geloof dat die Wallace en Gromit filmpjes maken ontzettend lang duurde. En dat was eerst gewoon een korte cartoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
57 weken waarvan 9 weken het maken en creëren van de figuren.
Dat heb ik ook gehoord ja. Dat zet je toch aan het denken. FG is al ongeïnspireerde bagger van een triest niveau dus hoe simpel moeten die gasten wel niet zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 aflevering van The Simpsons en FG duurt ongeveer 9 maanden.
Dafuqquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan nog is het een groot karwei.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even een geheimpje vertellen hoor, maar er zaten vaak megaveel mensen aan zo'n tekenfilm te werken.
Family Guy is echt hilarisch.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord ja. Dat zet je toch aan het denken. FG is al ongeïnspireerde bagger van een triest niveau dus hoe simpel moeten die gasten wel niet zijn.
Ja maar dat ziet er dan ook niet uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:10 schreef ValHallen het volgende:
Southpark werkt gewoon een dag of 4/5 aan een aflevering
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoewel ik zelf nooit aan de DBZ hype heb meegedaan. Was ik laatst best wel verrast dat die serie al 25 jaar oud isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan praten we over 2011. Geloof dat die Wallace en Gromit filmpjes maken ontzettend lang duurde. En dat was eerst gewoon een korte cartoon.
Ee nvan de weinige hypes waar jij niet aan hebt meegedaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik zelf nooit aan de DBZ hype heb meegedaan. Was ik laatst best wel verrast dat die serie al 25 jaar oud is
Maar inderdaad ja.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu negeer ik jou volledig.
Je hebt het verdiend.
1989 begon het volgens mij, is ook wel te zien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik zelf nooit aan de DBZ hype heb meegedaan. Was ik laatst best wel verrast dat die serie al 25 jaar oud is
Maar inderdaad ja.
[..]
Je hebt het verdiend.
[..]
Je hebt het verdiend.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad.
Poep.
HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze comment doet me aan Toren C denken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad.
Poep.
HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|