Als dat financieel kan en ze zijn het waard, ja. Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jij wilt weer spelers een salaris van 2 miljoen geven zoals bij Sulejmani?
Omdat je dan jaren lang vastzit aan een hoog salaris en de rest van de selectie dat niet pikt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als dat financieel kan en ze zijn het waard, ja. Waarom niet?
Wel als hij presteert naar zijn salaris.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dan jaren lang vastzit aan een hoog salaris en de rest van de selectie dat niet pikt.
Hoe ging je intake ofzo?quote:
Ja als.. Dat is een risico wat je gewoon niet moet nemen. Pas het salarisplafond omhoog gooien als je meer inkomsten hebt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel als hij presteert naar zijn salaris.
Wat snap jij niet aan mijn woorden "zolang het financieel kan".quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als.. Dat is een risico wat je gewoon niet moet nemen. Pas het salarisplafond omhoog gooien als je meer inkomsten hebt.
Ja dan moeten dus eerst de inkomsten omhoog. Probeer jij maar de begroting structureel te vergroten met 40 miljoen ofzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan mijn woorden "zolang het financieel kan".
Twijfels man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HOI STYLO WIL JIJ GEEN MOD MEER WORDEN
Yes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meegevochten bij de Koerdenbeweging of wat?
Jammer. Nu heb je gelukkig meer tijd om je portfolio te verbeteren.quote:
ja, welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
. Dus als Ajax straks bijv groeit naar 80-100 mil begroting dan is een salaris van 1.8 mil ook al te veel ja?
Heb net de hele tijd tekening gemaakt. Was wel weer Lion King maar goed. Heb ook nog ander projectje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer. Nu heb je gelukkig meer tijd om je portfolio te verbeteren.
Die van JCole is wel beter ja.quote:
I felt the urge to post that imagequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van JCole is wel beter ja.
Ik vind die Yeezus natuurlijk ook niet zo geweldig, maar heb al bijna 2/3 maanden geen nieuwe rap album geluisterd man.
Er kwam gewoon niets uit.
klopt maar nu even nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Als hogere salarissen structureel haalbaar zijn moet je het gewoon doen, je wilt toch ook sportief mee blijven doen.
Cool.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb net de hele tijd tekening gemaakt. Was wel weer Lion King maar goed. Heb ook nog ander projectje.
Geen underground/indie meegeteld natuurlijk.quote:
Dat zullen ze dan ook doen. Maar dan moet je wel begroting structureel omhoog halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Als hogere salarissen structureel haalbaar zijn moet je het gewoon doen, je wilt toch ook sportief mee blijven doen.
Dit is een andere stelling dan je originelequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Dat is mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer? Zonnig en af en toe bewolkt.
Helemaal niet, als Ajax nu 1,8 mil zou kunnen betalen, wat ze wel kunnen voor 1 of 2 spelers, vind ik het onzin dat ze een salarisplafond hebben voor ook spelers die het wel "verdienen".quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een andere stelling dan je originele
Je maakt jezelf weer eens zeer belachelijk.
Deze post...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van JCole is wel beter ja.
Ik vind die Yeezus natuurlijk ook niet zo geweldig, maar heb al bijna 2/3 maanden geen nieuwe rap album geluisterd man.
Er kwam gewoon niets uit.
dus jij wil een huurspeler 1,8mil geven?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helemaal niet, als Ajax nu 1,8 mil zou kunnen betalen, wat ze wel kunnen voor 1 of 2 spelers, vind ik het onzin dat ze een salarisplafond hebben voor ook spelers die het wel "verdienen".
Fijn, bedankt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
Bij Feyenoord wordt er maximaal 13 miljoen aan salaris betaald (in totaal)
Nog niets man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post...
Hoe is het met je baardgroei Stylo?
Ik dacht dat smoofie altijd voor PSV wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus jij wil een huurspeler 1,8mil geven?
ik wil ook niet meer met jou naar ajax
Wtf heeft dit met Labyad te maken, die zou ik niet eens 4 ton geven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn jullie irl ook matties dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil je nu oprotten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
Paupersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn jullie irl ook matties dan?
oké mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf heeft dit met Labyad te maken, die zou ik niet eens 4 ton geven.
Moet ik hier bang van worden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet de hele tijd mensen wegjagen hier a.u.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |