Dit.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Tante-Leen het volgende:
Eén tip: doe het.
Ik heb het vorig jaar verteld en het was het allerengste wat ik ooit gedaan heb en sindsdien durf ik alles. De reacties in mijn omgeving waren bijna allemaal positief en mensen reageren veel normaler dan je waarschijnlijk verwacht. Mijn leven is echt zooooveel beter geworden. .![]()
(Lijkt bijna wel reclame dit) maar ik meen het.
Succes![]()
Voor moeder is dat het klaarblijkelijk wel, en die mag ook haar tijd nemen om te wennen aan het idee dat haar dochter nooit thuis gaat komen met een kerel. TS heeft er zelf ook aan moeten wennen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moeder voor het blok zetten? Zet haar moeder haar kind niet voor het blok door er vanuit te gaan dat ze op jongens valt en aan te geven dat ze lesbienes niks te vinden?
Door er zo voorzichtig mee om te gaan geef je aan dat het iets raars is, terwijl het dat niet is.
Herkenbaar maar dan met vriendinnen natuurlijk. Ik vind het zo raar dat men er standaard van uit gaat dat je op een leeftijd (x) al geacht wordt een relatie te hebben. Ik ben er nog lang niet aan toe (ik ben veel te kinderachtigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:20 schreef milaya het volgende:
Ik ben 18 jaar en weet al een aantal jaar dat ik op vrouwen val. Inmiddels ben ik aan het daten met een leuk meisje, maar er is 1 probleem: ik ben niet uit de kast. Bij niemand. Niemand in mijn omgeving heeft een idee dat ik eventueel lesbisch zou kunnen zijn.( Ik zie er dan ook niet uit als een stereotype lesbienne..zoals veel oppervlakkige mensen denken).
Ik wil graag uit de kast komen en niet meer hoeven liegen tegen tantes(heb je al een vriendje??) maar ik vind het heel moeilijk om te bedenken wát en hoe ik het moet vertellen. Mijn moeder heeft niet echt wat met lesbiennes, als ze twee vrouwen op straat ziet zoenen doet ze heel kinderachtig alsof dat vies is. Ze zegt ook weleens dat ik echt niet met een vrouw hoef thuis te komen want dat vindt ze maar raar.
Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven/zelfvertrouwen inpeperen zodat ik eindelijk eens eerlijk kan zijn tegen mijn omgeving!
Haha, wat een ontsettend leuke manierquote:Op zondag 28 juli 2013 12:41 schreef kELAL het volgende:
Dan heb ik het toch wat 'diplomatieker' aangepakt; Ik vroeg om een nieuwe kastdeur voor kerst(/sinterklaas/verjaardag).
Na vele "dat is toch geen cadeau"-s gewoon door blijven zeuren, tot m'n moeder verveeld vroeg: "Wat voor kastdeur wil je dan!?", waarop ik antwoordde "Eentje met een raampje er in, zodat ik naar buiten kan kijken!". Toen viel het kwartje...
Beste. Uit. De. Kast. Kom. Actie. OOIT.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:41 schreef kELAL het volgende:
Dan heb ik het toch wat 'diplomatieker' aangepakt; Ik vroeg om een nieuwe kastdeur voor kerst(/sinterklaas/verjaardag).
Na vele "dat is toch geen cadeau"-s gewoon door blijven zeuren, tot m'n moeder verveeld vroeg: "Wat voor kastdeur wil je dan!?", waarop ik antwoordde "Eentje met een raampje er in, zodat ik naar buiten kan kijken!". Toen viel het kwartje...
Ik zou het dus gewoon niet snappen he als iemand dat zou zeggenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:41 schreef kELAL het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:41 schreef kELAL het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:39 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou het dus gewoon niet snappen he als iemand dat zou zeggen
In mijn geval heeft het gewerkt. Dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef blow... het volgende:
wat een matige (lees: oerdebiele) manier.
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:41 schreef kELAL het volgende:
Ik dus ook nietquote:Op maandag 29 juli 2013 22:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zou het dus gewoon niet snappen he als iemand dat zou zeggen
Als vader zou ik echt zitten van:quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef blow... het volgende:
[..]wat een matige (lees: oerdebiele) manier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |