jij hebt toch ook wel eens honey boo boo gezien op tlcquote:
Hele kleine stukjes en dat andere met die missverkiezing voor kinderen. Toddlers en Tiara's, ook zo erg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij hebt toch ook wel eens honey boo boo gezien op tlc
EN das nooit gestopt ....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:22 schreef tong80 het volgende:
Toen ik 16 was rukte ik. Dacht niet aan trouwen
Nee hoor, is heel normaalquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:24 schreef tong80 het volgende:
Ik zit harop te lachen. Het is toch ook absurd
dat gebeurd ook tussen strengen joden en moslims en christenen, dus zo gek is dat nog nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, is heel normaalGewoon trouwen 1 dag na je 16e verjaardag en een jaar later een kindje krijgen.
Ik denk dat het in heel veel culturen nog gebeurt, dus inderdaad, zo vreemd is het ook weer niet. Alleen die jurken en zo he? Die zijn pas vreemdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat gebeurd ook tussen strengen joden en moslims en christenen, dus zo gek is dat nog niet
We hadden gewoon Gypsy's moeten worden... Dan hadden we nu zeiksletten van 45 of zo .... ... Ruk maar lekker verder zou ik zeggen,,,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:24 schreef tong80 het volgende:
Ik zit harop te lachen. Het is toch ook absurd
Tuurlijk Amerika. Op je 16e afrijden na autorijlessen van je vader en je kinderen een geladen kinder pistool geven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, is heel normaalGewoon trouwen 1 dag na je 16e verjaardag en een jaar later een kindje krijgen.
Damn ik had moeten emigreren op mijn 16e.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk Amerika. Op je 16e afrijden na autorijlessen van je vader en je kinderen een geladen kinder pistool geven.
In Arabische landen lopen de mannen in witte jurken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het in heel veel culturen nog gebeurt, dus inderdaad, zo vreemd is het ook weer niet. Alleen die jurken en zo he? Die zijn pas vreemd
Niet alleen in Arabische landenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Arabische landen lopen de mannen in witte jurken.
Oh ben jij degene die nog geen Amerikaanse auto heeftquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn ik had moeten emigreren op mijn 16e.
'Hangen de ballen koel ...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Arabische landen lopen de mannen in witte jurken.
Die zijn wel heel tof. Ik had vroeger een vriendje met een Pontiacquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ben jij degene die nog geen Amerikaanse auto heeft
Idd in het Vaticaan heb je de meeste travestieten zonder tieten.quote:
Hier in Zuid zie ik ook weleens mannen met jurken, al zie ik hier meer mannen met pijpenkrullen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd in het Vaticaan heb je de meeste travestieten zonder tieten.
Je viel op zijn karakter ?:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn wel heel tof. Ik had vroeger een vriendje met een Pontiacvette auto was dat.
Viespeukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in Zuid zie ik ook weleens mannen met jurken, al zie ik hier meer mannen met pijpenkrullen.
Net als het zaaltje bij IHHNNGquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
De zaaltjes waar de recepties worden gehouden zien er ook altijd zo triest uit.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een vrolijke bedoening deze bruiloft....
Dit verzin je nietquote:
Ze heeft dr telefoon in de hand om haar scharrel af te bellenquote:
Dat jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
OK nog even ergeren met Bodar en Boomsma op 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |