Dit ja.quote:
was bij meerdere, volgens mij zijn die door de auto tune gehaald voor de uitgezonden werdenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:20 schreef Paxcon het volgende:
rommeltje...
Als je dit vergelijkt met de campus-auditie, is dit gewoon grote bagger. Daar waren alle optreden goed en zuiver en zonder al die gekkigheid.
Het lijkt wel of het publiek betaald wordt of ingehuurd isquote:
Ze lezen mee...en voelden zich betraptquote:
entertainment om uit te lachen of omdat je het goed vindt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:21 schreef Greyson het volgende:
Ik vind Orpheus toch echt veel meer amusement en entertainment.
Ik verheug mij elke keer op het feit wat voor pasjes ze zullen uitvoeren. Kleding, etcetera.
Alleen vind hij zangkunst minder.
Ik denk toch van wel. Of het BETER klinkt is een ander verhaal, maar anders zal het zeker klinkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:21 schreef hexje het volgende:
Klinkt het in de studio echt anders dan thuis?
Ghehequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk toch van wel. Of het BETER klinkt is een ander verhaal, maar anders zal het zeker klinken
Ja echt he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:22 schreef Greyson het volgende:
Candy heeft trouwens echt botox in haar wangen gespoten.
Als er tenminste genoeg water in je oren zitquote:
quote:
Wordt tijd dat er iets anders in haar wordt gespoten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:22 schreef Greyson het volgende:
Candy heeft trouwens echt botox in haar wangen gespoten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
https://twitter.com/Larswvz bestaat ook niet
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat er iets anders in haar wordt gespoten.
Eens!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:23 schreef CherryOnTop het volgende:
ik vind angela er 10x beter uitzien dan candy, ondanks dat ze een stuk ouder is
Nee. Meer in de trant een show opvoeren. Net als een musical. Ik vind het vermakelijk. Maar ik vind persoonlijk hun zangkunsten niet zo geweldig. Ik vind dat ze qua 'show' de anderen overstijgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
entertainment om uit te lachen of omdat je het goed vindt?
nee, ik vind candy wel beter te doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:23 schreef CherryOnTop het volgende:
ik vind angela er 10x beter uitzien dan candy, ondanks dat ze een stuk ouder is
https://twitter.com/Feliciaaa heeft nog niks getweet.. stond wel onder in beeldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Jawelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Larsvvz welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Terwijl ie zelf een zuiger is.quote:
Ik ben bang dat ze ontploft of dat ik mijn edele deel in tweeën zal breken door haar zeer magere (lees: gratenpak) postuur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat er iets anders in haar wordt gespoten.
Ik ben bang van wel ja...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ie zelf een zuiger is.
Is dit altijd het niveau ?
Ze heeft een gruwelijk dikke reet. Wist je dat ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze ontploft of dat ik mijn edele deel in tweeën zal breken door haar zeer magere (lees: gratenpak) postuur.
Ik vind zelfs zijn T-mobile reclames leukquote:
Je bent in de war met Trijntje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft een gruwelijk dikke reet. Wist je dat ?
Ik vind hem ook leukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind zelfs zijn T-mobile reclames leuk
"Ik wil pizzaaaa zonder ansjovisssssssssss".
hahaha ja, hij is toch gewoon een gekke debiel. leuk voor de afwisseling. kan het wel waarderen hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind zelfs zijn T-mobile reclames leuk
"Ik wil pizzaaaa zonder ansjovisssssssssss".
In de Astrid versiequote:
Nee die is scheelquote:
het origineel van Glee is beterquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
candy zei tenminste dat het van phil collins is, en niet van mariah carey, vind ik dan weer meevallen
Of van Westlife.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
candy zei tenminste dat het van phil collins is, en niet van mariah carey, vind ik dan weer meevallen
zo mooi dat nummer inderdaad. Deze uitvoering nu vind ik toch net iets minder...quote:
Jaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leukVooral in dat programma van hem, Ali B op Volle Toeren.
Ze kan het nog verpestenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:29 schreef Cee het volgende:
Goh, iemand die kan zingen. Ik ben licht geschokt.
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 @ 21:28 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Waar hebben jullie gekeken dan
Op https://twitter.com/@Aniekgoosx staan allemaal Tweets:
[afbeelding]
Melancholiekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa.
Jankende Ali bij Lenny Kuhr![]()
Ja samen met Mariah Careyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh nee, hebben hun dit ook al gecovered?
Dutchie Brown vind ik ook zo leukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa.
Jankende Ali bij Lenny Kuhr![]()
Met zakken cement.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft een gruwelijk dikke reet. Wist je dat ?
zeker net haar Glitter periode toen ze met de grond gelijk werd gemaakt in de media.. ?quote:
Wat zegt Ali nou ook alweer in die reclame tegen hem, dat ie bij de bakker loopt?quote:
oh dat weet ik dan weer nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zegt Ali nou ook alweer in die reclame tegen hem, dat ie bij de bakker loopt?
"Scheetewijffie" oid?
Ik vind haar ook een beetje manwijf lijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:31 schreef hunter2011 het volgende:
ze lijkt een beetje op een sm-meesteres
Hoorde je goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:30 schreef Apotheose het volgende:
beter dan Phil collins of hoorde ik dat nu verkeerd??
Eensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Niveau is echt sbs dit jaar. Hoop dat Haris wint.. Die ziet er goed uit en zingt ok. En dievogen
Vooral dievogenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Niveau is echt sbs dit jaar. Hoop dat Haris wint.. Die ziet er goed uit en zingt ok. En dievogen
Nou ja bij mij komt het omdat er niks is om naar toe te zappen, zoals VI en vorige week The Voice en BZWT.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef Cee het volgende:
Ik ben dit al een uur aan het volhouden, een record
gadver.. gelijk terug sturen naar UK op een veerpond en de boot in botsing laten komen met een vrachtschipquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje dubstepherrie met geschreeuw er overheen.
#Adriaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja hebt al maanden meer dan 300 posts per dag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja bij mij komt het omdat er niks is om naar toe te zappen, zoals VI en vorige week The Voice en BZWT.
Anal Cunt met I gonna fuck youquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hebt al maanden meer dan 300 posts per dag.
Shoot girl.
Karina hij is 16 centimeter kleiner dan jijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Mmm Jean Claude van Damme op RTL7 is natuurlijk ook wel leuk eigenlijk
Ja en? Lengte is niet belangrijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Karina hij is 16 centimeter kleiner dan jij
wtf O.oquote:
Hardop lachtquote:
dus je valt wel op jongensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Patrique?! HOE KOM JE ERBIJ!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dus je valt wel op jongens
hahaha.. Ja hooorrr.. Al jaaaaaaaaaaarenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dus je valt wel op jongens
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahaha.. Ja hooorrr.. Al jaaaaaaaaaaaren![]()
Oud en van de herenliefde,,weten volgens mij veel dames niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Mmm Jean Claude van Damme op RTL7 is natuurlijk ook wel leuk eigenlijk
Eigenlijk had ik het over de film, niet zozeer over hemquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Oud en van de herenliefde,,weten volgens mij veel dames niet.
net zo dom als het kampvuur van vorige weekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Wat is dezeDat decor, wie verzint zoiets.
Super bedanktquote:
Nog intrigerender: wie van die domme eikels is het gelukt al die gloeilampen erin te schroeven?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
hoe is hij daar gekomen zonder een lamp om te gooien? hoe komt hij daar ooit nog tussen uit?
Nee, en het wordt alleen maar ergerquote:
Ik iig welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:48 schreef marcodej het volgende:
Zouden die mensen daar nou geen hoofdpijn van krijgen, van dat constante geblér?
op de achterste rij zijn ze hetzelfde.. ipv te schreeuwen hebben ze spandoeken meegenomen om over te brengen dat ze haris leuk vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
Die wijven in dat voorste vak hebben echt de opdracht gekregen om zich zo hysterisch mogelijk te gedragen, echt schijtirritant.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
Dat gezever over de styling, deze gast ziet er tenminste niet uit als een loslopende circusact.
Beste broer van Henk de Vries, je zat er naast qua tempo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
waarom zegt niemand hem de waarheid namelijk dat hij er qua tempo naast zat
Je moet toegeven dat het een gave is om er zo naast te zittenquote:
Gordon's rentboysquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:50 schreef marcodej het volgende:
De enige die zich met recht een klapjosti mag noemen.
Dacht even dat het Jillz wasquote:
Nee joh, ik denk dat Haris wint. Die heeft niet alleen pussypower, ook grannies zullen op hem stemmen vanwege zijn onschuldige sympathieke uitstralingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
Die gastjes gaan dus winnen.
Nu al duidelijk. Omdat het moet van de productie, omdat er het meeste geld aan te verdienen is.
Vandaar dat het programma zelf die naam van de fans al verzonnen hebben en elke week herhalen
Is dat die, die lijkt alsof hij altijd net van de kapper komt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:51 schreef Greyson het volgende:
Een van die jongens van die groep kijkt altijd zo raar naar de camera. "Ik zie er zo mooi uit."
Kwijlbal.
Ik hoop het. Serieus. Of die negerts.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat Haris wint. Die heeft niet alleen pussypower, ook grannies zullen op hem stemmen vanwege zijn onschuldige sympathieke uitstraling
Ze staan hem in de weg, begrijp dat nouquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Gordon die ze vertelt dat ze niet steeds de aandacht op moeten zoeken.Of all fucking people.
![]()
Ja dat, plus tegen de finale zitten de Braviors al lang zonder beltegoedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat Haris wint. Die heeft niet alleen pussypower, ook grannies zullen op hem stemmen vanwege zijn onschuldige sympathieke uitstraling
Ja anders is hij zijn plek in de bladen kwijt...zoiets als Glennis die kandidaten die konden zingen afzeekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Gordon die ze vertelt dat ze niet steeds de aandacht op moeten zoeken.Of all fucking people.
![]()
Over een paar jaar zijn ze out the closet.quote:
je mist niets...valsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
godver, ik kan niks van de zang horen door het gegil
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wel medelijden met de schoonmaaksters. Al die natte stoeltjes.
Volgens mij zijn dat toch meerdere?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:53 schreef Greyson het volgende:
Met dat opgezette bever haar. Die gozer bedoel ik. Half dode bevert kapsel.
Moet je Adidas horenquote:
ik durf de tv niet harder te zetten, volgens mij hoorde ik net al een van mijn konijnen tegen de verwarming aan lopenquote:
Die met dat rode handschoentje aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Greyson het volgende:
Zeg eens eerlijk. Welk optreden was er niet vals! Haris?
Haris en die trien met die rode handschoenen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Greyson het volgende:
Die ene Chick met Against all odds was zuiver.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Greyson het volgende:
Astrid was goed inderdaad.quote:
Of gebrek aan talent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:55 schreef Apotheose het volgende:
mja... was idd niet bijster goed - de zang. Oortje niet goed? Of was het gegil te luid?
mijn parkieten kwamen stroopwafels halen om in hun oren te stoppen..het was valsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik durf de tv niet harder te zetten, volgens mij hoorde ik net al een van mijn konijnen tegen de verwarming aan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |