Die pedofiel zit vast (bij de KFC)quote:
ditquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef Neuroscience het volgende:
Kan je aantonen dat het een lening was?
Dan kun je fluitenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef teez het volgende:
Kan niet aantonen dat het een lening is helaas. Heel dom van mij inderdaad.
Lukt het via telefoon (of desnoods aanbellen) wel?quote:alleen krijg ik geen gehoor aan mijn e-mails.
daar zal TS dan voor moeten betalen beetje zonde als je toch geen poot hebt om op te staanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef anndb het volgende:
Ik zou gewoon even informeren bij een deurwaarder. Ik weet niet zo goed hoe het particulier werkt, maar wellicht kunnen ze hem sowieso aanschrijven - lijkt me wel, een briefje doen ze zo de deur uit. Ook al heb je niks aantoonbaar, misschien brengt dat genoeg schrik met zich mee om alsnog (een deel) te betalen.
een briefje sturen zonder eis? want als je iets gaat eisen kun je maar beter een juridische basis hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef anndb het volgende:
Ik zou gewoon even informeren bij een deurwaarder. Ik weet niet zo goed hoe het particulier werkt, maar wellicht kunnen ze hem sowieso aanschrijven - lijkt me wel, een briefje doen ze zo de deur uit. Ook al heb je niks aantoonbaar, misschien brengt dat genoeg schrik met zich mee om alsnog (een deel) te betalen.
zoals je al terecht opmerkte: bij particulieren werkt dat andersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef anndb het volgende:
Nou de eis lijkt me duidelijk, hij heeft 4K overgeboekt en niks er van teruggezien. Ik heb genoeg klanten die online wat bij mij kopen en waarvan ik geen getekend contract heb. Een brief van een deurwaarder doet vaak wonderen. En soms andersom ook weer helemaal niet: Ik heb ook een bedrijfsovername gehad waarvan ik een dossier van 350 pagina's heb met contracten en noem maar op, maar waarvan de restbetaling niet binnen komt. Reden: het geld is er niet. Ga dan ook maar wat beginnen.
Is er niks dan is er niks.
Geen ervaring mee inderdaad, vandaar dat ik het ook zei. Weet alleen dat er zakelijk genoeg zijn die een briefje de deur uit doen zonder kosten, en vaak helpt dat toch wel eens een beetjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoals je al terecht opmerkte: bij particulieren werkt dat anders
volgens mij nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef teez het volgende:
Als ik hem kan ontmoeten en een gesprek opneem waarin hij toegeeft dat ik nog geld van hem krijg, kan ik dit als bewijs materiaal gebruiken?
Dit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
Wat stond er in de omschrijving van de overboeking?
Dat zal zeker helpen ja. Heb je verder nog iets dat als bewijs kan dienen? Wat heb je ingevuld bij de overschrijving? Hebben jullie er eerder over gemaild?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef teez het volgende:
Als ik hem kan ontmoeten en een gesprek opneem waarin hij toegeeft dat ik nog geld van hem krijg, kan ik dit als bewijs materiaal gebruiken?
Nice. Ik heb niks ingevuld bij de overschrijving, ik heb hem wel een aantal e-mails over de maanden heen gestuurd, alleen heeft hij hierop geen antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat zal zeker helpen ja. Heb je verder nog iets dat als bewijs kan dienen? Wat heb je ingevuld bij de overschrijving? Hebben jullie er eerder over gemaild?
quote:
Hoef je echt niet voor naar een juridisch loket. Kunnen genoeg mensen hier vertellen. Het is namelijk vrij eenvoudig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Neuroscience het volgende:
@TS: heb je rechtsbijstandsverzekering? Dan zou ik via een juridisch loket even informeren wat je mogelijkheden zijn.
Moet binnen een bepaalde tijd dacht ik.quote:
na 2 jaar?quote:
Of gewoon een beetje dom.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:08 schreef delano.888 het volgende:
WTF? Toen ik een keer 350 euro uitleende aan een vriend heb ik een printje gemaakt wat hij tekende om dit vast te leggen. En dit gaat om 4000 euro... Pfff dan ben je toch een beetje te goed van vertrouwen..
Als je een rechtsbijstandverzekering hebt, zou ik die aanspreken en niet bij het juridisch loket gaat informeren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Neuroscience het volgende:
@TS: heb je rechtsbijstandsverzekering? Dan zou ik via een juridisch loket even informeren wat je mogelijkheden zijn.
Dan is je internet stukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef teez het volgende:
alleen krijg ik geen gehoor aan mijn e-mails.
Mijn vertrouwen in de maatschappij is al dusdanig gedaald, dat ik niet eens raar opkijk van dit (toch wel rigoureuze) advies. Ik ben bang dat deze manier van aanpak de beste is, echt...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:07 schreef Kola het volgende:
Dit laat je niet zomaar gebeuren! Bedreig hem eerst (face-to-face) en laat hem anders in elkaar slaan. We leven hier niet in teletubbieland, consequenties zijn nodig, kun je het niet rechtsgeldig terugkrijgen dan maar via een alternatieve weg. Straks gaan malloten als hij nog denken dat ze dit allemaal maar kunnen maken.
Een kleine 30%quote:Op maandag 17 juni 2013 12:00 schreef roberthoman het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de maatschappij is al dusdanig gedaald, dat ik niet eens raar opkijk van dit (toch wel rigoureuze) advies. Ik ben bang dat deze manier van aanpak de beste is, echt...
Ik ken die scene verder niet, maar ik stel me zo voor dat bepaalde 'mannetjes' voor een klein percentage van die 4k uitstekend werk verrichten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:31 schreef Maanvis het volgende:
wat bedoel je met 'me geld'?
ME geld?
Militaire eenheid geld?
1200 euro om iemand er even te herinneren aan het feit dat 'ie moet betalen??? Goeie business!quote:
beetje dom?:)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:31 schreef Maanvis het volgende:
wat bedoel je met 'me geld'?
ME geld?
Militaire eenheid geld?
nee, autistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |