Je had hartstikke gelijk!quote:
Heerlijk! Werd nu wel echt warm geloof ik he? De laatste 3 dagen (wij zijn vrijdag naar huis gegaan) was het voor onze kleine dame nèt ff te warm. Geniet nog lekkerquote:
Wat hebben jullie gedaan dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:08 schreef Sannne het volgende:
Ik vond het wel erg tegenvallen, op vakantie met een dreumes/peuter. Ze was totaal zichzelf niet, had géén geduld, zocht duidelijk opnieuw alle grenzen op en weigerde te eten/drinken/slapen.
Na een week Italie was ik kapot!
Toch ook wel erg genoten, tussen het zeuren door heeft ze heel veel 'ciao' geroepen, gesjanst met Italianen en lekker gespeeld met stenen (op het kiezelstrand).
In het vliegtuig ging het erg goed, zolang ze bezig gehouden werd. Alleen met opstijgen en dalen even mopperen, want toen moest ze in de riemen op schoot, en dat vond ze niet leuk..
Wat is het dan weer heerlijk thuis komen! Ik ga pas over 2 jaar weer, eerder niet!
Dat zal per kind verschillen denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:08 schreef Sannne het volgende:
Ik vond het wel erg tegenvallen, op vakantie met een dreumes/peuter. Ze was totaal zichzelf niet, had géén geduld, zocht duidelijk opnieuw alle grenzen op en weigerde te eten/drinken/slapen.
Na een week Italie was ik kapot!
Toch ook wel erg genoten, tussen het zeuren door heeft ze heel veel 'ciao' geroepen, gesjanst met Italianen en lekker gespeeld met stenen (op het kiezelstrand).
In het vliegtuig ging het erg goed, zolang ze bezig gehouden werd. Alleen met opstijgen en dalen even mopperen, want toen moest ze in de riemen op schoot, en dat vond ze niet leuk..
Wat is het dan weer heerlijk thuis komen! Ik ga pas over 2 jaar weer, eerder niet!
Hoe bedoel je?quote:
Het verbaasd me want als ik op fb kijk zie ik heel veel mensen met kleintjes nu gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:09 schreef Sannne het volgende:
Dan is het denk ik ook verstandiger meer richting hoofdseizoen te gaan.. Nu was het wel erg vroeg!
Volgende keer gaan we naar Argeles
Ja, je moet veeeel meeslepen. Niet alleen slaapspullen (luchtbed, slaapzak) maar ook meubilair en kookspullen, bestek, borden... Natuurlijk kun je het zo gek of primitief maken als je wil. Maar als je niet van plan bent te gaan trekken, kun je beter proberen een ingerichte tent te regelen. Ook om te kijken of het je bevalt, anders zit je straks met al die zooi.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef PureEvil het volgende:
Ah! Gevonden!
Crosspost dreumestopic:
Ik bedacht me trouwens net...Ik wil graag deze zomer op vakantie, wel met een last minute via vakantieveilingen ofzo....
Ik vroeg me af, zijn er hier gezinnen die met een tent op vakantie gaan? Werkt dat? Niet lastig met weglopende kinderen? Hoe reageren ze op een ander bed/omgeving? Moet je veeeeeeel dingen meeslepen? Past dat in een auto?
MAW, ik wil dat graag een keer uitproberen, (maar eerst manlief overtuigen)
Tot zover mn vragen als kampeer leek![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha bitterend heeeel herkenbaar![]()
Floris moest na Thailand ook even wennen aan het gebrek aan aandacht hier *lol*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |