Wij boeken over het algemeen ook twee kamers met connecting door, een suite of ander soort kamer met een aparte slaap en leefruimte (waar in de leefruimte dus plek is voor de extra bedden voor de kinderen). Het probleem is alleen zo'n kamers vinden. Suites hebben vaak een beperking op aantal personen en ik heb al vaker meegemaakt dat 5 personen (waarvan 3 kleine kinderen) niet mag, zelfs al is het een suite van 80-90m2.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wij hadden afgelopen zomer een suite met twee kamers in Parijs. Aparte kamer voor de kinderen die niet rechtstreeks op de gang uitkwam (anders had ik ze niet in een aparte kamer laten slapen). Kost een vermogen, maar ideaal.
Als je langer gaat dan 2/3 nachten zou ik een appartement nemen.
Supermarkt in de buurt. Winkelen, tja, wat vind je leuk winkelen? Wij zijn niet zo van het winkelen, maar zijn in Sarlat en Saint cyprien naar de markt geweest, en dat vonden wij leuke plekjes om te winkelen. Er zijn veel kleine plaatsjes met leuke marktjes enzo, maar shoppen hebben wij niet gedaan, dus daar kan ik niets over vertellen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Cathmar het volgende:
Over camping Le Peche. Hoe is de omgeving? Beetje leuke plaatsjes om te winkelen? Op Sarlat na dan, want dat ken ik al wel. Supermarkt in de buurt?
Wij gaan eind januari naar een 4 persoons-appartement op Bosrijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand ervaring met de huisjes in bosrijk? Zijn de huisjes ruim gelet op het aantal personen? Ik zag dat in de vier pers huisjes geen kookgelegenheid is, en in de zes wel, dus wij twijfelen een beetje of weer niet beter een zes pers kunnen boeken. Is duurder, maar daarvoor kan je dan wel zelf koken. Iemand?
Wij en onze twee kids. Meer was inderdaad niet toegestaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wij boeken over het algemeen ook twee kamers met connecting door, een suite of ander soort kamer met een aparte slaap en leefruimte (waar in de leefruimte dus plek is voor de extra bedden voor de kinderen). Het probleem is alleen zo'n kamers vinden. Suites hebben vaak een beperking op aantal personen en ik heb al vaker meegemaakt dat 5 personen (waarvan 3 kleine kinderen) niet mag, zelfs al is het een suite van 80-90m2.
Met hoeveel sliepen jullie in die suite?
De huisjes in bosrijk zijn super. En ook lekker groot.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand ervaring met de huisjes in bosrijk? Zijn de huisjes ruim gelet op het aantal personen? Ik zag dat in de vier pers huisjes geen kookgelegenheid is, en in de zes wel, dus wij twijfelen een beetje of weer niet beter een zes pers kunnen boeken. Is duurder, maar daarvoor kan je dan wel zelf koken. Iemand?
1 Extra kind kun je vaak nog wel in een extra bed kwijt, zeker als ze nog niet zo oud is...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:04 schreef Luigi het volgende:
Ff tussendoor, citytrip met 1 kind, wat is handig? Vooral qua hotel (waar je meestal in terecht komt) dus? Of hebben jullie handige sites die ik ff over het hoofd zie?
Wij hebben er met 8 volwassenen en 3 kleine kinderen gezeten. Maar weet eigenlijk niet in een hoeveel persoons huisje. Was wel ruim hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef mikoxx het volgende:
De weg is heel rustig, het is eigenlijk alleen bestemmingsverkeer voor de camping. Linkerkant? Dat is heeeeel ver van de andere kant, daar heb je sowieso geen last van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:26 schreef CrazyMoon het volgende:
Nog een vraag over Le Pech.
De weg die naar de camping loopt, is die 's avonds en 's nachts rustig?
We hebben nl oa nr 15 en 16 gekregen, die lijkt ons wel leuk maar ligt wel aan de buitenkant en langs de weg. En aan de linkerkant, loopt daar ook een weg?
Hier ook nog een vraag over Le Pechquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De weg is heel rustig, het is eigenlijk alleen bestemmingsverkeer voor de camping. Linkerkant? Dat is heeeeel ver van de andere kant, daar heb je sowieso geen last van.
Alles via de mail. Als je twijfelt, gewoon even mailen met de vraag, anders blijf je toch bang dat het niet goed is gegaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier ook nog een vraag over Le PechHeben jullie toen papieren ontvangen van de reservering of gaat alles via email? Ik begin namelijk te twijfelen of ze wel de juiste periode heeft gereserveerd aangezien de aanbetaling volgens hun lager is dan wij berekenen via de site. Ik ben altijd bang dat er dingen mis gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |