abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121082207
Hier verder!

Het vorige topic:

OUD / (Zomer)vakantie met kind(eren) #4
Met een meidenkwartet
pi_121082283
Over camping Le Peche. Hoe is de omgeving? Beetje leuke plaatsjes om te winkelen? Op Sarlat na dan, want dat ken ik al wel. Supermarkt in de buurt?
Met een meidenkwartet
  Moderator woensdag 2 januari 2013 @ 20:15:02 #3
45833 crew  Fogel
pi_121083652
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Wij hadden afgelopen zomer een suite met twee kamers in Parijs. Aparte kamer voor de kinderen die niet rechtstreeks op de gang uitkwam (anders had ik ze niet in een aparte kamer laten slapen). Kost een vermogen, maar ideaal.
Als je langer gaat dan 2/3 nachten zou ik een appartement nemen.
Wij boeken over het algemeen ook twee kamers met connecting door, een suite of ander soort kamer met een aparte slaap en leefruimte (waar in de leefruimte dus plek is voor de extra bedden voor de kinderen). Het probleem is alleen zo'n kamers vinden. Suites hebben vaak een beperking op aantal personen en ik heb al vaker meegemaakt dat 5 personen (waarvan 3 kleine kinderen) niet mag, zelfs al is het een suite van 80-90m2.

Met hoeveel sliepen jullie in die suite?

Deze afbeelding kwam ik in een ander topic tegen en vond het wel toepasselijk hier.

I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  woensdag 2 januari 2013 @ 20:28:57 #4
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_121084357
Heeft iemand ervaring met de huisjes in bosrijk? Zijn de huisjes ruim gelet op het aantal personen? Ik zag dat in de vier pers huisjes geen kookgelegenheid is, en in de zes wel, dus wij twijfelen een beetje of weer niet beter een zes pers kunnen boeken. Is duurder, maar daarvoor kan je dan wel zelf koken. Iemand?
  woensdag 2 januari 2013 @ 20:35:03 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121084634
Iemand een 'Le Clou' of 'Le Peche' camping in de Elzas of Bourgogne.

Niet te groot, NL talig mag (dan hoef ik niet perse altijd het woord te doen ;-) ) met zwembad en in een huisje, liefst met drie slaapkamers of 1 grote waar onze jongste ook bij kan en een kleintje.
pi_121086010
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Cathmar het volgende:
Over camping Le Peche. Hoe is de omgeving? Beetje leuke plaatsjes om te winkelen? Op Sarlat na dan, want dat ken ik al wel. Supermarkt in de buurt?
Supermarkt in de buurt. Winkelen, tja, wat vind je leuk winkelen? Wij zijn niet zo van het winkelen, maar zijn in Sarlat en Saint cyprien naar de markt geweest, en dat vonden wij leuke plekjes om te winkelen. Er zijn veel kleine plaatsjes met leuke marktjes enzo, maar shoppen hebben wij niet gedaan, dus daar kan ik niets over vertellen.

We hebben wat kastelen bezocht, gewandeld en op de camping rondgehangen verder.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:04:04 #7
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_121086089
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand ervaring met de huisjes in bosrijk? Zijn de huisjes ruim gelet op het aantal personen? Ik zag dat in de vier pers huisjes geen kookgelegenheid is, en in de zes wel, dus wij twijfelen een beetje of weer niet beter een zes pers kunnen boeken. Is duurder, maar daarvoor kan je dan wel zelf koken. Iemand?
Wij gaan eind januari naar een 4 persoons-appartement op Bosrijk :D. Wij gaan van vrijdag tot zondag, voor twee avonden vind ik niet zelf koken niet zo'n ramp. Zal wel laten weten hoe het was :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_121086720
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wij boeken over het algemeen ook twee kamers met connecting door, een suite of ander soort kamer met een aparte slaap en leefruimte (waar in de leefruimte dus plek is voor de extra bedden voor de kinderen). Het probleem is alleen zo'n kamers vinden. Suites hebben vaak een beperking op aantal personen en ik heb al vaker meegemaakt dat 5 personen (waarvan 3 kleine kinderen) niet mag, zelfs al is het een suite van 80-90m2.

Met hoeveel sliepen jullie in die suite?

Wij en onze twee kids. Meer was inderdaad niet toegestaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cathmar op 02-01-2013 22:22:16 ]
Met een meidenkwartet
pi_121089752
Le Peche ziet er goed uit! Qua winkelen bedoel ik geen dagenlang shoppen, maar ik ga er graag even alleen (of met 1 van de meiden) op uit om wat winkeltjes te kijken. Sarlat is prima wat dat betreft.

Dordogne is net iets te ver voor ons deze zomer, maar ik onthoud het voor volgend jaar.
Met een meidenkwartet
pi_121094812
quote:
De huisjes in bosrijk zijn super. En ook lekker groot.
Wij hadden een 6 persoonshuisje voor ons 4en (de kinderen hebben graag een eigen kamer).
Dat is echt super goed bevallen.
Overigens hebben we niet zelf gekookt. De Efteling.. Dat is helemaal ingericht op kinderen dus daar kun je ook gewoon zonder problemen met het meest moeilijke kroost aankomen om iets te eten.
Bij Bosrijk hebben ze ook een zeer prettig restaurant. Met goede kinder/tv hoek. :)
  donderdag 3 januari 2013 @ 05:58:03 #11
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_121100296
quote:
5s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:04 schreef Luigi het volgende:
Ff tussendoor, citytrip met 1 kind, wat is handig? Vooral qua hotel (waar je meestal in terecht komt) dus? Of hebben jullie handige sites die ik ff over het hoofd zie?
1 Extra kind kun je vaak nog wel in een extra bed kwijt, zeker als ze nog niet zo oud is...

Wij hadden afgelopen zomer in Parijs een appartement, en waren er heel erg blij mee: woonkamer, keuken en twee slaapkamers voor minder dan waar we twee hotelkamers voor hadden kunnen vinden. Gevonden via Tripadvisor.
pi_121101981
quote:
Wij hebben er met 8 volwassenen en 3 kleine kinderen gezeten. Maar weet eigenlijk niet in een hoeveel persoons huisje. Was wel ruim hoor :)
En je zit natuurlijk niet de hele dag in zon huisje.
Koken hebben wij ook niet gedaan
pi_121150894
Nou, het wordt zeker Le Pech :)
Net even gebeld welke plaatsen er nog zijn. We gaan samen met vrienden dus we willen wel dichtbij elkaar staan of naast elkaar.
Er was al niet veel keus meer. Maar we hebben 3 keuzes :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_121151444
Nog een vraag over Le Pech.
De weg die naar de camping loopt, is die 's avonds en 's nachts rustig?
We hebben nl oa nr 15 en 16 gekregen, die lijkt ons wel leuk maar ligt wel aan de buitenkant en langs de weg. En aan de linkerkant, loopt daar ook een weg?

[ Bericht 1% gewijzigd door CrazyMoon op 04-01-2013 15:05:05 ]
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 15:14:02 #15
5428 crew  miss_sly
pi_121153533
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:26 schreef CrazyMoon het volgende:
Nog een vraag over Le Pech.
De weg die naar de camping loopt, is die 's avonds en 's nachts rustig?
We hebben nl oa nr 15 en 16 gekregen, die lijkt ons wel leuk maar ligt wel aan de buitenkant en langs de weg. En aan de linkerkant, loopt daar ook een weg?
De weg is heel rustig, het is eigenlijk alleen bestemmingsverkeer voor de camping. Linkerkant? Dat is heeeeel ver van de andere kant, daar heb je sowieso geen last van.
pi_121155522
dank je miss_sly!
nog even overleggen of we plaatsen naast elkaar willen of iets verder van elkaar.
Maar het wordt zeker reserveren vanavond :D
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_121167904
Wij gaan voor het 3e jaar naar de Sprookjescamping in Rheeze.
En dan voor luxe in de Glamphome!

De meiden zijn nu al enthousiast... en we zijn lekker dicht bij huis, dat vind ik ook wel heel prettig!
De cd-tjes zijn alweer uit de kast getrokken en staan elke avond op. Ze zijn er klaar voor.
Nu nog wachten tot het zover is ;)
Fake it till you make it...
pi_121168317
Ik ben ook aan het oriënteren op vakanties.
Best lastig...aangezien vriend en ik andere dingen willen :P
Ik vind een camping en stacaravan prima, hij wil meer luxe. En WiFi :P
Dus zoeken nu een compromis :')
pi_121168363
Iemand suggesties voor een camping met accomodaties of hotel in Duitsland?
pi_121168510
Zo'n Glamphome op de sprookjescamping is een beetje tussenin Sonnetje... ;) (mocht je iets in NL willen).
Eigen wc en douche, soort huisje, maar wel op campingveldje met speeltuin voor de deur. En WiFi.
Sprookjeskota is echt een huisje, maar staat vrij aan het begin, behoorlijk aan de weg en vlakbij zwembad en springkussen, ik denk dat je daar toch wat last van het geluid kan hebben. Staat ook niet op een veldje, wat minder camping idee.

Bungalowpark anders? Succes met zoeken!
Fake it till you make it...
pi_121169553
Leuk! De sprookjescamping, daar wil ik ook nog eens heen :)

De reservering is de deur uit! Hopelijk is de staanplaats die wij willen nog vrij :)
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_121169648
Bungalowpark wil ik niet :')
Oh en geen Nederland :D wil zon ;) gaan in juni denk ik
Die sprookjescamping lijkt me wel wat voor.als ze wat groter zijn trouwens!
pi_121171227
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De weg is heel rustig, het is eigenlijk alleen bestemmingsverkeer voor de camping. Linkerkant? Dat is heeeeel ver van de andere kant, daar heb je sowieso geen last van.
Hier ook nog een vraag over Le Pech :D Heben jullie toen papieren ontvangen van de reservering of gaat alles via email? Ik begin namelijk te twijfelen of ze wel de juiste periode heeft gereserveerd aangezien de aanbetaling volgens hun lager is dan wij berekenen via de site. Ik ben altijd bang dat er dingen mis gaan ;)
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 22:24:09 #24
5428 crew  miss_sly
pi_121172065
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hier ook nog een vraag over Le Pech :D Heben jullie toen papieren ontvangen van de reservering of gaat alles via email? Ik begin namelijk te twijfelen of ze wel de juiste periode heeft gereserveerd aangezien de aanbetaling volgens hun lager is dan wij berekenen via de site. Ik ben altijd bang dat er dingen mis gaan ;)
Alles via de mail. Als je twijfelt, gewoon even mailen met de vraag, anders blijf je toch bang dat het niet goed is gegaan ;)
pi_121172467
Afbetaling is toch 50 per week + 15 euro ?
Las ik tenminste op het formulier.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')