Ze komt uit Limburg, wat verwacht je anders?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
Geef me een paar minuten, ga de OP spelfoutvrij maken. Schijnbaar leren ze dat tegenwoordig niet meer.
Het is een mbo'er, wat verwacht je anders?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
Geef me een paar minuten, ga de OP spelfoutvrij maken. Schijnbaar leren ze dat tegenwoordig niet meer.
Never change a winning formula. De originele OP heeft al twee topics volgekregen, zo'n succesnummer moet je niet aan willen passen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
Op je woorden letten mannetje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is een mbo'er, wat verwacht je anders?
Doe je ook een samenvatting van alle ontwikkelingen tot nu toe er in?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
De mods zitten volop popcorn te vreten, die hebben hun handen vol.quote:
wat quote je mij hierquote:
Foutjequote:
ja, wel mooiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
De mods zitten volop popcorn te vreten, die hebben hun handen vol.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Godverdomme TS ben je een wijf ofzo.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze komt uit Limburg, wat verwacht je anders?
gewoon op je feun tjekken als je presst jwtzquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb hier geen tijd voor, sportschool.
Dit zei ik nou ook. Ik merk dat jij een slim persoon bent.quote:
zijn die niet bff?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vond het bekvechten tussen Meloewa en Angel-Joy ook veel te ver gaan.
Het feest is duidelijk nog niet afgelopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Het feest is afgelopen, de tent gaat sluiten.
Ik zou ook willen verzoeken dat jullie op de reis naar huis niet de binnenstad onveilig gaan maken door het scanderen van leuzen en flesjes kapot te gooien.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou ook willen verzoeken dat jullie op de reis naar huis niet de binnenstad onveilig gaan maken door het scanderen van leuzen en flesjes kapot te gooien.
Meloewa en ik bekvechten niet, we zijn geen lesbo's :S :$ XDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vond het bekvechten tussen Meloewa en Angel-Joy ook veel te ver gaan.
Nu begin jij weer met jouw laatste opmerking, niet zo slim.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Ik wist wel dat het een goed plan was om voor team Chroestjov te zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb alle sappige details en pics, maar die hou ik lekker voor mezelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Amnon het volgende:
Maar heeft helemaal niemand nou die sappige details en/of pics? Want zo is het natuurlijk ook niet veel aan he, veel geschreeuw maar weinig wol.
Als je je bedenkt staat mijn dm-box open.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb alle sappige details en pics, maar die hou ik lekker voor mezelf.
Er zijn nog wat single sletjes dames over op FOK! gewoon naar de volgende gaan. Nee, ik ben bezetquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke iemand ff samenvatting.
Meloewa heeft chroestjov aan het huilen gemaakt?
Meloewa en chroestjov hadden alleen FOK! reelatsjie of ook in RL?
Ja dat zegt iedereen maar ondertussen...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, wacht, ik zal ze hier posten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:07 schreef Piye het volgende:
[..]
*streept weer wat foknamen door*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn nog wat single sletjes dames over op FOK! gewoon naar de volgende gaan. Nee, ik ben bezet
Jij bent wel een beetje verliefd op die jongen he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Waar is die kutfeyenoorder er wacht ook nog een topic op hem in ONZ...!
Ow wacht we hebben nog een badass die ook bij de meet was... Srry ik hou nu wel snel mijn mond...!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje verliefd op die jongen he?
Als het maar een hartslag heeft en aandacht geeft is hij al tevredenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje verliefd op die jongen he?
Ik kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu begin jij weer met jouw laatste opmerking, niet zo slim.
Ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Team chroestjov is helaas in de minderheid, te veel whiteknights.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een goed plan was om voor team Chroestjov te zijn![]()
![]()
Eat your heart out Feyenoord hooligan
Wie ben jij eigenlijk? Net twee pagina's posthistory en je zit al dieper in Meloewa's endeldarm dan al die andere white knights bij elkaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:10 schreef Limitless_Options het volgende:
[..]
Als het maar een hartslag heeft en aandacht geeft is hij al tevreden
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef chroestjov het volgende:
Nee, dit topic is klaar.
Meloewa, veel succes met je nieuwe opleiding/cursus die miraculeus net voor het eind van het schooljaar nog is begonnen.
Ik ga nu even mijn frustratie uiten door wat leuzen door de straten te scanderen en wat pakjes chocomel tegen ramen te gooien.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ok, ok, ik hou al op, rustig maar meisje.
[..]
Wacht haar maandag op bij de ingang van het schoolplein en laat haar zien wie de baas is.
Ok, nu echt eten, ciao XXX
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:55 schreef chroestjov het volgende:
Klaar met eten, het was niet lekker.
En op dit topic kan wel een slotje.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die heb ik nooit rondgestuurd in tegenstelling tot jijzelf. Mij beschuldigen van het rondsturen van foto's terwijl ik er juist voor zorgde dat jij jezelf niet nog meer schade toedeed door nog meer naar jan en alleman te sturen.
Maar laat maar, het heeft geen zin.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:28 schreef chroestjov het volgende:
Maar goed, het is wel weer mooi geweest en ik ben er klaar mee, succes met je opleiding/cursus en je verdere leven en voel je vooral niet verplicht contact met mij op te nemen.
Het bleek echter dieper te zitten dan dat chroestjov wilde toegeven, aangezien hij 8 pagina's nodig had alvorens hij de thread verliet!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ok, dan niet.
Maar we houden nu op, succes met je verdere leven.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom de boel temperen? Soms is het tijd alle frustraties en open wonden op tafel te gooien. Dat moment is nu.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het zou een slagveld worden, niet echt verstandig.
quote:
Uiteindelijk bleek dat hij niets anders deed dan bluffen! Leugens en bedrog!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet waar. Er is gewoon sprake van een Koude Oorlog scenario. Partijen houden elkaar strak, als de bom barst ie ook goed. Niemand wil dat, dus gebeurt er ook niets.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Blijf jij uit mijn DM en houd je rotzooi voor je.
Ik spreek géén vuil woord over je uit/vrij
Dus je hoeft nu niet te gaan huilen, want je doet je koeltjes voor maar stiekem ben je aan gloeien achter je pc.
dus stop met je dreigementen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:04 schreef Meloewa het volgende:
Nee ik hou me stil, maar heb geen zin in 2 persoonlijkheden een koele in mijn topic, en een gestoorde in mijn dm.
dus shut up both. Chroestjov A en chroestjov B.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb je alleen vermeld dat ik niet gediend ben van dreigementen, en nu bedreig ik jou?
Oh, mensen wat een drama toch! En toen kwam aan het licht dat er vuil spel was gespeeld met de privé info van DikkeMeloenen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef chroestjov het volgende:
Misschien moet je een ban aanvraag doen voor bedreiging, dat mag namelijk helemaal niet.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou dan. Denk dat mensen meer prive-gegevens hebben van mij DOOR jou dan andersom.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Inderdaad, die naaktfoto's waren wel een beetje laf van je Chroes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor alle informatie die er over jou bekend is op FOK! ben jij toch echt zelf verantwoordelijk.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee. Normale foto's die jij ooit hebt rondgestuurd. En openlijk in FoBo het gezet heb ik niet op mn geweten.
Over jou heb ik nooit persoonlijke dingen gezegd. Hoogstens wij 2 in het algemeen, maar dan had je maar in je grot moeten blijven.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die heb ik nooit rondgestuurd in tegenstelling tot jijzelf. Mij beschuldigen van het rondsturen van foto's terwijl ik er juist voor zorgde dat jij jezelf niet nog meer schade toedeed door nog meer naar jan en alleman te sturen.
Maar laat maar, het heeft geen zin.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij hebt mijn face in het foBo gepost met daarbij een nogal kuttekst.
Dus ja van een lichaampje(lif) kan niemand mijn identiteit baseren. Op die fotos wat jij rond bazuinde wel.
Het topic stond strak van de spanning! Hoe gaat dit verder? Komt het ooit nog goed tussen deze Fok!kers? En wat is de info die Feyenoordfan zogenaamd achterhoudt?!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jij hebt zelf naaktfoto's naar jan en alleman rondgestuurd, daar kan ik niets aan doen
Nee, vriend soms komt hulp uit onverwachte hoek...! Klap die bitch!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen.
[..]
Ja.
[..]
Team chroestjov is helaas in de minderheid, te veel whiteknights.
De manier waarop jij altijd op hem reageert valt na een tijdje gewoon op. Lijkt wel alsof hij je heeft afgewezen of zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ow wacht we hebben nog een badass die ook bij de meet was... Srry ik hou nu wel snel mijn mond...!
Ik heb echt een schijthekel aan cliffhangers. Snel verder gaan, jongens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:12 schreef hoink581 het volgende:
Hoe liep het af in deel 2 van Meloewa's "Meisje maakt mij aan het huilen"?
Het leek erop dat Chroestjov zich terugtrok uit de heetgebakerde discussie, want hij stond boven deze schijnbare puberale ruzie:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het bleek echter dieper te zitten dan dat chroestjov wilde toegeven, aangezien hij 8 pagina's nodig had alvorens hij de thread verliet!Zou hij nog een comeback maken in het komende deel van "Meisje maakt mij aan het huilen?"
Tegelijkertijd zette Feyenoordfan de boel op verder op scherp door zich met het moddergooiende ex gelukkige Fok-paartje te bemoeien:
[..]
[..]
[..]
[..]
Uiteindelijk bleek dat hij niets anders deed dan bluffen! Leugens en bedrog!![]()
Meloewa had het ondertussen zwaar te verduren in haar DM box! Haar ex bleek haar te bombarderen met explosieve DM's
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, mensen wat een drama toch! En toen kwam aan het licht dat er vuil spel was gespeeld met de privé info van DikkeMeloenen!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het topic stond strak van de spanning! Hoe gaat dit verder? Komt het ooit nog goed tussen deze Fok!kers? En wat is de info die Feyenoordfan zogenaamd achterhoudt?!
Met cactus in je team ben je sowieso sterker dan die fappende whiteknightquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:10 schreef chroestjov het volgende:
Team chroestjov is helaas in de minderheid, te veel whiteknights.
Komt de butt-buddy ook meteenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Net twee pagina's posthistory en je zit al dieper in Meloewa's endeldarm dan al die andere white knights bij elkaar.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:12 schreef hoink581 het volgende:
Hoe liep het af in deel 2 van Meloewa's "Meisje maakt mij aan het huilen"?
Het leek erop dat Chroestjov zich terugtrok uit de heetgebakerde discussie, want hij stond boven deze schijnbare puberale ruzie:
[..]
Thanks G
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het bleek echter dieper te zitten dan dat chroestjov wilde toegeven, aangezien hij 8 pagina's nodig had alvorens hij de thread verliet!Zou hij nog een comeback maken in het komende deel van "Meisje maakt mij aan het huilen?"
Tegelijkertijd zette Feyenoordfan de boel op verder op scherp door zich met het moddergooiende ex gelukkige Fok-paartje te bemoeien:
[..]
[..]
[..]
[..]
Uiteindelijk bleek dat hij niets anders deed dan bluffen! Leugens en bedrog!![]()
Meloewa had het ondertussen zwaar te verduren in haar DM box! Haar ex bleek haar te bombarderen met explosieve DM's
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, mensen wat een drama toch! En toen kwam aan het licht dat er vuil spel was gespeeld met de privé info van DikkeMeloenen!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het topic stond strak van de spanning! Hoe gaat dit verder? Komt het ooit nog goed tussen deze Fok!kers? En wat is de info die Feyenoordfan zogenaamd achterhoudt?!
Ja, oke.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:12 schreef Piye het volgende:
[..]
De manier waarop jij altijd op hem reageert valt na een tijdje gewoon op. Lijkt wel alsof hij je heeft afgewezen of zo.
Wat een pannekoek heb jij in je UIquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:15 schreef ufopiloot12 het volgende:
Blij dat ik een rol speel in deel drie.
Ehh, juist.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:13 schreef Limitless_Options het volgende:
[..]
Komt de butt-buddy ook meteen![]()
Niet iedereen zit graag louter in een endeldarm
Daar begint het juist. Kom op kerel, je kunt moeilijk in het midden van een serie invallen, je moet vanaf het begin op de hoogte zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:14 schreef foknerd het volgende:
Damn ik heb topic twee doorgelezen, gedeeltelijk. In deel 1 nog details gemist die ik zou moeten kennen?
Ik haat ook op hem, dus dat heeft niks met afwijzen te makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:12 schreef Piye het volgende:
De manier waarop jij altijd op hem reageert valt na een tijdje gewoon op. Lijkt wel alsof hij je heeft afgewezen of zo.
Godver, ik dacht echt door een OP te lezen en de rest dat ik het wel zou snappen. Maar nog geen pics tot dusver?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar begint het juist. Kom op kerel, je kunt moeilijk in het midden van een serie invallen, je moet vanaf het begin op de hoogte zijn.
Dat jij wegglibbert van die boy z'n swag is anders ook overduidelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik haat ook op hem, dus dat heeft niks met afwijzen te maken
De vorige keer in Meloewa's "Meisje maakt mij aan het huilen":quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:14 schreef foknerd het volgende:
Damn ik heb topic twee doorgelezen, gedeeltelijk. In deel 1 nog details gemist die ik zou moeten kennen?
Volgens mij ben jij een beetje verliefdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef Piye het volgende:
Dat jij wegglibbert van die boy z'n swag is anders ook overduidelijk.
Jullie leveren veel te snel hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De vorige keer in Meloewa's "Meisje maakt mij aan het huilen":
Meloewa vertelt verder over haar aartsvijand die voor de tranen heeft gezorgd:
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze heeft tattoo's, stamt voort uit tokkies, nepnagels, TP, was vroeger best erg dik maar is afgevallen.
Draagt 24/7 zeemankleding.
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Want in het begin deed ze nog wel oké maar op het gegeven moment was alles wat ik zei n soort taboe en had ze er commentaar op.
Maar dan! Opeens vanuit het niets wordt het verhaal van Meloewa in twijfel getrokken en argwanend ontstaat er een discussie over haar nieuwe opleiding.:
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Tuurlijk Aan het begin van het jaar nog zeggen dat je moest stoppen met school omdat je geen stageplek kon vinden en een paar weken geleden (sowieso na 1 februari wanneer de februari-instoom is) stoer doen omdat je thuis zat. En nu ga je ineens weer naar school. Want je kan echt aan het eind van het jaar nog aan een nieuwe opleiding beginnen. Trollz verder.
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is een lang verhaal. Maar ik doe inmiddels weer n opleiding.
Ik wou niet meer zoveel praten op FOK! over school.
Maar dit !
moest gewoon !
En om de chaos compleet te maken begint Chroestjov, de voormalige love-interest van onze geliefde Meloewa oude wonden open te rijten!
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, welk cijfer je ook geeft het is toch nooit goed.
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je zei ooit boven een 8 maar dat was in betere tijden.
Maar ja hieruit kan ik dus concluderen dat het niet veel soeps zal wezen.
De boel escaleert helemaal uit de hand en feyenoordfan92 wordt door een scherpe opmerking in het drama meegetrokken!
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Chroes een kloon was, maar dat er opeens allerlei rare usernames in jouw topics verschijnen en doen alsof ze je allemaal heel goed kennen.
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja is goed, wees jij maar een 10
[..]
Gooi anders een paar bierflesjes naar je scherm.
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik haat niet, maar waaraan zou jij dan egoboostjes van mij hebben verdiend? En die heb je toch ook helemaal niet nodig , jij krijgt vast dagelijks hele reeksen aan egoboostjes van fokkers op basis van enkele foto's.
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 16:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij begint zelf over cijfers en nog meer dingetjes die geen enkele relevantie hebben m.b.t. dit topic, laten we ontopic blijven.
Het enige wat ik heb opgemerkt is dat ik het een raar verhaal vind dat je nu (vlak voor het eind van het jaar) opeens weer op school zit, dat is de enige interesse die ik toonde.
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar goed, als jij deze opleiding/cursus whatever weer net zo serieus neemt als de vorige(n) zal het wel weer een succes worden.
Veel succes ermee.
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sowieso dat jij je nog dagelijks in slaap rukt op die paar gefaalde meets met Meloewa.
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 17:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Rondt jij En dan zo'n uitspraak er achteraan. Ik zou dit topic nog veel leuker kunnen met alle informatie die ik tot mijn beschikking heb over jou, echter houd ik me wel aan de codes.
Hoe zal dit drama zich verder ontwikkelen lieve Fok!kertjes?!
Doe maar foto van zijn lichaam dan, want van dat hoofd krijg ik hangtietenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef ufopiloot12 het volgende:
Kristof Van Hout. Doelman van KRC Genk. Zijn hoofd komt boven de lat uit. 110 Kilo baasheid
Dat ik wegglibber van die boy z'n swag is ook geen geheim hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje verliefd![]()
Piye & Feyenoord sitting in a tree
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wtf, is deze vete nog steeds gaande.
Hangtieten is goed, want tieten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe maar foto van zijn lichaam dan, want van dat hoofd krijg ik hangtieten
Ben je nou een Pool ofwa?quote:
Toffe UI, bazenserie.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, vriend soms komt hulp uit onverwachte hoek...! Klap die bitch!
Ik ben blij dat er nog eerlijke mensen bestaan die niet zijn verblind door het whiteknight virus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met cactus in je team ben je sowieso sterker dan die fappende whiteknight
Doe je niets aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
Leuke woestijnvos.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Toffe UI, bazenserie.
En geef Micheletto een emmy oid.
Mag ook, m'n bijnaam blijft "vosje".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:23 schreef Amnon het volgende:
[..]
Dacht meer aan zoiets, zo'n Primorsky vosje
[ afbeelding ]
Echt, zo'n beest wil ik later ook. Luiaardsquote:
Tsja als je openlijk ruzie gaat maken met iemand met tieten, dan vraag je erom dat de publieke opinie tegen jou is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat er nog eerlijke mensen bestaan die niet zijn verblind door het whiteknight virus.
[..]
Doe je niets aan.
[..]
Leuke woestijnvos.
B, just sayingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Meloewa het volgende:
Ik krijg nu btw een appje van die lelijke die ermee aan lachen was.
''hee gaat het weer een beetje na vanmorgen?'''
Wat denken jullie:
A.Pure interesse uit het hart.
B.Of gewoon sensatie
ik zeg B!
Zeg "prima nadat ik net even lekker over je vader heen ben geweest".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Meloewa het volgende:
Wat denken jullie:
B.Of gewoon sensatie
ik zeg B!
Sensatie!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Meloewa het volgende:
Wat denken jullie:
B.Of gewoon sensatie
ik zeg B!
Lelijk, dus voelt zich beter door jouw verdriet. B.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Meloewa het volgende:
Wat denken jullie:
B.Of gewoon sensatie
ik zeg B!
Misschien wel A? Echt, niet zo negatief jijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Meloewa het volgende:
Wat denken jullie:
B.Of gewoon sensatie
ik zeg B!
Nu kan je tenminste janken uit schaamte. Je hebt dat meisje overstuur gemaakt met je labiele gedrag en hier ook oorlog ontketendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Meloewa het volgende:
Wat denken jullie:
B.Of gewoon sensatie
ik zeg B!
Ja, maar ik heb mijn vertrouwen in de mensheid nog niet opgegeven en heb altijd goede hoop dat eerlijkheid het langst duurt, echter blijkt in de praktijk vaak wat anders.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja als je openlijk ruzie gaat maken met iemand met tieten, dan vraag je erom dat de publieke opinie tegen jou is.
Bquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Meloewa het volgende:
Wat denken jullie:
B.Of gewoon sensatie
ik zeg B!
Mwah als ik heel objectief oordeel, dan zie ik geen reden om bij wie van de 2 dan ook een kant te kiezen. Objectiviteit heeft echter een grens genaamd "tieten", dus ja keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb mijn vertrouwen in de mensheid nog niet opgegeven en heb altijd goede hoop dat eerlijkheid het langste duurt, echter blijkt in de praktijk vaak wat anders.
Wat heb je geschreven dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef Meloewa het volgende:
Het zijn soort van vriendinnen, ze heeft het berichtje die ik teruggeschreven heb nu gecheckt maar ze zegt niks![]()
FAKEwiefffff
Stuur haar een linkje van dit topic.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:31 schreef Meloewa het volgende:
Reactie : '''nee snap ik ook wel. Mja toen je zo flipte zei ze wel netjes dat et niet direct zo bedoeld was enz.
Was het ook niet. Ze was gwn bang dat het slecht zou gaan zo is '''...'' Maar naderhand bedoelde ze het wel goed. Ze heeft je wel excuses aangeboden en vond ook dat haar gedrag best ver ging''
Uhu.
Wief?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef Meloewa het volgende:
Het zijn soort van vriendinnen, ze heeft het berichtje die ik teruggeschreven heb nu gecheckt maar ze zegt niks![]()
FAKEwiefffff
Alsof jij de waarheid in pacht hebt. Elk verhaal heeft 2 kanten. Dus de waarheid ligt in het midden. Moet je nu niet allemaal hautain gaan zitten doen met je 'internet whiteknights'. Je hebt zelf in haar broekje kunnen komen via Fok! Dus volgens mij pas jij zelf ook wel in het profiel van de whiteknight.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb mijn vertrouwen in de mensheid nog niet opgegeven en heb altijd goede hoop dat eerlijkheid het langst duurt, echter blijkt in de praktijk vaak wat anders.
[..]
B
Je probeert het nu zelf ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof jij de waarheid in pacht hebt. Elk verhaal heeft 2 kanten. Dus de waarheid ligt in het midden. Moet je nu niet allemaal hautain gaan zitten doen met je 'internet whiteknights'. Je hebt zelf in haar broekje kunnen komen via Fok! Dus volgens mij pas jij zelf ook wel in het profiel van de whiteknight.
dat ik het onvolwassen gedrag vond en dat ik één zuchtje nog wel mee kon leven maar dat ze er mee bleef doorgaan en dat ik dat absurd vond etc.quote:
Haha meloewa heeft een bb XD.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef Meloewa het volgende:
FAKEwiefffff
Holtor, wat lul je nou. Ik stamp mijn kloppende staafmixer liever in een druipende strak poesje dan dat ik mijn staafmixer in een poepstamper verander door hem in een vertarrelt en behaard mannelijk sterretje stop. In tegenstelling tot jou, schijnbaar.quote:
Begrijpend lezen, leer het.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Holtor, wat lul je nou. Ik stamp mijn kloppende staafmixer liever in een druipende strak poesje dan dat ik mijn staafmixer in een poepstamper verander door hem in een vertarrelt en behaard mannelijk sterretje stop. In tegenstelling tot jou, schijnbaar.
Op ping kan je t zien als iemand je berichtje gelezen heeft, en facebook noem ik gewoon expres nietquote:
Hautain, dat woordje heb je maar mooi geleerd door dit topic.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof jij de waarheid in pacht hebt. Elk verhaal heeft 2 kanten. Dus de waarheid ligt in het midden. Moet je nu niet allemaal hautain gaan zitten doen met je 'internet whiteknights'. Je hebt zelf in haar broekje kunnen komen via Fok! Dus volgens mij pas jij zelf ook wel in het profiel van de whiteknight.
Op whatsapp ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op ping kan je t zien als iemand je berichtje gelezen heeft, en facebook noem ik gewoon expres niet.
Niet. 2e vinkje staat voor dat hij bezorgd is. Gelezen kan je niet zien.quote:
Op mijn WhatsApp niet hoor, twee vinkjes = ontvangen.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. 2e vinkje staat voor dat hij bezorgd is. Gelezen kan je niet zien.
Oh, wist ik niet. Weer wat geleerd, dank jullie wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:40 schreef Voszje het volgende:
[..]
Op mijn WhatsApp niet hoor, twee vinkjes = ontvangen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef Meloewa het volgende:
Mijn god
'' wij hadden et net op dat moment over haar hondje. Die had wat geks gedaan.
Toen hadden we de slappe lach xD was egt niet om jou ...TJE''
Eindelijk wat wijze woorden in dit topicquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]je uitlachen en dan er ook nog om heen lullen
ik zou morgen met een AK47 naar school gaan.. biesjsuss!!
Ik zou gewoon niet op zaterdag naar school gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef 2NutZ het volgende:
Oudere mensenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Oh, wist ik niet. Weer wat geleerd, dank jullie wel.
Kwam glimlach!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet op zaterdag naar school gaan.
En met deze reactie bevestig je maar weer eens dat je inderdaad graag uit de hoogte doet. Wel raar dat je dan toch iets met een nogal naif en hoogsensitief mbo3 mutsje begint.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hautain, dat woordje heb je maar mooi geleerd door dit topic.
Gebrek aan moderatiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:43 schreef Pharkus het volgende:
Gaat dit ineens ontopic en is iedereen weer dikke maatjes? watskebeurt?
oekraine heeft gelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
Luister naar Friekandel, ja BolleMeloenen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meloewa niet om het een of ander, maar al dat gezeik waar je nu mee aankomt boeit echt niemand een neuk! De reden dat je topic een succes was is vanwege die fittie. Dus beter scheld je chroestov uit of hou je gewoon je bek.
Gr gr Friekandel.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
ik zal jou eens even flink modereren..quote:
Begrijpelijk, ben niet de eerste de beste.quote:
Omdat mijn zinconstructie niet de meest gangbare is, is hij niet fout.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En met deze reactie bevestig je maar weer eens dat je inderdaad graag uit de hoogte doet.
[..]
Je zin klopt niet. Het moet zijn: leer begrijpend lezen. Je moet toch beter op je zinsconstructies gaan letten.
Wel doordat je kan zien wanneer iemand voor het laatst online was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. 2e vinkje staat voor dat hij bezorgd is. Gelezen kan je niet zien.
Precies, daarom ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ben niet de eerste de beste.
kwam doordat ik postte. Ik straal gezag uit, groeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:43 schreef Pharkus het volgende:
Gaat dit ineens ontopic en is iedereen weer dikke maatjes? watskebeurt?
oh, kan je dat ook even in Syrie doen? kthxbyequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
kwam doordat ik postte. Ik straal gezag uit, groeten.
Mijn excuses. Volgende keer dat ik in de buurt ben krijg je een kusje om het goed te maken.quote:
Dat wel, ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef Amnon het volgende:
[..]
Wel doordat je kan zien wanneer iemand voor het laatst online was.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik zal jou eens even flink modereren..
Haha ja.quote:
Kun je niet zien als diegene dat uitgeschakeld heeft toch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef Amnon het volgende:
[..]
Wel doordat je kan zien wanneer iemand voor het laatst online was.
Spang.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn excuses. Volgende keer dat ik in de buurt ben krijg je een kusje om het goed te maken.
Maar niet iedereen heeft de optie om dat uit te schakelen, kan alleen met iPhone, dacht ik. Verder is dat "laatst gezien" ook niet altijd up to date.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je niet zien als diegene dat uitgeschakeld heeft toch.
Kun je dat uitschakelen dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je niet zien als diegene dat uitgeschakeld heeft toch.
Heeft syrie ooit iets voor mij gedaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
oh, kan je dat ook even in Syrie doen? kthxbye
een hoop tuig bij ons van de straat gehaaldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Heeft syrie ooit iets voor mij gedaan?
quote:
Ah, ik kan het met m'n iPhone iig wel ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft de optie om dat uit te schakelen, kan alleen met iPhone, dacht ik. Verder is dat "laatst gezien" ook niet altijd up to date.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik kan het met m'n iPhone iig wel ja.
Leerzame topicreeks.
Na mijn idee flipte ik ook helemaal niet uit, deed alleen beetje hysterisch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ah nee ik heb een Android.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik kan het met m'n iPhone iig wel ja.
Leerzame topicreeks.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Na mijn idee flipte ik ook helemaal niet uit, deed alleen beetje hysterisch.
Hoezo, als je toch graag uit de hoogte doet is het extra makkelijk als je vriendin een stuk dommer is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En met deze reactie bevestig je maar weer eens dat je inderdaad graag uit de hoogte doet. Wel raar dat je dan toch iets met een nogal naif en hoogsensitief mbo3 mutsje begint.![]()
![]()
quote:
Weet nietquote:
quote:
Heb jij nou nooit een valse dag, dat je denkt "fuck it" en dat je gewoon redeloos gemeen doet tegen iedereen?quote:
Soms ben ik chagrijnig, maar meestal ben ik eerder depressief en vind ik mezelf lelijk,dom en minderwaardig aan andere mensen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Heb jij nou nooit een valse dag, dat je denkt "fuck it" en dat je gewoon redeloos gemeen doet tegen iedereen?
Dat tweede hebben ze gelijk in. Dat eerste hoort een beetje bij school zou je zeggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet niet
er komt meer boven tafel
ze vinden het irritant dat ik altijd zo veel vraag en dat k altijd met mn telefoon bezig ben
quote:
''de hele klas denkt er zo over''quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat tweede hebben ze gelijk in. Dat eerste hoort een beetje bij school zou je zeggen.
Je moet ook wel heel veel op je telefoon zitten als mensen tegenwoordig nog vinden dat je veel op je telefoon zit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
''de hele klas denkt er zo over''
'' en iemand je nog serieus neemt''
Probeer je doel voor ogen te houden en je niet te interesseren voor je klasgenoten. Jij bent daar voor jezelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
''de hele klas denkt er zo over''
'' en iemand je nog serieus neemt''
Nipplequote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
daar zijn gewoon pilletjes voorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:
Hopeloos ...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Soms ben ik chagrijnig, maar meestal ben ik eerder depressief en vind ik mezelf lelijk,dom en minderwaardig aan andere mensen.![]()
ben wel stressig. Maar als ik iets wil weten vraag ik het en zitten sommige mensen te zuchten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:05 schreef rosepetals het volgende:
Je hebt sowieso een beetje last van stress toch? Dan huil je ook eerder als er iets ''kleins'' gebeurt.
Ik kon gelukkig nog iets mee pikken. Een moderne Shakespeare was het.quote:
Nieuwe Dan Brown al gelezen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Of eigenlijk meer Dante gezien de haat en liefde.
Jouw schuld. Kunnen jullie niet even wat naaktpics van elkaar hier neerpleuren?quote:
Zeker doen, weer een echte pageturnerquote:
Fixedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inferno. Moet ik nog verbranden.
Nee, dat zou geen positieve uitwerking hebben op de verstandhouding.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Jouw schuld. Kunnen jullie niet even wat naaktpics van elkaar hier neerpleuren?
Voor je het weet rollen hoofden en echte namen over de servers van het grootste internetforum van Nederland.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dat zou geen positieve uitwerking hebben op de verstandhouding.
Wel een positieve uitwerking op het topic.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dat zou geen positieve uitwerking hebben op de verstandhouding.
Zonde dat gerda er 1 verbrand had zonder het mij eerst te laten lezen.quote:
Moest even denken over wie jij het zou kunnen hebben, maar je bent gewoon stiekem ontopic gegaan he, vuile smiecht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef Che_ het volgende:
Misschien gedraagt ze zich zo omdat ze zich onzeker voelt tov van jou, Meloewa.
Waar heb je het over a plofkopquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moest even denken over wie jij het zou kunnen hebben, maar je bent gewoon stiekem ontopic gegaan he, vuile smiecht.
Is altijd lastig plaatsen als iemand opeens een ontopic reactie plaatst inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moest even denken over wie jij het zou kunnen hebben, maar je bent gewoon stiekem ontopic gegaan he, vuile smiecht.
nee ze vindt dat van mij en ze irriteert zich dus aan mn vragen kom ik achter.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef Che_ het volgende:
Misschien gedraagt ze zich zo omdat ze zich onzeker voelt tov van jou, Meloewa.
Wat voor vragen? Kamervragen ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ze vindt dat van mij en ze irriteert zich dus aan mn vragen kom ik achter.
Daarom. Ik was meteen van mijn apropo, of hoe je dat verdomde woord ook mag schrijven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Is altijd lastig plaatsen als iemand opeens een ontopic reactie plaatst inderdaad.
WOW doe even rustig oké sry ik wou niet vechten ofzo oké sorryquote:
Ja vind ik ook. Ja ook wel eens aan klasgenoten zelf maar ook in het algemeen aan leraren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:35 schreef Che_ het volgende:
Oh. Beetje kinderachtig om daar op te letten en je aan te storen toch. Of vraag je dat altijd direct aan haar...
Nou..nou ehh dat vind ik leuk om te horen.. enne dan wil ik jou ook iets opbiechten.. Je bent een flapdrol. Opzouten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef Rodawa het volgende:
WOW doe even rustig oké sry ik wou niet vechten ofzo oké sorry
DIT IS EEN KOUDE OORLOG. Normaal doen nu.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nou..nou ehh dat vind ik leuk om te horen.. enne dan wil ik jou ook iets opbiechten.. Je bent een flapdrol. Opzouten.
ze is dik, jij nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ze vindt dat van mij en ze irriteert zich dus aan mn vragen kom ik achter.
Verder alles goed met je?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:48 schreef Scootermuisje het volgende:
Zulke mensen moet je gewoon eenmaal een gigantische slinger voor de kanus geven. Succes gegarandeerd.
Edit: indien het een hoofddoek betreft gelijk eraf rukken dat ding, deden wij altijd![]()
helemaal niet, die zeiken de hele dag; voeten doen pijn, kunnen we zitten, ik heb dorst, het is zo warm, kijk die dunne sletten, kunnen we neit de auto nemen, gaan we al naar huis, ja nog één broodje okay etcquote:
Hoe weet je dat zo goed?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
helemaal niet, die zeiken de hele dag; voeten doen pijn, kunnen we zitten, ik heb dorst, het is zo warm, kijk die dunne sletten, kunnen we neit de auto nemen, gaan we al naar huis, ja nog één broodje okay etc
kijk naar juicyhil ook altijd verzuurdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo goed?
Zelf zeker ook dik XD
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
als ik dik zou zijn zou ik elke dag een foto maken van mijzelf op de weegschaal en die op een dikkertjesforum posten, na paar weken weer keihard ripped en al die dikkertjes boosquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo goed?
Zelf zeker ook dik XD
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als ik dik zou zijn zou ik elke dag een foto maken van mijzelf op de weegschaal en die op een dikkertjesforum posten, na paar weken weer keihard ripped en al die dikkertjes boos
Was jij de andere partij uit de OP?quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Blijf jij uit mijn DM en houd je rotzooi voor je.
Ik spreek géén vuil woord over je uit/vrij
Dus je hoeft nu niet te gaan huilen, want je doet je koeltjes voor maar stiekem ben je aan gloeien achter je pc.
dus stop met je dreigementen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:04 schreef Meloewa het volgende:
Nee ik hou me stil, maar heb geen zin in 2 persoonlijkheden een koele in mijn topic, en een gestoorde in mijn dm.
dus shut up both. Chroestjov A en chroestjov B.
Wauw. Mooie topicwending is mooi.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb je alleen vermeld dat ik niet gediend ben van dreigementen, en nu bedreig ik jou?
Wie wil hem vernietigen dan Meloewa?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik dreig je helemaal niet, zelf door AJ voel jij je nog beledigd.
doe eens normaal niet iedereen wil je vernietigen.
Kom dan, maadtje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
klap op je neus kun je krijgen.
eerst was er zo meloewa ze moest huilen om een klasgenootje echt een bitch was dat gwn een kutwijf dus toen ging ze naar huis topic maken in klb en toen kwam chroestjov zo van HUH jij doet toch geen opleiding l0l zegt meloewa zo van jawel whatcha gon' do faggot? dus chroestjov zo van nospang wil nie vechten jeweettoch hij is de rust zelve dus alles is oké iedereen denkt van oke np komt daar ineens feyenoordfan zo van EY EY ik ga de beerput openscheuren vuile hoeren en flesjes gooien enzo dus iedereen wow niet doen kerel je bent echt een dikke boer hou je gedeisd dus iedereen weer vechten rellen enzo keiharde fittie dus toen zei iemand oke feyenoordfan doe je ding zegt ie nee dit is een koude oorlog OMG hij is gwn zó raar die jongen dus toen was er niks? en daarna gingen ze weer bekvechten en kwam angel-joy zo van EY meloewski is mii girl en toen ging iedereen stoken grapjes maken en met elkaar vechten ondanks dat niemand er wat mee te maken had haha dus ja oja toen vervolgens was het weer zo van hey bitches laat me met rust oke en toen zei feyenoordfan LOL IK HEB PERSONAL INFO LOL en toen iedereen w0hh0w0 dit kan niet waar zijn??!!!!!!! dus iedereen kijken was er weer niks lol dus ik maakte nog een grapje over die koude oorlog was wel ff lachen natuurlijk. oja toen kwam adorabella over dat ik haar niet mag pesten maja ze is een man voor als je het niet wist dus vandaar. maar toen ging iedereen weg hier na de fittie en ja topic leeft nog steeds maar de battle is over oké oja hoink maakte nog een mooien samenvatting eerder in dit topiek dus kijk daar maar voor aanvullende infoquote:
Mi kanki maximus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
eerst was er zo meloewa ze moest huilen om een klasgenootje echt een bitch was dat gwn een kutwijf dus toen ging ze naar huis topic maken in klb en toen kwam chroestjov zo van HUH jij doet toch geen opleiding l0l zegt meloewa zo van jawel whatcha gon' do faggot? dus chroestjov zo van nospang wil nie vechten jeweettoch hij is de rust zelve dus alles is oké iedereen denkt van oke np komt daar ineens feyenoordfan zo van EY EY ik ga de beerput openscheuren vuile hoeren en flesjes gooien enzo dus iedereen wow niet doen kerel je bent echt een dikke boer hou je gedeisd dus iedereen weer vechten rellen enzo keiharde fittie dus toen zei iemand oke feyenoordfan doe je ding zegt ie nee dit is een koude oorlog OMG hij is gwn zó raar die jongen dus toen was er niks? en daarna gingen ze weer bekvechten en kwam angel-joy zo van EY meloewski is mii girl en toen ging iedereen stoken grapjes maken en met elkaar vechten ondanks dat niemand er wat mee te maken had haha dus ja oja toen vervolgens was het weer zo van hey bitches laat me met rust oke en toen zei feyenoordfan LOL IK HEB PERSONAL INFO LOL en toen iedereen w0hh0w0 dit kan niet waar zijn??!!!!!!! dus iedereen kijken was er weer niks lol dus ik maakte nog een grapje over die koude oorlog was wel ff lachen natuurlijk. oja toen kwam adorabella over dat ik haar niet mag pesten maja ze is een man voor als je het niet wist dus vandaar. maar toen ging iedereen weg hier na de fittie en ja topic leeft nog steeds maar de battle is over oké oja hoink maakte nog een mooien samenvatting eerder in dit topiek dus kijk daar maar voor aanvullende info
Ik hoop dat dit opheldering geeft.
Zou het echt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mi kanki maximus.En Meloewa heeft dus Feyenoordfan gepijpt?
huilen is een goede verlossingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gaan we niet doen straks moet jij nog huilen.
Nee nee nee, als je beter tussen de regeltjes door had gelezen, wist je dat ze een moddergevecht heeft gehouden met Angel-Joy.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee? Waar baseer je dat nou opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
U mad broquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is deze kleuterschool nog steeds bezig.
wat is dat dan nielepielquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lees het een en ander over pijpen in dit topic. Dat vind ik nogal wat, sallebal.
Ik ook niet, terwijl ik me uit mijn jeugd herinner dat je je daarna altijd veel beter voeldequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik kan niet huilen! Om te janken is dat.
Wie denk je dat die geruchten in de wereld heeft geholpen? Hoe komt dergelijke informatie uberhaupt op een internetforum terecht?quote:
welke info? Je springt van hak naar takquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wie denk je dat die geruchten in de wereld heeft geholpen? Hoe komt dergelijke informatie uberhaupt op een internetforum terecht?
Nootmans begon over die geruchten in het vorige deel. Hem kennende zal hij ze vast niet verzonnen hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
welke info? Je springt van hak naar tak
Het is wel vermakelijk om te lezen, geef toequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is deze kleuterschool nog steeds bezig.
Het zal je wellicht verbazen maar het interesseert mij echt geen reet welke FOK!kers elkaar pijpen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk om te lezen, geef toe
maar die beruchten boeien me dan ook niksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans begon over die geruchten in het vorige deel. Hem kennende zal hij ze vast niet verzonnen hebben.
Mij interesseert het welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal je wellicht verbazen maar het interesseert mij echt geen reet welke FOK!kers elkaar pijpen.
Elkaar pijpen? Ik heb niks tegen de geaardheid van anderen, maar ik heb daar zelf ook niks mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal je wellicht verbazen maar het interesseert mij echt geen reet welke FOK!kers elkaar pijpen.
Elkaar ippa gevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat waarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maar die beruchten boeien me dan ook niksof ze nu waar of onwaar zijn.
Ik kan niet pijpen
! Muhahhahha
Ja man, al 16.5 jaar nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kreeg een DM dat jij in geen jaren gepijpt bent. Dan kan ik me dat goed voorstellen.
Ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.quote:
Ik geloof man en vrouw in deze situatie. Al kan de echte FOK!ker autofellatio ook wel waarderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Elkaar pijpen? Ik heb niks tegen de geaardheid van anderen, maar ik heb daar zelf ook niks mee.
Ippa geven ja en niet klappenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Elkaar ippa gevenNee, ik bedoel meer in het algemeen ruzies op internet.
doe mij maar ijstheequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Goede afterparty dit. Ik haal de cola.
Wacht maar tot je binnenkort een meet hebt bijgewoond, FOK! zal je nooit meer verlaten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker spannend natuurlijk en sappig maar ik heb er zelf niet zoveel mee. Het is maar een forum, dat bemoeien met elkaar.
Ik heb zo'n idee dat ik dan nooit meer mijn flesjes inwissel voor statiegeld.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je binnenkort een meet hebt bijgewoond, FOK! zal je nooit meer verlaten.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ik dan nooit meer mijn flesjes inwissel voor statiegeld.
Dit inderdaad, krijg soms het idee dat FOK! voor een aantal users een iets te grote rol speelt in hun levenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is maar een forum, dat bemoeien met elkaar.
Het mysterie waar nooit iemand achter zal komen.quote:
Ik vind het allemaal vrij vermakelijk, maar zodra ik de deur uitstap om een mooie avond te gaan beleven, denk ik echt geen moment meer aan FOK!.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, krijg soms het idee dat FOK! voor een aantal users een iets te grote rol speelt in hun leven
Pas wanneer er doden vallen is het een meet naar mijn hart.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je binnenkort een meet hebt bijgewoond, FOK! zal je nooit meer verlaten.
Een orgie neem ik ook genoegen mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Pas wanneer er doden vallen is het een meet naar mijn hart.
Dat beest zich ook meteen uit te voeten maken terwijl die ander het gortdroog even gaat oplikkenquote:
Prachtig toch.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat beest zich ook meteen uit te voeten maken terwijl die ander het gortdroog even gaat oplikken.
Het prinsesje wil alleen A merken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
doe mij maar ijstheewel lipton neppe merken ben ik niet van gediend.
geen arizona drinkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
doe mij maar ijstheewel lipton neppe merken ben ik niet van gediend.
kun je leren toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maar die beruchten boeien me dan ook niksof ze nu waar of onwaar zijn.
Ik kan niet pijpen
! Muhahhahha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |