Ze komt uit Limburg, wat verwacht je anders?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
Geef me een paar minuten, ga de OP spelfoutvrij maken. Schijnbaar leren ze dat tegenwoordig niet meer.
Het is een mbo'er, wat verwacht je anders?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
Geef me een paar minuten, ga de OP spelfoutvrij maken. Schijnbaar leren ze dat tegenwoordig niet meer.
Never change a winning formula. De originele OP heeft al twee topics volgekregen, zo'n succesnummer moet je niet aan willen passen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
Op je woorden letten mannetje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is een mbo'er, wat verwacht je anders?
Doe je ook een samenvatting van alle ontwikkelingen tot nu toe er in?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
De mods zitten volop popcorn te vreten, die hebben hun handen vol.quote:
wat quote je mij hierquote:
Foutjequote:
ja, wel mooiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
De mods zitten volop popcorn te vreten, die hebben hun handen vol.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Godverdomme TS ben je een wijf ofzo.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze komt uit Limburg, wat verwacht je anders?
gewoon op je feun tjekken als je presst jwtzquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb hier geen tijd voor, sportschool.
Dit zei ik nou ook. Ik merk dat jij een slim persoon bent.quote:
zijn die niet bff?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vond het bekvechten tussen Meloewa en Angel-Joy ook veel te ver gaan.
Het feest is duidelijk nog niet afgelopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Het feest is afgelopen, de tent gaat sluiten.
Ik zou ook willen verzoeken dat jullie op de reis naar huis niet de binnenstad onveilig gaan maken door het scanderen van leuzen en flesjes kapot te gooien.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou ook willen verzoeken dat jullie op de reis naar huis niet de binnenstad onveilig gaan maken door het scanderen van leuzen en flesjes kapot te gooien.
Meloewa en ik bekvechten niet, we zijn geen lesbo's :S :$ XDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vond het bekvechten tussen Meloewa en Angel-Joy ook veel te ver gaan.
Nu begin jij weer met jouw laatste opmerking, niet zo slim.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Ik wist wel dat het een goed plan was om voor team Chroestjov te zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb alle sappige details en pics, maar die hou ik lekker voor mezelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Amnon het volgende:
Maar heeft helemaal niemand nou die sappige details en/of pics? Want zo is het natuurlijk ook niet veel aan he, veel geschreeuw maar weinig wol.
Als je je bedenkt staat mijn dm-box open.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb alle sappige details en pics, maar die hou ik lekker voor mezelf.
Er zijn nog wat single sletjes dames over op FOK! gewoon naar de volgende gaan. Nee, ik ben bezetquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke iemand ff samenvatting.
Meloewa heeft chroestjov aan het huilen gemaakt?
Meloewa en chroestjov hadden alleen FOK! reelatsjie of ook in RL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |