Jij als ex universitair student moet weten dat zoiets wel kanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef chroestjov het volgende:
Nee, dit topic is klaar.
Meloewa, veel succes met je nieuwe opleiding/cursus die miraculeus net voor het eind van het schooljaar nog is begonnen.
Ik ga nu even mijn frustratie uiten door wat leuzen door de straten te scanderen en wat pakjes chocomel tegen ramen te gooien.
De FOK!auti's nemen FOK! iets te serieusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Volgens mij wordt er achter de schermen hevig gebattled. Sommige mensen worden echt gek, terwijl ik hier me alleen maar aan het vermaken ben.
hier.gefixt voor jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef Eenskijken het volgende:
Jezus fucking christus. Meloewa is echt een hoer.
Stiekem ga je nu in bed liggen en huilenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef chroestjov het volgende:
Nee, dit topic is klaar.
Meloewa, veel succes met je nieuwe opleiding/cursus die miraculeus net voor het eind van het schooljaar nog is begonnen.
Ik ga nu even mijn frustratie uiten door wat leuzen door de straten te scanderen en wat pakjes chocomel tegen ramen te gooien.
Ik weet nog steeds niet of ik dit moet gelovenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Volgens mij wordt er achter de schermen hevig gebattled. Sommige mensen worden echt gek, terwijl ik hier me alleen maar aan het vermaken ben.
fixed againquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem ga je nu in bed liggen en huilen en tegelijkertijd rukken op Meloewa
Daardoor weet ik dat jij de februari instroom ruimschoots hebt gemist, maar het maakt niet uit, veel succes ermee i.i.g.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij als ex universitair student moet weten dat zoiets wel kan
Ik ga wat loempia's halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem ga je nu in bed liggen en huilen
Wat voor saus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daardoor weet ik dat jij de februari instroom ruimschoots hebt gemist, maar het maakt niet uit, veel succes ermee i.i.g.
[..]
Ik ga wat loempia's halen.
Pre-zomercursus Engels ter voorbereiding op Banketbakkerij niveau 1, niks mis mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daardoor weet ik dat jij de februari instroom ruimschoots hebt gemist, maar het maakt niet uit, veel succes ermee i.i.g.
Oh, TS is dat meisje van die Bakker Bart reclame?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Pre-zomercursus Engels ter voorbereiding op Banketbakkerij niveau 1, niks mis mee.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze heeft tattoo's, stamt voort uit tokkies, nepnagels, TP, was vroeger best erg dik maar is afgevallen.
Draagt 24/7 zeemankleding.
Maar dan! Opeens vanuit het niets wordt het verhaal van Meloewa in twijfel getrokken en argwanend ontstaat er een discussie over haar nieuwe opleiding.:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Want in het begin deed ze nog wel oké maar op het gegeven moment was alles wat ik zei n soort taboe en had ze er commentaar op.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Kola het volgende:
[..]
TuurlijkAan het begin van het jaar nog zeggen dat je moest stoppen met school omdat je geen stageplek kon vinden en een paar weken geleden (sowieso na 1 februari wanneer de februari-instoom is) stoer doen omdat je thuis zat. En nu ga je ineens weer naar school. Want je kan echt aan het eind van het jaar nog aan een nieuwe opleiding beginnen. Trollz verder.
En om de chaos compleet te maken begint Chroestjov, de voormalige love-interest van onze geliefde Meloewa oude wonden open te rijten!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is een lang verhaal. Maar ik doe inmiddels weer n opleiding.
Ik wou niet meer zoveel praten op FOK! over school.
Maar dit!
moest gewoon!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, welk cijfer je ook geeft het is toch nooit goed.
De boel escaleert helemaal uit de hand en feyenoordfan92 wordt door een scherpe opmerking in het drama meegetrokken!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je zei ooit boven een 8 maar dat was in betere tijden.
Maar ja hieruit kan ik dus concluderen dat het niet veel soeps zal wezen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Chroes een kloon was, maar dat er opeens allerlei rare usernames in jouw topics verschijnen en doen alsof ze je allemaal heel goed kennen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja is goed, wees jij maar een 10
[..]
Gooi anders een paar bierflesjes naar je scherm.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik haat niet, maar waaraan zou jij dan egoboostjes van mij hebben verdiend? En die heb je toch ook helemaal niet nodig, jij krijgt vast dagelijks hele reeksen aan egoboostjes van fokkers op basis van enkele foto's.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij begint zelf over cijfers en nog meer dingetjes die geen enkele relevantie hebben m.b.t. dit topic, laten we ontopic blijven.
Het enige wat ik heb opgemerkt is dat ik het een raar verhaal vind dat je nu (vlak voor het eind van het jaar) opeens weer op school zit, dat is de enige interesse die ik toonde.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar goed, als jij deze opleiding/cursus whatever weer net zo serieus neemt als de vorige(n) zal het wel weer een succes worden.
Veel succes ermee.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sowieso dat jij je nog dagelijks in slaap rukt op die paar gefaalde meets met Meloewa.
Hoe zal dit drama zich verder ontwikkelen lieve Fok!kertjes?!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Rondt jijEn dan zo'n uitspraak er achteraan.
Ik zou dit topic nog veel leuker kunnen met alle informatie die ik tot mijn beschikking heb over jou, echter houd ik me wel aan de codes.
Goede samenvatting, ik heb chips er bij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:
De vorige keer in Meloewa's "Meisje maakt mij aan het huilen":
Meloewa vertelt verder over haar aartsvijand die voor de tranen heeft gezorgd:
[..]
[..]
Maar dan! Opeens vanuit het niets wordt het verhaal van Meloewa in twijfel getrokken en argwanend ontstaat er een discussie over haar nieuwe opleiding.:
[..]
[..]
En om de chaos compleet te maken begint Chroestjov, de voormalige love-interest van onze geliefde Meloewa oude wonden open te rijten!
[..]
[..]
De boel escaleert helemaal uit de hand en feyenoordfan92 wordt door een scherpe opmerking in het drama meegetrokken!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe zal dit drama zich verder ontwikkelen lieve Fok!kertjes?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |